القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث الروايات

رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء السابع:٠ +18 😍❤️❤️

في فيلا الصحراوي :٠

رسلان :احنا المفروض اننا هنستنا نعرف ميعاد الشحنه ونقبض عليهم صح كده.

اسد:والله هو ده المفروض يحصل بس انا حاسس ان فيه حد كبير ورائهم.

اكرم:زي بالظبط ي اسد هما مستحيل يكونوا لو حدهم فيه حد كبير ورائهم وده للاسف الي لسه مش عارفين نوصله.

فهد:الحكايه كمان شكلها مبقتش اسرائلين جايين يدمروا البلدوخلاص شكلهم طمعنين في اكتر من كده.

اكرم :ممكن يكون وراهم رجل اعمال مستخبي ورائهم علشان يعمل صفقات مشبوهه تجاره مخدرات او غيره. 

اسد بغضب:نفسي بس اوصله علشان اولع فيهم علي حادثه سليم ابني. 

اكرم :قويلي صحيح عملت ايه في موضوع جميله مش هينفع تفضل كده ي اسد كفايه. 

اسد بسخريه:اطمن ي اخويا هرجعها ليه النهارده الهانم مش قادره علي بعده مش عايزه تساعدني نربيه علي الي حصل. 

رسلان بضحك:حرام عليك ي خالي تربيه اكتر من خمس سنين حرام عليك. 

اسد بغيظ:ايوه ي اخويا مانت دايما معاه في كل حاجه المهم امك اوعي تحس باي حاجه تمام. 

رسلان :تمام ي خالوا. 

تسنيم :ربنا يكرمنا ونخلص من الكابوس ده بقي ونعيش مرتاحين. 

رسلان بغمزه: ونعيش انا وانت سواء بقي ي جميل. 

اكرم بغيظ:اتلم يلا. 

رسلان بغيظ:انا مش عارف ليه ي جدعان بتنسوا انها مراتي. 

فهد بضحك :ههههه مابراحه عليه ي اكرم. 

تسنيم:المهم اننا فهمت سليم انه في خطر بشكل غير مباشر علشان منه ياخد باله من نفسه ومنه يبان قدامهم ان رسلان مصمم علي طلبه. 

اكرم :وانا طبعا هعمل فيها العقل المدبر واقنعهم انه هقدر اقنع رسلان بان سليم هينفعنا في الي جاي. 

اسد بتنهيده:انا متهيألي اننا احنا مناخدش اي خطوه قبل منجتمع ب الواء كمال ويقولنا نعمل ايه بس تسنيم عينك على ادم ماشي خالي بالك منه كويس. 

تسنيم :اوامر سعادتك. 

********************************************

في فيلا احمد :٠

دينا بالم: ي قلب امك طب كولي اي حاجه طيب ليه بتعملي في امك كده بس. 

جودي بدموع : انا اسفه ي ماما بس صدقيني مش قادره طعم المر الي جواي مش محسساسني باي طعم. 

دينا بحنان:بعد الشر عليكي ي قلب امك من المر انشاء الله هيجيلك راكع تحت رجليكي ويطلب منك تسامحيه. 

جودي بدموع:مش عيزاه حتى لو جيه مش عيزاه ان هشتغل هحقق احلامي الي كان عايز يقضي عليها هبقي واحده تانيه خالص مش هفضل البنت البريئه إلى دايما سايبه الدنيا تيجي عليها وهندمك علي كل الي عملته ي سيف. 

دينا بالم:طب اهدي ي قلبي اهدي علشان الي فبطنك ذنبه ايه في ده كله بس. 

جودي بدموع :ذنبه انه ليه اب زي سيف اناني ومبيفكرش غير في نفسه وبس بس والله لندمك ي سيف علي كل الوجع الي وجعتهويلي. 

*********************************************

في الصعيد :٠

في منزل الحاج عبد القادر:٠.

عوض بغضب:ي عني ايه الكلام ده ي حاج عبد القادر يعني ايه مش هتقولنا علي مكانها دي بنت اخويا لحمنا ودمنا.

عبدالقادر بغضب: وكانت فين بنت اخوكم دي واخوكم بيضربها ويبهدلها ويشغلها خدامه في البيوت.

عوض بحده : والله دي بنته ي حاج عبد القادر يعمل معاها الي هو عوازه ده القانون.

عبدالقادر بغضب:لا القانون ده مش معايا انا صابحه زي بناتي ومسؤله مني.

عوض بغضب:واحنا مش عيزاينها دي بناتك الي فجروا وراحوا اتلموا علي الرجاله في مصر.

عبدالقادربغضب شديد:لم نفسك ي واكل ناسك منك له بناتي اشرف بنات في الصعيد كلها واخرج من هنا بدل مخلي رجالتي يخرجوك بطريقتي.

عوض بغضب :ماشي ي عمده ماشي.

عبدالقادر بغضب:جبر يلمك رجل ناقص صحيح.

********************************************

في فيلا نبيل نور الدين :٠

ليث بحده: كنت فين لحد دلوقتي ي رسلان.

رسلان بضيق: خير ي ليث هو تحقيق ولا ايه.

ليث بغضب : ايوه تحقيق لما تبقي مع اسد وفهد وكل الي كانوا السبب في قتل ابونا يبقي لازم احقق معاك.

رسلان بارتباك: ايه التخاريف دي هكون معاهم اعمل ايه انت عارف اني مبكرهش حد قداهم.

ليث بحده:الكلام ده تتضحك بيه على امك اوعلي اي حد تاني مش عليا انا ي رسلان انا عارف ومتاكد انك معاهم وبتساعدهم كمان ي سياده المقدم.

رسلان بضيق:وافرض انت ايه مشكلتك متنساش اني ظابط وده من ضمن تخصصي.

ليث بغضب :تخصصك انك تبقي متصاحب مع الي قتلوا ابوك.

رسلان بحده :بلاش اي كلام ي ليث انت عارف كويس اوي اني مش دي الحقيقه وانها كانت مهمه عاديه وعمر بابا انتهي لحد كده بس دي عقددتك الي ظهرت بلاكتر من ساعه سليم متجوز جميله البنت الوحيده الي حبتها مش كده ي اخويا.

ليث بغضب:وهو كان السبب في موتها زي ماابوه ماوت ابوك بالظبط.

رسلان بحده:محدش بيكون السبب في موت حد دي كلها اعمار بايد ربنا وبس انسى ي ليث انسي وعيش حياتك افتح قلبك لحد جديد.

ليث بوجع :مستحيل ده يحصل ي رسلان انا هفضل وراهم لحد مدامرهم وسليم وابوه بالذات.

رسلان بتنهيده:ربنا يهديك ي اخويا.

*******************************************

في فيلا اسد :٠

فرح بزعل:شايفه اختك ي امل عماله اكلمها مبتردش عليا شايفه.

امل بتعب: معلش ي فرح الي عملوه ابنك برضه مش قليل.

فرح بغيظ:مانا عارفه انه طول عمره غبي بس انا ذنبي ايه دينا متكلمنيش كده.

امل:ولا يهمك متزعليش انتي عارفه ان دينا هبله وغلبانه دلوقتي تكلمك.

فرح بغمزه:انتي اخبارك ايه شكلك مش مريحاني مصيبه ليكون الي فبالي حصل.

امل بفرحه:اه حصل وتاكدت اني حامل.

فرح بغيظ:يخربيتك ي امل ده شوفي عمر سليم ده لولا الي حصل كان زمانك هتبقي جده ي اختي.

امل :اولا انا لسه صغيره اتكلمي عن نفسك انتي ي حلوه دانا مصدقت انتي عارفه انا بتعالج من ساعه مجبت سليم والحمد لله انه حصل.

فرح بضحك: هههههه وعلي كده اسد باشا يعرف الموضوع ده.

امل بغمزه :توتو هقوله النهارده لان النهارده عيد ميلاده.

فرح بغمزه وغيظ: ايوه ي عم اسد باشا دايما مدلعك منك لله ي فهد.

حمزه وهو ياكل كالعاده.

حمزه :كده ي فروحه طب والله لقوله.

فرح بغيظ:انت بطلعالي من انهي مصيبه وانت ايه الي جابك هنا.

امل بضحك:ههههه انا الي جبته عارفه انه بيحب البسبوسه بتعاتي.

حمزه بمرح :بصراحه اكلك كل جامد ي امل مش زي العك في العك بتاع فرح.

فرح بغيظ:صح لا في دي عندك حق دانت الطبق بيطلع من تحتك على الغسيل علطول.

حمزه :شوفتي علشان مبحبش اتعبك معايا.

امل :ههههههه حنين اوي ي حمزه.

حمزه بغمزه:حبيبتي ي اموله.

فرح بغيظ:الرحمه ي رب.

******************************************

في شركه اكمل العامري:٠

ريم برجاء :قولت ايه ي وانكل اكمل.

اكمل :ريم الوفد ده مسافر انجلترا اربع اسابيع هتفضلي هناك شهر بحاله ازي.

ريم بتذمر:وفيها ايه ي اونكل مادام شغل ايه المشكله.

اكمل :لا ده مش شغل ي ريم انا فاهم شخصيتك كويس انت عايزه تثبتي لنفسك انك ميسطره والي انتي عيزاه بيحصل وطريقتك دي غلط وهتتضيع ناسك من حواليكي.

ريم :ايه ده كل ي اونكل انت عارف اني بحب الرسم ونفسي ارسم اماكن هناك تحفه واعمل معرضي هناك كمان.

اكمل :والله قويلي لابوكي ول مراد ولووافقوا انا هوافق.

ريم بسعاده:ربنا يخليك ليا ي احلي عم في الدنيا.

******************************************

في فيلا الساحل :٠

اسد:اظن انتي عرفتي هتقولي ل سليم ايه ي جميله صح.

جميله:اطمن ي بابا اسد انا فهمت بس ادم ابننا هنفضل سيبوني معاهم قد ايه.

اسد بحده:جميله متنسيش ان ادم حفيدي يعني حته مني وانا هعرف ازي ارجعه وهو تحت عنيا متقلقيش المهم انك متنسيش اتفاقنا لان سليم لو عرف تصرفي مش هيعجبك.

جميله بسخريه: ايه خايفه ي عرف انك كنت حابس مراته كل ده وعارف ابنه فين وكنت سايبه يتعذب كل السنين دي.

اسد بغضب: انا اسد الحديدي ي جميله يعني مفيش مكان للخوف جوه قلبي وسليم هيعرف كل ده هيعرفوا بس بعدت متاكد انه اتغير وابنه هرجعه لما اتاكدت انه قادر يحافظ عليكم المهم دلوقتي هنروح عند فتحيه وهي عارفه هتعمل ايه.

جميله :حاضر ي بابا.

*******************************************

من داخل شقه فتحيه :٠

كانت تجلس بشردو فيما ماضا في السنين الذي انتهت في السجن وضياع عمرها به من وراء طماعها وجشاعها ليقاطعها جرس الباب وهذا لم يكن الاسليم. 

فتحيه بفرحه: سليم ي ولدي اتوحشتك جوي. 

سليم بابتسامه :ازيك ي داده. 

فتحيه :كويسه ي ضنايا طالما شوفتك ادخل. 

سليم:خير ليه طالبتيني. 

فتحيه :كنت عايزه اتحدد معاك شويه. 

سليم بلهفه:عرفتي اي معلومات جديده. 

فتحيه :ايوه اكبر شحنه مخدرات ي ولدي داخله البلد اندروا هيداخلها. 

سليم بغضب: اندروا أندورا الزفت ده انا سيبه هو وبنته لحد بس ماعرف مين الي وراهم. 

فتحيه بحده: دول عمالين زي التعابين ي ولدي بيلدغوا وسمهم واعرجوي جوي ابعد عنهم ي سليم. 

سليم بغضب: ابعد عنهم بعد مراتي وابني الي راحوا دانا هشرب من دمهم ولسه. 

فتحيه :عتمان لسه جايلي علي المعلومات دي دلوجت مانت خابر من ساعه مخرجنا من السجن وهو عارف اندروا العدواه الي كانت بينا زمان واستغلها علشان يخلي عتمان تحت ايديه مهو طول عمره كلب فلوس وهو بيحكيلي ومش مدى خوانه وانا جولتلك علطول بس امانه عليك ي سليم لو حصل اي حاجه متخدهوش معاهم. 

سليم :اطمني ي داده ومتخافيش انا عمري مهنسا الي عملتيه معايا اول مخرجتي من السجن وقولتليي علي الحادثه الي ضبراهوالي وان هما الي كانوا السبب فيها لاني كنت خلاص قربت اكشف جرايمهم في مصر ساعتها اخترعت الجزار علشان يكون هو الوجهه لكل ده وادعيت الشلل كمان علشان إبان قدامهم عاجر ومن وراهم بنتقم ويشفي غليلي حتى لو مكناوش قاتلوا مراتي وابني دول اسرائيلن يستاهلو الدبح كمان. 

فتحيه بغمزه:طب علي فكره بجي انا عندك ليك مفاجأه لو شوفتها هطب ساكت من الفرحه. 

سليم باستغراب: مفاجاه ايه دي. 

فتحيه بسعاده : اظهر وبان عليك الأمان. 

لتظهر هذه الملاك البرئ معشقوته الجميله ليتصنم في مكانه يشعر وان قلبه كاد يتوقف من الصدمه يشعر لمشاعر متلخبطه مابين الصدمه السعاده الجنون الاشتياق ليتمتم بسعاده عارمه. 

سليم بسعاده وصدمه:جميله. 

جميله بابتسامه : وحشتني اوي ي سليم. 

****************************************

في فيلا البروف :٠

دواد بحده: وبعدين ي بروف هنفضل سيبانهم كده بعد معرفنا حقيقتهم. 

عذرا:بغضب دول عايزين يدمرونا خدونا علي خوانا ي باشا. 

البروف: سيبهم انا عيازهم يحسوا انهم قربوا يوصلوا وانا هعرف ازي اضيعههم وابعدهم والبسهم كل الجرائيم دي كمان بس انتوا خالوا عينكم عليهم كويس فاهمين. 

دواد بغيظ:بصراحه ي بروف انا مش عارف هنتعامل معاهم ازي ده الواحد هيبقي هاين عليه يضربهم كلهم بالنار ونخلص منهم. 

البروف بغضب: ده هيبقى اخر يوم في عمرك ي روح امك مش بعد كل الي عملته ده هضيعوه كل حاجه من ايدي فاهمين. 

عزرا برعب :فاهمين ي بروف فاهمين. 

البروف : جهزوا نفسكم علشان الشحنه قربت توصل مش عايز غلطه مفهوم. 

دواد وعزرا : مفهوم ي بروف. 

البروف بانتصار: اما نشوف هتقدروا توقفوا قصادي لحد امتي انا هخليكم انتم بايديكم تتداخلوا البضاعه دي البلد ان مندمتكم علي كل الي عملته مبقاش انا البروف يتتتتتتتبع. 

( متتعابوش نفسكم لان البروف مش هيظهر دلوقتي خالص وهيبقي صدمه كالعاده😂😂😂😂😂😂) 

******************************************

طبعا وحشتوني جدا جدا والله واسفه علي التاخير بس انتوا عارفين عمليه قلبي الي عملتها ربنا يخليكم ليا يا رب بس انشاء الله مش هنتاخر تاني هستنا تعليقاتكم دمتم في رعايه الله وحفظه 

😍😊😊😊😊😊💜💜💜💜🌺🌺😍😍😊😊😊

شياطين العشق :٠



رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الاول  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثاني  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثالث  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الرابع:٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الخامس :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء السادس :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء السابع:٠ +18 😍❤️❤️

 شخصيات روايه (شياطين العشق) اعرفوهم كويس وهستني رايكم ربنا يخليكم ليا ي غالين 😘😘😘😘😘😘😍😍😍

❤️❤️❤️وهنبدء فيها انشاء الله بعد نوفيلا نار الحب يعني اربع خمس ايام كده انشاء الله


ريم فهد العامري :27شخصيه مجنونه جدا ولما لا فهي ابنه( فرح)ملكه الجنان ولكنها ايضا حنونه وجميله جدا تعشق مراد كثيرا تعمل مهندسه في شركات العامري 🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



مريم اكمل العامري :27شخصيه طموحه جدا تحب التحرر فهي مثل والددتها (انجي) واكمل والدها فهي شخصيه قويه وعنيده لكنها ستقع مع من سكثر ذلك العناد عندما تغرق في بحور عشقه ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😊😊😘😘


القناصه تسنيم اندروا :27شخصيه مغروره جدا تري انها اجمل فتاه علي وجه الارض عنيده قويه كل الرجال تشهد بجمالها الا (الملك سليم الحديدي) يري ان النساء لا يصلحون للعمل في ذلك المجال وهذا ما يجعلها دائما في صدام معه😘😘😘♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


جودي احمد الشناوي :27 فتاه جميله هادئه مثل والددتها دينا كانت خطيبه سليم لانه قرر انهاء كل شي بعد حادثته لينتهي بها الحال لتتزوج من ذلك المغرور سيف فهد العامري 😘♥️♥️😘😘♥️♥️😘😘😘😊😊😊😊😊



مراد اكمل العامري :27رائد مرح جدا ومتهور جدا ايضا لكنه شخصيه حنونه يعشق ريم ابنه عمه فهد وهي ايضا تعشقه وتغار عليه غيره مجنونه مما يوقعه في المشاكل والعديد من المفارقات 🌿🌿✨🎈🎈🎈🎈🎈🎈♥️♥️

سليم اسد الحديدي27 مقدم يلقب ب (ملك الداخليه ) يتعرض لحادث اثناء تاديته لمهمه ما للقبض علي مجرم خطير ماذا سيحدث عندما يعلم ان ذلك المجرم علي قيد الحياه شخصيه مرحه وسيم جدا وحازم جدا ومغرور جدا جدا💥💥💥🌿🌿🌿🌿

سيف فهد العامري : 27طيار شخصيه عنيده وعصبيه جدا يري دائما ان مايعجبه لابد ان يكون ملكه شخصيه متهوره لكنه وسيم جدا 😘😘😘🎉🎉🎉🎉

حمزه جلال العامري :27شخصيه حنونه مرحه جدا فهو بالنسبه لاولاد فهد واولا اكمل يعتبر عمهم لكنهم في نفس السن وذلك مما يجعله يشعر وكانه اخاهم وليس عمهم يعمل مدرب ل فريق ناشين كره القدم ويعشق الاكل كثيرا ودائما هو وفرح في صدام مع بعض 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂






هل اعجبك الموضوع :

تعليقات