القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث الروايات

رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الرابع:٠ +18 😍❤️❤️

 في سياره وسام :٠

وسام: تفتكري ي تسنيم الخطه دي هتنفع مع سليم.

تسنيم :سليم شخصيه عنيده جدا اسد باشا فكر صح مش المفروض تعاملها بنفس اسلوبها علشان تعرف تعدالها وتصلحها.

وسام بحزن: بس ان احنا نخبي عليه ان ابنه ومراته عايشين مش دي حاجه صعبه اوي داحنا اكننا بنموته بالبطي انا مش عارف ممكن يعمل ايه لما يعرف.

تسنيم باستغراب:غريبه ده مكنش رادك قدام اسد باشا واحنا فوق مش قولت انك خايف عليه وبعدين علشان ارتاح وتريح ضميرك سليم مغامر ومتهور اسد باشا ياما نصحه انه يبعد عن القضيه دي زمان لانه عارف هما يقدروا يعملوا ايه كويس بس برضه مسمعش الكلام واتهور وكانت النتيجه انهم ضابرالوا الحادثه ولولا ستر ربنا كانوا ماتوا كلهم سليم لازم يتحرم منهم اوي علشان لما يرجعالوا يعرف يحافظ عليهم كويس وبعدين مهمتنا مش سليم بس مهمتنا الي عايزين يدمروا في البلاد ويقضوا عليها. 

وسام باعجاب:انتي المفروض تبقي دكتوره نفسيه مش ظابط ابدا.

تسنيم بضحك:ههههه ماما كانت نفسها ابقي ظابط وبصراحه حبيتها جدا من عمو اسد وعمو فهد وعمو احمد الصقور ي ابني لما تعرفهم يحببوك جدا في المهنه دي.

وسام بهيام:انا فعلا بقيت بحبها جدا.

تسنيم :هي مين دي.

وسام بحب:المهنه والي شغالين في المهنه.

تسنيم : طب بص قدامك لحسن نعمل حادثه وتروح فيها واحس ان اننا السبب.

وسام بضيق:ربنا يسامحك فصلتيني.

تسنيم:هههههه.

*******************************************

في شرم الشيخ :٠

في السويد الخاص ب جودي وسيف :٠

سيف بعشق:انا بجد مش مصدق ي جودي انك في حضني مش مصدق. 

جودي بخجل: ده علي اساس ان انا اول مره ابقي في حضنك دلوقتي. 

سيف بحب: لا بس المره دي غير اي مره فاتت المره دي انا متاكد انك شيفاني انا مش حد تاني. 

جودي بحب:ممكن تنسي اي حاجه حصلت زمان وتحس ان احنا مع بعض بس ممكن. 

سيف بابتسامه ساحره :طبعا ممكن دي كانت امنيه حياتي انك تبقي في حضني باردتك وتبقي حساني. 

جودي بعشق:وواعدك انها مش هتبقي اخر مره ممكن بقي تقولي ايه حكايه لولوه دي. 

سيف بضحك :حرام عليكي ايه الي فكرك بيها دلوقتي. 

جودي بغيره :بصتها ليك مكانتش طبيعيه ي سيف انا مش عبيطه. 

سيف بهمس :لا دي محتاجه هديه بقي لانها خلتني اعرف ان حبيبتي بتحبني اوي وبتغير عليا كمان. 

جودي بعشق: لازم اغير عليك ي سيف دانتا حبيبي. 

سيف بفرحه :بس اثبتي علي كده ابوس ايدك متقوليش حاجه تانيه. 

جودي بعشق:لا هقول بحبك. 

سيف بعشق : وانا بموت فيكي والله. 

ليغرقون سويا في بحر العشق. 

*******************************************

في فيلا احمد :٠

كانت تجلس دينا بشرود :٠

ليقاطعها احمد. 

احمد بعشق:بسكوته قلبي انا عامله ايه. 

دينا بضحك:هههههه انت مش هتبطل نحنحه ي احمد. 

احمد باستغراب:نحنحه. 

دينا بضحك:فكرتني ي زمان كنا في عزالمصايب كنت تفضل تتغزل فيا كنت هتجنن فهد من الغيظ. 

احمد بعشق:طب وانا هاعمل ايه مانا غرقه في حبك من اول نظره. 

دينا بعشق دام لسنوات :ربنا يخليك ليا ي احمد كنت طول عمرك السند ليا. 

احمد بعشق: ربنا ميحرمني منك ي بسكوته قلبي. 

*****************************************

في فيلا فهد :٠

كان يسير فهد الي داخل الفيلا لينصدم مما يرا :٠

فرح بغضب:قسما بالله لوريك ي حمزه ده اكل يومين ي مفتري. 

حمزه :الله ي فروحه كنت جعان اموت نفسي ي عني. 

صابحه بحده:جعان دانت كده اكنك مكالتش من سنه حرام عليك ي شيخ صنيتين جلاش واتنين كيلو لحمه محمرين تاكل ده كله ي مفتري. 

فهد بصدمه :كالت كل ده ي حمزه ي ابني انت ايه الاكل ده كله بتوديه فين بس. 

حمزه بخوف:فهد ربنا يخليك افتكر ان اخوك النهارده بس وانقذني من فرح تكسب ثواب. 

فاطمه بحده:جري ايه ي فرح متسبيه ياكل ده قلب امه بيشقي. 

فرح يغيظ :هو فعلا بيشقي بيشقي انه يحراقلي دمى ويقرفني. 

فهد بضحك:هههههه خلاص بقي ي فرح علشان خطري انا عديها. 

فرح بغمزه:علشان خاطر عيونك انت ي فهددوتي. 

صابحه بغيظ:جبر يلمك ي واكل ناسك انت. 

حمزه باستفزاب: هي واكل ناسك دي ي فهد دي شتيمه. 

لينظر له فهد من أسفل الي الأعلى ويتركه بغيظا منه. 

حمزه :هي العيله دي بتكرهني ليه كده اووووف اروح اشوف حاجه احبس بيها. 

*******************************************

في الملحق الخاص ب اكمل وانجي.

اكمل بضحك:هههههههه تستاهل.

مراد بغيظ:اضحك اضحك منا مش عارف هلقيها منين ولا منين منك ولا من اخوك ولا من بنته.

اكمل :ي سلام ده علي اساس ان مش بنته دي هي حبيبه القلب مش كده.

مراد بحب :طبعا حبيبه القلب انت عارف ي بابا انا بحس انها بنتي مش خطيبتي هي صحيح مجنونه بس جميله.

اكمل بابتسامه :ربنا يسعدك ي حبيبي.

مراد بحب:ربنا يخليك ليا ي كيمو.

********************************************

في شقه فتحيه :٠

فتحيه بغضب:ي عني ايه مش عارفين تجيبوها.

مناع :ي ست الناس الفيلا عليها مليون قفل ده زي ميكون شايلين جوه الملايين مستحيل حد يعرف يدخلها.

فتحيه بغضب:وانا الي اعتمد عليكم في حرمه جوه مخطوفه لازم ننقذها عاد.

صبحي :ي ست الناس مفيش غير حل واحد مفتاح الفيلا دي ندخل نجيبها ونخرج انتي عارفه والله احنا نخدمك بعنينا.

فتحيه :طيب روحوا انتوا وانا عشوف هعمل ايه وهبقي اكلمكم.

ليرحلوا لتشرد فتحيه فماذا تفعل لانقاذ جميله.

******************************************

في فيلا ليشع رئيس الكنيست الاسرائيلي :٠

ليشع بغضب:ممكن اعرف ايه الغباه الي بقيتوا فيه ده.

دواد بخوف:سعادتك احنا بنعمل اومراك ب الحرف غلطنا في ايه.

ليشع بغضب:لا ولا حاجه ابدا سليم لسه عايش ومراته وابنه كمان ده ايه الحلاوه دي.

اندروا بصدمه:مراته ازي.

ليشع بغضب:طبعا مستر اندروا مانت نايم علي ودانك متعرفش ان الهانم بنتك حبساها.

اندروا بصدمه: تسنيم تسنيم تعمل كده.

ليشع بغضب:انا ميهمنيش كل ده وميهمنيش مراته وابنه انا يهمني ان سليم يموت هو ده الي لازم يحصل رسلان لو حس بكل ده هيقلب علينا وهيبطل يمدنا بالفلوس الي محتاجينها علشان نكمل. 

دواد بقلق: سعادتك سليم دلوقتي مشلول يعني مبقاش زي زمان.

ليشع بغضب:سليم قتل اخويا نوح كان قرب يكشف كل حاجه لازم نخلص من سليم لازم وبنتك ي اندروا انا عايز مراقبه ليها طول الوقت والدور الي جاي علي شخص من ولاد الصقور.

اندروا:مين سعادتك.

ليشع بووعيد:سيف فهد العامري.

دواد :اوامر سعادتك تتنفذ.

ليشع بمكر:هنعمل حاجه صغيره كده قبل ما نرمي القنبله الكبيره. 

******************************************

في فيلا اسد :٠

في غرفه سليم :٠

كان يجلس بشرود وهو يمسك هذا الدبدوب الرقيق في يده ليتذكر ملاكه الجميل :٠فلاش باك٠

في جنينه الفيلا كانت تجلس جميله وهي تحدث طفلها الجميل بطفوله ليقاطعها حبيبها سليم.

سليم بغيره :ممكن اعرف بقي بتكلمي المفعوص ده في ايه وسيباني.

جميله بضحك :ههههههه مش ممكن ي سليم انت بتغير من ابنك وهوولسه في بطني.

سليم بغيظ:ايوه طبعا ما الباشا واخد كل وقتك.

جميله بضحك: عارف فكرتني ب ماما امل كانت دايما تقول ان بابا اسد كان بيغير عليها منك برضه.

سليم :شوفتي اهي وراثه اهي.

جميله بدلع: بس انا عمري مفي حاجه تشغلني عنك ابدا ي مالك قلبي.

سليم بغمزه:طب غمضي عينك بقى.

جميله :غمضت اهو.

ليقوم سليم باعطاها قبله رقيقه علي وجنتيها ٠

سليم بابتسامه:فتحي بقي.

جميله :الله جميله اوي ي سليم.

سليم بعشق:مش أجمل منك ي جميلتي.

باك:٠

سليم بدمع ووجع : وحشتيني اوي جميله اوي ي روحي بس خلاص هانت وهاخد روح كل الي حرمني منك. 

ليقاطعه دخول امل واسد. 

امل بابتسامه :عامل ايه ي قلب ماما. 

سليم :الحمد لله ي امي وعندي ليكم خبر حلو اوي. 

اسد بمكر:خير ي سليم. 

سليم :وسام لسه مكلمني وقالي انه ممكن اعمل عمليه وارجع امشي تاني وهعملها الاسبوع ده. 

امل بفرحه عارمه:بجد بجد ي سليم مش قادره اصدق ي رب ي ضنايا ي رب. 

اسد :مبروك ي سليم. 

سليم :الله يبارك فيك يا بابا. 

******************************************

بعد مرور شهر :

في فيلا اسد :٠

كان يجتمعون للاحتفال بنجاح عمليه سليم او كما هم يظنون ٠

امل بسعاده ودموع: ي ااااه ي سليم مش قادره اصدق ي قلب امك انك ماشي على رجلك.

سليم :الحمد لله ي امي.

فرح بمرح:الف حمد الله على السلامة ي روح خالتك.

حمزه بغمزه:ايه الساده لقد عاد الدنجوان سليم الحديدي من جديد.

سليم بغرور:انا طول عمري الدنجوان سليم الحديدي حقك ي باشا.

صابحه: وهو من امتي بيفهم ده زي الجاموسه العشار.

الجميع :ههههههههه.

دينا بضحك:دمك زي العسل ي بت ي صابحه.

حمزه بغضب:انتي مش ناويه تتلمي ي خط الصعيد انتي.

صابحه بتحدي :لا مش هتلم هتعمل ايه ي سبع البرومبه انت.

حمزه : انتي برضه غلابانه مش هتستقوي عليكي قدام الناس.

فرح بضحك : هههههههه دكر ي ياض ي حمزه.

ليقاطعهم صوت ذلك الصراخ ليدخل سيف بغضب ووجع والم ليدفع بجودي ارضا بغضب شديد.

سيف بغضب : ايه رايك جبتك قدام اهلك كلهم اهم وعشقيك كمان موجود يعني مفيش حد ناقص.

احمد بغضب وجنون : انت بتمد ايدك على بنتي ي ابن فهد دانا هشرب من دمك.

سيف بغضب ووجع : بدل متشرب من دمي انا اشرف من دم بنتك الي كانت مقرطساك وعمليلي فيها شريفه.

جودي بدموع والم: انا اشرف من مليون واحد زيك.

دينا بدموع: شوفت ي احمد قولتلك بلاش الجوازه دي.

سيف بوجع :ي ريتني متجوزتها ي ريتني متجوزت واحده فاجره زيها.

لتاتي صفعه قويه بغضب شديد من فهد.

فهد بغضب شديد: اخرس قطع لسانك مراتك انضف واحده في الدنيا.

سيف بوجع :اه ماهو واضح اتفضل شوف الهانم وهي في حضن سليم باشا اتفضل شوف.

سليم بغضب:انت اتجننت انت بتقول ايه.

سيف بغضب:بقول الي حصل ي سليم انكم كنتوا مقضينها مع بعض وسلمتلك نفسها وبعدين خلاص زهقت منها ف رمتها لللي الحمار الي بياخد الباقي منك ي سليم.

سليم بغضب:قسما بالله انك مش راجل ومعندكش دم انك تصدق ان جودي تبقي او انا انت شيافنا زباله اوي كده.

سيف بوجع :الفيديو ده مش دليل ي سليم اني مجوزه واحده رخيصه وي عالم الي في بطنها ابني ولا لا.

جودي بدموع ووجع :ربنا ينتقملي منك ي سيف طلقني طلقني.

سيف بوجع وبصراخ :متقلقيش كده كده هطلقك لاني بجد مش طيقاك.

سليم بغضب: ي ابني افهم كل ده اي كلام حد عايز يدمرنا افهم.

جودي بصراخ :خلاص ي سليم متببرلوش هو شاك فينا والموضوع خلاص خلص.

سيف بغضب:صح انتي طالق ي جودي ومش عيزك في حياتي تاني.

جودي بدموع : انا الي كسبت الرهان ي سليم انا قولتلك عمره مهيتغير.

ليتتطلع لها بصدمه رهان ماذا الذي يتحدثون.

سليم بحزن :ي خساره ي خساره ي سيف انا وجودي اخوات في الرضاعه ي سيف هي عمرها محبت غيرك وخطوبتنا وكل ده كانت خطه بيني وبينها علشان نخليك تتحرك بس للاسف هي كانت عندها حق انت مش ممكن تتغير.

وبوجع والم :انت عملت زي خسرت مراتك وابنك علشان اتهورت ومفكرتش غير في نفسك.

ليتتتطلع له بصدمه عارمه كان ذلك مجرد اختبار لتتاكد من حبه من ثقته بها ولكنه كالعاده اثر لتهوره وغباءه اضاع كل شي ليسيطر عليه (شيطان العشق). ليرحل سريعا بالم ووجع 

اما جودي كانت تشعر بوجع والم اضعاف اضعاف لتضع يداها علي بطنها برفق لتتحدث ب مرار ودموع. 

(شوفت شوفت بابا عمل فينا ايه ميستهلناش ي حبيبي بس والله ي سيف لندمك ندم عمرك علي كل الي عملته فيا)....... 

(قد تعشقك وتتودب بك عشقا لكن عندما تجرح كبرئيها وكرامتها لاتلوم الا نفسك ي عزيزي)

*******************************************

في فيلا رسلان نبيل نور الدين ووالدته لمياء لتذكير (لمياء اخت اسد). 

لمياء :مالك ي رسلان فيك ايه.

رسلان :مفيش ي امي مشكله في الشركه. 

لمياء : طب اكلم خالك اسد. 

رسلان بحده ؤ غضب:لا قولتلك مليون مره ي امي متجبليش سيرتهم ابدا. 

لمياء بغضب:لاحظ انك بتتكلم عن خالك فاهم. 

رسلان بغضب: خالي الي قتل ابويا مش كده الي مكنش بيكره حد قده. 

لمياء بحده : مليون مره قلتلك ان الرصاصه طلعت بالغلط جات في نبيل الله يرحمه مفيش فايده فيك. 

رسلان بغضب: والقضيه الي كانت يدوبك ان ابويا قدم خدمه لواحد صديقه والنهايه بلغ عنه وابويا اتجازا ونزل من مقدم ل رائد وفضل الموضوع ده نقطه سوده في حياه ابويا بس والله لخليهم ي ندموا كلهم واولهم اخوكي. 

لمياء بدموع : والله ان عملت حاجه ي رسلان لهتكون ابني ولا اعرفك. 

لترحل سريعا بدموع والم. 

ليمسك رسلان هاتفه بحده وغضب. 

رسلان بغضب:ايوه ي دواد انا عايز رقبه سليم النهارده فاهم قسما بالله ام عملتوها النهارده لهكون دبحكم دبح. 

ليغلق الهاتف بغضب ليتحدث بغضب ووعيد. 

رسلان بغضب ووعيد:ماشي ي صقور اما كنتش ادمركم وانت بالذات ي اسد ان مابعتلك راس سليم كادوا علي الفيلا مبقاش انا 



رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الاول  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثاني  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثالث  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الرابع:٠ +18 😍❤️❤️

 شخصيات روايه (شياطين العشق) اعرفوهم كويس وهستني رايكم ربنا يخليكم ليا ي غالين 😘😘😘😘😘😘😍😍😍❤️❤️❤️وهنبدء فيها انشاء الله بعد نوفيلا نار الحب يعني اربع خمس ايام كده انشاء الله


ريم فهد العامري :27شخصيه مجنونه جدا ولما لا فهي ابنه( فرح)ملكه الجنان ولكنها ايضا حنونه وجميله جدا تعشق مراد كثيرا تعمل مهندسه في شركات العامري 🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



مريم اكمل العامري :27شخصيه طموحه جدا تحب التحرر فهي مثل والددتها (انجي) واكمل والدها فهي شخصيه قويه وعنيده لكنها ستقع مع من سكثر ذلك العناد عندما تغرق في بحور عشقه ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😊😊😘😘


القناصه تسنيم اندروا :27شخصيه مغروره جدا تري انها اجمل فتاه علي وجه الارض عنيده قويه كل الرجال تشهد بجمالها الا (الملك سليم الحديدي) يري ان النساء لا يصلحون للعمل في ذلك المجال وهذا ما يجعلها دائما في صدام معه😘😘😘♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


جودي احمد الشناوي :27 فتاه جميله هادئه مثل والددتها دينا كانت خطيبه سليم لانه قرر انهاء كل شي بعد حادثته لينتهي بها الحال لتتزوج من ذلك المغرور سيف فهد العامري 😘♥️♥️😘😘♥️♥️😘😘😘😊😊😊😊😊



مراد اكمل العامري :27رائد مرح جدا ومتهور جدا ايضا لكنه شخصيه حنونه يعشق ريم ابنه عمه فهد وهي ايضا تعشقه وتغار عليه غيره مجنونه مما يوقعه في المشاكل والعديد من المفارقات 🌿🌿✨🎈🎈🎈🎈🎈🎈♥️♥️

سليم اسد الحديدي27 مقدم يلقب ب (ملك الداخليه ) يتعرض لحادث اثناء تاديته لمهمه ما للقبض علي مجرم خطير ماذا سيحدث عندما يعلم ان ذلك المجرم علي قيد الحياه شخصيه مرحه وسيم جدا وحازم جدا ومغرور جدا جدا💥💥💥🌿🌿🌿🌿

سيف فهد العامري : 27طيار شخصيه عنيده وعصبيه جدا يري دائما ان مايعجبه لابد ان يكون ملكه شخصيه متهوره لكنه وسيم جدا 😘😘😘🎉🎉🎉🎉

حمزه جلال العامري :27شخصيه حنونه مرحه جدا فهو بالنسبه لاولاد فهد واولا اكمل يعتبر عمهم لكنهم في نفس السن وذلك مما يجعله يشعر وكانه اخاهم وليس عمهم يعمل مدرب ل فريق ناشين كره القدم ويعشق الاكل كثيرا ودائما هو وفرح في صدام مع بعض 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂








هل اعجبك الموضوع :

تعليقات


مذكرات ساقطة للكاتب محمد مالك : W3Schools





#عرض_إعلاني ✅للإعلان عبر مجلة اضواء ب50 دولار مع إعلان ممول لمدة 3 أيام و100 دولار مع تصميم + إعلان ممول لمدة أسبوع تستمر الحملة حتى تاريخ 30-10-2021 وتشمل: ✔️ إعلانات محلات وشركات تجارية ✔️ إعلان مستلزمات ✔️ إعلان لدورات تدريبية ✔️ إعلان مؤسسات ✔️ أي إعلانات أخرى