القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث الروايات

روايه صغيرتي ...الجزء 7

 

(البارت السابع)

وقفنا البارت اللي فات عند

بس لقيتها انا اكل الشيكولاته دي كلها واتعب وييجي بسرعه عشان يطمن عليا وانا مرداش أنه يصالحني 

وهو يصالحني غصب عني بقي💋💋

واحشني اووووي😀

الله افخم الأنواع يخرب بيت جمال امك 😯وابتدت مفيش ربع ساعة كانت مخلصه عليها 

جسمها كله ولع نار فضلت تصوت كل اللي في الفيلا طلع جري علي اوضتها

مريم مرميه عالارض أيدها وبوقها كله شيكولاته كل جسمها احمر نار

مني : انتي متخلفه ايه دا انتي عارفه أن عندك حساسية

غصب عني يا ماما اصلها حلوه اوي😜

حد يتصل بدكتور بسرعه يا ولاد 

علي: خير يا حبيبتي

حياه: مريم ____

مالها في ايه يا امي قولي علي طول 

اكلت كل الشيكولاته اللي في تلاجه اوضتها،🙄

علي خبط علي دماغه😢

يا بوووووي اني نسيت الحساسيه😔

اه يا بني جسمها كله ناار ابعتلنا الدكتور حسن بسرعه

لا ياما هبعتلها دكتوره حالا 

دكتوره🤔

ماشي يا بني اللي تشوفه

الدكتوره اجيت اديتلها حقنه وبقيت كويسه ومستنيه علي ييجي يطمن عليها 

عدي يومين وبرضوا مجاش💔

مريم: بقي كده يا علي ماشي🤔ننتقل للخطه التانيه بقي⁦💃🏻⁩⁦💃🏻⁩⁦💃🏻⁩

في صباح يوم جديد 

مريم نايمه وجنبها مامتها

فتحت عينها 

ماما ماااااااااااامااااااااا⁦🎙️⁩

في ايه يا بنت ال******

قومي كده

في ايه يا زفته

انا شمه ريحه علي⁦❤️⁩

يخرب بيتك اتهدي بقي

اقسم بالله انا شماها قلبي بيقوللي علي اجي 

طيب هقوم انزل انا وانتي البسي وتعالي ورايا

قامت جري لبست فستان ابيض ربع كوم وكوتشي ابيض ورفعت شعرها لفوق 

وحطت روج خفيف ونزلت تجري تدور علي حبيبها


مجاش معقول قلبي بيكدب عليا 

طب ازاي💔

زعلت اوي

سحر العروسه؛ ما شاء الله عليكي يا خيتي جمر

حبيبتي يا سو انتي احلي 


الجده: ايه يا بتي اللي لبساه ده ميصحش أكده

مني: يا ست الكل احنا عندنا عادي هي متعوده علي اكديه

الجده: وه وه وه اختشي يا به في رجاله في الفيلا

مريم بدلع: هما فين انا من ساعه ما جيت مشوفتش راجل واحد شكل بلدكم دي يا تيته مفهاش رجاله مزز زي عندنا هييييييح😊

الجده والام مصدومين كده😳

في ايه يا جماعه انا بهزر ايه مبتهزرش يا رمضان 😆😆

مريم بتشم اي الا ايه الريحه دي🤔

بتلف وراها لقته😆😆😆

لابس جلبيه وقبطان وعنده شموخ وهيبه غريبه كده

مريم بارتباك وعلي بيبص بصه الأسد قدام فريسته🌚

والله مقصدش انا بهزر بس 

أ ااا آنااا والله مببصش علي رجاله لا لا

ااا  اا ااانا انا انا كنت بهزر😭

انت سيد الرجاله كلهم والله 

والله والله انا مش عاوزه اشوف غيرك انت بس 

علي بصلها بقرف وهو نفسه ياخدها في حضنه يطمنها  وفي نفس الوقت ماسك نفسه من الضحك

وقال لها بصوت عالي جدااااااا وجع ودانها: احنا بلدنا كلها رجاله حتي الود اللي في اللفه رااااجل سيبنا لكم انتم المزز كيف ما بتجولي ورفع حاجبه وراح يسلم على جدته وعمته 

مريم في نفسها: يا ربي احساسي مكدبش بس لما اشوفه بدل ما اصالحه واحضنه هييييح اكون في الوقف الزفت دا

باس ايد جدته وعمته وسلم عليهم 

مني : رجعت امتي يا حبيبي

رجعت الفجر يا عمتي اتوحشتك والله 


ههههههههههه اتوحشتك ايه بقي مانتا رازعني بلوك جايب احلي😂😂

بابتسامه خبيثه لا يا عمه حجك عليا واتحرج وبص لمريم 

في نفسه يخربيتك ايه اللي لبساه دا 

علي:تعالي يا خيتي 

مريم بصت وراها وقدامها ملاقيتش حد 

انت يتكلم مين ؟؟! 

بكلمك انتي 

انتي كيف خيتي يا مريم 😜

مين فين ايه دا؟؟!😏مالك؟؟! 

علي مش عاوز يضحك منها بس لازم يحسسها انها مش في حياته ويندمها زي ما حلف

بصوت عالي تعاااااالي يا مريم

نعمممممممم يا خويا عاوز ايه😏


علي بعصبيه:ايه اللي انتي لبساه دا ؟؟؛ 


مريم بغيظ في علي: وانت مالك البس اللي انا عوزاه

علي بحده؛ لا دا حداكم في البندر وسط المزز إنما اهنيه لع

موافجش بحاجه زي دي ابدا اطلعي غيري هدومك وانزلي افطري

يلاااااااا💣

مريم بعند: لا مش هغير انا عجبه نفسي كده وبعدين بص علي نفسك الأول ايه اللي انت لبسه دا😂😂

ودي كانت اول مره تشوف علي بلبسه الصعيدي بالجلبيه 

‌بصلها ورفع حاجبه😉

‌دا توبي اللي عمري ماهسيبه ابدا انا راجل صعيدي كبير البلد مهينفعش ابص لحاجه أقل مني فهماني طبعا

مريم كانت هتعيط بس مسكت نفسها : عندك حق كل واحد مينفعش يبص للاقل منه لازم يكون من مستواه(قذف جبهه) 

صوت: الفطار جاهز انفصلوا

مني: الحمد لله اجيتي في الوقت المناسب

الجده مصدومه من كلامهم وبتتعجب ومش فاهمه حاجه

يلا يلا يا ولاد نفطر يلا يا حبيبي

علي بغضب: يلا يا جده يلا يا عمه وانتي روحي غيري ثيابك وتعالى

مريم وقفت ورا مامتها واخدت نفس عميييق: لو سمحت خليك في حالك اغير بمزاجي انت ملكش كلمه عليا

علي لف والدم جري في عروقه وراح عليها ومسكها من فكها : بتقولي ايه؟!

مني : لا بقي عندك انت هتعمل ايه استهدي بالله كده وهي هتفطر وتطلع تغير 

مريم بعدت عنه وعاوزه تعيط بس لا هتفضل متماسكه اه بصتله بانتصار هه وهزت كتفها وطلعت تجري عالسفره 

علي نفسه يولع فيها وفي عمته وفي نفسه بس مش قادر 

علي قعد علي رأس التربيزه ويمينه الجده وشماله أمه وبقيت العيله 

ومريم في وشه من الجنب التاني 

الكل بيفطر وبيتكلموا ويضحكوا 

علي ساكت وسرحان بيفكر فيها ونفسه يداريها من عيون الناس كلها  ويخبيها في حضنه بيبصلها بغضب 

مريم مركزه معاه وكأنه بتقوله ولسه لازم اوريلك

مريم الحمد لله انا شبعت ولسه.بتقوم الباب خبط الخدم فتحوا 

بيبصوا لقوا واحد متنح لمريم وبيصفر بصوت عالي وجع ودان كل اللي قاعدين 

مريم بتبص لقيت واحد طويل قمحاوي عنيه رمادي حد كده شبه الاتراك بصدر عريض واثق من نفسه لدرجه غريبه كده 

مريم : الله هي هتمطر ولا ايه مانتم عندكم حلويات اهووووه 

وبصت لعلي وقالت : يا بوووووي 

كل اللي قاعدين وقعوا من الضحك ماعدا طبعا علي 

قاموا جروا عليه 

دا سليم اخو علي  

الكل رحب بيه وسلموا عليه وهو متنح مع مريم 

علي بيبرق لمريم 

وبصوت عالي جدااااااا: اهلا اهلا لسه بدري يا بيه اتاخرت كده ليه 

سليم اتبرجل شويه من صوت علي وبص لمريم وقاللها ايه دا هو القمر بيطلع بدري ولا القمر سكن في بيتنا ومحدش قاللي ومد أيده لمريم يسلم عليها وراح باس اديها 


مريم عنيها علي علي ومصدومه وشدت أيدها بسرعه💋💋

____""""

تفتكروا ايه اللي هيحصل؟؟!

متنسوش اللايك كومنتات كتير ترفع معنوياتي شويه ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات


مذكرات ساقطة للكاتب محمد مالك : W3Schools





#عرض_إعلاني ✅للإعلان عبر مجلة اضواء ب50 دولار مع إعلان ممول لمدة 3 أيام و100 دولار مع تصميم + إعلان ممول لمدة أسبوع تستمر الحملة حتى تاريخ 30-10-2021 وتشمل: ✔️ إعلانات محلات وشركات تجارية ✔️ إعلان مستلزمات ✔️ إعلان لدورات تدريبية ✔️ إعلان مؤسسات ✔️ أي إعلانات أخرى