القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث الروايات

رواية إغتصاب غير مقصود +18

 رواية إغتصاب غير مقصود

- ابنك اعتدي عليا واغتصبني.........!!!!

- ‏ايه الكلام الفارغ اللي بتقوليه ده 

- ‏زي م سمعت وانا عايزة حقي وحق شرفي اللي ضاع 

- ‏انا ابني متربي ومستحيل يعمل كده 

- ‏مفيش بنت هتقبل تقول علي نفسها الكلام ده

- ‏انتي اكيد بتتبلي عليه 

- ‏حرام عليك ابنك ضعيني وهتفضح وسط الناس تقبل علي زهرة اللي حصلي ده  ......؟؟

- ‏اخرسي انا بنتي متربيه احسن تربيه 

- ‏انت عارفني من زمان وعارف اني متربيه ليه بتعمل معايا كده بقلمي اميرة محمد 

- ‏انا هجبلك حقك لو احمد طلع فعلا عمل كده هيبقي ليا تصرف تاني معاه 

- ‏اتمني تحكم بعدل ربنا اللي أمر بيه 

• مشيت من عندة وانا ف قلبي حزن العالم ، لكم أن تتخيلو اقرب صديق ليا اغتصبني ، اكلنا وشربنا وخروجاتنا كل حاجه مع بعض ، بس هوة ضيع كل ده لما روحت البيت عندهم بعد الشغل  عشان اشوفه واشوف زهرة اخته اللي تعتبر صديقتي زيو زيها ، وصلت هناك مكنش فيه غير زهرة ، شوية واحمد دخل علينا وهوة سكران حاولنا نصحصحه معرفناش ، مسكني من ايدي ودخلني الاوضه وقفل عليا وبدء يقطع ف هدومي وانا بقاومه بس كل حاجه انتهت ، زهرة خبطت كتير علي الباب وهوة ولا هنا فتحتلها الباب وخرجت بسند نفسي مكنتش سامعه حاجه من اللي بتقولها ، بقلمي اميرة محمد

• نزلت من عند ابو احمد من بعد م قوتله اللي حصل من ابنه وحاليا انا موجوده ف الشارع افتكرت  لما بابا طردني برا البيت ونمت ع الرصيف زي اليتيمه

• ‏فلااااااااش ....

الاب بغضب : كنتي فين يبنت الكلب ي فاجرة

أمنيه بدموع : ي بابا اسمعني

مرات ابوها : شوفها كانت فين بهدومها المقطعه دي 

الاب : انطقيييييييي.....

أمنيه بعياط : كنت...كنت ف الشغل م انت عارف ي بابا 

الاب بعصبيه : وللبسك متقطع كدا ليه 

أمنيه برعب : و..و..واحد ححاول يعتدي ...عليا 

الاب بصدمه : ايييييييييه .........؟؟؟؟

مرات ابوها : يللهوي يالهوي الناس هتقول علينا ايه واحنا نعرف ازاي ان بنتك لسه بنت ي عبدو ...

• بابا اول م سمع الكلمتين دول منها اتجنن وفضل يضرب فيا لحد م عيني ورمت وتحت بوقي نزف دم وجسمي حرفيا اتكسر ، وطبعا مسكتتش واقترحت عليه يوديني عند دكتورة تكشف عليا ، ولما تكشف هطلع مش بنت لان احمد صديق عمري اللي وثقت فيه اغتصبني .....

الأب بهدوء مريب : البسي يلا عشان ناخدك عند الدكتورة 

امنيه بتعب : حرام عليك مش قادرة 

الاب : لو متطلعتيش بنت هرميكي ف الش


حسيت بحد ببحط ايده علي كتفي للفيت ورايا واتصدمت  

أمنيه بصدمه : احمد .........؟؟؟

نفضت ايدة بسرعه وانا متوترة وخايفه 

احمد بلهفه : كنت بدور عليكي روحتي فين ؟

أمنية بغضب :انت مالك بتتكلم بعشم كده وبعدين  ايدك الوسخه دي متتمدش عليا تاني انت فاكرني هسكتلك زي اول مرة لا انسي 

احمد : امنية ممكن تهدي 

بدأت ارتعش وجسمي ساب 

امنية : امشي من هنا جاي ليه بعد م دمرتلي حياتي 

أحمد بأسف : أمنية صدقيني انا مكنتش ف وعيي ومعرفش عملت كده ازاي 

أمنية بجمود : عارف انا اللي غلطانه عشان وثقت فيك واعتبرتك صديق ليا وانت متستاهلش حتي انك تسلم عليا بقلمي اميرة محمد 

أحمد بحزن : حقك تقولي كل الكلام ده ومستعد اعمل اي حاجه انتي عايزاها 

أمنية ببرود عكس النار اللي جواها : وانت شايف انك المفروض تعمل ايه ....؟

أحمد بدون مقدمات : اتجوزك .....!!!

أميرة بدموع : يااااه قد ايه حااسه نفسي رخيصه ، رضيتها عليا ي احمد ؟ رضيت عليا اني ابقي رخيصه ف نظري ونظرك ونظر المجتمع اللي لسه هيعرف ، بتبرء ذمتك بجوازك مني ، طب والله كتر خيرك ي راجل ،احنا صحاب بقالنا 4 سنين هانت عليك صداقتنا ؟ليه ي احمد .....ليييييييه ؟؟؟

أحمد بحزن : امنية انا اسف والله اسف انا .... 

أمنية بعياط : اسف ؟؟؟ابويا ضربني لما كسر جسمي وجرني من شعري ورماني برااا البيت ومش بس كدا لا نمت ف الشوارع يومين ً.......يومين وانا متمرمطه علشان غلطه انا مليش ذنب فيها ومليش حد اروحله الكل اتخلي عني بقلمي اميرة محمد 

احمد بحزن : انا جمبك ومش هسيبك وهصلح كل حاجه بس تعالي معايا 

"مسحت دموعي 

امنيه بزعيق : اجي معاااااك انت اتجننت ف عقلك فاكرني هعيش مع واحد زيك مغتصب لا ومين اعز اصحابه ، انت متعرفش صداقتنا كانت مهمه بالنسبالي قد ايه ي خسارة ي احمد ضيعت كل حاجه

أحمد بسرعه : لا لا متقوليش كده انا مينفعش اخسرك احنا هنتجوز و...

أمنية بعصبيه : اخرس انت لو اخر واحد ف الدنيا مستحيل اتجوزه انت فاكر اللي حصل هيخليني ضعيفه تبقي غلطان امشي مش عايزة اشوف وشك تاني 

• مشيت بسرعه قبل ضعفي م يبان كله انا ازاي بكيت قدامه دا ميستاهلش دمعه مني انا هروح ادور علي شغل وهروح لبابا البيت واترجاه يسامحني بقلمي اميرة محمد

" في بيت احمد "

الكل قاعد حزين ومحدش بيكلم التاني واحمد بقاله يومين غايب عن البيت 

زهرة بعياط : بابا امنية مبتكدبش انا كنت موجودة



هل اعجبك الموضوع :

تعليقات


مذكرات ساقطة للكاتب محمد مالك : W3Schools





مجلة اضواء على الانستجرام تابعونا