القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث الروايات

رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء التاسع :٠ +18 😍❤️❤️

 (فجر) في الميناء الغربي :٠

تسنيم بترقب: وبعدين ي عني الوقت اتأخر ومفيش حد.

اكرم : استني ي تسنيم اكيد هياجو دي شحنه كبيره مش سهله.

رسلان بخفوت: مانا برضو بقول كده ي حمايا.

اكرم بحده:حمايا دي في البيت مش هنا.

تسنيم بزهق:يووه هو ده وقته استنوا بقي.

فهد بزهق: مش عارف ليه حاسس انها لعبه. 

اكرم بقلق:قصدك ايه تفتكر يكونوا كشفونا. 

اسد بترقب :اكيد هنعرف. 

*******************************************

في فيلا البروف :٠

دواد بضحك:ههههههه دماغك سم سعادتك اكيد دلوقتي زمانهم مستنين الشحنه الي داخلت اصلا من زمان.

البروف بغرور: خليهم بقي يلفوا حوالين نفسهم لما يعرفوا ان الشحنه دخلت وهما وهما خادوا علي قفاهم.

عزرا :طول عمرك استاذ ي بروف.

البروف :المهم دلوقتي عملتوا ايه في الي طلبته.

دواد:كله تمام ي باشا وكلهم هيبقوا هنا باليل تحت رجلين سعادتك.

البروف بمكر: وعايز لولو كمان تمام.

عزرا :تمام سعادتك بس نفسنا نعرف ايه الي فدماغك نورانا.

البروف بغرور:عمركم مهتعرفوا ايه الي ف دماغي ي شويه بهايم وعلي العموم هقولكم الشياطين لسه عضمهم طري مهماش زي الصقور يعني سهل اوي يتلعب بيهم ويصدقوا اي حاجه ويمشوا ورائهم.

دواد بقلق :بعد اذن سعادتك ي باشا انا مش معاك في موضوع ده ده سليم الحديدي لوحده داهيه.

البروف بغضب :علشان كده ي بهايم الي انا بخططله ده هو الصح سليم الحديدي او سيف او مراد او حمزه ميجوش غير بالستات الي هتوقعهم وتخسرهم كل حاجه وده المطلوب وبليل لما البنات يوصلوه هتعرفوا كل حاجه بالتفصيل.

عزرا ودواد:تمام ي بروف.

******************************************

في شقه فتحيه :٠

جميله بدموع: خلاص ي سليم هتمشي هتحرم منك تاني. 

سليم بوجع:علشان خاطري كفايه عياط طبعا مش هنبعد عن بعض تاني ابدا بس انا لازم احميكي لحد مانتقم من الشياطين الي عملوا فينا كده. 

جميله في نفسها :ي رب ي سليم نفسي اقولك ان ابننا كمان عايش علشان نقدر نعيش كلنا سواء نفسي ي رب الصبر من عندك. 

سليم باستغراب:مالك ي قلبي فيكي ايه. 

جميله :ابدا ي حبيبي سلامتك مفيش حاجه هستناك اوعي تتاخر عليا وخالي بالك من نفسك علشان خاطري. 

سليم بحب :متقلقيش ي روحي هرجعلك علطول بموت فيكي ي روحي. 

جميله بعشق:بموت فيك يا نبض القلب. 

*********************************************

في وزاره الداخليه :٠

اللواء كمال بغضب: ممكن افهم الي حصل ده حصل ازي ده تقرير وصلنا ان فيه شحنه كبيره دخلت البلد ممكن اعرف ده ازي حصل. 

اكرم بضيق:صدقني ي فندم احنا عملنا كل الي نقدر عليه مش عارفين ده حصل ازي. 

تسنيم بغضب: مفيش حل غير انهم شاكوا فينا وبيلعبونا. 

اسد بتنتهيده : متهيألي الكلام ده هو الي اقرب. 

فهد بحده:قصدك ايه ي اسد. 

اسد بضيق:اقصد ان الي وراهم هو الي بيفكر يلعب معانا يخلونا احنا الغرب ويدخلوها هما من الشرق. 

اكرم : معناه كده انهم فعلا كشفونا طب هنعمل ايه دلوقتي. 

كمال:هتفضلوا معاهم زي مانتم متحاولش تحسساوهم باي حاجه ويريت تفتحوا عينكم كويس. 

الجميع :تمام ي فندم. 

*******************************************

في فيلا اسد :٠

تحديدا في غرفه اسد :٠

امل باستغراب:مالك ي اسد فيك ايه. 

اسد بضيق: مشاكل في الشغل وانتي عارفه ان دي اكتر حاجه تتضايقني. 

امل :طب انا عندي ليك خبر هينسيك الدنيا كلها. 

اسد:ي ريت قويلي. 

امل بسعاده :انا حامل ي اسد. 

اسد بغضب: انتي بتقولي ايه انتي اكيد اتجننتي صح. 

امل بحزن :ايه ي اسد مكنتش متوقعه ده منك ابدا. 

اسد بغضب:امال كنت متوقعه ايه ي هانم شوفي انتي عندك كام سنه شوفي ابنك بقي قد ايه وانتي عايزه تخلفي. 

امل بغضب ودموع:اولا انا مش كبيره وانت عارف انت متجوزني صغيره اماعلي سليم ف سليم مش اول شاب يجيله اخ وهو في السن ده ي خساره ي اسد بوظت فرحتي. 

اسد بحنان: امل انا خايف عليكي خايف يجرالك حاجه لما تحملي في السن ده انا اموت لو جرالك حاجه. 

امل بدموع:بعد الشر عليك ي اسد بس دي كانت امنيه حياتي بعد الي حصل بعد مخلفت سليم ارجوك ي اسد متتضيعليش الفرحه دي. 

اسد بعشق:حاضر يروحي ربنا يستر مهو انتي الوحيده الي بتخلي اسد الحديدي خاتم في صباعك. 

امل بعشق :اسد الحديدي تاج على راسي ربنا يخليك ليا يا قلبي وكل سنه وانت طيب. 

اسد :يااا ده انا نسيت ان النهارده عيد ميلادي. 

امل بحب:انا بقي منساتش مش ممكن انسي أجمل يوم اتولد فيه اجمل راجل واحن راجل في الدنيا بعشقك ي اسد. 

اسد بحب:وانا بموت فيكي يا ي روح اسد. 

*****************************************

في فيلا فهد :٠

فهد باستغراب:مالك ي فرح. 

فرح بحزن : مخنوقه ي فهد مخنوقه اشمعنا ولادي الي بيحصلهم كده بس. 

فهد بقلق: ليه مالهم الولاد ي فرح. 

فرح بحزن: سيف جاي غضبان علي اخره راح ل جودي وهي كالعاده راكبه دماغها والمصيبه الكبيره ريم بنتك فسخت خطوبتها من مراد ابن عمها. 

فهد بغضب: ايه ي عني يفسخوا الخطوبه هو لعب عيال ولا ايه انا هروح اشوف الزفت مراد وبعدين ارجع ل بنتك حاجه تقرف ليرحل فهد بغضب شديد. 

********************************************

في فيلا احمد المنشاوي:٠

احمد :عامله ايه ي جودي ي حبيبتي. 

جودي :الحمد لله ي بابا بخير بس كنت عايزه من حضردتك طلب. 

دينا بضيق :برضه مصممه ي جودي على الي فدماغك. 

احمد :استني ي دينا قولي ي حبيبتي خير. 

جودي بقلق:كنت عايزه حضردتك تكلم اونكل اكمل ان اشتغل عنده في الشركه. 

احمد بتنهيده:وده علشان انتي عايزه تشتغلي ولا ده ل سبب تاني. 

جودي بارتباك :قصد حضردتك ايه. 

احمد:مفيش الي ي ريحك وانا هكلم اكمل بس طبعا متنسيش انك حامل يعني بلاش تعب زياده. 

جودي بسعاده:ربنا يخليك ليا ي بابا. 

احمد بحنان: اوعي تخافي او تقلقي انتي بنت اللواء احمد المنشاوي الي يجبلك حقك من بق الأسد. 

جودي بحب:ربنا يخليك ليا ي احن اب في الدنيا. 

دينا بغيره : ايوه ايوه ي سلام عليكي انتي وابوكي. 

جودي بغمزه:ايه دندون انتي غيرانه على سياده اللواء ولا ايه. 

احمد بعشق: ي روح قلبي انتي انتي العشق كله ي بسكوته قلبي ي اجمل دينا في حياتي. 

*********************************************

في فيلا فهد :٠

تحديدا الملحق الخاص ب اكمل ٠

اكمل بقلق: مالك ي مراد فيك ايه. 

مراد بضيق:ابدا ي بابا مفيش حاجه. 

اكمل بستغراب: دبلتك فين اول مره متكونش في صباعك. 

مراد بحزن:قالعتها هي وصاحبتها. 

اكمل :قصدك ايه مش فاهم. 

فهد بغضب:يعني ساب بنت عمه من غير ميقول لاي حد زي ميكون جيبها من الشارع. 

اكمل:اهدي ي فهد اهدي. 

مراد بغضب:انا معملتش حاجه تستدي غضبك بالشكل ده ي عمي انا وريم خلاص مننفعاش لبعض. 

فهد بغضب:بعد كل الحب ده الي بينكم من وانتوا عيال صغيرين. 

اكمل بحده :مترد وتفهمنا ايه الي حصل لكل ده ي مراد. 

مراد بحزن:الهانم خلاص مش حطاني في حسابتها بتعمل كل حاجه لوحدها من غير مترجعلي تسافر وتروح وتيجي وانا الي دلعتها طول عمري لحد مركبت ودلدللت رجليها انا الي استاهل. 

اكمل بحده :بلاش لعب عيال ي مراد روح صالح خطيبتك. 

مراد بوجع :مش هصالحها ي بابا انا اسف ي عمي فهد بس انا بجد تعبت. 

فهد:ماشي ي مراد انتوا لازم فعلا تبقوا كده سواء انت ولا جودي ولا سيف ولا ريم كل واحد فيكم بيقاوح وعايز يثبت لنفسه انه مش فارق معاه التاني لحد مهتخسروا كل حاجه سلام ي اكمل. 

ليرحل فهد ويليه اكمل ليشرع مراد في التفكير فيما حدث. 

*****************************************

في فيلا اسد :٠

امل باستغراب:سليم انت كنت فين من انبارح. 

سليم بارتباك:ابدا ي امي كنت مع ناس اصحابي.

اسد بمكر:واصحابك اخبارهم ايه كويسين. 

سليم :الحمد لله ي بابا معلش هسيبكم وانام لاني عندي اجتماع مع اللواء كمال عن اذنكم. 

امل بتفكير :الواد ده مش مرايحني اصحاب مين دول الي معاهم لحد الصبح ي اسد. 

اسد بخبث: اصحابه الي مبيرتحش غير معاهم الي كان ضايع من غيرهم من سنين. 

لتتطلع له باندهاش فماذا يقصد. 

*******************************************

في فيلا البروف :٠

البروف بمكر:منورين ي مززز. 

لولو : خير عايزنا في ايه ي بروف. 

البروف بغضب:اولا ي روح امك منك ليها انا محدش يسالني ويقولي عايز ايه انتوا هتنفذوا الي هقوله ي اما والله هوديكم وراء الشمس. 

ساندي:لولو متقصدش ي بروف اؤمرنا. 

البروف :كل واحده فيكم هيبقى ليها دور هتنفذه غصبن عن عنين الي خلفوكم. 

جي جي:احنا تحت امرك ي بروف. 

البروف : لولو طبعا هتستخدم لهجتها اللبنانيه والدور الي هي بتعمله علي سيف العامري بقاله فتره وهديكي شنطه فيها مخدرات وبشقوتك انتي بقي تلبسيه القضيه دي اما جي جي فهيبقي دورها مراد باشا العامري الي هتحاول تقرب منه ونلبسه قضيه زنا اما ساندي طبعا مهمتها معروفه وسهله حمزه العامري وطبعا ده هيبقي سهل عليكي بحكم انك بدربي في النادي الي بيشتغل فيه وبشطارتك برضه هيلبس قضيه اغتصاب اما نغم بقي مهمتها هتبقي الأصعب لانها هتبقي سليم الحديدي وهتساعدني تلبسه قضيه قتل ي عني من الاخر الشياطين لازم ينتهو وانتقم من الصقور منهم ياما قسما بالله بالمستندات الي تحت ايدي هوريكم الي عمركم مشوفته تمام. 

الجميع :تمام ي بروف. 

ليتمتم بغضب لازم انتقم منهم زي مكانوا هما السبب في موت اخويا لازم اشفي غليلي منهم (تري من يكون البروف 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂) 

********************************************

طبعا انا ما همها اعتزر مش كفايه بس انشاء الله مفيش تاخير تاني استعدوا للي جاي انشاء الله علشان داخلين علي الصعب دمتم في رعايه الله وحفظه 😍😘😘❤️❤️❤️❤️❤️🎈🎈🎈🎈♥️

شياطين العشق :٠




رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الاول  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثاني  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثالث  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الرابع:٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الخامس :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء السادس :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء السابع:٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثامن :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء التاسع :٠ +18 😍❤️❤️

 شخصيات روايه (شياطين العشق) اعرفوهم كويس وهستني رايكم ربنا يخليكم ليا ي غالين 😘😘😘😘😘😘😍😍😍


❤️❤️❤️وهنبدء فيها انشاء الله بعد نوفيلا نار الحب يعني اربع خمس ايام كده انشاء الله


ريم فهد العامري :27شخصيه مجنونه جدا ولما لا فهي ابنه( فرح)ملكه الجنان ولكنها ايضا حنونه وجميله جدا تعشق مراد كثيرا تعمل مهندسه في شركات العامري 🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



مريم اكمل العامري :27شخصيه طموحه جدا تحب التحرر فهي مثل والددتها (انجي) واكمل والدها فهي شخصيه قويه وعنيده لكنها ستقع مع من سكثر ذلك العناد عندما تغرق في بحور عشقه ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😊😊😘😘


القناصه تسنيم اندروا :27شخصيه مغروره جدا تري انها اجمل فتاه علي وجه الارض عنيده قويه كل الرجال تشهد بجمالها الا (الملك سليم الحديدي) يري ان النساء لا يصلحون للعمل في ذلك المجال وهذا ما يجعلها دائما في صدام معه😘😘😘♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


جودي احمد الشناوي :27 فتاه جميله هادئه مثل والددتها دينا كانت خطيبه سليم لانه قرر انهاء كل شي بعد حادثته لينتهي بها الحال لتتزوج من ذلك المغرور سيف فهد العامري 😘♥️♥️😘😘♥️♥️😘😘😘😊😊😊😊😊



مراد اكمل العامري :27رائد مرح جدا ومتهور جدا ايضا لكنه شخصيه حنونه يعشق ريم ابنه عمه فهد وهي ايضا تعشقه وتغار عليه غيره مجنونه مما يوقعه في المشاكل والعديد من المفارقات 🌿🌿✨🎈🎈🎈🎈🎈🎈♥️♥️

سليم اسد الحديدي27 مقدم يلقب ب (ملك الداخليه ) يتعرض لحادث اثناء تاديته لمهمه ما للقبض علي مجرم خطير ماذا سيحدث عندما يعلم ان ذلك المجرم علي قيد الحياه شخصيه مرحه وسيم جدا وحازم جدا ومغرور جدا جدا💥💥💥🌿🌿🌿🌿

سيف فهد العامري : 27طيار شخصيه عنيده وعصبيه جدا يري دائما ان مايعجبه لابد ان يكون ملكه شخصيه متهوره لكنه وسيم جدا 😘😘😘🎉🎉🎉🎉

حمزه جلال العامري :27شخصيه حنونه مرحه جدا فهو بالنسبه لاولاد فهد واولا اكمل يعتبر عمهم لكنهم في نفس السن وذلك مما يجعله يشعر وكانه اخاهم وليس عمهم يعمل مدرب ل فريق ناشين كره القدم ويعشق الاكل كثيرا ودائما هو وفرح في صدام مع بعض 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂






هل اعجبك الموضوع :

تعليقات