القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث الروايات

رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء السادس :٠ +18 😍❤️❤️

 (التوضيح) ٠🎈🎈🎈🎈♥️♥️♥️♥️♥️💐♥️♥️♥️♥️♥️♥️😍😍😍🎈🎈

في فيلا الصحراوي :٠

تسنيم بصدمه :اللواء اكرم ازي ده ي بابا فهمني.

اكرم بابتسامه:انا هفهمك ي قلب ابوكي.

(فلاش باك) :٠

من داخل وزاره الداخليه :٠

أكرم :سعادتك اتصلت بيا.

اللواء ابراهيم:ايوه ي اكرم اتفضل مهمه جديده عيزينك فيها.

اكرم :خير سعادتك.

ابراهيم :فاكراللواء سعد الحديدي ٠

اكرم بضيق:اكيد فاكره مش ده اتحرقت بيه العربيه ومات.

ابراهيم بتنهيده: تقول ايه لو عرفت انه عايش.

اكرم بصدمه: عايش ازي سعادتك.

ابراهيم بتنهيده:رقبنا حمدي وعرفنا انه بيقابله انت عارف انه صديق عمره وانه هو الي سعاده في كل جرايمه.

اكرم :وسعادتك طالب مني ايه بالظبط.

ابراهيم : شخصيتك المعتاده هتتدخل بيها في وسطهم زي مانت مامتعود بس قبل كل ده فيه واحد لازم تتكلم معاه وتقرب منه لانه معانا وهيسعادنا نوصله.

اكرم: تمام سعادتك بس زي مانت عارف ان محدش يعرف حاجه حتي بعد متخلص العمليه انا هفضل اندروا ديفيد وبس من فضلك سعادتك.

ابراهيم بتنهيده: تمام ي اكرم اطمن انا فاهم كويس واطمن مستحيل حد يعرف انك ظابط لحد مانت تحب تقول بنفسك.

اكرم بابتسامه: تمام سعادتك.

من داخل زنزانه السجن :٠

اكرم : مالك قاعد لوحدك كده ليه دايما.

اسماعيل : ابدا ي ابني مخنوق من العيشه والي عيشانها.

اكرم : عيش ي حاج ولا يهمك بس انت داخل في ايه.

اسماعيل:داخل في قضيه سرقه فيلا اللواء سعد الحديدي.

اكرم :وده بجد ولا متلافقه زي اغلب الي بشوفهم هنا.

اسماعيل بحزن: متلافقه هو طول عمره رجل شر.

اكرم:هششس واطي صوتك الحيطه ليها ودان واحنا مش قده.

اسماعيل:انا حبيتك اوي ي ابني بجد انا عمك اسماعيل.

اكرم :وانا اندروا ديفيد.

(باك) :٠

اكرم :وفعلا خرجنا من السجن علي اني اندروا ديفيد عمي اسماعيل اعتربني ابنه وطبعا اول مخرجنا سعد الحديدي فكر تاني في الانتقام من عمي اسماعيل واللواء جلال والد فهد مش مكافيه انه خطف اكمل ابنه فبعتلهم الي يداخلهم في الاتجار في المخدرات طبعا عمي اسماعيل واللواء جلال كانوا شغالين مع البوليس وانا طبعا كنت معاهم بس من غير ميعرفوا وفضلت اندروا ديفيد لحد مقتلنا سعد الحديدي وقبضنا علي اللواء حمدي وبعدها اتجوزت وفاء وفضلت اندروا ديفيد قمت بمهمات كتيره لحد المهمه دي.

(فلاش باك) :٠

اللواء كمال :كده انتوا عرفتوا تفاصيل القضيه والكلاب الاسرائيلن الي داخلين البلد على انهم رجال اعمال عيزين يخربوها.

اسد بغضب: يعني هما الي كانوا وراء حادثه سليم ابني ازي اندروا يبقي كده واحنا محسانش بحاجه.

ليقاطعهم دخول اكرم.

اكرم :مساء الخير ي سياده اللواء.

كمال:مساء الخير ي سياده اللواء.

فهد بصدمه:للواء ازي.

احمد :انا مش فاهم حاجه.

كمال بابتسامه:اللواء اكرم الدميري ي صقور.

اسد بصدمه:للواء مش مصدق بس بجد كان باين عليك.

اكرم بضحك:ههههه باين عليا ازي.

كمال:نبدء الأول في الي احنا فيه وبعدين تعرفوا ده كله ازى.

اكرم:تمام سعادتك ان جمعت عنهم كل التحريات وعرفت عنهم كل حاجه عرفت ان دواد عزرا هو العضو الأهم في الكنيست الاسرائيلي وطبعا متخفي وراء شخصيه هادي المهدي رجل الاعمال وطبعا ليشع وده رئيس الكنيست وانا بقترح سعادتك انك اعمل بطاقه مزوره بنفسي اسمي المعروف بيه بس تختلف ان الجنسيه هتبقي اسرائليه وانا هعرف ادخل في وسطهم.

اسد بحده:دول سعادتك لازم بتولع فيهم حيين.

فهد :اهدي ي اسد.

كمال:انا شايف ان فكره اكرم كويسه.

فهد : احنا كمان هنبقي محتاجين حد تبعنا مع اكرم يساعده.

اكرم :تسنيم بنتي بس من غير متعرف ان اكرم ولازم تصدق اني اسرائيلي وخونت البلد وكل ده علشان الموضوع بالنسبالهم يمشي طبيعي وميشكوش في حاجه ابدا.

كمال: في حد لازم كمان يبقي معانا يدخل في وسطهم بدافع عنده انه يكره الصقور ومش بس كده يمولهم بالفلوس الي هيحتجوها عيزانهم يطمعوا اكتر علشان يغلطوا اكتر ونقدر نعرف كل حاجه.

اسد : انا عندي الشخص ده وعنده الدافع كمان.

احمد:مين ي أسد.

اسد :المقدم رسلان نور الدين ابن اختي هو الي عنده الدافع انه يكرهنا وهو الي هيعرف يظبطلنا كل ده.

في شركه رسلان :٠

رسلان بابتسامه :منور ي خالي. 

اسد :ايه ي سياده المقدم هو انا لازم اجبلك علشان اشوفك. 

رسلان : ابدا ي باشا علي عنيا والله بس انت عارف الشغل وبعدين سعات بيطلبوني في مهمات كده في الخفا. 

اسد: واحنا عيزانك في مهمه معانا. 

رسلان بفرحه :قشطا اموت انا في المهمات معاك ي خالي. 

في وزاره الداخليه :٠

اسد :اظن كده فهمتم تسنيم هتقول ادمهم انها تعرف رسلان وانه بيكهرنا جدا وانت طبعا ي رسلان هتظهر قدام الناس كلها انك بتكرهنا حتي امك نفسها فاهم. 

رسلان :فاهم ي سعاده اللواء كفايه ان تسنيم هتبقى معايا في المهمه. 

اسد بغيظ:يارب عوض عليا عوض الصابرين تسنيم طبعا انتي فاهمه هتعملي ايه مع سليم وتامنيه ازي من اي محاوله غدر منهم. 

تسنيم:تمام ي سياده اللواء. 

اسد:وخالي بالك طبعا من جميله وادم ابنهم تمام. 

تسنيم :تمام سعادتك بس تفتكر ان سليم يكون عرف انهم هما الي وراء الحادثه ٠

اسد :طبعا عرف من فتحيه. 

رسلان:فتحيه مين. 

اسد :فتحيه دي معرفه قديمه بس طبعا انا خوفت من ان يحصل اي حاجه تانيه ل سليم او حد يحاول يخلص عليه في للمستشفي علشان كده ركبت اجهزه تصنت في أوضه سليم وسمعت كل الحوار الي بينه وبين فتحيه وعرف انهم استغلوا اخوها انه يشتاغل معاهم وهي قدرت تعرف انهم الي وراء الحادثه فطبعا بلغت سليم وسليم سعاتها اخترع حكايه الشلل وكل ده علشان يخلص عليهم المهم ان انتوا فهمتوا كل واحد فيكم هيعمل ايه. 

رسلان وتسنيم: تمام سعادتك. 

(وبالفعل قد تمت الخطه كما رسموها بالظبط استطاع رسلان ان يتسلل الي داخلهم والسيطره عليهم ورسم الكراهيه للصقور واستطاعت ايضا تسنيم الدخول اليهم ببطاقه مزوره تثبت انها اسرائليه وبعد عده لقات ولدت قصه حب بينها هي ورسلان وتزوجوا) 

باك:٠

تسنيم بفرحه ودموع :بجد ي بابا مش مصدقه انك جميل بالشكل ده ي حبيبي انا اسفه ي حبيبي انا اسفه. 

اكرم بحنان :متتاسفيش ي حبيبتي انتي ملكيش ذنب اي حد مكانك كان هيشك انا كان لازم اعمل كده علشان ميكشفوش اي حاجه والحمد لله ي حبيبتي هانت وهنخلص منهم.

ليحتتضنوا بعضهم بحب شديد يتتتتتتتتبع. 



رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الاول  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثاني  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثالث  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الرابع:٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الخامس :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء السادس :٠ +18 😍❤️❤️

 شخصيات روايه (شياطين العشق) اعرفوهم كويس وهستني رايكم ربنا يخليكم ليا ي غالين 😘😘😘😘😘😘😍😍😍❤️❤️❤️وهنبدء فيها انشاء الله بعد نوفيلا نار الحب يعني اربع خمس ايام كده انشاء الله


ريم فهد العامري :27شخصيه مجنونه جدا ولما لا فهي ابنه( فرح)ملكه الجنان ولكنها ايضا حنونه وجميله جدا تعشق مراد كثيرا تعمل مهندسه في شركات العامري 🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



مريم اكمل العامري :27شخصيه طموحه جدا تحب التحرر فهي مثل والددتها (انجي) واكمل والدها فهي شخصيه قويه وعنيده لكنها ستقع مع من سكثر ذلك العناد عندما تغرق في بحور عشقه ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😊😊😘😘


القناصه تسنيم اندروا :27شخصيه مغروره جدا تري انها اجمل فتاه علي وجه الارض عنيده قويه كل الرجال تشهد بجمالها الا (الملك سليم الحديدي) يري ان النساء لا يصلحون للعمل في ذلك المجال وهذا ما يجعلها دائما في صدام معه😘😘😘♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


جودي احمد الشناوي :27 فتاه جميله هادئه مثل والددتها دينا كانت خطيبه سليم لانه قرر انهاء كل شي بعد حادثته لينتهي بها الحال لتتزوج من ذلك المغرور سيف فهد العامري 😘♥️♥️😘😘♥️♥️😘😘😘😊😊😊😊😊



مراد اكمل العامري :27رائد مرح جدا ومتهور جدا ايضا لكنه شخصيه حنونه يعشق ريم ابنه عمه فهد وهي ايضا تعشقه وتغار عليه غيره مجنونه مما يوقعه في المشاكل والعديد من المفارقات 🌿🌿✨🎈🎈🎈🎈🎈🎈♥️♥️

سليم اسد الحديدي27 مقدم يلقب ب (ملك الداخليه ) يتعرض لحادث اثناء تاديته لمهمه ما للقبض علي مجرم خطير ماذا سيحدث عندما يعلم ان ذلك المجرم علي قيد الحياه شخصيه مرحه وسيم جدا وحازم جدا ومغرور جدا جدا💥💥💥🌿🌿🌿🌿

سيف فهد العامري : 27طيار شخصيه عنيده وعصبيه جدا يري دائما ان مايعجبه لابد ان يكون ملكه شخصيه متهوره لكنه وسيم جدا 😘😘😘🎉🎉🎉🎉

حمزه جلال العامري :27شخصيه حنونه مرحه جدا فهو بالنسبه لاولاد فهد واولا اكمل يعتبر عمهم لكنهم في نفس السن وذلك مما يجعله يشعر وكانه اخاهم وليس عمهم يعمل مدرب ل فريق ناشين كره القدم ويعشق الاكل كثيرا ودائما هو وفرح في صدام مع بعض 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂








هل اعجبك الموضوع :

تعليقات


مذكرات ساقطة للكاتب محمد مالك : W3Schools





#عرض_إعلاني ✅للإعلان عبر مجلة اضواء ب50 دولار مع إعلان ممول لمدة 3 أيام و100 دولار مع تصميم + إعلان ممول لمدة أسبوع تستمر الحملة حتى تاريخ 30-10-2021 وتشمل: ✔️ إعلانات محلات وشركات تجارية ✔️ إعلان مستلزمات ✔️ إعلان لدورات تدريبية ✔️ إعلان مؤسسات ✔️ أي إعلانات أخرى