روايه صغيرتي
(البارت الخامس والعشرين)❤️❤️
في الكليه
مريم : اخيرا الترم خلص
سلمي: اخيرا ناخد الاجازه بقي عشان ننام
فاطمه: همك عالنوم يا شيخه انتي نايمه طول السنه
مريم: ههههههههههه طب يلا بقي عشان انا اللي عاوزه انام
تيت تيت تيت تييييييييت
اووف الشارع واسع ايه المستفز دا
مريم بخضه : انت٠٠٠٠٠٠وجرت عليه حضنته
علي: بس يا هبله احنا في الشارع
مريم: ايه يعني مش جوزي
علي: لا داحنا اتجرأنا اووي اهدي بقي يلا اركبي
مريم: احلي مفاجأه حصلتلي مقلتش ليه انك جاي
علي: عشان اشوف الفرحه اللي في عنيكي دي يلا اركبي
مريم : معلش يا بنات انا هروح مع علي
البنات : ماشي سلام هنكلمك
مريم : حمد الله عالسلامه
علي : الله يسلمك يا قلبي وخد أيدها باسها مالك خسيتي كده ليه ووشك متغير اووي
مريم : اااه تعبانه اوي يا علي الامتحانات هتموتني
علي حط أيده علي شفايفها: بس متقوليش الكلمه دي بعد الشر عنك
عند فاطمه
ماشيه في الشارع قربت توصل لبيتها عربيه سوداء وقفت قدامها وواحد شكله غريب بعضلات طلع منه فاطمه لسه هتصوت رش علي وشها حاجه محستش بدنيتها
عند مريم
علي : النهارده طول اليوم انتي بتاعتي اوكي
مريم : تحت امرك يا باشمهندس ❤️
علي تليفونه رن
مريم: علي متردش واقفل تليفونك وخليك معايا بقي انت وحشتني اوي💔
علي : معلش يا حبيبتي دا محمد اخويا هشوف في ايه
الووو
ايوه وصلت يا محمد من ساعه _ دلوقتي مش هينفع_ في ايه_ ماشي ماشي نص ساعه وهكون هناك
علي وقف العربيه وشد مريم لحضنه لما شاف وشها بعد ما خلص المكالمه
مريم: هتسيبني طبعا عشان الشغل😢
علي : طب ارفعي وشك بس قلتلك مليون مره دموعك دي مشوفهاش والله محمد بيقوللي في ورق واقف على امضتي لازم يتسلم كمان ساعه العميل قالب الدنيا
مريم ولم تتكلم واكتفت بهز رأسها
علي : مريم عشان خاطري متزعليش
مريم بقله حيله: مش زعلانه
علي : يلا يا حبيبتي اطلعي نامي شويه عشان شكلك مرهقه اوي وانا هحاول بالليل اجيلك
مريم هزت رأسها: حاضر
عند فاطمه
: بدأت تفوق ايه دا انا فين كانت في بيت ونايمه علي كنبه وجنبها شنطتها
يوسف : اهدي يا فاطمه ومتخافيش
فاطمه بصويييت : الحقووووني الحقووووني
يوسف وحط أيده علي بوقها : قلتلك اهدي عشان متخلينيش اعمل حاجه اندم عليها
فاطمه: انت اكيد مجنون عاوز مني اييييييه😭😭
يوسف ماسك زجاجه صغيره في أيده : شايفه يا قطه الازازه دي
فاطمه بخوف هزت راسها
يوسف: الازازه دي فيها مايه نار
فاطمه بخوف ورعشه: ااا٠٠٠٠ان٠٠٠٠انت عاوز ايه 😭😭
يوسف: متخافيش انا مش هأذيكي انا عاوز منك طلب صغير اعتبريني اخوكي واقفي جنبي
فاطمه: ماشي ماشي هحاول
يوسف: ومسكها من طرحتها بصي انا مش عاوز امد ايدي عليكي اللي هقولك عليه تقولي حاضر وبس سامعه يا روح امك
فاطمه بخوف : سامعه سامعه
يوسف : شطوره تليفونك فين
فاطمه : معرفش
يوسف: شنطتك جمبك طلعي تليفونك واعملي اللي هقولك عليه
فاطمه طلعت تليفونها ومسكته
يوسف بشر : اتصلي بمريم قوليلها انك تعبانه وخليها تجيلك عالعنوان دا****
فاطمه: حرام عليك مريم غلبانه متستاهلش كل دا ابوس ايدك اعتقنا لوجه الله
يوسف بغضب : بت انتي اسمعي الكلام والا الازازه دي هكبها علي وشك الحلو ودا لا ومش وشك بس دا انا هغتصبك كمان وبعدها هرمي الباقي على جسمك عشان محدش يقدر يبص في وشك ولو حد حبك وانتي كده مش هيقدر يستحمل جسمك
فاطمه: لا لا ابوس ايدك لا _بس _بس كده حرااام مريم صحبتي انت هتعمل فيها ايه😭😭😭
يوسف: متخافيش مش هأذيها انا هتجوزها ومش هلمسها غير في الحلال
فاطمه: بس مريم مكتوب كتابها
يوسف : مانا هطلقها منه اتصلي بس انتي بيها وقوليلها تيجي بأي طريقه
مريم : طب ازاي اعمل ايه
يوسف: قولي لها انك تعبانه
فاطمه : طب لو اجت هتعمل فيها ايه
يوسف: ششششش اصبري وانتي هتعرفي يلا اتصلي بيها
مريم : بطوط حبيبتي
فاطمه : أأ٠٠٠ مريم
مريم : مالك يا فاطمة
يوسف مسكها من شعرها وخوفها
فاطمه : مريم انا تعبانه اوي
مريم: حبيبتي مالك اجيلك
فاطمه: ايوه يا مريم تعالي بس انا مش في البيت
مريم : اومال فين
فاطمه: انا عند خالتي ودا العنوان٠٠٠٠٠٠٠
مريم : حاضر نص ساعه وهكون عندك
يوسف: سقف جامد براڤو عليكي براڤو تنفعي ممثله اتصلي بجوزها بقي وقوليله ان مراته معايا
فاطمه بصدمه : انت اكيد مجنون استحاله تكون بني ادم طبيعي
يوسف: بت اسمعي الكلام والا 🌚
فاطمه بخوف: حاضر حاضر بس انا معاييش رقمه
_ سهله اكتبي عندك
_ حاضر
اتصلت بعلي
مبيردش
_ اتصلي تاني لحد ما يرد
فاطمه : حاضر
_ دي عاشر مره شكله مشغول
_ رني تاني
علي: الوو مين
فاطمه بصوت مبحوح: استاذ علي
علي: ايوه مين
فاطمه: انا فاطمه صاحبت مريم
علي باستغراب: خير في حاجه
فاطمه: أ٠٠ اص٠٠٠ اصل مريم
علي بحده: بتقطعي كده ليه انجزي
فاطمه: اه اه اصل مريم دلوقتي مع واحد في العنوان دا****
علي بصدمه: اتقي الله مريم طول عمرها بتقولي انك اختها طلعتي واحده وسخه
فاطمه بدموع: انا قلتلك عالعنوان وانت حر بقي سلام
بصت ليوسف : حرام عليك انت معندكش ولايه
يوسف : براڤو عليكي تعالي بقي اقعدي في الاوضه دي علي بال مخلص
فاطمه: لا لا ابوس ايدك امي هتموت عليا
يوسف: ششششش اخرسي معلش مضطر اقفل بوقك الحلو دا عشان متتكلميش
دخلها اوضه وربط أيدها ورجلها
عند علي
اجيت له رساله
والله انت صعبان عليا مفكرها ملاك وهي ممرمغه شرفك
علي جن جنونه : لا يا علي اهدي بنت عمتك انت مربيها علي ايديك وبتحبك دي فتحت عينيها عليك استحاله تعمل حاجه غلط انا هتصل بيها
عند مريم لبست بسرعه واخدت مفتاح عربيتها وشنطتها وجرت
مني: في ايه يا مريم بتجري كده ليه
مريم: معلش يا ماما لما اجي هفهمك وجرت
مني : يا ربي في ايه هتصل بيها ايه دا دي نست تليفونها بيرن في اوضتها اهوه ربنا يستر أما اقوم اخضر الاكل
علي : بيرن عليها مبتردش
الشيطان: لا اكيد بتعمل حاجه غلط عشان كده مبتردش
علي: لا مريم استحاله تعمل حاجه غلط بس مفيش مانع اني اروح اشوف العنوان دا في ايه
مريم وصلت للعنوان ركنت عربيتها وطلعت جري
يوسف ساب الباب مفتوح
مريم: ايه دا الباب مفتوح خبطت محدش رد بدأت تدخل بالراحه وهي بتبص عالبيت : فاطمه فاطمه انتي موجوده حد هنا يرد عليا
مجرد معدت الباب كان الباب اتقفل بصت وراها بخضه صوتت: يوسف انت عاوز ايه وفين فاطمه
يوسف: اهدي يا حياتي فاطمه كويسه
مريم بعنف : انت عاوز ايه افتح الباب دا اوعي كده الله
يوسف: اهدي بقي ورش عليها مخدر
يااااه اخيرا هتكوني مراتي واخدها نيمها علي السرير وفك طرحتها وسيب شعرها الحرير علي المخده: ياااه تعرفي انك حلوه اوي سامحيني بس انتي قدري اللي ربنا بعتهولي مش هقدر اسيبك لحد غيري وانا هعوضك وهخليكي تحبيني اكتر مانا بحبك دلوقتي لازم اقلع هدومي عشان لما جوزك ييجي يسهل الموضوع قلع كل هدومه وقعد بشورت بس
علي سايق بكل سرعته وقلبه بيخفق بشده : يا رب يطلع كذب يا رب مريم حبيبتي متعملش كده يا رب دا اكيد واحد من شركه منافسه عاوز يعذبني بس والله لو اتاكدت لكون مموته
علي وقلبه هيقف وعروقه برزت ووشه أصبح كاللهيب : دي عربيتها استحاله 😡
وطلع جري عالشقه لقي الباب مقفول بضربه واحده للباب كان مكسور
سمعه يوسف وهو في الاوضه بدأ يتأوه : بس يا مريومتي بقي كفايه عليكي كده النهارده امممم
علي راح علي مصدر الصوت
في الاوضه مريم بتفوق لسه بتفتح عينيها كان علي دخل ومريم لسه مش واعيه
يوسف ببرود : انت ازاي تدخل عليا انا وحبيبتي كده ولسه هيقوم كان علي نزل فيه ضرب بالبوكس في وشه لحد مفقد الوعي لم يكتفي ووضعه على الأرض ونزل به ضربا في جميع جسمه
ثم نظر لمريم المنكمشه علي سريرها والتي كانت تظن أن علي جاء لإنقاذها
مريم بصوت مبحوح: علي الحمد لله يا علي انك جيت انا كنت هموت😭😭😭
علي بغضب : تموتي من ايه ودي اول مره ولا بقالك كتير لا لا اكيد مش اول مره شكلك متعوده ومسكها من شعرها بقوه اوقعها عالارض : انتي آخر واحده كنت افتكر أنها ممكن تعمل كده ونزل ضرب بالافلام علي وجه صغيرته
وما لهذه الصغيره حيله سوي البكاء
مفيش أقسي من أنك تتخذل من شخص هو عارف قد ايه انت اتخذلت وعانيت في حياتك..😊
مريم ببكاء : علي
علي: اخرسي انتي واحده فاجره ضيعتي شرفي وشرف ابوكي عشان كلب زي دا
مريم: علي انت بتقول ايه
علي وهو يضربها بكل قوته حتي سالت الدماء منها وباصص في عينيها: عمري متوقعت منك كده بس اللي شفته بعيني عمري مهسامحك عليه
مريم وقد زرفت دماءها قبل دموعها : ع٠٠ علي ما٠٠٠ معملتش حاجه
علي وهو يدوس عليها برجله بقوه وبيبص في أيده اللي كانت مليانه بشعرها : انتي طااااالق 😍😍 😍😍
_________""_________"""________