رواية إغتصاب غير مقصود
- ابنك اعتدي عليا واغتصبني.........!!!!
- ايه الكلام الفارغ اللي بتقوليه ده
- زي م سمعت وانا عايزة حقي وحق شرفي اللي ضاع
- انا ابني متربي ومستحيل يعمل كده
- مفيش بنت هتقبل تقول علي نفسها الكلام ده
- انتي اكيد بتتبلي عليه
- حرام عليك ابنك ضعيني وهتفضح وسط الناس تقبل علي زهرة اللي حصلي ده ......؟؟
- اخرسي انا بنتي متربيه احسن تربيه
- انت عارفني من زمان وعارف اني متربيه ليه بتعمل معايا كده بقلمي اميرة محمد
- انا هجبلك حقك لو احمد طلع فعلا عمل كده هيبقي ليا تصرف تاني معاه
- اتمني تحكم بعدل ربنا اللي أمر بيه
• مشيت من عندة وانا ف قلبي حزن العالم ، لكم أن تتخيلو اقرب صديق ليا اغتصبني ، اكلنا وشربنا وخروجاتنا كل حاجه مع بعض ، بس هوة ضيع كل ده لما روحت البيت عندهم بعد الشغل عشان اشوفه واشوف زهرة اخته اللي تعتبر صديقتي زيو زيها ، وصلت هناك مكنش فيه غير زهرة ، شوية واحمد دخل علينا وهوة سكران حاولنا نصحصحه معرفناش ، مسكني من ايدي ودخلني الاوضه وقفل عليا وبدء يقطع ف هدومي وانا بقاومه بس كل حاجه انتهت ، زهرة خبطت كتير علي الباب وهوة ولا هنا فتحتلها الباب وخرجت بسند نفسي مكنتش سامعه حاجه من اللي بتقولها ، بقلمي اميرة محمد
• نزلت من عند ابو احمد من بعد م قوتله اللي حصل من ابنه وحاليا انا موجوده ف الشارع افتكرت لما بابا طردني برا البيت ونمت ع الرصيف زي اليتيمه
• فلااااااااش ....
الاب بغضب : كنتي فين يبنت الكلب ي فاجرة
أمنيه بدموع : ي بابا اسمعني
مرات ابوها : شوفها كانت فين بهدومها المقطعه دي
الاب : انطقيييييييي.....
أمنيه بعياط : كنت...كنت ف الشغل م انت عارف ي بابا
الاب بعصبيه : وللبسك متقطع كدا ليه
أمنيه برعب : و..و..واحد ححاول يعتدي ...عليا
الاب بصدمه : ايييييييييه .........؟؟؟؟
مرات ابوها : يللهوي يالهوي الناس هتقول علينا ايه واحنا نعرف ازاي ان بنتك لسه بنت ي عبدو ...
• بابا اول م سمع الكلمتين دول منها اتجنن وفضل يضرب فيا لحد م عيني ورمت وتحت بوقي نزف دم وجسمي حرفيا اتكسر ، وطبعا مسكتتش واقترحت عليه يوديني عند دكتورة تكشف عليا ، ولما تكشف هطلع مش بنت لان احمد صديق عمري اللي وثقت فيه اغتصبني .....
الأب بهدوء مريب : البسي يلا عشان ناخدك عند الدكتورة
امنيه بتعب : حرام عليك مش قادرة
الاب : لو متطلعتيش بنت هرميكي ف الش
حسيت بحد ببحط ايده علي كتفي للفيت ورايا واتصدمت
أمنيه بصدمه : احمد .........؟؟؟
نفضت ايدة بسرعه وانا متوترة وخايفه
احمد بلهفه : كنت بدور عليكي روحتي فين ؟
أمنية بغضب :انت مالك بتتكلم بعشم كده وبعدين ايدك الوسخه دي متتمدش عليا تاني انت فاكرني هسكتلك زي اول مرة لا انسي
احمد : امنية ممكن تهدي
بدأت ارتعش وجسمي ساب
امنية : امشي من هنا جاي ليه بعد م دمرتلي حياتي
أحمد بأسف : أمنية صدقيني انا مكنتش ف وعيي ومعرفش عملت كده ازاي
أمنية بجمود : عارف انا اللي غلطانه عشان وثقت فيك واعتبرتك صديق ليا وانت متستاهلش حتي انك تسلم عليا بقلمي اميرة محمد
أحمد بحزن : حقك تقولي كل الكلام ده ومستعد اعمل اي حاجه انتي عايزاها
أمنية ببرود عكس النار اللي جواها : وانت شايف انك المفروض تعمل ايه ....؟
أحمد بدون مقدمات : اتجوزك .....!!!
أميرة بدموع : يااااه قد ايه حااسه نفسي رخيصه ، رضيتها عليا ي احمد ؟ رضيت عليا اني ابقي رخيصه ف نظري ونظرك ونظر المجتمع اللي لسه هيعرف ، بتبرء ذمتك بجوازك مني ، طب والله كتر خيرك ي راجل ،احنا صحاب بقالنا 4 سنين هانت عليك صداقتنا ؟ليه ي احمد .....ليييييييه ؟؟؟
أحمد بحزن : امنية انا اسف والله اسف انا ....
أمنية بعياط : اسف ؟؟؟ابويا ضربني لما كسر جسمي وجرني من شعري ورماني برااا البيت ومش بس كدا لا نمت ف الشوارع يومين ً.......يومين وانا متمرمطه علشان غلطه انا مليش ذنب فيها ومليش حد اروحله الكل اتخلي عني بقلمي اميرة محمد
احمد بحزن : انا جمبك ومش هسيبك وهصلح كل حاجه بس تعالي معايا
"مسحت دموعي
امنيه بزعيق : اجي معاااااك انت اتجننت ف عقلك فاكرني هعيش مع واحد زيك مغتصب لا ومين اعز اصحابه ، انت متعرفش صداقتنا كانت مهمه بالنسبالي قد ايه ي خسارة ي احمد ضيعت كل حاجه
أحمد بسرعه : لا لا متقوليش كده انا مينفعش اخسرك احنا هنتجوز و...
أمنية بعصبيه : اخرس انت لو اخر واحد ف الدنيا مستحيل اتجوزه انت فاكر اللي حصل هيخليني ضعيفه تبقي غلطان امشي مش عايزة اشوف وشك تاني
• مشيت بسرعه قبل ضعفي م يبان كله انا ازاي بكيت قدامه دا ميستاهلش دمعه مني انا هروح ادور علي شغل وهروح لبابا البيت واترجاه يسامحني بقلمي اميرة محمد
" في بيت احمد "
الكل قاعد حزين ومحدش بيكلم التاني واحمد بقاله يومين غايب عن البيت
زهرة بعياط : بابا امنية مبتكدبش انا كنت موجودة