أخر الاخبار

رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الخامس :٠ +18 😍❤️❤️

 

في فيلا دواد :٠

اندروا:مالك ي داود ايه الي حصل.

دواد بخوف: رسلان رسلان مكلمني وطالب راس سليم والا هيولع فينا.

دواد بحده:يعني ايه يولع فينا انا مش فاهم انتوا رسلان ده بتخافوا منه اوي كده ليه هيعمل ايه يعني.

دواد برعب:هيعمل كتير ي اندروا هو الي بيمولنا بالفلوس الي بنغمل بيها كل ده هو الي بيساعدنا ندخل البضاعه في المنتجات بتاعته من غير محد يشك فينا غير كده غضبه نار تاكلك في لحظه لو منفذتش كلامه.

اندروا بحده:هو احنا نخلص من سليم يطلع رسلان.

دواد:مش ابن خاله هما الاتنين فوله واتقسمت نصين والاتنين جبروتهم وقوتهم تودي في داهيه. 

اندروا بغضب: احنا مبنخافش من حد وراس سليم كده كده كنا هنجيبها ولا نسيت ليشع طلب مننا ايه مش طلب اننا نخلص علي سليم. 

دواد: رسلان طلب موت سليم النهارده هنعملها ازي دي دي حاجه محتاجه تخطيط. 

اندروا بمكر: بس انا عندي الحل. 

دواد : حل ايه ده ي اندروا قول بسرعه. 

اندروا بخبث: تسنيم هي الحل هي الي هتخلص علي سليم بنفسها. 

دواد بضحك: ههههههههه تسنيم هي الي هتموت سليم دي روحها فيه انت ابوها صحيح بس مش دريان باي حاجه. 

اندروا: يمكن كلامك صح بس الي مصلحتنا ومصلحه اسرائيل ممكن تعمل اي حاجه نتطلبها منها. 

دواد :يريت ي اندروا بس ازي. 

اندروا :انا هقولك ازي. 

*****************************************

في الجهاز في مكتب سليم :٠

مؤمن بفرحه :نورت ي ملك نورت الداخليه كلها. 

سليم بحزن: ربنا يخليك ليا ي مؤمن. 

مؤمن باستغراب:مالك ي سليم فيك ايه. 

سليم بضيق:مخنوق شويه ي مؤمن وقبل متسالني الموضوع ميخصنيش. 

مؤمن بمرح :خلاص متزعليش ي كبير علي فكره القناصه جات. 

سليم بضيق:ي ساتر ي رب ده خساره فيها اللقب ده اصلا. 

مؤمن بمرح :ليه بس ده عليها جوز عيون يصطادوا الأسد نفسه. 

سليم بخنقه :جاتك القرف في زوقك تصدق لايقين علي بعض. 

مؤمن بضحك:ههههههه ي ريت بس هي توافق ي اخويا دي مزه. 

لتقاطعهم دخول تسنيم. 

تسنيم :حمد الله على السلامة ي سليم. 

سليم بحده :سليم كده حاف متنسيش ان المقدم سليم الحديدي. 

تسنيم:ي ريت انت الي متنساش انك بقالك كتير مش في الخدمه اناكمان بقيت مقدم ي باشا. 

سليم بغضب: حتي بعد مبقيتي مقدم مش ممكن تتسوي بيا ابدا. 

تسنيم بحده:كفايه غرورك ده بقي كفايه انت ايه انت ولا حاجه ي سليم باشا كنت عرفت تحمي مراتك وابنك الي كنت السبب الأساسي في موتهم من تهورك وغرورك. 

سليم بغضب ووجع : اوعي تجيبيي سيرتهم مره تانيه سامعه. 

تسنيم بحده: واطي صوتك انت مش قاعد في زريبه ويلا عندنا اجتماع. 

مؤمن بضحك: ههههههه اسد ي ملك. 

سليم بغضب :اتلم يلا. 

**************************************

في فيلا فهد :٠

في غرفه سيف :٠

كان يجلس سيف في غرفته بدموع القهره علي ضياع حبيبته ليقاطعه فهد:٠

فهد بغضب:الباشا انشاء الله هيقعد يعيط زي النسوان كده. 

سيف بحزن: عيزاني اعمل ايه ي بابا. 

فهد بحده: اقوم رجع مراتك وبوس رجلها واستسمحها. 

سيف بوجع : مليش وش اروحلها بيه ي بابا انا جرحتها اوي. 

فهد بحده:ماهو بغبائك انك تشك فيها وفي اخوك سليم تشك في مراتك الي المفرود انها حته منك. 

سيف بوجع: طب مهما كمان غلطوا عملت ايه انا علشان يختبروني الاختبار الصعب ده كنت عيازني اعمل ايه لما اعرف انها بتحب سليم انا مغلطش هما الي وصلوني لكده بكدبتهم دي. 

فهد بحده :هما كان عندهم حق وجودي بالذات كانت واثقه انك مستحيل تتغير وهي كان عندها حق في اول اختبار شكت فيها ورميتها انت كان لازم تتوجع علشان تتعلم. 

سيف بوجع :واديني اتوجعت واتوجعت اوي كمان ارحموني بقي بابا ارجوك كلم اونكل احمد خليه يقنعها تسامحني. 

فهد بحده: ابعد عن عمك احمد خالص ده لوشافك هيولع فيك بس سبني وانا هحاول معاهم. 

سيف بامل :ربنا يخليك ليا ي بابا. 

****************************************

في شركه رسلان نورالدين :٠

رسلان بخبث:بس اشمعنا شركتي الي فكرتيتي تشتغلي فيها ي انسه مريم. 

مريم :اولا لان شركتك حضردتك متفوقه دايما في المجال ده وهي الشركه الوحيده الي ممكن يشتغل فيها صحفين زي علشان اعرف انشر براحتي فيها. 

رسلان بابتسامه: انا طبعا تشرفني انها تشتغل في شركتي صحفيه شاطره وذكيه زيك زي مريم اكمل العامري. 

مريم بخجل:متشكره ي فندم علي زوقك. 

رسلان باعجاب:لا بلاش افندم دي خليها مستر رسلان انا صغير في السن علي فكره. 

مريم بضحك:هههههههه تمام ي مستر رسلان عن اذنك. 

رسلان بخبث:دي كده احلوت اوي ربنا يستر. 

*******************************************

في فيلا جميله :٠

كانت تجلس جميله بضيق من ذلك الوضع لتقاطعها دخول تسنيم ٠

تسنيم؛ ازيك ي جوجو. 

جميله بضيق:تسنيم انا صبرت كتير بانفذ الي قولتي عليه بالحرف عايزه اخرج من هنا لابني ولسليم كفايه بقي. 

تسنيم بتنهيده: اهدي مشانا الي في ايدي اخرجك من هنا. 

جميله بغضب:امال مين. 

اسد :انا ي جميله ٠

جميله بصدمه:بابا اسد. 

اسد بابتسامه:ايوه ي روح بابا اسد انا الي حبستك هنا وكل ده علشان سليم يتعلم الادب. 

جميله بحده ودمع :بقي حضردتك ي بابا اسد الي حبستني وبعدتني عن سليم وابني. 

اسد بفضب:لولا ستر ربنا كان زمانكم ميتين كلكم دانتوا خرجتوا منها بمعجزه وده كل بسبب غباء جوزك. 

جميله بحده ودموع: جوزي كان بيادي وجبه ي بابا كل الي حصل بالسبب الناس الفاسدين الي عايشين حوالينا عيزين يدمرونا. 

اسد بغضب : الواحد ميخطرش باغلي حاجه عنده في الدنيا علشان خاطر اي حاجه انا زمان اتحطيط تحت ضغط كبير مش انا بس انا وعمك احمد وعمك فهد ومع ذلك كانوا مرتتنا وولادنا عندنا بالدنيا بره اي حسابات لكن سليم خاطر ومعملش حساب اي حاجه لانتي ولا ابنك. 

جميله بدموع :طب خلاص مش كفايه عقاب لحد كده انا عايزه ارجع ل جوزي ممكن. 

اسد بتنهيده: حاضر الي انت عيزاه هيحصل. 

جميله :طب وابني انا عايزه ابني مش هفضل سيباه مع الناس دول اكتر من كده. 

تسنيم:اطمني ابنك تحت عنيه متقلقيش عليه بس هنضطر نستني شويه علشان منعرضوش لاي خطر. 

اسد بتنهيده: جهزي نفسك علشان هترجعي لسليم بعد مهعرفك تقوليله ايه بالظبط. 

تسنيم بصدمه :هنرجعها ازي ي باشا. 

اسد: هنوديها ل فتحيه وهي عارفه هتعمل ايه وهتقوله ايه. 

تسنيم:تمام سعادتك. 

*******************************************

في فيلا فهد :٠

حمزه :رايحه فين ي خط الصعيد انتي. 

صابحه: استغفر الله العظيم رايحه الجامعه عايز حاجه. 

حمزه:تعالي هوصلك في طريقي انا رايح النادي. 

صابحه:وماله اهو نتطلع منك ب اي مصلحه. 

حمزه :ولوان لسانك عايز قطعه الا انك بت جادعه شوفي الي انتي هتبقي فيه لما الناس تشوفك معايا. 

صابحه:ههههههه ليه ماشيه مع ميسي ولا ايه. 

حمزه :اشهر ي بنتي يلا وانتي هتشوفي بنفسك. 

صابحه:ههههههه يلا ي فشار انت. 

(من أمام الجامعه) ٠

حمزه :يلا ي اختي اتفضلي. 

صابحه :شكرا ي سيدي علي التوصيله روح بقي لمعحبينك ي ميسي انت. 

احدي الشباب: ياااه شايف يلا الصاروخ ده. 

شاب اخر: اه يلا دي في الجون صاروخ والله. 

شاب اخر: دي الجامعه هتحلوا اوي ي جدعان. 

حمزه بغضب:جري ايه متلم نفسك انت وهو. 

شاب:ايه ي كتكوت انت حد كلمك. 

شاب اخر: امشي ي عسل علشان متهبش عليك. 

صابحه بغضب:متلم نفسك انت وهو ي جحش منك ليه. 

حمزه بغضب :متتلمي مش واقف معاكي راجل ولا ايه. 

شاب باستفزاز: اسمعي كلامه ي حلوه علشان دي اخر مره يتكلم فيها. 

حمزه بحده: طب تعالي بقي ي روح امك انت وهو. 

ليتشابكوا مع بعض بالأيدي تحت صراخ صابحه وخوفها الشديد عليه لينتهي بهم الحال الي الذهاب الي القسم. 

في القسم :٠

وكيل النيابه بحده:دانتوا ليلتكم سوده فاكرين نفسكم في زرايبه علشان تتخنقوا بالمنظر ده. 

حمزه :من فضلك سعادتك تنقي الفاظك. 

وكيل النيابه : انقي الفظي دانت بالذات ي حلو هتبيت هنا النهارده لان كل الشهود قاله انك انت الي ابتديت الخناق معاهم. 

صابحه :علشان كانوا بيعكسواني دول يستاهلوا الدبح.

وكيل النيابه بهيام:والله عندهم حق عيال بتفهم. 

حمزه بغيظ: احيييييه هو انا ناقص سعادتك انت كمان. 

ليقاطعهم دخول فرح وسليم. 

فرح بفرحه :لوووووووووولي ههههههههه عشت وشفتك في القسم ي حمزه ربك كريم. 

حمزه بغيظ:كملت.

سليم :خير ي إيهاب ايه الي حصل. 

ايهاب وكيل النيابه : انت تعرفه ي سليم باشا. 

سليم :ايوه طبعا ده قريبي اوي. 

فرح :ولا نعرفه ي باشا ده عيل كده بنعطف عليه مش اكتروكل يوم والثاني مصيبه ورايح جاي علي القسم لو فتشت سعادتك هتلاقوه مسجل خطر عندكم. 

حمزه بغيظ:ربنا ي نتقملي منك ي بتت عبد القادر 

فرح :ههههههههههههه. 

*****************************************

في فيلا دواد :٠

تسنيم بغضب؛ نعم انتوا بتقالوا ايه اقتل سليم لا طبعا. 

أندورا بغضب:لا يعني ايه هي رصاصه هتخرج منك في مهمه وانتي معاه علي انها طلعت بالغلط. 

تسنيم بحده:لا طبعا دول ممكن اي حد يفهمها واروح انا فيها ويتهد كل ده في لحظه. 

دواد:هو ده الي في دماغك ولا حاجه تاني تنسيم. 

تسنيم بحده :مفيش داعي لتلمحاتك دي داود كل الحكايه ان فيه فكره جات في بالي. 

اندروا :خير. 

تسنيم: سليم هنوديه وراء الشمس لما يساعدنا في دخول شحنات للمخدرات الي جاي. 

اندروا ياعجاب:يبت ي تسنيم انا ازي مفكرناش في الموضوع ده قبل كده سليم كده هيبقى مكسب لينا. 

دواد :والطلب الي طلبه رسلان هنعمل في ايه. 

اندروا:انا هكلمه وافهمه واعرفه الخطه الجديده. 

***************************************

في فيلا ما بالصحرواي :٠

تسنيم : كله تمام الي انت عيزه بالظبط حصل وهخليهم يلفوا حاولين نفسهم. 

رسلان :طب وسليم. 

تسنيم : متقلقش انا فهمت سليم كل حاجه وهما خلاص صدقوا الي قولتهلهم. 

رسلان بغضب:امتى بقي نقضي عليهم ونرتاح من الخوف والقلق ده. 

تسنيم بحب :هنرتاح ي حبيبي صدقني هانت اوي. 

رسلان بعشق: انا عارف ان الموضوع صعب عليكي علشان بابكي. 

تسنيم بحزن: هو الي اختار ي رسلان هووالي اختار. 

رسلان بغمزه:بقولك ايه انتي وحشاني اوي خليكي معايا النهارده. 

تسنيم :ده انت انحرفت اوي ي سياده المقدم. 

رسلان بغمزه : الله يخربيت سياده المقدم وسنينه الي وقعتيه علي بوزه من اول نظره. 

تسنيم :ههههههههه. 

رسلان بمرح:العب. 

اسد: انا راضي ذمتك دي الفاظ ظابط مخابرات. 

رسلان بحرج:خالي نسيت ان معاك مفتاح وبعدين انت ناسي انها مراتي ولا ايه. 

اسد :لم نفسك ي ياض انت. 

ليقاطعهم طرقات الباب :٠

اسد بابتسامه : نورت ي اكرم. 

اندروا بابتسامه: بنورك ي اسد. 

تسنيم ورسلان بصدمه: أكرم مين ده. 

اسد بابتسامه:احب اقدملكم اللواء اكرم الدميري الشهير ب اندروا ديفيد. 

رسلان وتسنيم بصدمه: نعم. يتتتتتتتتتبع 


رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الاول  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثاني  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثالث  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الرابع:٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الخامس :٠ +18 😍❤️❤️

 شخصيات روايه (شياطين العشق) اعرفوهم كويس وهستني رايكم ربنا يخليكم ليا ي غالين 😘😘😘😘😘😘😍😍😍❤️❤️❤️وهنبدء فيها انشاء الله بعد نوفيلا نار الحب يعني اربع خمس ايام كده انشاء الله


ريم فهد العامري :27شخصيه مجنونه جدا ولما لا فهي ابنه( فرح)ملكه الجنان ولكنها ايضا حنونه وجميله جدا تعشق مراد كثيرا تعمل مهندسه في شركات العامري 🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



مريم اكمل العامري :27شخصيه طموحه جدا تحب التحرر فهي مثل والددتها (انجي) واكمل والدها فهي شخصيه قويه وعنيده لكنها ستقع مع من سكثر ذلك العناد عندما تغرق في بحور عشقه ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😊😊😘😘


القناصه تسنيم اندروا :27شخصيه مغروره جدا تري انها اجمل فتاه علي وجه الارض عنيده قويه كل الرجال تشهد بجمالها الا (الملك سليم الحديدي) يري ان النساء لا يصلحون للعمل في ذلك المجال وهذا ما يجعلها دائما في صدام معه😘😘😘♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


جودي احمد الشناوي :27 فتاه جميله هادئه مثل والددتها دينا كانت خطيبه سليم لانه قرر انهاء كل شي بعد حادثته لينتهي بها الحال لتتزوج من ذلك المغرور سيف فهد العامري 😘♥️♥️😘😘♥️♥️😘😘😘😊😊😊😊😊



مراد اكمل العامري :27رائد مرح جدا ومتهور جدا ايضا لكنه شخصيه حنونه يعشق ريم ابنه عمه فهد وهي ايضا تعشقه وتغار عليه غيره مجنونه مما يوقعه في المشاكل والعديد من المفارقات 🌿🌿✨🎈🎈🎈🎈🎈🎈♥️♥️

سليم اسد الحديدي27 مقدم يلقب ب (ملك الداخليه ) يتعرض لحادث اثناء تاديته لمهمه ما للقبض علي مجرم خطير ماذا سيحدث عندما يعلم ان ذلك المجرم علي قيد الحياه شخصيه مرحه وسيم جدا وحازم جدا ومغرور جدا جدا💥💥💥🌿🌿🌿🌿

سيف فهد العامري : 27طيار شخصيه عنيده وعصبيه جدا يري دائما ان مايعجبه لابد ان يكون ملكه شخصيه متهوره لكنه وسيم جدا 😘😘😘🎉🎉🎉🎉

حمزه جلال العامري :27شخصيه حنونه مرحه جدا فهو بالنسبه لاولاد فهد واولا اكمل يعتبر عمهم لكنهم في نفس السن وذلك مما يجعله يشعر وكانه اخاهم وليس عمهم يعمل مدرب ل فريق ناشين كره القدم ويعشق الاكل كثيرا ودائما هو وفرح في صدام مع بعض 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂








تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-