القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث الروايات

رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثاني :٠ +18 😍❤️❤️

من داخل شقه ما :٠

كانت تجلس بشردو فيما ماضا في السنين الذي انتهت في السجن وضياع عمرها به من وراء طماعها وجشاعها ليقاطعها جرس الباب وهذا لم يكن الاسليم.

فتحيه بفرحه: سليم ي ولدي اتوحشتك جوي.

سليم بابتسامه :ازيك ي داده.

فتحيه :كويسه ي ضنايا طالما شوفتك ادخل.

سليم:خير ليه طالبتيني.

فتحيه :كنت عايزه اتحدد معاك شويه.

سليم بلهفه:عرفتي اي معلومات جديده.

فتحيه :ايوه اكبر شحنه مخدرات ي ولدي داخله البلد اندروا هيداخلها.

سليم بغضب: اندروا أندورا الزفت ده انا سيبه هو وبنته لحد بس ماعرف مين الي وراهم.

فتحيه بحده: دول عمالين زي التعابين ي ولدي بيلدغوا وسمهم واعرجوي جوي ابعد عنهم ي سليم.

سليم بغضب: ابعد عنهم بعد مراتي وابني الي راحوا دانا هشرب من دمهم ولسه.

فتحيه :عتمان لسه جايلي علي المعلومات دي دلوجت مانت خابر من ساعه مخرجنا من السجن وهو عارف اندروا العدواه الي كانت بينا زمان واستغلها علشان يخلي عتمان تحت ايديه مهو طول عمره كلب فلوس وهو بيحكيلي ومش مدى خوانه وانا جولتلك علطول بس امانه عليك ي سليم لو حصل اي حاجه متخدهوش معاهم.

سليم :اطمني ي داده ومتخافيش انا عمري مهنسا الي عملتيه معايا اول مخرجتي من السجن وقولتليي علي الحادثه الي ضبراهوالي وان هما الي كانوا السبب فيها لاني كنت خلاص قربت اكشف جرايمهم في مصر ساعتها اخترعت الجزار علشان يكون هو الوجهه لكل ده وادعيت الشلل كمان علشان إبان قدامهم عاجر ومن وراهم بنتقم ويشفي غليلي حتى لو مكناوش قاتلوا مراتي وابني دول اسرائيلن يستاهلو الدبح كمان.

فتحيه بغمزه:طب علي فكره بجي انا عندك ليك مفاجأه لو شوفتها هطب ساكت من الفرحه.

سليم باستغراب: مفاجاه ايه دي.

فتحيه بسعاده : اظهر وبان عليك الأمان.

لتظهر هذه الملاك البرئ معشقوته الجميله ليتصنم في مكانه يشعر وان قلبه كاد يتوقف من الصدمه يشعر لمشاعر متلخبطه مابين الصدمه السعاده الجنون الاشتياق ليتمتم بسعاده عارمه.

سليم بسعاده وصدمه:جميله.

جميله بابتسامه : وحشتني ي سليم.



رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الاول  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثاني  :٠ +18 😍❤️❤️

 شخصيات روايه (شياطين العشق) اعرفوهم كويس وهستني رايكم ربنا يخليكم ليا ي غالين 😘😘😘😘😘😘😍😍😍❤️❤️❤️وهنبدء فيها انشاء الله بعد نوفيلا نار الحب يعني اربع خمس ايام كده انشاء الله


ريم فهد العامري :27شخصيه مجنونه جدا ولما لا فهي ابنه( فرح)ملكه الجنان ولكنها ايضا حنونه وجميله جدا تعشق مراد كثيرا تعمل مهندسه في شركات العامري 🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



مريم اكمل العامري :27شخصيه طموحه جدا تحب التحرر فهي مثل والددتها (انجي) واكمل والدها فهي شخصيه قويه وعنيده لكنها ستقع مع من سكثر ذلك العناد عندما تغرق في بحور عشقه ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😊😊😘😘


القناصه تسنيم اندروا :27شخصيه مغروره جدا تري انها اجمل فتاه علي وجه الارض عنيده قويه كل الرجال تشهد بجمالها الا (الملك سليم الحديدي) يري ان النساء لا يصلحون للعمل في ذلك المجال وهذا ما يجعلها دائما في صدام معه😘😘😘♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


جودي احمد الشناوي :27 فتاه جميله هادئه مثل والددتها دينا كانت خطيبه سليم لانه قرر انهاء كل شي بعد حادثته لينتهي بها الحال لتتزوج من ذلك المغرور سيف فهد العامري 😘♥️♥️😘😘♥️♥️😘😘😘😊😊😊😊😊



مراد اكمل العامري :27رائد مرح جدا ومتهور جدا ايضا لكنه شخصيه حنونه يعشق ريم ابنه عمه فهد وهي ايضا تعشقه وتغار عليه غيره مجنونه مما يوقعه في المشاكل والعديد من المفارقات 🌿🌿✨🎈🎈🎈🎈🎈🎈♥️♥️

سليم اسد الحديدي27 مقدم يلقب ب (ملك الداخليه ) يتعرض لحادث اثناء تاديته لمهمه ما للقبض علي مجرم خطير ماذا سيحدث عندما يعلم ان ذلك المجرم علي قيد الحياه شخصيه مرحه وسيم جدا وحازم جدا ومغرور جدا جدا💥💥💥🌿🌿🌿🌿

سيف فهد العامري : 27طيار شخصيه عنيده وعصبيه جدا يري دائما ان مايعجبه لابد ان يكون ملكه شخصيه متهوره لكنه وسيم جدا 😘😘😘🎉🎉🎉🎉

حمزه جلال العامري :27شخصيه حنونه مرحه جدا فهو بالنسبه لاولاد فهد واولا اكمل يعتبر عمهم لكنهم في نفس السن وذلك مما يجعله يشعر وكانه اخاهم وليس عمهم يعمل مدرب ل فريق ناشين كره القدم ويعشق الاكل كثيرا ودائما هو وفرح في صدام مع بعض 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂








هل اعجبك الموضوع :

تعليقات


مذكرات ساقطة للكاتب محمد مالك : W3Schools





#عرض_إعلاني ✅للإعلان عبر مجلة اضواء ب50 دولار مع إعلان ممول لمدة 3 أيام و100 دولار مع تصميم + إعلان ممول لمدة أسبوع تستمر الحملة حتى تاريخ 30-10-2021 وتشمل: ✔️ إعلانات محلات وشركات تجارية ✔️ إعلان مستلزمات ✔️ إعلان لدورات تدريبية ✔️ إعلان مؤسسات ✔️ أي إعلانات أخرى