أخر الاخبار

رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثالث:٠ +18 😍❤️❤️

 

في الجهاز الامني :٠

اللواء صلاح : منورنا ي سليم. 

سليم بابتسامه:شكرا ي سياده اللواء. 

العقيد كمال: سليم انت اظن سمعت الي حصل. 

سليم بارتباك: ايوه سمعت ان فيه جثه اتقتلت بنفس اسلوب الجزاربس ده مش معناه ان الجزار لسه عايش. 

مؤمن : امال هيكون ايه ي سليم. 

سليم :ممكن يكون حد بيتبع نفس اسلوبه. 

صلاح :في الحالتين لازم نعرف هو مين ولازم نشوف حل في المصيبه دي. 

لتقاطعهم دخول تسنيم ٠

تسنيم :اسفه على التأخير. 

كمال: ولا يهمك ي تسنيم بس انتي لازم تجهزي نفسك للمهمه انتي وسليم. 

سليم بغضب: انا ودي مستحيل ي فندم. 

تسنيم بغضب : ايه دي متحترم نفسك ي سياده المقدم. 

سليم بحده :انا محترم غصبن عنك وعن اهلك. 

كمال بغضب :فيه ايه انت وهي اللواء ابراهيم بنفسه هو الي صمم ان انتوا الاتنين تكونوا مع بعض في فريق واحد. 

مؤمن بضحك: هههههه خلاص بقي ي سليم متزودهاش. 

صلاح :كده تمام من بكره هنبدء الاجتماعات علشان نشوف حل في الكارثه دي قبل متحصل ضحيه جديده. 

ليرمقوا بعضهم البعض بنظره غضب مملؤه بالتحدي. 

***************************************

في شرم الشيخ :٠

من داخل إحدى المطاعم :٠

سيف بحب: مبسوطه ي روحي. 

جودي بابتسامه:مبسوطه اوي بس نفسي تفضل كده علطول هادي ورمانسي كده. 

سيف : ده علي اساس ان مين الي بيعصب التاني مش انتي. 

جودي بمكر:مش يمكن ان بحاول اخليك تغير عليا. 

سيف :متهيألي انك مش محتاجه ده انتي عارفه اني بحبك من زمان اوي وعمري محبيت حد غيرك كنت بتجنن لما كنتي مخطوبه ل سليم كنت بموت لما بحس انك بتحبيه. 

جودي بابتسامه: طب انسي خلاص افتكر ان احنا مع بعض وبس. 

سيف بعشق: ده مهو ده الي انا حاسه فعلا انا مش شايف غيرك ولا حاسس بيكي. 

جودي بسعاده: ي سلام ي سلام سيف العامري بيقول كلام رومانسي تعالي ي دينا شوفي بنتك والعز الي هي فيه. 

سيف بضحك : ههههه خالتي دينا دي مش طيقاني دي تلاقيها فكراني بصبحك بعلقه وبمسيكي بعلقه. 

جودي بضحك : ههههههههه ماهو من عميللك. 

لتقاطعهم لولو. 

لولو بخبث: شو سيف العامري شو هالمفاجاه الحلوه. 

سيف بابتسامه:اهلا ي لولو اعرفك جودي مراتي. 

لولو بمكر: اوه قمر ي سيف تشرفنا ي مدام. 

جودي بضيق : الشرف ليا. 

سيف : طبعا عرفها ي جودي لولو الفنانه الاستعراضيه لبنانيه . 

جودي بحده:قصدك الرقاصه ي حبيبي. 

لولو :مابتفرق حبيبتي فرصه سعيده انا نازله هون كمان هنتقابل كتير باي. 

لترحل لولو بغضب لترمقها جودي بغضب. 

جودي بغضب: انت تعرف الاشكال دي منين ي سيف. 

سيف بفرحه لملاحظته غيرتها الواضحه. 

سيف بابتسامه: انتي ناسيه اني طيار يعني بسافر لكل البلاد شفتها كام مره. 

جودي بضيق: طب ي ريت نخف كلام معاها خالص. 

سيف بابتسامه : حاضر بحبك اوي علي فكره. 

لتنظرله بابتسامه تحمل الحب والخجل معا. 

*****************************************

في مكافحه المخدرات :٠

كان يجلس مراد وهو يتابع بعض القضايا لتقاطعه ذلك المجنونه. 

ريم :صباح الخير. 

مراد بغضب:انتي ايه الي جابك هنا مش كفايه الي عملتيه . 

ريم ببراءه:وانا عملت ايه ي عني مده بيحصل كتير ايه الي حصل وبعدين عن مانت قبض علي القهوجي والخليه الي وراه يعني محصلش حاجه. 

مراد بغضب:لا تستاهل ولعلمك بقي انا هكلم عمي فهد وننهي الخطوبه دي. 

ريم بدمع مصتنع:ماشي ي مراد انا عارفه ان تعبتك معايا اوي خلاص انت مش مضطر تستحمل اكتر من كده انا همشي ي ابن عمي كل حاجه خلاص انتهت. 

ليتتطلع اليها بصدمه فمن متي وهي هاءئه بذلك المنظر ولكن تاتي الرياح بما لاتشتهي السفن فهي ابنه فرح. 

امام باب المكتب:٠

ريم بصراخ وبكاء مصتنع : اه بقي كده ي مراد عايز تعتدي علي بنت عمك دي اخرتها ي مراد الحقوني ي حكومه حاله اغتصاب هتم في منطقتكم. 

مراد بغيظ :بس بس الله ي خربيتك هتوديني في داهيه انا مش قد ابوكي. 

ريم بخبث: اه هي دي اخرتها ي مراد ده ابويا فهد وامي فرح هما الي مربينك تقوم تعمل كده. 

فهد بغضب:فيه ايه ي زفت انت وهي انتوا واقفين في الشارع. 

ريم بخبث: الحقني ي بابا الحق ابن اخوك المحترم حاول يغتصبني. 

فهد بغضب:نعم ي روح امك دانت ليلتك سوده. 

مراد بغيظ وخوف:والله م حصل ي عمي دي بنتك فشاره ي عمي. 

فهد بغيظ:تعالي معايا ي روحي وانت وحياه ابوك لوريك النجوم في عز الضهر ي ظابط علي متفرج انت. 

ليرحلوان لتبتسم له ريم ابتسامه انتصار لييتطلع لها بصدمه عارمه. 

مراد بصدمه: ي بنت المجنونه. 

***************************************

في مستشفى الدكتور وسام :٠

وسام :واشعنا دلوقتي عايز تنهي اللعبه دي ي سليم. 

سليم بتنهيده: وسام انت هتحقق معايا. 

وسام بحده :متهيألي لاني كنت طرف فيها من البدايه وخبيت علي الكل ان محصلكش اي اعاقه في رجلك ي سليم متهيألي دلوقتي لازم افهم. 

سليم بغضب: اوووووف عليك ي وسام خلاص قولتلك كنت في مهمه وخلاص خلصتها ولازم ارجع امشي تاني اكتر من كده مشهقولك وهقوم اوريك شغلك دلوقتي. 

وسام:ماشي ي سيدي مانت طول عمرك كده تتضحك عليا ب كلمتين وانا اصدق صاحبي بقي. 

سليم بابتسامه :طب قويلي هتعمل ايه. 

وسام :هعمل ايه ي عني هيجيلكم بكره واقول قدامهم اني في عمليه هتساعدك انك تمشي تاني وزي مظبطناها سواء في الاول هنظبطها في الاخر. 

سليم بابتسامه:ربنا يخليك ليا ي وسام. 

*******************************************

في فيلا داود عزرا :٠

دواد:كويس كده انك انتي وهو مع بعض في القضيه منه هنعرف اخر التطورات ومنه ينشغلوا كلهم في القضيه دي لحد منشغل الشحنه. 

تسنيم بضيق : كنا مصدقنا خلصنا خالص وارتاحنا. 

دواد : تسنيم سليم مهما كان عمره مهيرجع زي الاول. 

تسنيم : سليم الحديدي متقدرش تتوقع منه ايه الي ممكن يحصل. 

دواد : الي احنا الي عملنا فيه مش هين وبعدين فيه الهدف التاني غير سليم. 

تسنيم باستغراب: قصدك مين. 

دواد بحده: ملكيش دعوه ي تسنيم اسئلتك كترت انتي تنفذي الي مطلوب منك وبس وبعدين تخلصي من المصيبه الي انتي حبساها عندك بقالك خمس سنين بتعذبيها مش كفايه كده ولا ايه. 

تسنيم بغضب:دي لو فضلت اعذب فيها العمر كله مش كفايه وانت عارف كده كويس ي دواد. 

ليقاطعهم دخول اندروا وعتمان. 

اندروا:مالكم قافشين كده. 

تسنيم بحده: مافيش حاجه ي بابا عادي بنتكلم. 

عتمان : كله تمام ي باشا. 

دواد بحده:تمام انت كل مهمتك هنا تاخد بالك من موسي فاهم. 

عتمان: تمام ي باشا بس بعد اذنك هروح ازَور اختي بس ست كبيره ولوحديها معلش ياباشا.

دواد بحده:خلاص متحكليش قصه حياتك روح وانتي ي تسنيم خلصي علي جميله باسرع وقت فاهمه.

تسنيم :النهارده هيجيلك خبارها سلام ي دواد.

اندروا:  انا مش عارف انت واثق في عتمان ده ازي انه يفضل عنا ويسمع كل حاجه وبعدين في حاجه جدت ي دواد.

دواد: ده اغبي انسان في الدنيا اندروا وبعدين ليشع عيزانا الاسبوع الجاي في فيلاته الي علي الطريق الصحرواي.

اندروا :تمام لازم نقبله في اسرع وقت ده رئيس الكنيست داود.

*******************************************

في فيلا فهد :٠

فرح بسعاده :نورت الدنيا كلها ي اباااا.

عبدالقادر :ده نورك ي بنتي البت صابحه بقي صممت تعقد عندك عاد.

فرح :يسلام دي تنور الدنيا وبعدين انا وهي دماغنا زي بعض علشان كده هنتظبط مع بعض.

صابحه: ربنا يخليكي ليا ي فروحه انتي صحيح مربياني بس انتي بردك صغيره وزي القمر.

فرح : دانتي القمر منور.

عبدالقادر:ها ي فرح ي بنتي هتقديعها فين علشان احطلها الشنط انتي عارفه انها زي بنتي زيكم بالظبط.

صباحه:يادي العيبه ي ابااا انت الي هطلعهم انت ي الي جاعد تاكل كيف البهايم انت.

حمزه بصدمه: انتي بتكلميني انا.

صابحه :هو في حد غيرك هنه جوم فز جبر يلمك.

فرح بهمس:والله وجات الي هتعلمك الادب ي حمزه.

حمزه بغضب:انتي ي بنتي انتي مش عارفه بتكلمي مين.

صابحه:هكون بكلم مين ي عني اهي كلها خلق مايعلم بيها الا ربنا.

حمزه يغيظ :انا المدرب لاحسن فريق كره قدم حمزه العامري.

صابحه بتريقه:يعني حسن شحاته ي اخويا دانت اخرك شحاته ابو كف.

فرح :ههههههه.

حمزه بغيظ:اتلمي ي بنت انتي انا خلقي ضيق.

صابحه بسخريه:خلاص ي اخويا رجعه وهاتوا اكبر نمرتين طالما الضيق.

فرح بسعاده: جدعه ي بتي صابحه شكلنا هنعمر مع بعض في قاعدتك هنا.

حمزه بغيظ: نعم تقعد معانا تقعد معانا فين ي فرح.

فرح :هنقعد معانا هنا ي حمزه وصوتك ميطلعش سامع وخود الشنط دي طلعها فوق في الاوضه الفاضيه اخلص.

حمزه بهمس:ماشي اديكي هتقعدي معانا وانا هعرف اربيكي.

صابحه بسخريه:ي عم روح اتملح في برميل خل جبر يلم العفش ويلا هاتلي الشنط وريا.

ليرحلون اللي الاعلي تحت نظرات الصائبه من فرح.

فرح بخفوت:اهي جات الي هتريبك ي فهد اما خليتك تجري وراها زي المعزه مبقاش انا فرح.

*******************************************

في فيلا ما :٠

كانت تجلس ذلك الملاك الجميله بدموع غزيره تدعو الله أن ينيجيها من ذلك المازق لتقاطعها دخول تسنيم :٠

تسنيم بمكر:ايه ي جميله لسه بتفكري تهربي مبتزهقيش.

جميله بغضب: سيبيني بقي انتي عايزه مني ايه خمس سنين وانتي حبساني هنا عايزه ايه.

تسنيم بكره :عمري مهخرجك الا لما احقق الي انا عيزاه واتجوز سليم وتشوفيه في حضني واشفي غليلي.

جميله بغضب: مش هيحصل ي تسنيم سليم عمره مكان ليكي ولا هيكون ومهما عملتي مش هتعرف تخديه ابدا.

تسنيم بضحك :هههههههه عايزه تتعبني انه لسه بيفكر فيكي ولا انتي بتيجي في باله اصلا. 

جميله بغضب: ايوه وانتي عارفه كده كويس انا بالنسبه ميته بس عايشه جواه وانتي عارفه كده كويس. 

تسنيم بغضب: علشان كده جبتك هنا وانقذتك من الموت علشان تمويتي كل يوم وانتي شيفاني مع بعض. 

فلاش باك:٠

في المستشفى التخصصي :٠

في غرفه مريم :٠

كانت تجلس جميله وهي متصله باللاسلاك والاجهزه :٠

أندورا بضيق: اوووووف مكانتش ماتت وخلصنا منها. 

تسنيم بمكر: ليها نصيب تعيش ي بابا بس كفايه حسرتها علي ابنها الي خدناه منها. 

أندروابضيق: انا رايح اشوف سليم يمكن تكون روحه طلعت وخلصنا. 

ليرحل اندروا لتفكر تسنيم في هذا المخطط العين وهو خطف جميله وادعاء بانها توفت واسناد جثه ثانيه بدلا منها بمساعده الطبيب المعالج مقابل مبلغ من المال. 

باك:٠

تسنيم:شوفتي بقي انتي غاليه عليا ازي وعملت ايه علشانك علشان بس اعذب فيكي وفيه شايفكم انتوا الاتنين بعاد عن بعض ده لوحده بيشفي ناري. 

جميله بدموع :انتي مريضه مريضه. 

تسنيم بغضب:ايوه مريضه بحب سليم ومش هشفي الا لما سليم يبقي معايا. 

جميله بغضب: مش هيحصل سامعه مش هيحصل. 

تسنيم بكره:سلام ي حلوه. 

جميله بدموع: يارب يارب ساعدني ٠

لتتدخل في دموعها الغزيره وتدعي الله ان ينجدها من ذلك الحيه. 

*******************************************

في شقه فتحيه :٠

فتحيه:ايه الي جابك ي عتمان عاد. 

عتمان : واه عاد بطمن عليكي ي خيتي فيها حاجه دي. 

فتحيه بضيق:لا مفيهاش لساك برضه مع الي ميتساموا. 

عتمان بطمع:يااه ي فتحيه دي بيلعبوا بالفلوس لعب. 

فتحيه بغضب:خليك انت غرجان فيها ي اخويا تتحرق الفلوس والي جالنا من وراها عمرنا ضاع في السجن خدنا ايه. 

عتمان :ادينا بناخد دلوقتي وبنعوض اهو وبعدين انا جاي اجعد معاكي شويه وماشي مصدجت البت تسنيم غاره في ستين داهيه خرجت حاكم دي بتشك فيا وتحسي انها بترجبني. 

فتحيه بمكر:وادي راحت فين الحربايه دي. 

عتمان: راحت لوحده حبساها اسمها جميله في الفيلا الي في الصحروائ مانا كمان براقبها اصل هي كده وليه شرانيه قولت احاول امسك عليها اي حاجه تامني من ناحيتها. 

فتحيه بصدمه :جميله ٠

فلاش باك:٠

من داخل المستشفى التخصصي :٠

كان يرقد سليم بالم شديد وبوجع من فراق زوجته وابنه. 

سليم باستغراب :انتي مين. 

فتحيه:يمكن ان متعرفنيش ي ولدي لكن ابوك وامك يعرفوني زين. 

سليم بحده والم :اي ان كان انتي مين عايزه مني ايه. 

فتحيه : انا عارفه مين ي ولدي الي ضبرلك الحادثه دي. 

سليم بلهفه :مين ابوس ايدك مين ومين الي قلك. 

فتحيه :اندروا وبنته تسنيم ده كل الي اعرفه ي ولدي صدجني لكن الي قالي مجدرش اجولك عليه. 

سليم بغضب:قسما بالله لحرقكم حيين واجيب حقك ي جميله. 

باك:٠

فتحيه بهمس:يبجي اكيد جميله دي مرات سليم انا لازم اكلم الواد مناع والواد صبحي لازم يجبوها لازم اعمل حاجه صح قبل م اموت. 

********************************************

في الملحق الخاص ب اكمل وانجي:٠

في غرفه مريم :٠

كانت تجلس هذه الصحفيه الطموحه تباشر تقاريها لتقاطعها والددتها انجي :٠

انجي:مساء الفل ي ميرو. 

مريم :مساء الفل ي احلي ام في الدنيا. 

انجي :ايه رادك في موضوع انبارح. 

مريم بضيق:يوووه ي ماما احنا مش اتكلمنا في الموضوع ده انبارح. 

انجي بحده: مهمو مفيش حاجه كمان انك رفضاه علشان دمه تقيل. 

مريم بزهق:مبقبلوش مبطقش ي ناس هو ب العافيه. 

انجي بزهق:ي بنتي ده دكتور قد الدنيا. 

مريم بغضب:هوانا عيله علشان اتجوز دكتور متخافيش عليا ي جيجي ي قمر ممكن هيجي اليوم الي اتجوز الي اختاره قلبي ماشي. 

انجي بتنهيده:ماشي ي مريم اما اشوف اخرتها. 

مريم بسعاده:حبيبه قلبي ي جيجي. 

*******************************************

في مكان ما :٠

كان يقف بهيباته المعهوده وطالته الخاطفه للانفاس وهو يدخن سجارته بشراهه ليتحدث:٠

المجهول :ها عملتوا ايه. 

تسنيم:كله تمام سعادتك انا وسليم هنمسك القضيه سواء وجميله زي ماهي. 

وسام : سليم جالي النهارده سعادتك وقالي انه اقول ادامكم انه ينفع يمشي تاني ب عمليه ويرجع يمشي تاني قدامكم. 

المجهول : اكيد لانه حاس ان الموضوع مش هيفضل كده كتير كفايه خمس سنين. 

تسنيم : اكيد شايف ان الضحايا الجديده هتختاج انه لازم يمشي علي رجليه علشان يعرف ي قتلهم رغم انه اكيد عرافهم بس مستني يشوف من الي ورائهم. 

المجهول :طبعا انت ي وسام هتنفذ كل الي قاله. 

وسام :تمام سعادتك. 

تسنيم:اما انتي تحطي حراسه مشدده علي جميله لاني مش عيزه يلقيها دلوقتي وعينك طبعا بالاهم علي ادم زي ابوه وامه مكانوا عيزين يسموه مش موسي اما طبعا اندروا ودواد دول اما انشوف ورائهم ايه تاني وحسابهم هيبقى عسير انا عارف ان الموضوع ده صعب عليكيي تسنيم. 

تسنيم بحزن:هو الي اختار يخون بلده الي عاش فيها سنين عمره واختار يكسر امي ولا سال فيها هيحصلها ايه لما تعرف الحقيقه ده مينفعش يكون اب اصلا سعادتك. 

المجهول :معلش ي بنتي المهم نفذي الي قولتلك عليه انا عايز سليم يتعب مش عيزاه يلاقي جميله دلوقتي سليم لازم يتربي اينعم الي حصله من خمس سنين كان صعب لكن برضه مكسروش لسه فيه التسرع والتهور والجنون وانه يعمل اي حاجه من دماغه ياما نصحته ميخاطرش ميتحداش ناس هو مش قدهم علي الاقل في الوقت ده لكن لا تفكيره في نفسه كان هيضيع مراته وابنه سليم لازم يتعلم يحافظ علي كل الي حواليه قبل ميفكر في نفسه. 

تسنيم: عندك حق سعادتك. 

وسام :فعلا عند حضردتك حق هو متهور ومجنون وانا بخاف عليه. 

المجهول :واحنا هنعالج الشخصيه دي من اول وجديد تمام. 

تسنيم ووسام :تمام سعادتك ٠

(وهذا لم يكن الا اسد الحديدي) يتتتتتتتنتنننننننننبع. 


رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الاول  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثاني  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثالث  :٠ +18 😍❤️❤️

 شخصيات روايه (شياطين العشق) اعرفوهم كويس وهستني رايكم ربنا يخليكم ليا ي غالين 😘😘😘😘😘😘😍😍😍❤️❤️❤️وهنبدء فيها انشاء الله بعد نوفيلا نار الحب يعني اربع خمس ايام كده انشاء الله


ريم فهد العامري :27شخصيه مجنونه جدا ولما لا فهي ابنه( فرح)ملكه الجنان ولكنها ايضا حنونه وجميله جدا تعشق مراد كثيرا تعمل مهندسه في شركات العامري 🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



مريم اكمل العامري :27شخصيه طموحه جدا تحب التحرر فهي مثل والددتها (انجي) واكمل والدها فهي شخصيه قويه وعنيده لكنها ستقع مع من سكثر ذلك العناد عندما تغرق في بحور عشقه ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😊😊😘😘


القناصه تسنيم اندروا :27شخصيه مغروره جدا تري انها اجمل فتاه علي وجه الارض عنيده قويه كل الرجال تشهد بجمالها الا (الملك سليم الحديدي) يري ان النساء لا يصلحون للعمل في ذلك المجال وهذا ما يجعلها دائما في صدام معه😘😘😘♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


جودي احمد الشناوي :27 فتاه جميله هادئه مثل والددتها دينا كانت خطيبه سليم لانه قرر انهاء كل شي بعد حادثته لينتهي بها الحال لتتزوج من ذلك المغرور سيف فهد العامري 😘♥️♥️😘😘♥️♥️😘😘😘😊😊😊😊😊



مراد اكمل العامري :27رائد مرح جدا ومتهور جدا ايضا لكنه شخصيه حنونه يعشق ريم ابنه عمه فهد وهي ايضا تعشقه وتغار عليه غيره مجنونه مما يوقعه في المشاكل والعديد من المفارقات 🌿🌿✨🎈🎈🎈🎈🎈🎈♥️♥️

سليم اسد الحديدي27 مقدم يلقب ب (ملك الداخليه ) يتعرض لحادث اثناء تاديته لمهمه ما للقبض علي مجرم خطير ماذا سيحدث عندما يعلم ان ذلك المجرم علي قيد الحياه شخصيه مرحه وسيم جدا وحازم جدا ومغرور جدا جدا💥💥💥🌿🌿🌿🌿

سيف فهد العامري : 27طيار شخصيه عنيده وعصبيه جدا يري دائما ان مايعجبه لابد ان يكون ملكه شخصيه متهوره لكنه وسيم جدا 😘😘😘🎉🎉🎉🎉

حمزه جلال العامري :27شخصيه حنونه مرحه جدا فهو بالنسبه لاولاد فهد واولا اكمل يعتبر عمهم لكنهم في نفس السن وذلك مما يجعله يشعر وكانه اخاهم وليس عمهم يعمل مدرب ل فريق ناشين كره القدم ويعشق الاكل كثيرا ودائما هو وفرح في صدام مع بعض 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂








تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-