أخر الاخبار

رواية ( اغتصابي خطه مدبره ) 💔 الحلقات كاملة في ملف واحد .. بقلم الكاتبة ورده احمد +18 #اغتصابي_خطه_مدبره

#اغتصابي_خطه_مدبره 💔

 اغتصابي_خطه_مدبره 💔

الحلقه. الأوله

كل النااس عرفه ان شرف البنت وسمعتها 

اهم حاجه عندها بس انا اختلف 

انا عملت حاجه 

مستحيل اي بنت فى الدنيا تعملها

 بس اللى انا عشت فيهااجبرني 

اني اعمل كده انا عملت كده علشان اخد حقي

من اللى كان السبب في موت بابا 

وحسرت ماما عليه 

حتى اخد مني ابسط 

حقوقي اني اعيش وانا مكتوبه ب اسم بابا

اعرفكم بنفسي انا ليل 22سنه كلية علوم

بشرتي بيضه عيوني رمادي

 شعري بني فاتح

ربنا انعم عليا ببيت كله حب

 وحنان بابا وماما كانو

كل حاجه بنسبالي

 وكانت حياتنا حلوه اوي 

لحد ما بابا اتقتل 

وماما اتجوزت خوفاً عليا

وحياتي من هنا ادمرت 

هتعرفو كل التفصيل

ف الاحدث بتاعت حكايتي وانا بحكيها 

ف ليله كنت سهرانه مع صحابي 

وكنت راجعه البيت بس كان الوقت 

متأخر شويه لقيت عربيه ماشيه ورايا 

واتعمدت اني اعكس طريقي علشان 

اتأكد انها متبعاني انا 

ولا انا بيتهيألي

وشكي طلع ف محله

 وطلع فعلا بيطاردني

حاولت اهرب بس فشلت

وكسر على عربيتي ونزلني منها

ليل..بخوف..انت عايز مني ايه

ارجوك سبني انا ممكن اعملك اي حاجه

بس ارجوك بلاش تأذيني

انت ليه مش بتجاوب 

سحبني من ايدي بكل عنف ودخلني عربيته

وانا بصرخ وبزعق 

بس للاسف المكان كان مهجور

ومكنش فيه غيري انا وهو 

بس كان شكله مش مجرم أبداً

كان شب يجي 25سنه 

بشرته قمحي طويل جسمه رياضي

عيونه..سوده حاده 

زي عيون الصقر ف حدتها

شعره اسود مترتب بحترافيه

ملامحه جدايه كان شكله يرعب 

وكان نظراته مش بتقول انه عاوز يأذيني

نظارته كلها كانت خوف

 توتر مخلوط بكره

مكنتش فاهمه هو ناوي علي ايه

بس كنت كل اللى بعملو

 اني منهاره ف العياط

وبترجاه يسبني

وصلنا لشقه مفروشه 

وهو سحبني بعنف

والمكان فاضي وخوفي بيزيد

لحد مادخلنا لقيته بيقولي

جاسر...انتي هنا علشان انتقم من ابوكي

ليل..ببكاء..وانا زمبي ايه 

حرام عليك

جاسر..بكره.. زمبك انك بنتو 

وضربني قلم بكل وحشيه

ليل..كان عملك ايه علشان كل ده

جاسر..عايزة تعرفي

اداني ضهرو

واتكلم بنبره كلها كسره 

عرفه ابوكي ده اذاني ازاي دمرني

اخد مني ابسط حقوقي

 اني اعيش زي كل الاطفال

قتل ابويا واعتدى على امي

 قدام عنيا بكل وحشيه

لحد ما ماتت ف ايدو ورماني ف الملجئ 

واستوله على كل ثروتنا  

كل الحقد ده علشان بابا كان صديق ليه

وكان هو عايز يدمج شركاته مع شركتنا

بس بابا رفض علشان عارف ان ماشيه بطال 

وشركته مكنتش غير ستاره 

يخبي بيها قذرته

بس كان ممكن ياخد الشركات 

بس يسيب بابا بس مرحمهوش 

وقتلو وقتل طفلتي معاه 

وبص عليا بنظرت انتقام وقلي

لازم اقتل كل احلامه زي ما عمل فيها

وبما انك بنتو الوحيده 

هتكوني نقطة ضعفه

 الواحيده عرفه 

لما يبقا فضحتك على كل لسان 

ابوكي هيبقا حديث العالم

علشان راجل اعمال مشهوار 

وممكن يموت فيها واكون 

حققت انقامي منه فيكي وبداء يقرب مني

ليل..ببكاء.. ارجوك متقربليش

 متظلمنيش انت كمان

متأذنيش زي ما هو ازاني 

متسرقش مني الحاجه الوحيده اللى بقيالى ارجوك سبني وهعملك كل اللى انت عايزو 

بس بلاش اللى ف دماغك 

جاسر..بعدم فهم..تقصدي ايه زي ما ازاكي

ليل..هقولك بس سبني 

جاسر..بحقد..مستحيل اسمعك 

اكيد انتي كمان 

مخدعه زي ابوكي

وهجم عليا بكل وحشيه 

وبداء يقطع ف هدومي

بس سبني مره واحده 

وشدني من ع الارض 

و فجأة سحبني من ايدي ب عنف وا 💔

يتابع

بقلمي.. ورده احمد

اكمل ولا كفايه  كده ❤😊



الحلقه. الثانيه 
سحبني بكل عنف من ايدي 
ودخلني اوضه ضلمه اوي
كان شكلها يخوف 
كنت على قد ما انا خايفه 
بس كان جوايا حاجه 
بتقولي مش هيأذيكي
كان شعور غريب بذات ف الوقت ده 
دخلنا وهو لسه سحبني وقفل الباب 
جامد اوى لدرجة حسيت الباب هيتكسر
سحبني ليه وقرب مني اوى 
وقلي..بإبتسامة.. نصر.. متخافيش ياليل 
هانم دي لسه البدايه 
وقطع جزء كبير من البلوزة
 اللى كنت لبساها
من كتر ما كان عنيف اتجرحت
كذا جرح بس مكنتش حسا بيهم 
لأن كان جوايا نار اكبر من اللى هو ناوي عليه
ليل..بدموع..ارجوك يا جاسر سبني
جاسر..انتى تعرفى اسمي
ومسكني من شعري وهو بيحركني شمال ويمين
وانا بعيط بأنهيار وبترجاه يسبني
جاسر..انطقي تعرفيني منين
ليل..بدموع...انت راجل اعمال كبير اووي
مفيش حد مايعرفكش
 كل اخبارك الدنيا كلها عرفها
جاسر..على اساس انى هصدق الكلام الاهبل ده
ليل..لازم تصدق 
جاسر...بضربه عنيفه.. ايه كنتي متفقه مع ابوكي 
عليا ولا ايه
ليل..والله عمري ما شفتك غير،ف الاخبار
ولا اعرف عنك حاجه 
ابوس رجلك سبني 
جاسر..بداء بخلع قميصه..اسيبك 
ههههه لا شكلك مستعجله 
وانا مش هأخرك انا راجل بفهم
ليل...بخوف...بالله سبني مليش زمب بلي عمله فيك
ارحمني ارجوك ارحمني
مسكني من ادايه بعنف وبص ف عنيا
وعنيه كلها شر وكرهه
جاسر..وهو مسبش اهلى ليه
هما كمان اترجوه 
ليه مسبهومش 
ليه ما رحمهمش هزني بقوه وهو بيصرخ فيا 
ليه قولي ليه 
بعد عذاب وهانه وضرب استمر اكتر من 3سعات 
خرجت من عنده بسرعه قبل ما يمسكني تانى
............................................................
كنت هلكانه ومش قادره اتحرك
لكن مكنش ينفع افضل فضلت اجري كتير
لحد ما اطمنت اني بقيت بعيد 
قاعدت ف الشارع وحضنت نفسي
وافتكرت كل حاجه بتحصلي 
وزمبي ايه ادفع تمن عمالها راجل ظالم زي ده
لكن نصيبي قومت بصعوبه
 علشان ارجع البيت
قبل النهار ما يطلع لحد ما وصلت 
وقبل ما ارن الجرس 
علشان حد يفتحلى
افتكرت كلام جاسر
وحسيت برعشه ف جسمي
كنت متأكده اني ان دخلت 
مش هيعمل حاجه بس
 هيداري على اللى حصل
مهو انا مش بنته علشان يجبلي حقي
ورجعت تاني وروحت لا اقرب 
مستشفى علشان يعلجوني 
واول ما يشوفو حالتي هيعملو محضر اكيد
....................................................................
وصلت المستشفى وزي،ما توقعت حصل
وبعد حاولى نص ساعه
ماشفتش حاجه غير بعدها الصبح
وماما جمبي بتعيط بحرقه 
وبحكم اني مشهوره وبنت راجل اعمال كبير
الصحافه كانت عرفت والخبر انتشر بسرعه كبيره
ف الجرايد والتلفزيون والنت 
وكنت حديث العالم 
بجد  كانت فضيحه وفضيحه كبيرة 
ساره.. مين اللي عمل فيكي كده يابنتي
قوليلي مين  وانا اقتله باايدي
حضنت ماما  جامد اوي وكنت خايفه 
ليل............... 
جلال..انطقي هو مين 
انا همحيه من على وجه الأرض
ازاي يقدر يعمل كده ف بنت جلال عزام
ليل...بحقد وصوت عاليا...
بسببك كل اللى حصلي بسببك 
انا بكرهك فاهم يعني ايه بكرهك
ضربني قلم جامد اوي  
جلال..الظاهر اني معرفتش اربيكي
فيه بنت محترامه تسهر برا البيت للوقت ده
وجيتي لما انضحك عليكي جيا ترمي اخطأك عليا
لا انتي لازم تتربي من جديد والكلب اللى عمل فيكي كده هجيبو وهقطعه حتت من غير راحمه
ليل..بجمود وابتسامة استهزاء..
مفيش داعي تتعب نفسك لااني مش بنتك اصلا
ولا نسيت انت عملت ايه علشان اكون بنتك 
ولو خايف على سمعتك وعلي نفسك من العار
انت ممكن تعترف اني مش بنتك
وبكده هتخلص
جلال..بحده..سكتي بنتك يا ساره بدال
ما اخليها تحصل ابوها
ساره..بخوف.. حضنت ليل
لا ارجوك هيا هتسكت مش هتتكلم
هيا ما تقصدش، بس اعصبها تعبانه من اللى حصل
امشي انت وانا هعقلها 
بصلي بغل وسبنا ومشي
...........................................................
ف شركة الصاوي 
كان جاسر ف مكتابه وشارد ف افكاره 
دخل عليه شخص المكتب وكان علاء 
علاء صديق جاسر من الطفوله وشريكه ف كل حاجه
مش طويل اوي جسمه رياضي
ابيض شعره فحمي عنيه بني 
بيحب الهزار والضحك واجتماعي جداً
عكس جاسر تماماً
علاء... جاسر  شفت اللى حصل 
جاسر.. مش  تخبط يابني 
لحد امتى هقولك  ماينفعش 
تدخل  كده 
علاء... خلاص  ياعم 
جاسر..قول اللى عندك اخلص
علاء..بنت جلال عزام 
حد اغتصابها وف المستشفى من امبارح
وكل الاخبار ما بتتكلمش غير على فضيحة 
ليل عزام
جاسر..وضرب على المكتب 
انت بتقول ايه
دا مستحيل يكون حقيقي
علاء..انت زعلت كده ليه
انا افتكرت انك هتفرح لما تعرف
مكنتش اعرف انك هتزعل اوي كده
جاسر...مش زعلان انا بس اتفجأت 
ازاي يحصل معاها كده 
علاء... خلاص يا جاسر 
جاسر.. معلش  سبني لوحدي 
علاء.. ماشي  ياصحبي 
وتركه وذهب والحيره تملأ عقله
....................................................... 
تسريع ف الاحداث 
مرا اسبوعين 
كان جاسر مهتم بعمله جداً 
وربح صفقات كثيره
وجلال تدهورت شركاته لأهماله فيها
وعدم الذهاب اليها من حديث 
العالم على فضيحة ابنته
وتدهورت حالته الصحيه
خرجت ليل من المستشفى 
واصبحت انطوئيه جداً 
ابتعد عن الجميع 
ولاتخرج من غرفتها بتاتاً
ف مساء ليله في منزل جاسر
كان جالس يتصفح الانترنت 
لحين وقع عينه على ذالك الخبر
الذي جعله كا المجنون
كان الخبر.. 
حمل ليل بنت جلال عزام من عشيقها
وتزوير قصة الاغتصاب لتخفي فضيحتها
ودخول جلال عزام  اللى المستشفى 
بسبب ازمه قلبيه
........ 
جاسر... ازاي ده حصل  
انا لازم افهم  مش  هفضل كده
............................................... 
بعد الساعه12 في ڤيلا جلال 
وتحديداً ف غرفت ليل 
سمعت صوت داخل الغرفه
بلقرب من البلكون
فا اقتربت ببطئ
لكن تتفجأء بمن يمسك يدها يضعها وراء ظهرها 
ويغلق فمها بيده وينظر ف عينيها
وحين تلتقي عين ليل به يجف الدم في عروقها
اكتسا وجهه بلعرق وبدأت ترتجف من الخوف
جاسر...افتكرتيني ولا تحبي افكرك
و رمها ع الارض بعنف
ممكن افهم فيه ايه
وازاي حامل 
ليل..وهيا تحاول ان تستجمع قوتها
وانت وانت مالك اصلاً 
جاسر..بعصبيه.. لا مالى ونص
وامسكها من شعرها بقوه
جوبيني احسنلك
ازاي حامل وانا وانتي عرفين 
كويس اني ملمستكيش
........يتابع
بقلمي..ورده احمد



............. #اغتصابي_خطه_مدبره..............
     ................. الحلقه الثاله.................
اهم الأنباء  عودنا لكم من جديد 😂
ردي عليا بقولك ازاي حامل وانا ملمستكيش
انطقي الكلام اللى منتشر انك حامل صح
ردي عليا ياليل 
ليل...وده يهمك ف ايه 
انت كنت عايز تنتقم من جلال
وانا نفذتلك ده واللى انا عملته 
اقدر اقولك ان دي كلمة شكراً 
على اللي عملته معايا 
.................فلاش باك................
ليل..ابوس رجلك تسبني
هتستفاد اي لما تنتقم مني
جاسر..هكسر جلال بيكي
هحط راسه ف الارض
هقتله زي ماقتل كل احلامي
انتى اللى هدفعيه تمن ده
وجهم عليها بكل واحشيه
وبين عنف جاسر ومقومة ليل
قالت ليل وهيا بين يديه
ارجوك ارحم ضعفي وسبني
متعملش فيا كده 
تذكر كلمة والدته الزي 
قالتها لجلال حين اعتدى عليها بدون رحمه
وكانت نفس كلمات ليل 
فا تجمد كيف له ان يكون بهذاه القزاره
ويفعل مثله كيف لها ان تترجاه ولا يرحمها
كيف اصبح شيطاناً لهذه الدرجه
ابتعدا عن ليل وهو ف قمة الغضب
وهو يحتكر نفسه بشده
ومزالت ليل تبكي بشده
وضع جاسر يده على اذنه 
وقال بصوت عالي
اطلعي بره كفايه عياط
وكان كل ما يسمعه جاسر هو صوت امه
وهي تبكي وعادت احداث تلك اليله له
ونهار تماماً
ليل..وهي تنهض بصعوبه بالغه
قالت له مش لوحدك عايز تنتقم
ومش لواحدك اتظلمة
وذهب مسرعه من امامه
.......................باااك........................
جاسر..بتعجب...انا مش عارف انتي 
بتعملي كدا ليه 
بجد مش مصدق
انتي وابوكي شبه بعض
هو اذا اهلى وانتي
من سواد قلبك 
بتنتقمي منه 
ياتري عمل فيكي ايه
ردت ليل بنهيار وصوت عالى 
ليل...بصراخ ف وجه جاسر
مش ابويا متقولش كده
مستحيل اكون بنته
انت فاهم 
متقوليش كده تاني 
انا بكرهو 
انا مستحيل اكون بنت شطان زيه
اه انت معملتليش حاجه
بس انت اللى ادتني طريقه لانتقامي منه
مش لواحدك عايز تاخد حقك 
انا كمان عايزة حق بابا اللى اتقتل قدامي
و سقطط ف الارض تبكي بنهيار
وقالت بصوت مهزوز 
قتله شوفته وهو بيموته
بابا كان بيترجاه وقله هيسيب
كل حاجه هنا ويمشي
قله مش هيقول عليه حاجه
بس هو مسبهوش 
قتله من غير رحمه
وضغط على ماما بيا اتجوزها
وعلشان مكنش بيخلف 
شال اسم بابا بنفوذه وسلتطه
وحط اسمه مكانه اخدني من نفسي
امتلكني غصب عن الجميع
حتى مهتمش بن ده حرام
بس القاتل مايعرفش الحرام
وحكم عليا بلعذاب وهو
اني اشوفه كل يوم
وافتكر بابا واتقتل مية مره 
وانا عايشه معاه
جاسر وهو ف صدمه بالغه 
عجز تماماً عن الرد
ايعقل انها ايضاً
عاشت نفس ظروفي 
لا بل اسؤ مني 
هيا تعيش معا عذابه 
لكن انا لم امر بكل هذا
وشعر بوخذه قويه تحرق قلبه
جاسر..بحزن وبندم على مافعله بهذه الفتاه
اقترب منها بخطواط بطيئه 
وانخفض لمستوها 
انا اسفه معرفش انك مش بنته
معرفش اني هجرحك كده 
غضبي كان عميني 
رفعت ليل عينيه لجاسر 
والدموع تملأها
وضمته بقوه ونهارت ف البكاء
تجمد جاسر من فعلتها للحظات
و حوطها بيده وضمها اليه بقوه
استمر هذا لوضع لفتره طويل
حتى نامة ليل بين يدي جاسر
شعر بيديها ترتخي من عليه
ف ادرك انها غفت حملها برفق 
و وضعها ف الفراش
نظر لها بحزن لدقائق 
وتركها وذهب من حيث 
اتي..
...........................................................
ف الصباح عند جاسر
كان يقف شارد ف ليل
وما مرت به 
وهو يشعر بلحزن والأشفاق عليها
جاسر لنفسه 
ياتري كلامك حقيقي ياليل
انتي فعلاً مش بنته 
ولا بنته وبتحولى تستغليني
انا لازم اتأكد وان طلعتي مش بنته
اوعدك اني هرجعلك حقك كامل منه
واخذا هاتفه واتصل بلمستشفى
التي بها جلال عزام
جاسر.........
....................................................
استيقظت ليل
وتذكرت ماحدث معها 
وتزكرت جاسر 
معقول جلال ظلمك انت كمان ياجاسر
بس ليه جيت عندي 
انت كان هدفك الانتقام 
وعارف اني مجبتش سرتك
تفرق معاك ف ايه 
اذا كنت حامل ولا لاء
اي يجبرك تيجي لحد عندي 
وتسألني اذا كان حقيقي ولا 
ياتري حكايتك ايه ياجاسر
قاطع تفكيرها صوت هاتفها
ليل..الو
عليا وهي صديقة ليل
منذ الطفوله وتعلم كل ما مرت به
هيا فتاه قصيره قمحيه
ملامحها هدئه عيونها سوداء
شعرها بني جاديه ف معملتها مع الاخرين
لا تحب الاختلاط بااحد اهلها يعيشون ف الخارج وتعيش واحدها
عليا ...أخيراً ليل هانم ردت عليا
ليل..معلش انتي اكيد عرفه ظروفي
عليا...ظروف اي يابت انتي 
هتصدقي نفسك ولا ايه
ليل..اعوز بالله 
خلاص خلاص
عايزة ايه
عليا تعزميني ع الغدا.وعلى حسابك
ليل..ايه الطفاسه اللى انتي فيها دي
عليا..انا رايحه 
 نتقابل في المطعم بتاع كل مره
ليل..سلام ياختي جايه
ارتدات ليل فستان 
ازرق قصير تناسب مع جسدها 
و تركت شعرها مفرود
وذهبت كي ترا عليا
.............................................
ذهبت ليل اللى المطعم
وانتظرت كثيراً ولكن لم تاتي عليا
ليل...اوووف ماشي ياعليا
انا هوريكي بقا كل ده ولسه موصلتيش
لا وكمان الهانم مش بترد ع التلفون
انا هقوم امشي احسن
خرجت ليل وهيا ف قمة الغضب
من صديقتها 
وقبل ان تصل لسيارتها 
توقفت امامها سياره 
انفتح باب السياره
 وسحب شخص ليل اللى داخلها 
يتابع
بقلمي... ورده احمد
ياترى مين اللى اخد ليل
وجاسر هيتأكد ازاي من كلام ليل

..............  #اختصابي_خطه_مدبره..................
       ................... الحلقه الربعه.................  
  اهلا ومرحباً بكم في حلقه جديده
وهحاول بقدر الامكان انكد عليكم
 قصدي افرفشكم 😂
كانت ليل تمشي بسرعه 
ولكن توقفت فجأه حين 
توقفت امامها سياره وسحب
احد ليل اللي داخلها 
ليل.. وقبل ان تصرخ وضع احد يده على فمها 
فتحت ينيها ببطئ شديد كي ترا 
من هذا وعندما رئته
فتحت عينيها على اخرها من الصدمه
كان جاسر ذالك الشخص 
جاسر.. بضحكه عاليا.. هههههههه 
ايه مالك انتي اتجمدتي ولا اي
ليل.. بعدم تصديق.. هو انت بجد
ولا انا الشمس اثرت عليا
جاسر..ببتسامه. لا ياستي بجد 
امممم نمشي 
ليل.. على فين 
جاسر... بصي ياليل 
هكون معاكي صريح
انا مصدق انك مش بنت جلال
بس عايز اتاكد ولما اتأكد وعد مني 
هجبلك حق كل دقيقه اتعذبتي فيها
مش عارف ليه عايز اسعدك 
بس كل اللى اعرفه ان العدو واحد
ف لازم نتعاون مع بعض 
مد يده لها و بأبتسامه على وجهه
تجعله اكثر جاذبيّة 
تقبلي تكوني شركتي ف انتقامي
نظرت ليل اللى جاسر 
ثما ليده 
ليل.. لنفسها.. معقول هيسعدني
ولا هيأذيني
انا خايفه بس معنديش حاجه اخسرها
علشان افكر اني اوفق ولا لاء
 انا خسرت كل حاجه 
معنديش حل غير اني اوفق
جاسر.. ليل انتي معايا 
ليل.. فاقت من شرودها على صوته
لا لا انا معاك 
جاسر.. ها قولتي ايه 
ليل.. بأبتسامه..  وضعت يدها بيده. 
انا موفقه لكن دار بذهنها شئ
بس  انت هتتأكد ازاي
 اني مش بنت جلال
جاسر...تحليل 
ليل..بتعجب..تحليل اي
جاسر..اثبات نسب 
ليل..وانت هتجيب عينه من بابا الله يرحمه ازاي
جاسر..تؤتؤ هنجيب من جلال 
ليل..بمعنا 
جاسر..هنروح المستشفى دلواتي
اللى فيها جلال 
وهنعمل هناك التحليل فيه دكتور هناك
صحبي وهيسعدنا
ليل...على مضض..طيب
...............................................................
وصلت ليل وجاسر اللى المستشفى
كانت ليل خائفه جداً 
جاسر..مالك ياليل 
انتي فيه حاجه تعباكى
ليل..بتوتر..ل..ل..لا مفيش
انا كويسه
جاسر..اهو الدكتور جه اهو
وليد..اهلا جاسر بيه
عاش من شافك
جاسر...معلش عارف اني مقصر معاك
بس غصب عني مشاغل بقا
اعرفك بليل
وليد.. بنظرات اعجاب على جمال ليل
اهلا انسه ليل ومد يده اليها 
ليل..صفحته..اهلا
لكنها كانت مرتبكه من نظرات وليد
الوضح فيها اعجابه بشده
جاسر..بغيره..نزع يد ليل
. من يده وضغط على يدها بقوه وغضب
مش يلا ولا ايه
وليد..طبعاً يلا
كانت ليل تمشي بجوار جاسر
ليل..بهمس..جاسر ايدي هتتكسر ف ايدك
جاسر..وهو يشتعل من الغضب.. ا
ي ياهانم ايدي وجعاكي
وايدو كانت حلوه وهيا مسكاكي 
اي عجبك الوضع
ليل..كانت تشعر بسعاده لغيرته عليها..
ولكن اخفت ذالك
وهكون مبسوطه ليه 
هو صحبي ولا صحبك
 وبعدين اول مره اشوفه اصلا
ليه كده منحجز معاه معاد
وتطلعو تتغدو بره وتتعرفو 
ليل..بخبث..فكره رواعه هو اصلاً 
شكله تحفه
جاسر..بغضب شديد..ليل انتي 
وليد..اتفضلي علشان نعمل التحليل
مضي بعد الوقت
خرجت ليل من الغرفه هيا و وليد
بعد ما اخذ منها العينات المطلوبه
وليد..كده مش فاضل غير عينه من جلال
ليل..ودي هتجبها منين
وليد..هدخل اجبها منه انتي ناسيه 
ان هو ف المستشفى هنا
جاسر..طب بسرعه بعد اذنك
وليد..حاضر
دخل وليد غرفت جلال ف الخفاء
وعاد ومعه العينه 
جاسر..اظن كده مفيش مشكله
وليد..لاء خالص 
جاسر..طيب النتيجه امتى
وليد.. تلات ايام 
ليل.. بس دول كتير اوي 
جاسر..ماينفعش النهارده
وليد..لا حيلك عليا 
ماينفعش 
جاسر..طيب 
يلا يا ليل
............................................................
اوصل جاسر ليل اللى منزلها
وذهب اللى الشركه انها عمله
وعاد اللى منزله 
جاسر..لنفسه..ان طلعتي بنت جلال والله
لتندمي ياليل
بس لو مش بنته ف دي الحاجه الوحيده
اللى تخليكي كل حاجه فيكي جميله
مش عارف ليه بفكر فيكي كتيير
بس اتمنى متكونيش بنت جلال 
ده كل اللى نفسي فيه
...............................تسريع ف الاحداث................
مضي الايام  على ليل وجاسر  وكل شخص  فيهم 
مشغول ف عالمه الخاص
بنسبه ليل كانت خائفه طوال الوقت 
وتفكر ماذا ستكون نتيجة التحليل
وتتعجب من تصرفات امها
 ترفض الحديث اللى ليل
لا تأكل ولا تشرب 
تصرفتها اصبحت غريبه
وشعور يرواد ليل 
لكن تمنع نفسها من الشك في امها
........................................................
اما عند جاسر..فكان يفكر ف ليل 
طول الوقت ماذا لو كانت بنت جلال
وماذا انكانت صادقه
لماذا افكر فيها بأاستمرار 
لماذا اشعر بخوف من الغدا
................................................
اتي يوم جديد وكان هذا يوم
كشف الاسرار فلقد انتظر جاسر هذه الحظه
بفارغ الصبر
ذهب اللى ليل واخذها اللى المستشفى
وتركها ف الحديقه
وذهب ليحضر التحليل
التقي جاسر ب وليد واخد منه التحليل
وذهب اللى ليل
ليل. جبتها 
جاسر..ايوه
ليل..طب افتحها 
جاسر..حاضر
وفتحها بتوتر
وخوف لاول مره يشعر به
فتح التحليل ونظر على النتيجه
وكانت الصدمه
وهنا كانت الصدمه 
ٕسقط التحليل منه ارضاً
وسقط معها قلب ليل
الصدمه الاكبر كانت من نصيب ليل
حين اقترب منها وامسكها بقوه من يدها
وا
يتابع
بقلمي..ورده احمد
.
ياترى اي النتيجه
وجاسر هيعل اي مع ليل
وام ليل ليه بتتصرف معها كده
رئيكم توقعتكم


.................#اغتصابي_خطه_مدبره💔....................
      ...................الحلقه الخامسه..................
  لااله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين ❤
نبتدي الحلقه وقفت المره اللى فاتت لما جاسر فتح 
التحليل 
قبض جاسر على يد ليل بعنف
جاسر...ازاي يا ليل
فهميني ازاي 
ليل. .ببكاء. .ولله معرف ولله انا مش بنته 
صدقني 
جاسر ..بخبث..انا كنت صدقتك 
بس انا اللى غبي إزاي اصدقك 
ليل..وقد اسود جميع ما حولها 
بدأت عينيها تغلق من تلقاء نفسها
وسقطت بين يدي جاسر
جاسر ..بخوف..ليل ليل فوقي 
ليل ارجوكي ردي 
معرفش ان هيحصل معاكي كده
اعمل اي ياربي 
يعني لازم تبقا حساسه زياده
فيها ايه لو بقت مابتحسش
اوووف مش وقت تفكير خالص
اخذها جاسر اللى السياره 
واتي بقليل من الماء 
و وضعهم على وجهه حتى بدأت 
تستعيد وعيها وتفتح عينيها ببطئ
جاسر. ..اوووف ..وأخيرا
خضتيني ياشيخه 
ليل..وقد تذكرت أمر التحليل
وبدئت في البكاء من جديد
ليل. ..😭😭😭
جاسر..يادي اليله السوده
بس كفايه عياط كنت بهزار 
ليل..لاء😭😭😭😭
جاسر..بس بقا خلاص
ليل..لااااااء😭😭😭😭😭
جاسر..بحده..بس اوعي اسمع نفسك حتى
مفهوم والا ولله 
ليل. بمقطاعه...انا بقول الطيب احسن
جاسر..ههههه لازم يعني اتعصب
ليل..😒😒
جاسر...مخلاص بقا متبقيش وحشه حده
ليل..يعني بزمتك دي حركات راجل عاقل يعملها 
كنت هموت من الخوف
جاسر..بغضب مزيف..قصدق اي
اني مش راجل عاقل
ليل..بخوف...ولله ما كنت اقصد😭
جاسر..بنفاد صبر..اخرسي بقا
اعوي تعيطي انتي فاهمه
صمتت ليل وهيا ف قمة الرعب
نظر جاسر لها وشعر بلحزن لأجلها
جاسر..اوووف خلاص انا اسف
ليل..رجعني البيت
جاسر..ليل ولله ماقصدي 
ليل..بحده..لو سمحت رجعني البيت
...........................................................
مضي الوقت حتى اوصل جاسر
ليل اللى منزلها دون اي كلمها 
صعدت ليل اللى غرفتها 
وقبل أن تدخل 
سمعت صوت امها وهيا تصرخ بفرح
ف اقتربت من غرفتها كي تعرف 
سبب هذه الفرحها
ساره. .وهي تتحدث على الهاتف
بجد يا دكتور 
.........
دا احلى خبر سمعتو ف الدنيا
ليك مكفأه كبيره على الخبر الحلو ده
............
طبعا طبعا مسافت الطريق هكون عندك
مع السلامه وشكرا مره تانيه
...........................................................
وحين خروج ساره من الغرفه 
ليل..ماما حضرتك رايحه فين
ساره..وهيا تتصنع الحزن 
وهذا اسار شكوك ليل اتجاهه
ساره. .جلال فاق من الغيبوبه
ولازم اروح اشوفه
ليل..بتذمر..وتروحي ليه مش هتروحي
ساره...ماينفعش ياحببتي مهما كان عمل معانا 
احنا عايشن ف خيره والناس تقول اي
لما تعب رمتو 
ليل..يقولو اللى يقوله وانشالله بموت 
مش هتروحي
ساره ..بحده..بنت اخرسي
اي الكلام ده
ليل..مامي انتي بتحبي جلال 
ساره..اي الكلام الفارغ ده بلعكس زعلت جدا لما عرفت انه فاق
ليل ......دون ان تخبرها أنها سمعت ماحدث
خلاص يامامي روحي 
ساره ..مش هتيجي معايا 
ليل..تعبانه مش هقدر 
ساره ..طيب ارتاحي انتي 
انا لازم امشي اتأخرت اوي
قبلت ليل من جبينها وتركتها وذهبت
........................................................
عند جاسر..
كان يعمل ف الشاركه ف بعض الأعمال
حتى فتح أحد باب مكتبه بهمجيه
علاء. ..سمعت الجديد
جاسر. ...غبي غبي غبي
كذا مره اقولك خبط الباب 
علاء ..ياعم خلاص بقا 
جاسر...قول اللى عندك انجز عندي  شغل
علاء..جلال فاق
جاسر..بعيون مشتعله من الغضب
انت بتقول اي امتى ده وعرفت منين
علاء...النهارده 
ليا عين على جلال 
جاسر...والراجل ده مش هايتهد بقا
علاء...قولي صحيح عملت اي مع البنت
إلى حكتلى عنها
جاسر..بسعاده...طلعت مش بنته 
علاء..بخبث. .ومالك مبسوط ليه كده
جاسر...وهمبسط ليه 
عادي يعني 
كل الموضوع اني هلاقي حد اسيطر بيه
على جلال 
علاء...امممممم ماشي مع اني مش مقتنع
وشكلنا كده هنحب ولا اي
جاسر..بغضب...غور يلا
هرب علاء سريعا من امامه
جاسر..لنفسه
حب اي اللى العبيط بيتكلم عنه 
انا ماينفعش احب ولو هينفع مستحيل
تكون ليل مستحيل امد ايدي ف ايد
جلال ..مستحيل امسك الايد اللى اتملت بدم اهلى
ضرب على سطح المكتب بعنف وقال بصوت مسموع
مستحيل...
.......................................................................
كانت غارقه وسط حيره كبيره حيال 
والدتها 
ليل..انا لازم احكي لا عليا 
هيا اللى هتسعدني 
حولات ليل الاتصال 
لكن دون جدوه
ف قررت الاتصال بجاسر
فا هيا لا تعرف احد سوى عليا وجاسر
ليل..بتوتر. .الو
جاسر..بسعاده. ..وأخيرا كلمتيني
افهم انك مش زعلانه من اللي حصل الصبح
ليل..لا 
انا كنت عايزه احكيالك حاجه 
حصلت النهارده
وبما انك قلتلى ان احنا مشتركين ف الانتقام
يبقا هتسعدني 
جاسر..بتأكيد..اه قلتلك
اي رئيك نتقابل بكره
ليل..معنديش مانع
جاسر..بس هيكون8 الصبح
علشان مش هكون فاضي بعدها
ليل..مفيش مشكله
جاسر..اوعي تتأخري
ليل..مش هتأخر
يلا تصبح على خير
جاسر ..وانتي بخير
مضى اليوم بجميع ما يحمل من أفكار وتوتر
واتي يوم جديد مع شعاع الشمس الذي يتسلل
حتى يصل اللى ليل لتفتح عينيها على مضض
تقوم بتكاسل 
اووف لازم جاسر يطلب يشفني 8 الصبح
ونظرت ف الساعه..ينهار اسود دي الساعه 9
اكيد هيقتلني دا منبه عليا 
لازم البس بسرعه
ذهبت ليل وبدالت ملابسها سريعا 
وذهبت لتحضر هاتفها 
ليل..عندما نظرت اللى شاشة الهاتف 
ياااااالهوي 7 مكلمات من جاسر
الله يرحمني كنت طيبه😢
ليصدح صوت الهاتف من جديد
 يعلن إتصال  من جاسر
ليل. .بتوتر ..الو
جاسر. ..بغضب..انتي فين يا هانم
ليل..ولله راحت عليا نومه
جاسر ..انا عندي ميتنج مهم الساعه.10
قدامك عشر دقايق وتكوني قدامي مفهوم
ليل. .مفهوم مفهوم
.......................................................
كانت ليل  تخرج من غرفتها
لتسمع  صوت يأتي من غرفة  ولدتها
ليل سألت أحدا الخادمات
هيا ماما بتتكلم مع مين
الخادمه ..مع جلال بيه 
ليل..بصدمه..هو رجع
الخادمه..اه رجع بليل
ليل...طيب روحي انتي على شغلك
...................................   .....................
اقتربت ليل  من غرفت  امها 
ببطئ شديد 
وبدأت ف الاستماع اللى حديثهما
ساره. ..معاك حق يا جلال دا انسب حل 
بس انا خايفه البنت ترفض
ومتنساش ان ده عنده 55سنه
جلال ...حتى لو رفضت
انا خلاص قررت ومتنسيش غني قد اي
وهيا هتاخد كل حاجه
ساره..بس هنجبرها على حاجه زي دي
اظن 
جلال ..بمقطعها...حببتي بس هو مش موافق يمضي 
الصفقه غير لما انفز طلبه 
وانتي عرفه قد اي الصفقه مهمه
ومتنسيش ان ليل  حامل 
هو كده هينقذنا من الفضيحه
ساره..خلاص يا حبيبي 
يبقا تتجوزه بكره حتى لو غصب عنها
ليل بصدمه...تجوزني 
يتابع 
بقلمي ..ورده أحمد
ياتري ليل هتوافق
وتكون أسرة عند عجوز 
هل هاتستسلم  أنها تتجوز 
ولا لا
رئيكم توقعتكم

..................#اغتصابي_خطه_مدبره💔.................
    . ...................الحلقه السادسه.................
ملحظه بسيطه قبل ما ابداء 
ياجماعه البيدج ليه ادمن ولد معايا
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ❤
وقفت المره اللى فاتت لما ليل سمعت 
اهلها وهما بيتكلمو عن جوزها 
ليل..بصدمه...تجوزني
وكمان من غير رئي 
وراجل عجوز 
لا بجد كده كتير 
الصدمات دي فوق توقعاتي 
معقول ماما بتعمل كده
لا وامبارح كانت هتموت من الفرحه 
لما عرفت ان جلال فاق 
ولما سألتها أنكرت ده 
وكدبت عليا وقلتلى مش مبسوطه
ودلواتي بتقوله حبيبي 
لاوكمان بتدعم قراراته
لا كده الموضوع فيه انه
وانا لازم أعرفها مش هفضل مخدوعه ف ماما كتير
لازم افهم فيه اي بظبط 
 .....................................................................
ذهبت ليل للالتقاء بجاسر
ولكنها كانت شارده 
جاسر. ..ليل بقالى ساعه بكلمك
فيه ايه بدأت اخاف 
انتي كويسه 
ليل. ...طول ما انا كده مش كويسه
جاسر...فيه ايه قلقتيني
ليل...جلال بيه وساره هانم هيجوزني بكره
سوري قصدي هيبعوني بكره
جاسر..بغضب..انتي اتجننتي مستحيل
 اسمح بالكلام ده 
قالها بصوت عالى ليلتفت إليهم الجميع
ليل..اهدا يا جاسر الناس بتتفرج عليا 
اقعد و وطي صوتك
جاسر..اهدا ازاي انتي مش سمعه انتي بتقولى ايه
ليل..بدموع..يعني هعمل ايه
أقتله ولا اموت نفسي
ولا اهرب من البيت 
وانا معنديش اي حد اروحله
اعمل ايه
جاسر...ليل
ليل..نعم
جاسر..تتجوزيني
ليل..ببلاهه..اتجوزك ازاي مش فاهمه
جاسر..وهو يحاول التخفيف عنها..
تتجوزيني زي الناس
هنلعب عريس وعروسه😂
ليل..بخجل..انت قليل الأدب 
جاسر..عارف عارف 😁
ها قلتي ايه
لو موفقه هنروح للمأذون بليل
قلتي ايه
ليل..............
جاسر...ماتسكوتيش 
قولي اللى عندك
ليل...بص يا جاسر
انا مقدره وقفتك جمبي وعرضك ليا للجواز 
بس انا مش عايزه كده 
مقدرش اجرح ماما 
مهما حصل 
وانا متأكده ان ماما بتحبني ومستحيل تزعلني
وانا هتكلم معها وهيا هتوافق
الكلام اللى هيا قلتو ده هتلقيها بس من الخوف عليا
وهيا مستحيل تجبرني وهتشوف
جاسر..انا اتمنى ده بس 
خلاص مش مشكله
انا العرض بتاعي منتهاش
فكري بردو وابقي كلميني لو غيرتي رئيك
وهتلقيتي مستنيكي
ومتنسيش ان انتي شركتي من غير جواز
ليل..هههه اكيد مش هنسا
جاسر. .طيب يلا اوصلك قبل ما امشي 
ليل ..روح انت انا معايا عربيتي
جاسر..طيب باي ياشركتي
ليل..بأبتسامه..بااي 
     .................................................................
ذهب جاسر اللى عمله بينما كانت ليل 
مزالت تجلس شارده ولما  تستطيع الوصول اللى حل
جأء احد من خلف ليل
واوضع يديه على عيون ليل
ليل..بخوف. .مين
عليا..انا العفريت
ليل..بغضب وصوت عاليا. ..انتي فين يا هانم
قلتيلي استنيتي ف المطعم واستنيتك
ومجتيش برن مش بتردي
وجيه تفتكري النهارده 
ايه سعتك مأخره يومين ولا ايه
عليا...اعوز باالله قمبله وانفجرت 
مبراحه يابت
وبعدين  كنت جيالك ولله بس حصل مشكله 
في الشغل ومعرفتش اجي 
واتخنقت انا والمدير
وسبت الشغل
ليل...حصل ايه 
عليا ..مش مهم المهم انتي مالك 
متعصبه ليه وشكلك زعلانه اوي ليه
حصل حاجه جديده انا معرفهاش
اخبرت ليل عليا كل ما حدث 
من وقت التحليل واتفقها مع جاسر
وتصرفات امها الغريبه وقرار زوجها 
عليا...انتي اكيد بتهزاري 
معقول طنط ساره هتعمل كده
ليل..معرفش وملغبطه وخايفه اوي
عليا ...متخفيش انا هحل الموضوع
ليل...ازاي 
عليا ..تعالى معايا بس وهتفهمي
ليل..على فين
عليا...امشي بس 
ذهبت ليل مع عليا وهيا 
لا تعلم على ماذا تنوي صديقتها
.............................................................
عند جاسر
إنها عمله. وكان يجلس يفكر ف ليل
حتى دخل عليها صديقه
علاء. ..سرحان ف ايه
جاسر. .ف ليل
علاء. .ليه اي اللى حصل
قص جاسر كل ما اخبرته ليل به لعلاء
علاء..طيب وهيا رفضت اتجوزك ليه
مع ان ده أفضل حل
جاسر..هيا فكره ان أمها هتسعدها 
بس لو فعلا كده مكنتش 
وفقت ع الجوازه دي من الاول
وهيا اكيد مش خوف على بنتها بس 
علاء...قصدك ايه
جاسر..قصدي لو خوف على بنتها 
مكنتش وفقت على جوزها قصاد صفقه
ورجل غني 
علاء ..يعني تقصد اللى انا فهمتو
جاسر..بظبط
مهو مفيش غير كده يا امها وقفه مع جلال
 وبتخدع ليل يا ليل بتخدعني و وقفه
مع جلال علشان يخلصو مني من طرقهما
علاء..والاحتمال الأقوى اي
جاسر..إنهم  ببخدعوها 
وفعلا امها وقفه مع جلال
علاء ..وهتتاكد ازاي
جاسر ..مش هعمل اي حاجه 
ليل بنفسها اللى هتعمل كل حاجه 
واحنا علينا بس نستنا
 ......................................................................
في منزل ليل
وصلت ليل اللى المنزل
وبرفقتها عليا 
وفي أثناء دخلهم التقو بوالدت ليل
ساره. ..عليا أهلا ياحببتي
ماشوفتكيش من زمان
عليا ..مشاغل يا طنط ولله 
ساره ..انتي لازم تتعشي معانا النهارده
انا ملحقتش اقعد معاكي وحاليا للاسف
خرجه واحده صحبتي تعبانه والازم أشوفها
عليا..طبعا يا طنط بس انا هبات مع ليل النهارده 
ساره..بجد حلو اوي خلاص
اشفكم بليل
وتركتهم وذهبت
................................................................... 
ليل.. ودلواتي ناويه على ايه
عليا.. هنروح اوضة مامتك
ليل.. هنعمل اي هناك 
عليا.. يلا بس وهتعرفي 
ليل.. يلا
وصلو اللى غرفة جلال وساره 
ليل.. وبعدين يختي وصلنا
عليا... اخرجت مكرفون صغير 
من جيبها 
ليل.. اي ده 
عليا.. جهاز تنصت
ليل.. هنعمل بيه ايه
عليا.. طالما عايزنى اسعدك يبقا تسكتي
ولما نخروج احكيالك بدال ما نتقغش هنا
ليل.. طب يلا
ثبتت عليا الجهاز في الغرفه
وخرجت ليل و عليا من الغرفه 
ودلفو اللى غرفة ليل
ليل.. دلواتي فهنيني بقي
عليا... بما انك مش عارفه هما نوين على ايه
يبقا نتجسس عليهم واكيد هنعرف 
هما عايزين ايه بظبط ونوين لا ايه
ليل...فكرك الخطه دي هتنحح
عليا..طبعاً اصبري انتي بس
ليل...ربنا يستر
مضي النهار طويل على الجميع 
حتى اتى المساء بكل ما يحمل من مفجأت
...............................................................
في المساء في منزل جلال
تناول العشاء وجلسو سوياً
يتحدثون اللى بعضهم ما عدا ليل 
التي لما تنطق بحرف واحد
حتى انتهت السهره وذهب الجميع اللى غرفهم
جلست ليل وعليا ينتظرون ان يتحدثو
كي يعرفو ختطهم لكن دون فائده 
حتى غلبهم النوم
و في تمام الواحده استيقظت ليل
لتشرب وقبل ان تعود للنوم 
فكرت ان ترى الهاتف حتى ترى 
ان كانت ختطهم نجحت 
اما كانت بلا فائده 
نظرت ليل اللى الهاتف
 تجد ان تم تسجيل مقطع
لا يقل عن ساعتين
جلست واستمعت له
لكن كانت صدمه غير،متوقعه لها
 ومفجأه لم تتوقع ان تحظا بها 
ابداً كان التسجيلات فيها حقيقه لم تكن ليل 
تظن انها موجوده ومن المستحيلات حتى عقلها لم يتحمل 
لم تفكر سو بشخص واحد فقط
ليل..بحقد وكرهه.. الو تعاله
محتجاك حالا فيه حاجه مهمه
لازم انتقم لازم اجيب حقي
ولو كان بدم ف انا جاهزه اقتل 
يتابع..
بقلمي.. ورده احمد
اكيد طبعاً انتو عرفين ليل كلمة مين
بس السؤال هنا 
سمعت اي ف التسجيلات 
وايه اللي خلها تكره لدرجة القتل
نكمل الحلقه الجايه 
انتظروني

..................... #اغتصابي_خطه_مدبره................... 
     ..................... الحلقه السابعه...................... 
قبل ما ابداء عرفه اني بتأخر اوي ياريت تستحملوني
بس بجد الفتره دي عندي تعب جسدي وتعب نفسي
ومش عارفه اوجه الاتنين مع بعض وانا بتعب نفسي بنفسي
عرفه انكم مش مجبروين تستحملو بس غصب عني 
وعد مني هكمل الروايه دي ويا التزم ب موعيدي يا مش هكتب تاني  وانتو بجد فنز قمر والكومنت بتعتكم بتفرحني وبتدعموني اوي وكلامكم بيشجعني اكمل وبجد بحبكم ❤😘
عرفه اني مطلعه عينكم بس معندكمش حل غير تستحملوني 😂
بعد ما تحدثت ليل ف الهاتف 
جلست بحزن شديد شارده 
كم تشعر انها واحيده لا يوجد لها ملجأء 
كم طعنه تبقا لقلبها كي يتوقف عن الاحساس
قطع تفكيرها صوت جاسر
جاسر... ليل
ليل.. بدموع.. انا موافقه 
جاسر... بعدم فهم.. على ايه
ليل...بكسره.. على الجواز
جاسر.. بسعاده.. اقترب منها وجذبها اليه 
وضمها بقوه.. 
تعرفي انا مبسوط اوي 
عارف انك مجبوره تتجوزيني
وعارف قد ايه  دلواتي انتي تعبانه 
بس صدقيني كل حاجه  هتكون احسن
ليل..بجمود.. هنتجوز امتي 
جاسر..وقت ما تكوني جاهزه
ليل..حالاً
جاسر..ايه
ليل..بقولك حالاً مش سامع
جاسر..ماشي مفيش مشكله 
بس مالك يا ليل 
مكونتيش كده لما كنا مع بعض
انتي مامتك قلتلك ايه
ليل..بكرهه..اوعا تقول مامتي،
انا مامتي ماتت مع بابا الله يرحمه
جاسر..ليه عرفيني مالك
ليل..بنظره حزينه..مش وقته ياجاسر
انا تعبانه ارجوك
استيقظة عليا على صدى صوتهم المنخفض
عليا..ينهار اسود انت مين 
ليل..ده جاسر
عليا..وابيعمل ايه ف الوقت ده ياست ليل
ف اوضتك
جاسر..هنتحوز حضرتك عندك مانع
عليا..هتتجوز مين لمواخذه اونكل جلال مثلآ
جاسر..وليه مش ليل مثلاً
عليا...بقولك ايه يلا اطلع بره
جاسر..ماتتلمي يابت
ليل...كفااايه ايه انتو صغيرين علشان تتخنقو
بلمنظر ده 
عليا...اهدى يا ليل مالك
جاسر..بسألها من بدري بس مقلتش حاجه
ليل..جاسر ياريت نمشي من هنا
عليا..هتمشي فين انتي اتجننتي 
وازاي تدخلى واحد غريب البيت
لا وكمان اوضتك علشان لو حد شافه
هتبقي فضيحه
ودخل ازاي اصلاً
جاسر..اول حاجه هبقا جوز ليل 
وادخل هنا برحتي
تاني حاجه دخلت من البلكونه
تالت حاجه انتي مين اصلاً علشان تدخلى
عليا....لااااااا بقولك ايه متخلنيش
 اتغابه عليك يلا 
جاسر...انت عايزه تتربي وانا هربيكي
ليل..بصوت عالي..مكفايه بقا حرام عليكي
ايه حسو بيا شويه انا تعبانه
وانتو بدال ما تدعموني بتتخنقو على تفهات
اقتربت عليا من ليل وضمتها لها 
عليا.. ليل انا اسفه انا بس اتنرفزت شويه
انا جمبك بس قوليلي مالك
انا سيباكي كويسه قبل ما انام
ليل..بدموع..بعدين هتعرفي 
ابتعد ليل عن عليا و وجهت حديثها لجاسر
ليل..هنمشي
جاسر..يلا 
عليا..مش هسيبك انا جايه معاكي
ليل..ياريت تنتظرنه على منجهز نفسنه 
جاسر...طيب هستناكم تحت
ليل..طيب 
ذهب جاسر وتركهم
..............................................................
عليا...انتي اتجننتي يا ليل
هتتجوزي اللى حاول يغتصبك
ليل...ببكاء...هو الشخص الوحيد اللي هيسعدني
عليا..تقومي تتجوزيه علشان يسعدك
ليل..مفيش،حل تاني
مهو يا اتجوز جاسر
يا جلال وساره يبعوني بكره
مقابل سفقه مشبوهه
عليا..تقصدي ايه 
انتي عرقتي حاجه جديده
ليل..الجهاز اللى انتي حطتيه 
نقل كلام كنت اتمنى اموت قبل ما اسمعو
عليا..بس يا ليل انت..
ليل..لو سمحتي مفيش وقت
نتكلم بعدين
جاسر مستنينا تحت
عليا..يعني خلاص يا ليل 
ليل..اه خلاص ويلا نلبس 
اتأخرنا عليا يلا 
....................................................................
عند جاسر
جاسر.... الو انت يا زفت
علاء..فيه اي حد يكلم حد دلواتي 
جاسر..مش وقتك خلص
علاء...امرك يافندم
جاسر..عايز مأذون 
علاء..جاسر انت شارب حاجه 
وقلت تتسلى بيا ولا ايه
جاسر..هتجوز ليل وعايز مأذون يا حيوان
علاء..وليل ما ينفعش تستنا للصبح
جاسر..علااااااء.
علاء..خلاص هجيبو واجي سلام
جاسر..سلام
......................................
وما ان انهى اتصاله حتى
 دلفت ليل وعليا السياره
جلست ليل بجانب جاسر وعليا بلخلف
حيث كانت ليل عابسه غير مفهومه
وجاسر وعليا يرقبونها بحزر
ليل..هنفضل وقفين امشي
جاسر..احم احم حاضر
انطلق جاسر بسيرته حتى وصل للمنزل.
كانت ليل شارده ف ما يحدث معها 
حتى تكلم جاسر
جاسر..يلا يا ليل ننزل 
ليل..جاسر انا خايفه
امسك جاسر يد ليل وعلى وجهه ابتسامه صغير
جاسر..بحنان..انا جمبك اوعي تخافي 
ليل..وامسكت يده بقوه..يلا 
دلفت ليل وجاسر وعليا
وكان علاء ف استقبالهم 
علاء..عرسنا وعروستنا منورين
جاسر..علاء فين المأذون
علاء... جوا
جاسر...طب خد عليا وادخل واحنا هنحصلكم
عليا..انا مش هسيب ليل
ليل...روحي معاه متخفيش 
تركتها عليا على مضض
ودلفت مع علاء
........................................
ماتجي نتجوز احنا وسيبك منهم
عليا..بقوالك اي ابعد عني احسنلك
علاء..براحه يا ماما محروقه كدا ليه
انتي فكره علشان حلوه ممكن اسكوتلك 
لااااااا 
عليا...بقولك اي عدي للتك دي
علاء..جعفر بس قمر
جتك القرف ف حلاوتك
عليا.........
........................................................
جاسر...انتي مرتاحه للقرار ده
ليل............
جاسر....ليل ردي عليا متخفيش
مهما كانت اجبتك انا جمبك 
ليل..وضمته بقوه وبدات بلبكاء
جاسر..احطها بقوه كاد يدخلها بين ضلوعه 
متخفيش قولى مالك
ليل... خايفه او يا جاسر
ابتعد جاسر عنها برفق
و نظر في عينيها
و وضع يده على وجهه يمسح دموعها
جاسر.. متخفيش انتي خايفه  مني 
خلاص  لو كده انا مستعد ارجعك تانى البيت
وحين قال هذا كانت كفيله كلامات جاسر 
البسيطه ان تجعلها كا الحجر من جديد 
ليل.. مستحيل  انا مجتش علشان  ترجعني 
انت فاهم
جاسر... هششش اهدي اهدي
انا بحاول اهديكي 
خلاص  انا آسفه 
ليل.. طب يلا ندخل 
جاسر.. امسك يدها بتملك.. يلا
دلف كلهما اللى الداخل 
يلا يا حضرت الشيخ 
نبتدي.. 
الشيخ.. اين ولي العروس 
ليل.. انا كبيره مش قاصر وهكون ولية نفسي
انا بابا مات ومعنديش اهل
جاسر.. وانا كمان  يا حضرت الشيخ زيها
الشيخ.. والشهود 
علاء.. انا شاهد على العقد ودي بطاقتي
عليا.. وانا كمان.. 
جاسر.. بس ثاوني يا شيخ هجيب النااس اللى ف القصر علشان  يكون فيه شهود تنين
جاسر... الو كل اللى ف القصر يكون عندي  ف ثواني
الحارس.. امرك يافندم 
وبعد دقائق قليله اجتمع جميع من ف القصر
جاسر.. يلا يا شيخ ابتدي 
وانت يا خالد.. 
تاخد التلفون ده تصوري كل اللى هيحصل 
خالد.. تحت امرك
بدا الشيخ بكتب الكتاب 
وليل شارده حاضره فقط بجسدها
ولكن غأبه عنهم بجميع جوارحها
فاقت من شوردها على اخر كلمات للمأذون
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير 
جاسر.. شكراً  يا شيخ اتفضل 
علاء وصل الشيخ لبيته وخد عليا ف طريقك
علاء.. حاضر 
عليا.. مش  ممكن اسيب ليل لوحدها معاك 
جاسر... عليا ليل بقت مراتي مش هأذيها
ليل.. متخفيش يا عليا روحي انتي 
انا هبقا اكلمك 
عليا..بنفاذ صبر.. طيب
ذهب الجميع وتركو ليل وجاسر 
جلس جاسر  بلقرب من ليل 
التي كانت شارده تمامآ 
وربط على ظهرها بحنان
مالك ياليل 
ليل.. بعيون حزينه وصوت منخفض.. 
مفيش 
جاسر.. مش  هضغط عليكي 
يلا علشان  ننام
ليل.. بتوتر.. لا مش  عايزة 
جاسر... ليه انتي تعبانه 
ليل... لااا اه اه 
جاسر.. هههههه قومي ياليل
قومي ربنا يهديكي 
ذهبت ليل معا جاسر 
اوصلها اللى غرفته 
جاسر... دي اوضتي انتي هتنامي هنا
وياريت تشوفي اي حاجه  تنسبك ف هدومي 
تلبسيها على ما نخرج بكره نجيب لبس ليكي
ليل.. ماشي 
ادار جاسر  ظهره وقبل ان يخرج 
ليل.. شكراً 
ابتسم جاسر دون ان ينظر لها 
جاسر.. انتي مراتي مفيش داعي للشكر دا حقك
وتركها وذهب 
................................................. 
فتحت الخذانه واخذت قميص
من ملابسه ف لا يوجد ما ينسبها ف ملابسه
ودلفت اللى المرحاض 
بدالت ملابسها وذهبت
 للفراش وذهبت في ثبات عميق
..... وبعد سعات بسيطه جدا 
اشرقت الشمس بيوم جديد على الجميع 
دلف جاسر اللى غرفة ليل بسرعه كبيره
جاسر... ليل ليل الحقيني فيه موصيبه
ليل.. بفزع... اي
يتابع.. 
بقلمي.. ورده احمد 
ياتري ايه الشمكله اللى هتوجه جاسر وليل 
ورد اهل ليل على جوزها هيكون ايه
وهل هيكملو مع بعض 
ام ان للقدر رئي اخر 💔


................. #اغتصابي_خطه_مدبره 💔............... 
     .................... الحلقه الثامنه................... 
رجعتلكم بعد غياب طوييل عرفه اني وحشتكم 😂
علفكره الى بيدعي ع حد بيقعدله وانتو وضمركم بقا😂
وقفت المره اللي فاتت
لما جاسر اخد ليل من بتها واتجوزها 
من غير علم اهلها 
جاسر....ليل اصحي فيه موصيبه
ليل..بخوف..فيه ايه يا جاسر
ايه اللى حصل
جاسر..هو القميص ده بتاعي
ليل...بصوت عالي.. جاسر 
جاسر...سوري مش قصدي 
المهم  جلال عرف اننا اتجوزنا
ليل..وايه يعني
مش شايفه ان دي مشكله
جاسر..ودي مش المشكله
ليل..اومال فين المشكله
جاسر..المشكله ان جلال تحت 
ومعاه البوليس وبيتهمني بخطفك 
واجبارك على الجواز
ليل..بجمود..يلا ننزل انا هتصرف
جاسر...انتي هتنزلي كده 
ليل..ومنزلش كده ليه يعني 😕
جاسر...علشان لو حضرتك مش شايفه انتي عريانه
ليل...يلا يا جاسر ننزل 
جاسر..انا جبتلك لبس
 اتفضلي البسي وحصليني 
ليل..بس 
جاسر..سمعتي اللى انا قولته 
ليل..اوف حاضر
..................................................................
ترك جاسر ليل وذهب لجلال والشرطه
جاسر..ليل بتلبس ونزله
جلال..تلبس ايه هيا جايه تغير عندك
يا حضرت الظابط اقبض عليه من فضلك
دا قتال قتله وخاطف ليل
ليل..بثقه..وهو فيه راجل ف الدنيا يخطف مراته
يا جلال بيه 
نظر الجميع لا اول السلم
حيث كانت تقف ليل بفستان احمر
قصير فوق الركبه حافية القدمين
شعرها مبعثر بهمجيه
ليعطيها مظهر مميز  جذاب
اندهش الجميع من مظهرها
جاسر..ينهار اسود
الظابط..لا دا احمر
جلال..بعصبيه..حضرت الظابط
انت بتقول ايه ركز ف شغلك
الضابط..احم احم
انسه ليل جلال بيتهم
 جاسر بخطفك ردك ايه على الكلام ده 
ليل..وهيا تنزل الدرج.. تؤ تؤ تؤ 
اول حاجه اسمها مدام ليل 
تاني حاجه مفيش راجل يقدر يخطف مراته
اقتربت ليل من جاسر
و ضمة زراعه قائله بدلال..صح ياحبيبي
جاسر..بفاه مفتوح..هاه
اه اه افتكرت اه طبعاً صح
ليل...سمعت يا حضرت الظابط
جلال..ايه الكلام الفارغ ده 
اقبض عليه يا حضرت الظابط 
ورجعلى بنتي على بيتي 
ليل..انا مش همشي واسيب جوزي
الضابط..طلاما انتي هنا بكامل اردتك ده 
يسقط حق جلال انه يخدك
بلقوه
جاسر..لف يده على خسر ليل بتملك ياريت تكون استوعبت يا جلال بيه
وتمشي بقا احنا عرسان جداد 
وعايزين نكون لوحدنا 
الظابط..اسفين على الازعاج
جلال..انا مش ماشي غير،وليل ف ايدي
الضابط..ان ما مشتش معايا من سكات
هعملك محضر بلاغ كاذب وازعاج للسلطات
واحبسك
جلال..طيب يا جاسر
 الشاطر اللى يضحك ف الاخر
هخدها منك قريب
جاسر..بثقه وقوه...نجوم السما اقربلك من ضفر منها
مش هيا وهتشوف
....................................................................
جاسر...ليل انتي خايفه ليه
متخفيش انا معاكي
ليل..بأبتسامه حنونه...ربنا يخليك ليا
ده اللى مطمني انك معايا
جاسر...برومنسيه..افهم من كدااا
ليل...جاسر
جاسر..هههههه خلاص بهزار يا رمضان
ايه مبتهزرش
ليل...هههههههههههه انت فظيع
بهزار يا خويا بهزر
جاسر..ايه اخوكي دي ياحجه
انا اروح انام احسن
ليل...هههههههه واد يا جاسر
خد ياض تعاله
جاسر...وربنا ماجي 
ليل...ههههههههههه ياخرابي عليك
انت مجنون 
..............................................................
في ڤيلا جلال
وتحديداً في غرفته
كان يقتله الجنون والحقد.
جلال...انا هوريك نهايتك على ايدي يا جاسر
بقا انا تعمل فيا كده 
خسرتني سفقه بملائين واخدت الغببه ليل
بس متفرحش هحرق قلبك وهقتلك 
وهقتلها الفجره
ساره..براحه يا جلال 
هدي نفسك شويه هتتعب
فداك الف سفقه
وبعدين ليل تفرق معاك ف ايه 
كده كده مش بنتك 
جلال...بس خسرت صفقة عمري
انتي متعرفيش يا ساره 
السفقه دي كانت هتنقلنا نقله تانيه خالص
حاولى ترجعي بنتك يا ساره
بدال ما استعمل العنف معاها
ساره..حاضر هجهز وارحلها
هيا ما بترفضليش طلب 
واكيد هتيجي معايا
جلال..يكون احسن
على الاقل هتشتري حيتها 
وحياة الحيوان اللى معاها
قبل ما جوزهم ينتشر واتر اتصرف
انا بمعرفتي وسلطاتي 
ساره..لالا انا هتصرف
............................................................
عند ليل كانت تجلس امام التلفاز 
حين دق ها تفها..
ليل..الو
عليا..عروستي القمر
مساء الخير
ليل..انتي برده اوي 
عليا...بمكر.. ليه بس كده
هو العريس، زعلك امبارح ولا أيه
ليل..عليا اتلمي 
جلال جه النهارده ومعاه البوالبس
وهددني  انا وجاسر حكت ليل كل ما حدث
عليا..ينهار اسود ليل الموضوع مش هيعدي
جلال شراني وجاسر مندفع
خلى بالك يا ليل 
ليل..سبيها على الله
الخادمه..مدام ليل فيه واحده عيزاكي بره
ليل..مين
الخدمه.. معرفش ياهانم قلتلى طلبه تشوفك
ورفضت تقولى هيا مين
ليل
.. طيب خليها تتدخل
عليا هكلمك بعدين سلام
عليا اوكي سلام
...................................................................
كان جاسر ينام بل اعلى 
ولكن استيقظ على صوت هاتفه 
علاء.  ايه يا عريس العروسه سهرتك
جاسر.. اخرس يا زفت
علاء..الحق عليا قلت اصبح 
بقا بعد الدخله
جاسر..اسكت من نقك كانت هتبقا خرجه 
بس ربنا ستر
علاء..هيا ليل كانت هتقتلك ولا ايه
جاسر..لا جلال جه بل بولبس هنا الصبح
واتهمني بخطف ليل
بس لو لا ليل كنت اتحبست
وقص جاسر كل ما حدث لعلاء
جاسر..انت تسمعني كويس وتنفز اللى هقوله
علاء..اتفضل
جاسر..هبعتلك الفديو بتاع كتب الكتاب
وعايزك تبعته لكل الاخبار
،والصفحات العامه على النت
وموقع التواصل 
عايزه يلف الدنيا
هتكتب فوقه
زواج ليل بنت جلال عزام 
من راجل العمال جاسر الصاوي
بدون علم اهلها 
علاء..وصلت يا معلم 
يلا ابعتلى الفديو مستنيك
سلام
جاسر..سلام
ارسل جاسر الفديو لعلاء
وترك علاء يجهز لختطه هو وجاسر
لكن بداء يشعر بلجوع فا هو لم يأكل من البارحه
جاسر...يا تري ليل اكلت ولا لسه
انا هنزل اشوفها ولو ما اكلتش 
نخروج نتمشي سوى
ونتعشا سوى 
على الاقل اخليها تغير،جو
ونتقرب من بعض
انا بصارح نفسي اني وقعت فيكي اوي يا ليل
متوقعتش قبل كده اني احب 
بس حبيت 
وعمري ما تخيلت اني،اتجوز
واتجوزت 
وعمري ما تخيلت اكتب اسمي
جمب اسم قاتل اهلى جلال 
واستحملت وهان كل حاجه
كله علشان عيونك يهون ياليل بحبك ❤
............................................................
كان ينزل للتحدث اللى ليل
لكن توقف حين سمع الخدمه تنديها
ف توقف ليشاهد ماذا تريد
الخادمه..مدام ليل 
هيا دي 
ليل..بصدمه.... انتي 
ساره...بخبث ودموع مصطنعه
اقتربت من ليل والتقت فيى حضنها
كده يا ليل
تتجوزي من ورا امك 
اللى كانت نفسها تفرح بيكى
حرام عليك ليه عملتي كده
تعالى نرجع البيت وانا مسمحاكي يابنتي
ليل...ههههههههههه
ازاحت ليل ايدي ساره من  عليها
لا براڤو يا ماما
ولا نخلى العب ع المكشوف
يالى عايزه تبيعي بنتك 
لراجل اكبر من ابوها الله يرحمه
ولا يالى جلال يهمها اكتر من لحمها 
ولا اقلك يا اللى قتلتي بابا علشان عشيقك
وكنتي عاهره
ساره..وصفعتها بقوه..اخرسي
جاسر..بصدمه ..معقول 
يتابع..
بقلمي..ورده احمد
ليه ليل بتقول كده
وكده هنكتشفه ف اللى جي 
ياتري ساره هتقول ايه 
وجاسر وليل هيعملو ايه 
وهل كده الحكايه هتخلص
ام ان للقدر رئي اخر

................. #اغتصابي_خطه_مدبره💔................
         .................... الحلقه التاسعه............. 
تفعلكم بيشجعني وكلامكم الجميل بجد بجد بيفرح 
قلبي اوي وبحبكم اوي ياقمرات ❤😘
ساره.. وصفعت ليل بقوه.. اخرسي
جاسر.. بصدمه.. معقول 
ليل.. انتى ازاي تمدي ايدك عليا
ساره.. انا امك 
وده حقي لما الاقي، بنتي مش  متربيه اربيها
وانك اتجوزتي من ورايا مش هعديها 
وانسي ادلع وهعملك بجديه
طالما انتي قليتي ادبك
واتجننتي ف مخك وصدقتي جاسر
وعبا ف راسك الكلام ده 
وكرهك ف امك اللى ربتك 
اللى بتحبك وبتخاف عليكي 
ليل.. بسخريه.. ههههههه 
لا براڤو بجد براڤو يامدام ساره
فكراني هصدقك
ساره..لازم تصدقيني انا امك
ليل..بصراخ و وضعت يديها على اذنها كي لا تسمع
متقوليش امك 
انتي مش امي انا مستحيل اكون بنت شطانه زيك
امي ب امارت ايه انتي ام 
خساره فيكي لقب الام
انا لما كنت بقولك ماما اكتشفت اني ظلمت
جميع الامهات علشان بشبهك ليهم
انتي شطانه خبيثه
خاينه حاقده 
قتلت جوزها علشان الفلوس 
كانت بتخونه ف كل لحظه عشتها معاه
عمرها مكانت الزوجه اللى تستحق الاحترام
وكان بيحترمك 
بيخسارت حبك ليها يا بابا 
كنت بتحب عقرب ولدغك
موتك بسموه
عملك ايه عملك ايه علشان تقتليه
ردي عليا  فهمتيني كل السنين اللى فاتت 
انك مظلومه وانك اتجوزتي جلال علشان 
تحميني من شره 
وانا زي الغبيه صدقتك 
خليتيني طول الوقت حسا بزمب نحيتك
اني سبب عذابك 
سبب انك تعيشي مع اللى قتل جوزك 
واتريكي، انتي اللى قتلتيه 
وخدعتيني وخلفتي شرع الله 
وكتبتيني ب اسم شطان زي ده 
انتو الاتنين لا يمكن تكونو بني ادمين
ليه انا عملتلك ايه علشان تعملى كل ده 
تحرميني من حياتي وفرحتي
حتى من طفولتي ليه 
ساره... اخرسي شكل جوزك حفظك كويس
علشان كده وقفا ف وشي وبتتكلمي بل بجاحه دي
ليل.. هتكبري وتنكري لحد فين
انا سمعتك بودني انتي وجلال وانتو بتتكلمو
جاسر مقليش حاجه 
هو نفسه ما يعرفش 
اقوله ايه اقوله امي قتلت ابويا
ولا حرقت قلب بنتها واستغلتها
 علشان تعيش مع عشقها 
جاسر انضف واحد عرفته 
وقف جمبي مديلي ايدو 
سعدني قرر يساعد واحده 
مش هيستفاد منها حاجه
بس وقف جمبي 
رحمني من سجن جلال ومن ظلمك
واتجوزني 
عارف ومتأكد ان جلال ممكن يقتله
بسبب قرار زي ده وماترجعش
فضل معايا
اتظلم زيي من جلال 
ويا عالم ممكن تكوني بسبب ف قتل اهله 
الله اعلم كونتي مع جلال بقالك قد ايه 
اخرجي من بيتي 
مش عايزة اشوف وشك تانى
اخرجي من حياتي 
بس صدقيني هتدفعي تمن كل حاجه
وربنا مش هيسيبك 
ليل..بصراخ..اطلعي بره 
مش عايزه اشوفك اخروجي
ساره...ماشي ياليل انا همشي
وصدقيني جلال مش هيسيب جاسر
احسنلك لو خايفه عليه وعلى نفسك
ارجعي تاني 
جاسر..بجمود اقترب من ليل
و وضع يده على خصرها
...قولى للبعتك يامدام ان جاسر ما بيتهددش
ومفيش مخلوق على وجه الأرض 
يقدر ياخود مراتي مني 
قليلو اللى عندك اعمله
وحزاري المح طيفك بس جمب ليل
ساره..انت فاكر انك خوفتني 
جاسر..بعيون حمراء وصوت موخيف..
اطلعي بره احسنلك 
ساره...وقد دب الرعب في انحاء جسدها
ذهبت مسرعه من امام جاسر
...............................................................
ليل..بنهيار وضعف..ليه 
انا عملت ايه علشان كل ده 
كل زمبي اني كان نفسي اعيش زي بقيت النااس
بين اسره بتحب بعضها 
وعايشين بتفاهم وحب 
اخذها جاسر اللى حضنه 
وبداء يربط على ظهرها بحنان
جاسر...بس اهدى 
انا جمبك ومش هسيبك
لو كل العالم ضضك ف انا جمبك
ليل...قلبي بيوجعني اوي 💔
زمبي ايه ليه انا
جاسر..ايه يا ليل انتي هتكفري اعوز بالله
اهدي وبطلى جنان خلاص 
كل حاجه انتهت 
وكل حاجه هترجع زي مكانت واحسن
ليل...بس بابا مات ياجاسر😔
جاسر...وحاوط وجهه بيديه
ونظر اللى  عينيها بحب.. 
وانا روحت فين
من النهارده تقوليلي بابا مفهوم
ليل...ابتسمت وسط دموعها..ههه حاضر
جاسر...يا ايه
ليل...يا بابا☺️❤
جاسر..ايوه بقا
 بتبقي وحشه وانتي زعلانه
اضحكي ديماً ياليل
مهما كانت الظروف 
ابتسمتك بتكون قمر وسط سواد اليل
ليل...شكراً بجد كلامك دعمني اوي ياجاسر
جاسر..قولنا ايه
ليل..ههه خلاص خلاص يا بابا
جاسر..وضمها بحب..هكون جمبك ديماً
ليل..توعدني 
جاسر..اوعدك 
...........................................................
في منزل جلال
كان يجلس،ف المكتب
ويبدو عليه القلق
دخلت ساره
جلال..حصل ايه 
وليه مجتش معاكي مش قولتي هتتصرفي
انطقي سكته ليه
ساره..ليل عرفت كل حاجه
جلال..كل حاجه ازاي 
بتتكلمي على ايه
ساره..يعني كل حاجه يا جلال
كل القديم اتكشف
جلال..قصدك عرفت عن السر بتعنا
ساره..عرفته بكل تفصيله 
جلال..ازاي محدش يعرف نهائي غير
انتي وانا واهل جاسر ولما عرفو عن شغلنا
خلصنا عليهم 
ساره..وليل عرفت
جاسر كان ديماً بيحارب،فينا 
بس من بعيد ومايعرفش حاجه
لكن دلواتي ليل معاه
ايوه هو عارف اننا قتلنا اهلو
بس مايعرفش ليه قتلناهم 
هو فكر اني طمعت ف املاك اهله
لكن مايعرفش ان ابوه كان معاه ورق مهم
الورق اللي فيه كل اسرار،الشغل
لو كان وصل للبوليس كان هيودينا ورا، الشمس 
بس اللى محيرني 
اننا فتشنا بيتهم بعد القتل
وملقتش ورقه واحده من الورق اللي 
كان بيهددني بيه
دا انا  حتى اعتديت على ام جاسر 
علشان  تتكلم وما تكلمتش لحد ما ماتت
وجاسر كان صغير، مايعرفش حاجه 
المجنني الورق ده راح فين 
وتبقا كارسه لو الورق ده لسه  موجود
والموصيبه الاكبر لو جاسر لقاه
ساره.. وليل 
دي لو راحت المحكمه
 واتكلمت وحد شهد معاها 
هنروح ف دهيه 
جلال.. ليل لازم  تتكسر 
علشان  ما تتكلمش
وجود جاسر بيقويها
ويخليها تقف ضضنا لازم ترجع تحت ادينا
ساره... ودي هنعملها ازاي
جلال.. انا هتصرف وعارف هعمل ايه
امسك هاتفه 
جلال..الو
مجهول..امرك يا باشا
جلال..عبعتلك عنون تروح عليه
هتلاقي فيه بنت اول متوصلها
قولها انك من طرفي 
وهقولك اللى مطلوب منها 
وسيب الباقي عليها
بكر الصبح يكون كل حاجه تمت 
مش عايز تأخير فاهم
مجهول..فاهم
جلال..اوعا تنسي اي حاجه
مجهول..تمام
واغلق الخط
ساره..ناوي على ايه
جلال..بأبتسامه خبيثه..
على كل خير هنلعب لعبه حلوه مع ابن الصاوي
ونشوف مين اللي هيضحك ف الاخر
...................................................... 
في منزل جاسر 
جاسر.. ليل 
ليل... نعم 
جاسر... حابب اتكلم معاكي بصراحه ممكن 
ليل.. اكيد اتفضل
جاسر...ايه رئيك ف جوزنا
ليل.. بعدم فهم.. مش فاهمه 
جاسر..يعني هنفضل كده 
ليل..ممكن توضح اكتر 
جاسر..امسك يدي ليل ونظر اليها
يعني انا عايز جوزنا حقيقي
مش بس قدام الناس 
لا وقدام نفسنا وربنا
انا عايز اكمل معاكي ياليل 
عايز اعيش حياتي كلها ليكي
ليل..بحزن..وانت ايه يجبرك تعيش معايا
مجرد بنت شفقت عليها وبتحاول تسعدها 
علشان ترضي ضميرك
جاسر..ايه اللي بتقوليه ده
انا عمري مافكرت كده
ولما قررت اتجوزك 
مشفقتش عليكي 
بلعكس انا اللى كنت عايز ده
كان ممكن اسعدك من غير جواز
بس انا اللى طلبت الجواز 
علشان عايزك بجد مش علشان شفقه
ليل..و اعتاط ظهرها لجاسر
هيا دي الحقيقه
جاسر..لا مش الحقيقه
ليل..امال ايه هيا الحقيقه
ليه تتجوزني 
او علشان ايه 
جاسر..وقد اقترب منها 
وضمها من ظهرها 
وهمس في اذنها .
جاسر برومنسيه... علشان بحبك ❤
يتابع
بقلمي..ورده احمد
ياتري ايه رد فعل ليل
وجلال بيخطط لأيه 
وهل هينجح 
ولا جاسر وليل هيقفو ضضو 
هل هيكملو مع بعض
ام ان للقدر رئي اخر 💔


................... #اغتصابي_خطه_مدبره💔..................
         ................ الحلقه العاشره.................. 
انا جيت يجدعان وسعوالى بقا هخربها 😂
جاسر... علشان  بحبك 
ليل وقد احمرت من كثرت الخجل
جاسر... عايز اعيش معاكي بقيت حياتي 
يااجمل شيء في حياتي 
اول مره ف حياتي احب حد 
انا حبيتك اوي 
ومش عارف ازاي كده
عمري ما كنت اتخيل ف يوم من الايام
اني احب لا وكمان اتجوز 
الحب ده حاجه غريبه اوي 
بيجي فجأه  وكل واحد وحظه
فيه بيجيلو و القدر بيلعب لعبته
ف بيفارق وبيسيب قلب حد من الاتنين
اللى اجتمعو مع بعض يتكسر
فيهم واحد بيتحمل وبيكمل
وفيهم بيتكسر ويضمر 
مش ديماً الحب عادل
ولا ايه رئيك يا ليل
انتي شايفه الحب ازاي 
ليل... فيه ناس بتستغل الحب لمصالح شخصيا
وفيه ناس بتحب علشان تعيش الحياه
وفيه ناس بتحب علشان تفرح 
فيه ناس بتحب علشان
تجرب ان كان الحب موجود او لاء
فيه ناس ما بتأمنش بلحب
بس ديماً ف اغلب الاوقات الحب مش بيعيش
من كتر ما بشوف قصص حب فشله
بقيت بعتبر الحب تفهات 
للروايات والحكيات بس مش حقيقي
جاسر.. ونظر اللى  عينيها بغرام
وليه ميكونش حقيقي
ونعيشه على انه اجمل روايه تتكتب 
اهديني قلبك و اوعدك عمري ماهكسره
ليل... تفتكر ان الحب ممكن 
يكون اتكتب لقلبي معاك
جاسر... وليه لاء
ليل.. اصلي كل حاجه بتمنها بتتاخد مني
عمري مااتمنيت حاجه واخدتها
كل حاجه حلوه ف حياتي بتروح
انا مش عايزك تروح مني ياجاسر
وبدات ليل دموعها بلهبوط
جاسر... هششش
ليه الدموع بصي ف عنيا
نظرت ليل له ولازالت تبكي 
مسح جاسر دموعها بحب
جاسر.. ليل ممنوع تعيط تاني 
من النهارده العيون دي 
للضحكه وبس مفهوم
ليل.. والدموع ف عينيها... مفهوم
ضمها جاسر بحب 
بحبك اووي ياليل
ليل.. وضمته..وبدون تركيز
 وانا كمان بحبك اوى ياجاسر
جاسر... وفتح عينيه على مسرعيها
لا يصدق انها بلفعل تحبه
هل هو يحلم ام هذه حقيقه 
هل هيا أيضاً تحبه 
هل ابتسمة له الحياه للمره الاوله
انتى قولتى ايه بتحبيني
عيدي تانى كده
ليل.. وقد انتبهت على ما قالت
واحمرت وجنتيها من الخجل 
وهربت من امام جاسر مسرعه على غرفتها
جاسر.. وهو يلحق بها
ليل استني 
خدي يابت 
ليل يابت المجنونه
ولكن لم تجيب ليل وصلت الغرفه 
واغلقت الباب
وصل جاسر  للباب وحاول فتحه ولكن دون جدوا
جاسر... ااوووف ليل افتحي متبقيش رخمه 
ليل... لا
جاسر.. ليل افتحي 
ليل.. تؤتؤ 😇
جاسر... وبعدين يعنى لييييل
ليل.. انا نمت حتى شوف 
مش باين عليا😪😂
جاسر.. افتحي احسنلك
ليل.. تؤ مش بخاف 😜
جاسر.. يعني كده
ليل.. اه كده 
وتصبح على خير 
انا هنام
جاسر..بابتسامه خبيثه.. وانتي من اهله يامراتي 😏
طب مش خايفه تنامي لوحدك 
ليل.. بثقه.. مبخفش
جاسر..بمكر.. طيب الحمدلله انك مابتخفيش
اصل بابا وماما الله يرحمهم اتقتلو ف الاوضه
اللى انتي فيها دي ومن سعتها
واروحهم ف المكان😇
مخرجتش
ليل...ودب الخوف بدخلها وبصوت مهزوز..
علفكره انا مش خايفه🙁
جاسر..بأنتصار..طيب ياحببتي 
تصبحي على خير
وسلميلي على ماما اصلها وحشتني 😂
ليل...برعب.. جاسر روح اتخمد😟
جاسر..حاضر ياقلبي
خلى بالك من نفسك
ليل..جاسر 
جاسر..نعم
ليل..انت اروح اهلك بتخوف 
جاسر..ازاي مش فاهم دول🤔
 عفريت ياحببتي هيخوفكي شويه بس 😂
ليل..بزعر..غور ياض من هنا 
جاسر.. اوكي
وتركها وذهب وهو ينتظر قدومها اليه ❤
..............................................................
ف منزل عليا كانت تجلس 
تقراء كتاب لكن صدح صوت هتفها 
لتتوقف لتري رقم مجهوال 
عليا..الو
علاء...اخبارك ايه يا عليا
عليا..مين بيتكلم
علاء..انا علاء صاحب جاسر
عليا..بقلق..فيه حاجه
ليل جرلها حاجه
قولى هيا كويسه مش كده
اتكلم يابني ادم ساكت ليه
علاء..هو حد عارف،يسكتك علشان يتكلم
براحه ايييه بلعه شريط كست
ليل وجاسر كويسين
عليا..براحه..الحمدلله
وبعدين ايه شريط كست دي 
اتقدم بقا يا جاهل 
علاء..هبقا اجيلك تديني درس
عليا..معنديش وقت
صحيح انت اتصلت بيا ليه
علاء..قولت اطمن عليكي 
واشوفك لو محتاجه حاجه
انا ف الخدمه
عليا..متشكره اوي
بس جبت رقمي منين
علاء..مصدري الخاصه 
بس قوليلي شيفك بنت هاديه ف نفسك 
ليه يوم كتب كتاب ليل وجاسر
كنتي متعصبه وشرسه
دا انا كنت خايف منك
عليا..ههههههه
يعنى صحبتي بتتجوز 
حياتها متبهدله مفيش حاجه 
تخلى الواحد يزعل 
دي تخلى الواحد يتجنن
ربنا يكون ف عون ليل
ومش متأكده انها اتجوزت اللى،اسمو
جاسر ده بمزجها اصلاً
علاء..انا متأكد ان جاسر مستحيل
يجبر اي بنت تتجوزه مش بس ليل
جاسر عمره ما اجبر حد 
على حاجه هو مش عوزها
عليا..اه بدليل ان هوا
خطف ليل وحاولى يعتدي عليها
علاء..بس معملش كده 
وليل كانت ف ايده 
حتى مش قادره تمنعه
وانا متأكد ان لو جاسر
كان عايز يعمل كده كان عملها
جاسر عمره ما كان عايز حاجه ومأخدهاش
واي حاجه عايزها بيعملها
ومحدش يقدر يمنعه
ولو كان هدفه ليل كان ازاها بسهواله
لكن جلال هو هدفه 
عليا..اللى مش قادره افهمو
ليه جاسر مبلغش البوليس
والقنون يتصرف معا جلال
ليه متكلمش وساكت لحد دلواتي 
علاء.. اعتقد انه نفس السبب
 اللي خلا ليل تسكت 
ومتتكلمش عن ابوها 
عليا.. معرفش كل حاجه  بقت ملغبطه
كل حاجه  مش  وضحه 
مفيش دليل قطعي 
على اهل جاسر  وابو ليل
انهم اتقتلو 
مسبش اي دليل وراه
علاء.. بس لحقيقة  اكيد هتظهر 
مش هتفضل كده ف الضلمه
هيجي يوم وكل حاجه هتبان
عليا..انشاء الله 
انا مطره اقفل علشان عندى مقبله الصبح
علاء..مقبلة شغل
عليا..انشاء الله
علاء..ايه رائيك لو اشتغلتي معانا 
ف الشركه انا وجاسر
اهو هتبقي اتعينتي 
وديماً مطمنه على ليل من جاسر
عليا..فكره كويسه بس جاسر هيوافق
علاء..انا شريك بنسبة 50%
انتي اتعينتي خلاص 
تعالي الشركه الصبح وملكيش دعوة
عليا..متشكره اوي على زوق
علاء..مفيش داعي 
هكون ف انتظارك 
عليا..انشاء الله
مع السلامه
علاء..الله يسلمك
....................................................................
في مكتبه المظلم
يجلس بناويه هخبيثه
يدبر مكيده 
ليحطم قلب ليس لها ذمب
سوا انها كانت برايئه
جلال...الو 
مجهوال..ايو يا باشا
جلال..عملت ايه
مجهوال...نفزت كل المطلوب 
باقي اذن حضرتك علشان التنفيذ
جلال..بأبتسامه شريره...ايوه كده
انت كده تستاهل مكفأه
هو ده الكلام اللى يتسمع
كنت فين من زمان
مجهوال..عايشين بأنتظار اومرك يا باشا
علشان نمشي على خطاك
جلال..هيا دي الرجاله ولا بلاش
خليك زي ما اتفققنا
تنفذ اول ماجاسر يخرج من البيت 
فاهم
مجهوال..فاهم يا باشا
جلال..يلا انتظر مني تلفون تانى
مجهوال..تحت امرك يا باشا
واغلق الخط
انا هوريك مش انا اللى يتلعب معاه يابن الصاوي
............................................................................
في منزل جاسر 
كانت الساعه ما تقارب 12بعد منتصف الليل
كانت ليل تجلس ف منتصف السرير
اضائة الغرفه هادئه
مغلقه بأحكام عليها  
كانت النوافذ مفتوحه والرياح تفتحها وتغلقها
والاشجار تصدر صوت مرعب 
وكانت ليل ترتجف وهيا تتذكر حديث جاسر
عن الغرفه
ليل..انا عارفه ان جاسر بيخوفني 
اكيد يعني مفيش عفاريت
الكلام ده كدب كله 
انا مش هصدق اللى هو قاله 
ذهبت ليل واغلقت النوافذ 
وامسكت هاتفها كي تسطيع تغير تقكيرها
ولا تخاف لكن لفت انتبهها صوت
ظلت تتبع الصوت وهيا ترتجف
حتى اكتشفت انه يصدر 
من خزانة ملابسها 
اقتربت ببطئ شديد 
ليل..لنفسها..مفيش حاجه
اكيد بيتهيقلى من الخوف 
انا مش هخاف 
هعد ل تلاته وافتح
1.   2.   3.
لكن قبل ان تفتح انطفئت اضائة الغرفه
ليل...صرخت وخرجت سريعاً من الغرفه
وذهبت اللى غرفت جاسر
جاسر جاااااسر
جاسر...بأنتصار..كان يتصنع النوم
ليل..بخوف..جاااااااسر
جاسر..ايه فيه ايه 
ايه ده ليل 
ايه جابك هنا فيه حد يصحي حد كده
حرام عليكي سبيني انام 
ارجعي اوضك يلا
وعاد للنوم مره اخري
وما ان تذكرت ليل الغرفه
حتى هرب الدم من عروقها
ليل..بتوتر..جاسر
جاسر..اعتدل في جلسته.. نعم
ليل..انا مش عايزه انام ف الاوضه الهناك
جاسر..خلاص نامي معايا ف الاوضه هنا
ليل..طيب هنام فين
نظر جاسر اليها قليلاً
وابتسم بمكر 
جاسر...هتنامي فين ياعني 
هنا جمبي 
ليل...نعم لا طبعاً مستحيل
جاسر...براحتك ارجعي اوضك تانى
معندكيش حل تانى 😏
يا جمبي يا ف اوضك
ليل..بنفاذ صبر
خلاص امري الى الله
اهو جمبك اهون من العفاريت
وسعلى كده 
جاسر..مهو السرير واسع اهو
ليل..لا ونبي انام على رجلك يعني
جاسر..ياريت
ليل...متوسع ياض احسنلك
جاسر...اهو ياختي ياساتر 
ودي بنت ولا شيخ غفر 
ليل..اتخمد
جاسر..بغضب وصوت عالى..
حاااضر اتخمدت اهو
انا اللى عملت ف نفسي كده 
انا استاهل
نامت ليل على طرف الفراش 
بلقرب من جاسر
كان جاسر يعطيها ظهرو وهيا كذالك
جاسر..لنفسه..هو انا هسبها كده 
بعد مخوفتها علشان تنام جمبي
وديني ما سيبك ياليل 
شيخ غفر وماله بس مراتي 
انا مؤمن هعترض أبداً
استدار جاسر واقترب من ليل 
وضمه اللى صدره 
 ودفن وجهه داخل شعر ليل 
ليستنشق عطرها 
ارتجفت ليل بين يديه 
استشعر خوفها منه 
ف اراد ان يشعرها بلأمان
جاسر..تعرفي ان النهارده 
اجمل يوم ف حياتي 
مكنتش اعرف ان السعادة اللى بجد
هيا انك بعد تعب طول اليوم
ترجع لحضن حبيبك يهون عليك
كل التعب 
بحبك اووي يا ليل
نفسي تفضلي ف حضني ديماً ❤
ليل........
بصراحه حبيت اقطع الحظه دي بعد ما اندمجتو 😂
انا بعشق حرقت الدم ياجدعان
 اعزروني بس صعب اقاوم 😂
بس ده ما يمنعش اني بحبكم خالص 🙄❤😘
يلا بقا نتقابل الحلقه الجايه 
وعلفكره انا دلعتكم بقالى حلقتين منكدتش عليكم
يلا هعوضها الحلقه الجايه وانكد عليكم 😂
يتابع
بقلمي..ورده احمد
تفتكرو جلال مجهز ايه لجاسر وليل 
وهل الحب هيدوم 
ولا قلبهم هتتكسر
هيكملو مع بعض
ام ان للقدر رئي اخر 💔

............ #اختصابي_خطه_مدبره💔................... 
            .......... الحلقه الحاديه عشر........... 
الحلقه الجايه هتبقا قبل الاخيره
لا الله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين ❤
جاسر... بحبك اوي يا ليل
نفسي تفضلي ف حضني ديماً
وطبع قبله رقيقه على عونقها
ليل.. بخجل... ابتعدت عنه 
جاسر.. بلوم.. بعدتي ليه 
ليل.. وهيا تنظر للأرض
جاسر..بحزن..ليل انا بحبك
صدقيني مش هأذيكي
انتي مش وثقه فيا ولا ف حبي
ليل.. انا وثقه فيك اكتر من نفسي 
جاسر.. طب ليه كل مقرب تبعدي
قوليلي ليه
ليل... اوعدك اني مش  هبعد تاني 
بس بلاش النهارده 
جاسر.... ماشي زي ما تحبي 
ممكن تنامي جمبي ولا دي كمان 
هتقولى بلاش 
ليل..بإبتسامة.. هنام
نامت ليل بلقرب من جاسر 
اقترب منها جاسر وضمها 
وناما كلاهما 
................ـــــــــــــوحد اللهــــــــ ❤ ..................
في صباح  يوم جديد 
تظهر، خيوط الشمس 
على الارض ليبتدي يوم  جديد 
يحمل معه مشاعر، مختلفه
منها الجيده ومنها السيئه
ف كل، الاوقات ستتغير الاحوال
لكن دوام الحال من الموحال، 💔
......سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم❤....... 
ف شركة الصاوي، 
في، مكتب، علاء بتحديد.. 
طرق احد الباب
علاء... ادخل
عليا..صباح الخير
علاء...بإبتسامة عذبه...صباح الورد
عليا..هو مفيش سكرتيره عندك ليه
امال مين اللي بينظملك الشغل
علاء...هههه السكرتيره مشيت من شويه
عليا..ليه 
علاء..نقلتها فرع تانى للشركه
عليا..طب 
علاء...انتي نزله اسأله كدا ليه 
طب خدي،نفس وكملى كلام
عليا........ 😒😒
علاء... خلاص  ياستي اتكلمي برحتك 
عليا.. هتشغلني ايه 
علاء... مكان السكرتيره بتعتي
عليا.. ليه 
علاء... علشان تفضلي معايا 
قصدي علشان تعرفي اخبار ليل
طالما معايا هتعرفي اخبرها
جاسر صحبي، وبيحكيلي
وانا هطمنك عليها
ولا انتي ايه رائيك 
عليا.. امممممم 
موفقه 
علاء.. طب يلا افهمك طبيعة الشغل
عليا.. يلا
..............ـصلي على الحبيب محمد ❤ ـــــــــ..........
 في منزل جاسر 
كانت ليل لا تزال نائمه
حتى احترقت اشعت الشمس، 
ارجاء الغرفه لتصل اللى عينيها 
لتفتح عينيها على مضض
لتجد جاسر يرتدي ملابسه الرسميه
ليل... انت خارج 
جاسر... بإبتسامة.. 
طب نقول صباح الخير الاول 
ليل...بدلاته الابتسامه..صباح الخير
قولى بقا انت خارج
جاسر..شغل مهم ف الشركه
ليل..بحزن..هتتأخر
جاسر..اقترب منها وطبع قبله على جبينها..
مش هتأخر 
ليل...ترجع بالسلامة
جاسر..الله يسلمك
و استدار كي يذهب
ليل...جاسر
جاسر..نعم
ليل..هتوحشني
جاسر....بحب...وانتي كمان
يلا لازم امشي هتأخر
ليل...طيب امشي 
ذهب جاسر اللى الشركه 
وشعور سيئ يرودها
 ...................ـــاذكر اللهــــــــــــ ❤.....................
ف بيت جلال 
كان يجلس بمكتبه
حتى دق هاتفه 
جلال..الو 
مجهول..ايوه يا باشا
جاسر خرج من البيت
وتقريباً رايح الشركه
اروح وراه 
جلال...لا لا انت كده عملت المطلوب
تقدر ترجع بيتك
بس تيجي تاخد حسابك الاول
مجهول...تمام يا باشا
اغلق جلال الخط 
واجرى اتصال اخر
جلال..الو 
مجهول..امرك يا باشا
جلال...نفذ دلواتي
ومن غير غلطه واحده 
الغلطه بحساب 
مجهول..امرك 
جلال..نفذ وقولى
واغلق الخط
دلفت ساره اللى المكتب
ورئته يبتسم بخبث
ساره..بتعجب...مالك يا جلال 
جلال...خلاص فاضل دقايق 
وكل حاجه انا عايزها هتحصل
ساره..قصدك ايه 
جلال..قصدي اني هنهي ليل وجاسر
بدال ما هيفكر ازاي يسجني
هيفكر ازاي يحرر نفسه 
من السجن اللى هيبقا فيه
ساره..وانت متأكد من اللى انت هتعمله ده
جلال..اكيد متأكد و اوي كمان 
 ....ــــــاستغفر الله العظيم من كل ذنبــــ ❤...........
في شركة الصاوي 
وصل جاسر اللى العمل 
بحماس كبير 
جاسر...علاء تعلالى على مكتبي 
بسرعه علشان نخلص 
علاء...تمام
ذهب علاء اللى صديقه 
وجلسا سوياً ينقشو في العمل 
واخر الصفقات 
التي تمت في غيب جاسر 
وبعد فتره كبيره من العمل 
علاء...كده يبقا كل حاجه 
حصلت وانت غايب عن الشركه 
انت عرفتها كأنك كنت موجود واحسن
جاسر...بجد مبسوط منك اووي
على الانجزات دي 
علاء...احنا ف الخدمه ديماً
جاسر...يلا على مكتبك 
معايا شويه حسبات عايز اخلصهم 
علشان ارجع البيت 
ليل لوحدها هناك 
وخايف جلال يعمل فيها 
حاجه ف غيابي 
انت عارف انه ملوش امان 
علاء..معاك حق
خلاص روح انت وانا هخلص كل حاجه
متقلقش كل حاجه  هتكوت مظبوطه
جاسر.. لا يا علاء 
انت روح كمل  شغلك
وانا هخلص شغلى وامشي 
كفايه عليك انك شغال بقالك فتره لوحدك 
ومن غير ما تشتكي 
علاء.. احنا اخوات ياجاسر 
واكيد مش  هزعل ولا اشتكي من اخويا 
جاسر... ربنا  يخليك 
يلا على مكتبك 
علاء... ماشي 
وذهب وترك جاسر
ينهي اعماله وهو يشعر بلقلق اتجاه ليل
................. ـــ لا اله الااللهـــــــــــ❤................
كانت ليل تجلس بغرفتها 
حتى ذهبت لها الخادمه
الخادمه..مدام ليل
ليل..اتفضلي
الخادمه..فيه وحده تحت 
عايزه حضرتك
ليل...مين
الخادمه...انا سألتها
بس قلتلى
لما تشوفك هتقولك 
ليل.. خلاص  انا نزله
الخدمه.. هقولها 
بعد ازنك
ليل.. اتفضلي
...................... ـــــوـــرــــدــــــهـــ ❤.............. 
في شركة الصاوي 
كان جاسر يستعد للخروج من الشركه 
حتى التقا بعليا 
جاسر.. عليا 
انتي ايه  جابك هنا 
عليا.. انا اشتغلت هنا النهارده 
جاسر... بقا كده 
عليا.. نعم
جاسر... لا مفيش اشتغلتي ايه 
عليا.. سكرتيرة علاء 
جاسر... طيب نورتي الشركه 
دلواتي مطر اسيبك 
عليا... جاسر  ليل كويسه 
جاسر.. الحمدلله 
متقلقيش عليها ليل مراتي
ومستحيل اعمل حاجه تزعلها
عليا.. خلى بالك منها ياجاسر
دلواتي ليل مبقلهاش حد غيرك
هيا بتعاند كتير
بس قلبها طيب اوي 
اقل حاجه بتفرحها واقل حاجه بتزعلها
و اقل حاجه تكسر قلبها 
خليك جمبها حتى لو اطريت 
انك تتاعمل معاها بلعنف علشان 
مصلحتها اعمل كده 
بس متزعلهاش
جاسر.. متخفيش ليل ف عنيا
ودلواتي هسيبك ليل لوحدها واكيد زهقت
سلام وتركها وذهب
..
................ ـــالا بذكر الله تطمئن القلوب ❤......... 
في منزل جاسر 
نزلت ليل 
ودلفت اللى غرفت الجلوس
لتظهر لها فتاه بثياب قصيره 
بشكل غير، لا ئق
ليل.. انتي مين
انا سما
ليل.. اهلا
عايزة ايه 
سما.. 
.................................................. 
وصل جاسر  اللى المنزل بعد فتره 
وجد المنزل هادئ
نادا على ليل 
لكن لم يجدها 
ف ذهب اللى غرفتها 
وجدها جالسه 
شارده تعبيرها خاليه من اي مشاعر
اقترب منها 
و وضع يده على كتفها
جاسر... ليل
مالك
قاعده كده ليه 
انتي كويسه ياحببتي
نظرة ليل له لفتره طويله
وقالت له بحزن
ليل...بوجع.. طلقني ياجاسر
جاسر....... 
يتابع
ياتري ايه اللي  هيحصل
وايه سبب طلاق ليل
وايه ردت فعل جاسر 
بقلمي..ورده احمد

......#اغتصابي_خطه_مدبره💔................. 
       ....... الحلقه الثانيه عشر قبل الاخيره....... 
التفاعول وحششششش بجد مدايقني
وبجد متشكره للناس اللي بتدعمني ❤
لا اله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين 
ليل.. بوجع.. طلقني يا جاسر 
جاسر.. بصدمه.. ايه 
ليل... بصوت عالي.. بقولك طلقني
طلقني مش  عايزك 
جاسر... بحزن... ليل انتي بتقولي كده ليه 
ايه اللي حصل انا سيبك الصبح كويسه 
ايه اللى حصل 
انا بحبك ومقدرش اعيش من غيرك 
ليل انتي ف حياتي كل حاجه 
انتي لو سبتيني، هموت
ليل... بس بقا كفايه 
انت كداب كل كلامك كدب ف كدب
خاين غشاش
 بكرهك فاهم يعني اي بكرهك 
طلقني يابني ادم
مش عايزه اعيش معاك
جاسر..بوجع..يعني ده اخر كلام عندك يا ليل 
ليل..بجمود مصتنع لكنها تنهار من الداخل.. 
ايوه اخر كلام عندي 
جاسر... بغضب.. وانا مش هطلقك 
نجوم السما اقربلك و هتعيشي هنا على رحتي 
وممنوع تخروجي او تقبلي اي حد 
والبت اللى قبلتيها النهارده
 هجبها من تحت الارض 
وصدقيني هقتلها ياليل 
ليل..بعضب...هتقتلها مش كده
وانت عرفت منين اصلا ان فيه بنت
جت هنا اللى ان كان كلمها حقيقي
هي جت علشان تقولى على حققتك 
قلتلى على كدبك وخداعك 
قلتلى عملت فيها ايه ورمتها
جاسر...بهدوء..انا عملت فيها ايه ياليل
ليل...شعرت بلخوف من هدوئه....
بصوت مرتعش
مع معرفش شوف انت عملت فيها ايه
جاسر..وهو يقترب منها بإبتسامة ماكره
 حتى اصتدمت بلحأط
وحصرها بيديه كي لا تتحرك 
متقوليلي عملت فيها ايه 
مش يمكن يعجبني اللى انا عملته
واكرره تانى بس معاكي انتي
ليل..بأرتباك من قربه
هي هيا
جاسر...بهمس،...ملها
ليل...وقد سلب تفكيرها من اقترابه منها 
معرفش 
جاسر...اقترب منها وقبلها قبله طويل
كانت ليل تدفعه لكي يبتعد عنها 
لكنه احكم قبضته عليها حتى هدئت تماماً
وهو لايزال يقبلها 
اللى ان تذكرت ما حدث ف دفعته
كي يبتعد عنها 
ليل.اوعا تفكر تقرب مني تانى 
جاسر...ليل ممكن تبطلي غباء
انا لحد دلواتي معرفش البنت
 اللي جتلك قلتلك ايه
وعرفت منين ف انا لما جيت
ملقتكيش ف سألت الخدم
قلولى ان فيه وحده قبلتك 
ومن ساعة ماشوفتيها وانتي 
حبسا نفسك ف اوضتك
وانتي بكل غباء مصدقاها 
متعرفيش ان جلال بيوقع بيني وبينك
علشان يستفيد من فرقنا
متعرفش طول ما احنا جمب بعض
ده قد ايه خطر عليه
متديش حد فرصه يدمر قلوبنا
ولا يفرق بنا
ليل...جلال ملوش دعوه
انا شوفت عقد جوزكم يا جاسر
شوفت صوركم وانت وهيا معا بعض
عايزني اكدب كل ده
جاسر....جواز ايه وصور ايه
ليل... انا عمري ماتجوزت حد غيرك
ولا حبيت حد غيرك
دا انا متصورتش معاكي
هتصور معا حد تانى
 ولا بحب الصور اصلاً
مليش ولا صوره ف البيت 
وتقدري تتأكدي من ده بنفسك
مفيش غير الصور والقأت اللى بعملها 
علشان شغلي مش اكتر 
لكن لو كنتي مصممه على اللى ف دماغك
هيبقا لينا كلام تانى
ليل..بعند..ايوه مصممه على الطلاق
طلقني يا جاسر
جاسر...ببرود..مش هطلقك يا حياتي 
واضربي راسك ف اكبر حيطه
ليل...بغضب..انت بارد وعديم الاحساس
جاسر..بإبتسامة مستفزه.وايه كمان ياروحي
قولى قولى متتكسفيش
ليل..وهيا ستبكي من الغيظ..
تركته وذهبت
جاسر...خلى بالك من نفسك ياقلبي 
هتوحشيني اوي 
ليل....بارد معندكش دم
...................ـــــــــوـــــــرــــــدــــهــ❤.....................
جاسر...ههههههه لو مش عارف اللى بيحصل
وان جلال بيحاول يفرقنا 
كان هيبقا لينا كلام تانى معا بعض
امسك جاسر هاتفه واجرى اتصال
جاسر الو.. 
خالد.. ايوه يا جاسر  بيه
جاسر... فرغلي كاميرات المرقبه 
كلها وتخد صورة البنت 
اللى كانت هنا النهارده 
وتجبهالى انت ورجلتك 
ومش معاك  غير 24ساعه
مفهوم
خالد.. مفهوم ياباشا 
................... ــــاللهـــ اكـــــــبــــــر❤....................
في منزل جلال 
كان يجلس  ينظر اللى هاتفه
حتى دق
ف ابتسم بأنتصار
جلال..الو
مجهول...المطلوب تم يا باشا
جلال...ايوه كده هيا دي الرجاله
مجهول..كل حاجه زي ما انت طلبت
من غير غلطه واحده
جلال... انت كده عملت الازم
ارجع بيتك ولما احتاجك هقولك 
مجهول.. تحت امرك 
اغلق جلال الخط 
وجلس وحده يفكر ف ماذا
سيحدث غداً 
حتى دلفت ساره اليه
ساره.. جلال انت كويس 
جلال... تفتكري جاسر ممكن يلاقي الورق 
اللى كان معا ابوه 
ساره،..الورق ده لو كان حد هيلاقيه
فا المفروض كان احنا
بس انت عارف اننا قلبنا الدنيا على الورق ده
بس كأن الارض اتشقت وبلعته
مش عارفه هنجيبو ازاي
جلال..كل حاجه ليها وقت
احنا بس نشوف
جاسر وليل هيحصلهم ايه
لو ليل رجعت هنا تاني
هتبقا نقطة ضعف لجاسر
ساره..طب ولو مجتش 
جلال..يبقا احنا ادمرنه يا ساره
وكل حاجه هتروح على الفاضي
ساره... انسى كل حاجه واكيد هتتحل
جلال... اكيد
....... ❤ـــــصلي على محمد❤ــــــــــــــ........ 
في منزل جاسر
كان يجلس وهو يشعر 
بلحزن من شك ليل 
وحديثها عنه 
لمذا الحب مؤلم دوماً
ابتسمت لي الحياه مره
وعندما اعادت  الكره
اعداتها ابتسامه مره
كم انت تؤلمني ياقلبي 
متى ستقول لي الحياه 
انت حر بلا قيود
بلا حزن وبلا تعب 
قطع شرود جاسر 
صوت الخادمه
الخادمه.. جاسر بيه
جاسر.. ايوه فيه حاجه 
الخادمه.. بتوتر.. 
بصراحه ليل هانم
بتحاول تخرج من البيت 
ولما منعنها قالت كلام غريب
وتقريباً هتمشي ومش رجعه تاني 
جاسر... بغضب.. هيا فين
الخادمه.. بخوف من تغيره.. عند باب الڤله تحت
نزل جاسر  سريعاً 
والشرار يتطاير من عينيه
حتى رئا ليل 
وهيا تتشاجر معا الخدم
وقف جاسر وبصوت هادئ على عكس ما بدخله
تكلم بكل هدوء
جاسر...كل واحد يرجع على شغله
انصاع الجميع له وذهبو
 ليل رايحه فين
ليل.. وقت ما سمعت صوته جف حلقها من الخوف.. 
استدارت لهو ببطئ
ونظرة له 
جاسر.. بصوت قوى.. بقولك رايحه فين 
ليل.. بخوف.. ان انااا 
جاسر.. بصوت عالي.. انطقي
ليل.. كادت تبكي لكنها تماسكت
عايزة امشي من هنا 
مش عايزة اعيش معاك تاني 
جاسر... ومين قالك ان ده بكيفك
ليل... طبعاً بكيفي مش هعيش
معاك انت فاهم بكرهك بكرهك 
وبدات بلبكاء طلقني
جاسر.. وقد جن جنونه من طلبها الطلاق
وبأصرار لم يعد يتحمل 
انا دلعتك هعلمك دلواتي الخوف
هعرفك ازاي تطلوبي اطلاق
وعالى وسحبها من يدها بعونف 
واخدها خارج الڤله 
كان يوجد غرفه تحت الأرض اشبه للقبو
لكنه اشد ظلام وضع جاسر ليل بهذه الغرفه 
وتركها واغلق عليها
......  ............... ـــــوحد اللهــــــــ....................... 
في منزل علاء
كان يجلس ف المكتب
يعمل في بعض الوراق
حتى صدح صوت هاتفه
و وجد المتصل جاسر
علاء..الو
جاسر..ايوه يا علاء
انا ف مشكله ومش عارف اعمل أيه
علاء..مالك قولى
سرد جاسر كل ما حدث معه هو وليل
من وصوله للبيت حتى حبس ليل
علاء..انت اتجننت يا جاسر
ازاي تعمل كده 
وف مراتك 
ليل ممكن تموت
روح خرجها حالاً
جاسر...انا مش عارف انا عملت كده 
ازاي بس هيا السبب 
علاء..مفيش وقت للنقاش 
يلا روح
جاسر..حاضر سلام
.............................................................
عند ليل 
كان الظلام حالك
لكن ضوء القمر كان يصل للغرفه
كانت تشعر بلخوف 
لكنها قامت تتفحص الغرفه
لكي تجد اي مفر من هذا الرعب
الذي يوحيط بها 
ظلت تقترب من الجدران
حتى وجدت مربع صغير ف الجدار
حاولت فتحه لكن دون جدوه
لكن كان هناك قفل على المربع
ولم يفتح حاولت تكراراً لكن دون فأده
كان فضولها كبير ان تعرف ما بداخله 
وقررت حين الخروج ان تبحث على المفتاح
كان شكل القفل مربع اذا ليس اي مفتاح يفتحه
وتزكرت انها رئت هذا المفتاح مسبقاً
لكن لا تذكر ف اي مكان رئته
شعرت ب باب الغرفه يفتح
ف اصتنعت الاغماء
كان جاسر من فتح 
وحين رئها مستلقيه على الارض
انهارت اعصابه تماماً
جاسر..اقترب منها 
وحاولت افقاتها 
ليل ليل رودي عليا
ليل انا اسف ياحببتي 
بس والله غصب عني 
انتي وجعتيني بكلامك
ردي عليا ياحببتي
حملها وذهب بها اللى المنزل 
وضعها بسريرها 
وظل بجانبها حتى غلبه النعاس
وذهب في ثبات عميق 
شعرت ليل بثقل جسده 
ف علمت انهو نائم
تسللت ببطئ من جانبه 
وذهبت تبحث عن المفتاح 
ظلت ما يقارب للواحده صباحاً 
تبحث حتى وجدتها
تململ جاسر
في الفارش ولم يجد ليل
ف ذهب للبحث عنها 
رئها تبحث عن شيئ
ف ظل يرقبها من بعيد
حتى يعلم ما تنوي له
اخذت ليل مصباح
وتسللت للخارج
وجاسر يلحقها دون علمها
ذهبت للغرفه التي حبسها جاسر
بداخلها وهذا جعل جاسر يتعجب بشده
واكمل مرقبتها بصمت
حتى نزلت اللى الغرفه
واقتربت من الجدار
وفتحت بلمفتاح ف حلفها الحظ 
وفتح 
وجدت بدخله صندوق صغير
ف اخذته ليل 
لكن في حين خروجها
رئت جاسر ف تجمدت مكانها
جاسر..انتي بتعملى اية
وايه الصندوق ده 
ليل..وانا تحت لقيت حزنه ف الحيطه
وكنت عايزه اعرف ايه جوها
جاسر..ومقولتليش ليه
ليل..علشان كنت هتفكرني 
بعمل كده علشان اهرب ومش هتصدقني
جاسر...طب وجبتي الصندوق
ممكن ندخل الڤله
ليل..مش هنفتح الصندوق
جاسر..ف البيت يا ليل ادخلى
دلف جاسر وليل اللى المنزل
وصعدا اللى غرفتهم
وقررت ليل اعطائ الصندوق لجاسر
كي يفتحه هوا
فتحه جاسر بحزار
وعندما رئو على ما يحتوي كانت الصدمه 
لكلهما والصدمه الاكبر من نصيب جاسر
جاسر..بعدم تصديق مستحييل 
يتابع
بقلمي..ورده احمد
ياتري لقو ايه 
وايه اللى هيحصل
وسبب صدمة جاسر وليل هيكون ايه
رئيكوم توقعتكم





تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-