القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث الروايات

رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثامن :٠ +18 😍❤️❤️

 في شقه فتحيه ٠

سليم بدموع وفرحه: مش قادر اصدق ي جميله انا حاسس اني بحلم مش ممكن تكون حقيقه.

جميله بعشق: لا صدق ي روح جميله انا بين ايديك ورهن اشارتك.

سليم بفرحه:تعرفي والله انا كنت حاسس انك جنبي احساس غريب كان بيجيلي كنت حاسس انك رجعالي تاني.

جميله بحب: الحمد لله ي حبيبي ان احنا مع بعض ونعتبر الي شوفناه كابوس وانتهي خلاص.

سليم بابتسامه:عندك حق ي روحي انا كمان مش عايز افتكر الي حصل مع ان انا السبب في الي حصل.

جميله:لا ي سليم انت كنت بتادي واجبك العيب مش فيك ي حبيبي العيب في الدنيا نفسها وقوانينها السايده دلوقتي قانون الظلم والطمع.

سليم بابتسامه:رجعتلي روحي الي كانت رايحه مني انا دلوقتي اقدر اقول ان فعلا عايش وحشتيني اوي اوي ي جميلتي.

جميله بعشق: انت اكتر ي روح جميله.

سليم بغضب: بقي تسنيم واندروا هما الي كانوا حبسينك دانا هشرب من دمهم علي عذابي السنين الي فاتت.

جميله بارتباك: سليم انساهم علشان خاطري انا مش حمل اننا نبعد عن بعض تاني سمعني ي سليم.

سليم بحب: عندك حق ي روحي بس موعدكيش اني هسكت كتير بس انت هتفضلي هنا لحد مظبط كل الامور واظبطلك الحمايه الكافيه.

جميله بضيق: ي عني ايه هبعد عنك تاني ي سليم هتسبني تاني ي سليم.

سليم بحنان: طبعا لا ي روحي انا كل الي عوازه انك ساعتها ترجعي تعيشي في امان بعد مكنا خلصنا من كل الخطر ده.

فتحيه:سليم عنده حق ي بنتي والبيت كله تحت امرك.

سليم بغمزه: امال فين اوضتتها ي داده فتحيه.

فتحيه: اهي الاوضه الكبيره دي.

سليم بخبث: طب تعالي ي جميله نتفرج علي الاوضه ساعتها نشوف هتنفع نبات فيها سواء ولا ايه. 

جميله بضحك وهمس:هههههه هتفضل زي مانت قليل الادب سليم الحديدي مستحيل يتغير.

سليم بعشق:بحبك.

جميله بحب: وانا اكتر والله.

*****************************************

في فيلا احمد :٠

كانت تجلس دينا وجودي في المطبخ لاعداد الطعام ليقاطعهم جرس الباب لتذهب دينا الي الباب لتنصدم مما تراء.

دينا :سيف.

سيف بوجع :ازيك ي خالتو.

دينا بعتاب: كويس انك لسه فاكر ان خالتك ي سيف.

سيف بوجع والم: انا اسف ي خالتوا ممكن اتكلم مع جودي.

جودي بغضب ووجع :نتكلم في ايه ي سيف احنا مبقاش في بينا كلام.

دينا :استهدي بالله ي جودي ي بنتي مش كده.

سيف بالم:جودي انا عارف اني وجعتك بس صدقيني كان غصبن عني والله غصبن عني.

جودي بدموع :غصبن عنك لا والله بالبساطه دي لا يبيه انت معندكش ثقه فيا صدقت فيديو تركيب متلفق وشكت فيا وطلقتني ورمتني زي ماكون واحده جيبها من الشارع كاني واحده رخيصه وانا مش ممكن اكون رخيصه ي سيف فاهم.

سيف بدمع:بعد الشر عليكي من انك تكوني رخيصه انتي اغلي حاجه في دنيتي وانت عارفه كده كويس.

جودي بثبات:سيف الي انت بتفكر فيه ده مش ممكن يحصل انا مستحيل ارجعللك متتعبش نفسك كل شويه وتيجي لاني مش هرجعلك.

سيف بغضب:متتحدانيش ي جودي انتي اكتر واحده عارفه جناني ممكن يوصل لايه.

جودي بحده:براحتك اعمل الي انت عيزه انا مبقتش خايفه منك ي سيف ولازم تعرف اني هخرجحك بره حياتي خالص ملكش عندي غير ابنك لما اولد انشاء الله ابقي تعالي شوفه.

سيف بغضب:انتي كللك على بعضك كده ملكي وبتاعتي بس ماشي ي جودي مش انتي عيزاه تتحداني ماشي انا كده عملت الي عليا اعتزرت بدل المره عشره مع ان ده مش من طبعي بس انتي قررتي تتحداني ماشي ي جودي انا بقي هخليكي تيجي لحد عندي وتتطلبي رضايا كمان وهتشوفي وميبقاش سيف العامري اما نفذت كل كلمه قولتها وهتشوفي ليرحل سريعا بالم ووجع لتصر هي أكثر على معاقبته اشد عقاب علي ما فعله. 

**************************************

في فيلا دواد :٠

اندروا:ي عني البضاعه هتوصل النهارده من الميناء علي الفجر كده. 

عزرا :بالظبط كده ي اندروا مش عيزين غلطه دي شحنه ب ملايين. 

تسنيم :اطمنوا ده امن اسرائيل تخيلوا لما الشحنه بالحجم ده تتدخل مصر واحنا ناخد الملايين دي كلها ضربه من كل الجهات. 

دواد :بالظبط ي تسنيم علشان كده مش عيزين غلطه عايزين نشوف الصقور وسليم باشا وهما بيدخلوا الشحنه البلد وهما شايفين انهم بينتصروا هيعملوا ايه. 

اندروا:بالظبط وانا قدرت اقنع رسلان بأن سليم هو الورقه الرابحه في الوقت ده وهو اقتنع جدا. 

عزرا:علشان كده بطل يكلمنا في الموضوع ده كويس ي أندورا انك قدرت تقنعوه كده خلاص مهمتنا قربت تنتهي لما ندخل الشحنات الي جايه والصقور يدخلوا السجن يبقي كل الي احنا عيزينه كده اتحقق. 

أندروا :معاك حق احنا هنقوم بقا علشان نجهز كل حاجه ونظبط للموضوع علشان محدش يحس ب حاجه الفجر هنكون كلنا في الميناء. 

عزرا :تمام اندروا. 

حسناء برعب: الحقني ي دواد باشا الحقني. 

دواد :فيه ايه ي ي حسناء. 

حسناء بخوف:موسي جالنا اتصل من مدرسته انه اتخانق مع اصحابه واضح انه متعور والمدرسه مش عايزه تتصرف غير لما كل الاولياء الامور يكونوا موجودين وانا خايفه عليه اوي. 

دواد :طب راحوا انتوا شافوا الي هتعملوه وانا هروح المدرسه اشوف في ايه. 

تسنيم بفرحه وهمس:عملتها ي ادم. 

من داخل المدرسه :٠

ادم بتالم:اه ي بابا مش قادر عايز اروح المستشفي تعبان اوي. 

داود :حاضر ي حبيبي هوديك للمستشفي دلوقتي حالا. 

المدير:بصراحه ي هادي بيه موسي مشاغب اوي وعدواني جدا كمان. 

داود بزهق :معلش ده مهما كان عيل صغير محصلش حاجه بس انا لازم اوديه المستشفي انت شايف شاكله. 

المدير :وديه مستشفى دكتور وسام واسال عليه هو دكتور شاطر اوي. 

دواد :تمام شكرا ليك ي سياده المدير يلا ي موسى. 

ليرحلوا الي الخارج ليمسك المدير بهاتفه ليجري الاتصال لياتيه الرد سريعا :٠

المدير:ايوه ي اسد باشا كله تمام خاده وراح بيه مستشفي الدكتور وسام زي ماتفاقنا. 

اسد:بجد مش عارف اشكرك ازي علي الي عملته ده. 

المدير:متكولش كده ده واجبي ولو اتجاتني في اي حاجه انا جاهز. 

اسد :شكرا اوي مع السلامه. 

ليشرد في ادم وكيف سينقذه من هذه العصابه ل يحدث وسام ليخبره بماذا ي فعل. 

**********************************************

في وزاره الداخليه :٠

الواء كمال: ها وصلتوا لاي جديد. 

اندروا: البضاعه هتوصل النهارده الفجر علي الميناء سعادتك. 

تسنيم بحماس:مش قادره اصدق اننا خلاص هنبقبض عليهم ي ساتر. 

رسلان :بس نفسي اعرف مين الي ورائهم. 

كمال:هنقبض عليهم ي رسلان واكيد ساعتها هنعرف الي ورائهم. 

فهد :تمام سعادتك اكيد هما هيجيبوا الي ورائهم. 

كمال:اسد فين صحيح. 

احمد:اسد في مهمه كده سعادتك بس خاصه بيه هو بره الشغل. 

كمال :تمام المهم جهزوا نفسكم انا عيازكم في اتم الاستعداد تمام. 

الجميع :تمام سعادتك. 

*********************************************

من داخل مستشفي وسام ٠

وسام : الولد مخبوط خبطه جامده علي راسه ايه الي حصل. 

دواد :اتخانق مع اصحابه في المدرسه ي دكتور وواقع علي دماغه. 

وسام : الولد لازم يفضل شويه تحت الملاحظه الاصابه مش سهله. 

عزرا :تمام ي دكتور ي عني ساعتين كده ويبقي كويس نقدر نيجي ناخده. 

وسام :ممكن. 

عزرا:تمام ي دكتور طبعا فلوس المستشفى كلها ادفعت واحنا شويه وهنيجي ناخد الولد. 

وسام :تمام انشاء الله هيبقى احسن. 

ليرحلوا الي الخارج ليتاكد وسام من ذاهبهم ليتتطلع الي ادم. 

وسام:ايه ي دومي انت استحليت ولا ايه. 

ادم :ههههه كنت مبسوط وانا بضحك عليهم ي اونكل وسام. 

وسام بحنان : حبيب عمك وسام انت خلاص ي حبيبي هتبقي معانا ومش هتغيب عننا ابدا. 

ادم : عايز ماما وبابا وجدو اسد وكل اهلي . 

وسام بحزن:معلش ي حبيب عمك احنا هنروح دلوقتي عند جدو اسد هنقعد شويه وبعدين نروح ل بابا وماما بس المهم دلوقتي نروح ل جدو اسد. 

ادم بابتسامه:يلا ي عمو. 

**********************************************

في وزاره الداخليه :٠

تحديدا مكتب مراد ٠

كان يجلس مراد يتابع بعض القضايا لتقاطعه ريم. 

ريم بسعاده: ازيك ي مراد. 

مراد بحزن :ازيك ي ريم عامله ايه. 

ريم بضيق:مالك ي مراد ايه الطريقه دي معايا. 

مراد بحزن:لا ابدا مفيش مخنوق شويه. 

ريم بسعاده :طب انا بقي هفرحك اوي. 

مراد؛ يريت. 

ريم بحماس:انا خلاص مسافره إنجلترا اعمل المعرض بتاعي هناك هطلع مع الوفد الي طالع تبع الشركه. 

مراد بحده: إنجلترا وهتقعدي قد ايه انشاء الله ومقولتليش ليه. 

ريم:في ايه ي مراد هقعد حوالي شهر وبعدين مانا بقولك اهو. 

مراد بغضب:لا والله بتقولي بعد مخلاص قررتي وخلاص ولا كاني ليه اي لازمه ولا كلمه عليكي. 

ريم بحده :مراد انا مستحمله غضبك وساكته لكن الموضوع مش مستاهل ده كله ي عني. 

مراد بغضب: صح مش مستاهل انك تسافري وتخططي لكل حاجه وبعدين تيجي تقويلي صح مش مستاهله. 

ريم بحده :انا قولت ل بابا وهو وافق وهو ده الاهم عندي. 

مراد بغضب:تمام اوي يبقي اعتبري كل حاجه بينا انتهت ي بنت عمي. 

ريم بوجع :يعني ايه قصدك ايه. 

مراد بغضب:اقصد اني راجل ي ريم واحب خطيبتي تسمع كلامي وتقدره وانتي خلاص مش شيفاني اصلا وشايفه ان عم فهد هو صاحب اي قرار يخصك خلاص براحتك بقي لاني بجد تعبت من الوضع ده دايما براضيكي بحاول اعمل اي حاجه تريحك بس انتي للأسف شايفه ان ده ضعف وانا مش ممكن ابقي ضعيف ي ريم. 

ريم بدموع والم:كلكم انانين كل رجاله العائله دي انانيه سواء انت او سليم او سيف. 

مراد بوجع: احنا مش انانين ي ريم ويريت انتي متحطيش نفسك في مقارنه مع جودي او جميله الله يرحمها لان مفيش اي وجه المقارنه بينكم ولو هتقارني يبقي انتي الي انانيه. 

ريم بغرور:تمام ي مراد براحتك انا مهما حصل هفضل ريم العامري الي مفيش حاجه تقدر تكسرني دبلتك اهي ي ابن عمي وكل حاجه خلاص انتهت لترحل سريعا الي الخارج قبل تهطل دموعها كالامطار. 

مراد بوجع : فعلا عندك حق كل حاجه انتهت وكانت لازم تنتهي من زمان. (شيطان العشق). 

*******************************************

في فيلا الساحل :٠

ادم بفرحه:وحشتني اوي ي جدو. 

اسد بسعاده غامره بحفيده: انت كمان وحشتني اوي ي روح جدو برافو عليك عملت الي قولنالك عليه بالظبط. 

ادم :تسنيم قالتلي علي كل حاجه وفهمتني وانا عاملت زي مهي قالت. 

اسد:ومخوفتش ان حد يفهم الموضوع. 

ادم بغرور سليم الحديدي: اخاف لا طبعا ده ابن سليم الحديدي وجدي اسد الحديدي يعني مستحيل اخاف. 

اسد بفخر: ي لهوي على العسل ي ناس راجل زي ابوك وجدك وسام انا بجد مش عارف اقولك ايه. 

وسام:ايه الي بتقوله ده سعادتك ده انا كان نفسي في كده من زمان وكان نفسي أخرجه من مستنقع الزباله دول والحمد لله ان ده حصل. 

اسد: ودكتور مروان صاحبك. 

وسام :متقليش ي عمي انا مفهمه هيعمل ايه بالظبط. 

******************************************

في شركه نبيل نور الدين :٠

كان يجلس ليث يتابع بعض الأعمال لتقاطعه دخول مريم ٠

مريم :مساءالخير ي فندم. 

ليث باستغراب فهو لا يعرفها: مساء النور. 

مريم:دي كل الملفات الي حضردتك طلبتها مني. 

ليث باستغراب:بس انا مطلبتش منك اي ملفات. 

مريم بدهشه:ازي ي مستر رسلان انت طلبتهم من امبارح. 

ليث بسخريه وضحك: اه مستر رسلان والله رسلان بقي ذوقه عالي اوي بصراحه علي العموم انا مش مستر رسلان انا مستر ليث اخو رسلان التؤام. 

مريم بحرج :انا اسفه مكنتش اعرف. 

ليث باعجاب:ولا يهمك اصل بصراحه الحلويين الي زيك ممكن الواحد يفوتلهم اي حاجه. 

مريم بحده:بعد اذنك ي مستر ليث انا لازم امشي. 

ليث بحده وغضب :اولا دي اخر مره تفكري تمشي وانا بتكلم ثانيا كل الملفات دي غلط وتتعاد من تاني اتفضلي. 

لتخرج مريم بغضب شديد لينظر لها ليث نظره تحمل الكثير. 

******************************************

من داخل مستشفي وسام :٠

دواد بغضب:انا هطربق المستشفي دي علي الي فيها يعني واحد يجي ياخد الواد ويقول انه عمه دي زريبه بقي. 

مروان:اتكلم كويس كل الي حصل ان واحد اسمه حامد المهدي جيه وراني بطاقته وقال انه عم الولد واستلمه. 

دواد بغضب: دي بطاقه. 

عزرا بغضب ؤؤشوشه :هشششش أخرس خالص ده علي اساس ان البطاقه الي معاك هي الي مش مزوره اسكت خالص احنا كده ممكن نروح في داهيه خلاص ي دكتور مروان الموضوع اتحل اصل حامد اخو هادي بينهم مشاكل بس طبعا هو مستحيل ياذي ابن اخوه عن اذن حضردتك وشكرا جدا ليرحلوا سريعا قبل أن ينكشف أمرهم تحت نظرات مروان بالنصر لنجاح مخطاطهم. 

******************************************

في فيلا البروف :٠

عزرا بخوف:هو ده الي حصل ي بروف خوفنا ينكشف أمرنا. 

البروف :انا كنت متاكد ان ده هيحصل هيحصل مش فارقه. 

دواد :بس ده كان هيبقى كارت ضغط قوي ي بروف عليهم. 

البروف بخبث:لو على كروت الضغط فهي كتيره اوي بالنسبه الهم ده احنا لسه بنقول ي هادي. 

عزرا : وبالنسبه للعمليه احنا فهمناهم الي سعادتك قولت عليه بالظبط. 

البروف :عرفت وطبعا الشحنه هتوصل من الميناء الغربي ويبقوا يرواوني هيعملوا ايه ساعتها بس المهم دلوقتي موضوع جديد. 

عزرا :خير سعادتك. 

البروف بمكر: مراد مراد اكمل العامري. 

دواد :ماله سعادتك عايزنا ندبرله حادثه نخلص منه زي معملنا مع سليم. 

البروف بمكر وشر: لا ابعتلي ل ساندي وجي جي ونغم علشان عايزهم في شغل بعدها هتعرفوا الخطه ايه بس الخطه مش هتبقي 

ل مراد بس لا للشياطين كلهم وهتبقي كالآتي. 

سليم :قضيه قتل. 

سيف :تجاره مخدرات. 

مراد :قضيه اداب (زنا). 

وحمزه :قضيه اغتصاب. 

ويروني بقي الصقور هيعمله ايه علشان ينقذوهم من كل البلاوي دي الي هخططلها تخيط محترف تمام. 

عزرا وداود:تمام سعادتك. يتتتتتتتتبع. 




رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الاول  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثاني  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثالث  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الرابع:٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الخامس :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء السادس :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء السابع:٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثامن :٠ +18 😍❤️❤️

 شخصيات روايه (شياطين العشق) اعرفوهم كويس وهستني رايكم ربنا يخليكم ليا ي غالين 😘😘😘😘😘😘😍😍😍


❤️❤️❤️وهنبدء فيها انشاء الله بعد نوفيلا نار الحب يعني اربع خمس ايام كده انشاء الله


ريم فهد العامري :27شخصيه مجنونه جدا ولما لا فهي ابنه( فرح)ملكه الجنان ولكنها ايضا حنونه وجميله جدا تعشق مراد كثيرا تعمل مهندسه في شركات العامري 🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



مريم اكمل العامري :27شخصيه طموحه جدا تحب التحرر فهي مثل والددتها (انجي) واكمل والدها فهي شخصيه قويه وعنيده لكنها ستقع مع من سكثر ذلك العناد عندما تغرق في بحور عشقه ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😊😊😘😘


القناصه تسنيم اندروا :27شخصيه مغروره جدا تري انها اجمل فتاه علي وجه الارض عنيده قويه كل الرجال تشهد بجمالها الا (الملك سليم الحديدي) يري ان النساء لا يصلحون للعمل في ذلك المجال وهذا ما يجعلها دائما في صدام معه😘😘😘♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


جودي احمد الشناوي :27 فتاه جميله هادئه مثل والددتها دينا كانت خطيبه سليم لانه قرر انهاء كل شي بعد حادثته لينتهي بها الحال لتتزوج من ذلك المغرور سيف فهد العامري 😘♥️♥️😘😘♥️♥️😘😘😘😊😊😊😊😊



مراد اكمل العامري :27رائد مرح جدا ومتهور جدا ايضا لكنه شخصيه حنونه يعشق ريم ابنه عمه فهد وهي ايضا تعشقه وتغار عليه غيره مجنونه مما يوقعه في المشاكل والعديد من المفارقات 🌿🌿✨🎈🎈🎈🎈🎈🎈♥️♥️

سليم اسد الحديدي27 مقدم يلقب ب (ملك الداخليه ) يتعرض لحادث اثناء تاديته لمهمه ما للقبض علي مجرم خطير ماذا سيحدث عندما يعلم ان ذلك المجرم علي قيد الحياه شخصيه مرحه وسيم جدا وحازم جدا ومغرور جدا جدا💥💥💥🌿🌿🌿🌿

سيف فهد العامري : 27طيار شخصيه عنيده وعصبيه جدا يري دائما ان مايعجبه لابد ان يكون ملكه شخصيه متهوره لكنه وسيم جدا 😘😘😘🎉🎉🎉🎉

حمزه جلال العامري :27شخصيه حنونه مرحه جدا فهو بالنسبه لاولاد فهد واولا اكمل يعتبر عمهم لكنهم في نفس السن وذلك مما يجعله يشعر وكانه اخاهم وليس عمهم يعمل مدرب ل فريق ناشين كره القدم ويعشق الاكل كثيرا ودائما هو وفرح في صدام مع بعض 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂






هل اعجبك الموضوع :

تعليقات


مذكرات ساقطة للكاتب محمد مالك : W3Schools





#عرض_إعلاني ✅للإعلان عبر مجلة اضواء ب50 دولار مع إعلان ممول لمدة 3 أيام و100 دولار مع تصميم + إعلان ممول لمدة أسبوع تستمر الحملة حتى تاريخ 30-10-2021 وتشمل: ✔️ إعلانات محلات وشركات تجارية ✔️ إعلان مستلزمات ✔️ إعلان لدورات تدريبية ✔️ إعلان مؤسسات ✔️ أي إعلانات أخرى