القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث الروايات

رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الحادي عشر :٠ +18 😍❤️❤️

 في فيلا احمد :٠

جودي بتعب:كفايه كده ي ماما تعبت من الاكل. 

دينا:لاطبعا دي مش اكله واحده حامل حرام عليكي هتموتيني. 

جودي :بعد الشر عليكي يا ي غاليه ي دندون ي روحي. 

دينا بوجع :ربنا ميحرمني منك ابدا ي بنت عمري. 

جودي:مالك ي ماما فيكي ايه ي حبيبتي. 

دينا بدمع: كان نفسي تكوني مبسوطه ي حبيبتي وتكوني فرحانه بابنك مع جوزك. 

جودي بالم :معلش ي ماما كل شى نصيب. 

فرح بعيظ:كان نصيبنا انا اواخواتي اسود ي اختي يوم مخلفناكم. 

دينا:فرح نورتي ي اختي. 

جودي :نورتي ي خالتي. 

فرح بغيظ: بنورك ي اختي جري ايه يبت سايقه العوج علي ابني ليه. 

دينا بغيظ:ابنك ي ستاهل اكتر من كده ي دينا ولولاكي كان زماني انا الي اتصرفت معاه. 

جودي بوجع :انتي مش شايفه ان سيف غلطت ي خالتي. 

فرح :انا مقولتش كده ي روح خالتك بس برضه اعذريه الي شافه مكنش قليل اي حد في مكانه كان هيعمل كده مكنش عمره هيجي في باله لعبتك انتي وسليم وبعدين فكري في الي فبطنك شويه. 

جودي بدموع :صدقني ي خالتي انا بعمل كل ده علشان ابننا سيف لازم يتغير لازم يكون حنين ورومانسي كده. 

فرح بغيظ: طبعا ي اختي وانتي هتجبيه من بره مانتي بنت احمد ودينا سهوكه كنا في مليون مصيبه ومصيبه وهما ولاهما هنا قاعدين يحبوا في بعض وفهد كان هيولع من الغيظ منهم. 

جودي ودينا :ههههههه. 

فرح بحماس:بس انا معاكي في الموضوع ده ي بت ي جودي عجبتني الفكره الواد سيف لازم بتربي شويه. 

جودي بضحك:ههههه ايوه كده ي فروحه. 

*******************************************

في شقه فتحيه:٠

جميله باحراج :تسلمي ي ماما فتحيه علي كل الي عملتيه معايا. 

فتحيه بحب:انا معملتش حاجه ي ضنايا انا بحاول اكفر عن ذنوب كتير عملتها زمان وبدعي الله انه يسمحني. 

جميله:ربنا غفور رحيم ومهمها كانت الذنوب دي انشاء الله ربنا هيغفرهالك المهم انتي عرفتي سليم منين. 

فتحيه بتنهيده: ي اااه دي حكايه طويله اوي بس اوعدك هحكهالك في الوقت المناسب. 

ليقاطعهم دخول سليم. 

سليم:السلام عليكم. 

جميله وفتحيه: وعليكم السلام. 

جميله بعشق:وحشتني اوي ي سليم اوي. 

سليم بحب:انتي اكتر ي قلب سليم من جوه. 

فتحيه:طب انا هدخل جوه لو احتاجتوا حاجه وبتردد سليم هي امل وفرح ودينا عاملين ايه. 

سليم :كويسين ي داده. 

فتحيه بندم وهمس :ربنا يجعلهم دايما كويسين ويسامحوني علي الي عملته زمان. 

جميله بلهفه:ها ي سليم قربتوا تقبضوا عليهم رد عليا قولي. 

سليم:ي حبيتي اطمني متفكريش فيهم تاني انتي هنا في امان. 

جميله بحده:ي سليم انا مش خايفه منهم انا خايفه علي الي معاهم. 

سليم بشك:الي معاهم قصدك ايه. 

جميله بارتباك:قصد علي الناس الي خطفنهم من اهاليهم وبيشغلوهم غصبن عنهم دول عصابه ي سليم. 

سليم:متخافيش ي روحي أنشأالله هنخلص منهم قريب ونرجع لحياتنا الي حرمونا منها. 

جميله بهمس وخوف وهي تحتضن سليم: ربنا يسترها معاك ي ادم ي ابني وترجعلنا بالسلامه ي رب ماخسر حد منهم تاني مش هتحمل. 

******************************************

في فيلا البروف :٠

كان يجلس علي كرسيه مغمضاعيناه بالم شديد ليكور قبضته يده بغضب شديد ليشعر وان قلبه ي كاد يتوقف من الالم والوجع عندما يتذكر بما حال باخاه الاكبر الذي كان يراه دائما كوالده.

فلاش باك :٠

في المستشفي العسكري :٠

كمال بدموع: مالك ي حمدي ي اخويا.

اللواء حمدي بتعب: شكل خلاص قربت ي كمال.

كمال بدموع:لا ي حمدي انا هكلمهم تاني انت لازم تسافر تعمل العمليه بره وتعيش ي اخويا.

اللواء حمدي بالم: مهما عملت مستحيل يوافقوا انا بالنسبه الهم مجرم واتسترت علي مجرم من اخطر المجرمين.

كمال بدموع:انت كنت عايز تحمي صاحبك انا من ساعه موعيت علي الدنيا وانا شايفك انت وسعد الحديدي عاملين زي التؤام سواء.

حمدي بالم:مهما كان مكنش ينفع اتستر عليه واساعده كان لازم البي نداء الواجب واقدامه بنفسي للعداله بس انا اتسترت عليه ولازم تكون دي نهايتي.

كمال بدموع وصراخ: لا لا ي حمدي كله من اسد وفهد واحمد انا هدامرهم هما السبب هما الي وقعوك..

حمدي بتعب:متتضحكش علي نفسك ي سياده النقيب انا استاهل كل  ده خالي بالك من نفسك ي كمال ومهما حصل اوعي تخلي بشرف المهنه والا نهايتك هتبقي زي نهايتي مجرم مش اكتر.

لتنتهي حياه حمدي ليتتطلع له كمال بالم ووجع ليقسم علي الانتقام من الصقور ليزيح لهم الي الهلاك.

(باك) :٠

البروف بغضب ووجع :انا اسف ي حمدي ي اخويا مش هقدر انفذ وعدي ليك عمري مهرتاح غير لما انتقم من كل الي اذاك والي كانوا السبب في انك تتدخل السجن ويحرموك من العلاج كمان والله لخليهم يبكوا بدل الدموع دم مبقاش انا (اللواء كمال الالفي البروف)

الصدمه 😂😂😂😂😂😂😂😂

ايه رايكم البروف هو( اللواء كمال)....................................... 

**********************************************

البارت الحادي عشر :٠😊😊😍😍🌹❤️❤️❤️❤️❤️❤️

في المخابرات العامه :٠

اللواء ابراهيم : كده كل حاجه بقت واضحه قدامك ي سليم وانتي ي تسنيم. 

سليم :تمام سعادتك بس انا اقدر اعمل المهمه دي لوحدي مش محتاج حد معايا. 

تسنيم بغضب:اولا انا مش حد انا ظابط زي زيك ودي مهمه احنا مش رايحين نتفسح. 

الواء كمال:انتوا مش هتبطلوا شغل العيال بتاعكم ده وبعدين تسنيم عندها حق ي سليم دي مهمه يعني شغل. 

سليم :تمام سعادتك. 

اللواء ابراهيم : خالد الشرقاوي ظابط سابق مجرم خطير عايش في اسبانيا خاين وجاسوس وسرق فلاشه عليها معلومات مهمه جدا ولازم ترجعوا بيها وبيه هو كمان طبعا. 

سليم وتسنيم:تمام سعادتك. 

******************************************

في شرم الشيخ :٠

في نفس الاوتيل والغرفه الذي كان بها مع جودي في شهر العسل. 

سيف بندم وعتاب:انا عارف اني غلطت بس انتي وحشتيني اوي اوي ي جودي ي رب كل ده ينتهي وترجعيلي بقي. 

على الشاطي :٠

كان يجلس سيف علي البحر وهو يسرح في معشقوته لتقاطعه لولو. 

لولو : ها كيفك سيف شو اخبارك اشتقتلك كتير. 

سيف: وانتي اكتر ي لولو ايه اخبارك. 

لولو :منيحه كتير وهتبقى منيحه اكتر لو قبلت عزومتي علي العشاء بليل. 

سيف بتعب:معلش ي لولو انا مش في المود خالص اليومين دول. 

لولو بخبث: لولو هتخليك في احلى مود وحياه عيونك الحلويين دول لهنسياك كل شئ. 

سيف بتعب: ماشي ي لولو بس انا طبعا الي عزمك. 

لولو بدلع: يقبرني قلبك من عيوني الي تؤمر بيه يتنفذ. 

*******************************************

في فيلا البروف :٠

دواد :تفتكر البنات دول هينجحوا في المهمه دي سعادتك. 

كمال:غصبن عنهم هينجحوا فيها لانهم عارفين الي هيجرالهم. 

عزرا:طب موضوع سليم سعادتك البت نغم هتعمل فيه ايه وهو مسافر. 

كمال :دي شغلتها هي بقي انا كل الي يهمني ان سليم يدخل السجن علشان احرق قلب اسد عليه واشوف اسد وهو بيقع قدامي وبيتكسر مليون حته ومش اسد بس كلهم زي مكسروا حمدي اخويا وقضوا عليه وحرموني منه. 

دواد :بس الشياطين دول ولاد الصقور سعادتك يعني اكيد مش ساهلين.

كمال:الستات ي دواد قادرين على أنهم ينهوا اي راجل مهما كانت قوته لازم هيقعوا والبنات مش ساهلين قادرين علي انهم يجبوهم الارض انا زمان معرفتش انتقم من الصقور لكن مش هضيع اي فرصه اني انتقم من الشياطين وانهيهم واشفي غليلي منهم. 

*********************************************

في فيلا فهد:٠

في جنينه الفيلا :٠

امل :يااه والله وحشتنا اللمه دي ي بنات. 

دينا :ربنا ميحرمنا من بعض ابدا ي بنات. 

فرح : احنا فعلا تؤام حتي في الروح مش بس الشكل. 

امل: قوليلي ايه الي سمعته ده معقوله ريم ومراد يسيبوا بعض. 

فرح بغيظ:الله ي حرقهم الاتنين ومش بس الاتنين كلهم عيال دماغها ضاربه كل واحد شايف نفسه. 

دينا بتنهيده:عندك حق ي فرح مش طالعين زينا خالص. 

امل بهيام: صح مش زينا شوفنا احنا قصه حب الناس كلها كانت بتتكلم عليها لاننا كان روحنا في بعض ومكناش بنسمح لحاجه تبعدنا غير ان اسد وفهد واحمد مكانوش اي رجاله كانوا رجاله بجد فعلا. 

فرح :عندك حق ي امل كانوا فعلا رجاله لكن دول عيال فرافير والله. 

دينا وامل:ههههههه عندك حق ي فري. 

حمزه وهو ياكل كعادته: عامله ايه ي فروحه منورين ي مزز. 

دينا :بنورك ي ميزو مالك خاسس كده ومش تمام. 

فرح بغيظ:ي اختي انتي اتعميتي في عينك ده ناقص ياكلنا ده خرب اقتصاد مصر. 

حمزه:الله واكبر ده انا حتى هتفتان ومش بتتغذا اليومين دول. 

فرح بغيظ:هتترمي في نار جهنم بسبب الكدب ده. 

حمزه :خلاص ي اختي سيبهالك مخضره ورايح النادي اكل سلام ي موزز. 

فرح بغيظ:عوض عليا عوض الصابرين ي رب. 

********************************************

في الملحق الخاص ب اللواء جلال العامري والد فهد. 

جلال:مالكم اول مره احس انكم ضايعين فيه ايه. 

فهد بزهق:فعلا ي بابا احنا ضايعين قضيه اول مره حاجه تصعب علينا ومحتاجين خبرتك. 

جلال:انته برضه مصممين ان فيه حد كبير وراء دواد وعزرا. 

اندروا:طبعا ي سياده اللواء هما اتفه من انهم يكونوا وراء كل ده لوحدهم. 

اسد بضيق:الواحد نفسه يخلص من الكابوس الزفت ده ونقبض عليهم ونخلص. 

جلال : مش قادر اصدق ان الصقور يغلبوا في قضيه بالشكل ده حاولو تراقبوهم وانتوا اكيد هتوصلوا لأي حاجه. 

احمد:فكرك احنا معملناش كده ي سياده اللواء وبرضه مفيش فايده مش قادرين نوصل ل حاجه. 

جلال :اقبضوا عليهم وخليهم غصبن عنهم يعترفوا بكل حاجه. 

فهد:انت عارف ان ده مش اسلوبنا ي سياده اللواء انا متاكد اننا لو قبضنا عليهم مش هنقدر نوصل ابدا للي وراهم. 

جلال :انشاء الله هتتحل القضيه دي قريب عملت ايه ي اسد مع حفيدك. 

اسد:معايا طبعا ي سياده اللواء كنت مستحيل اسيبه اكتر من كده. 

أندورا بقلق:بس انا هدؤاهم ده قلقني مش مطمن. 

جلال بتحزير:خودوا بالكم من عيالكم فاهمين. 

فهد:ايه الكلام ده ي بابا هما صغيرين احنا كنا في سنهم ومكنش بيهمنا حاجه. 

جلال بحده:اسمع الي قولت عليه ي فهد والكلام ليكم كلكم فاهمين. 

الجميع :فاهمين ي سياده اللواء. 

********************************************

في النادي :٠

كان يجلس حمزه وهو ينظر نظره ذو مغزي لفريقه :٠

حمزه :جبته الاكل. 

احدالاطفال: اتفضل ي كابتن. 

حمزه :ايه ده ي شادي. 

شادي:ده كنتسلوا ي كابتن. 

حمزه بغيظ:انت فاكر انك بتلعب في مركز شباب ليفربول ي شادي متعيش عيشه اهلك وانت ي ابني معاك. 

إحدى الاطفال:صينيه بطاطس ي كابتن. 

حمزه:دي من غير لحمه خط الوسط وانت. 

احدي لاطفال : ده كشري ي كابتن. 

حمزه :خط الجنب وانت ي ابني. 

احدي الأطفال : ده فول وطعميه ي كابتن. 

حمزه بغيظ:تصدق ي الا انت مش هتفارق دككه الاحتياطي طول مانا بدرب. 

لتقاطعهم دخول ساندي لينظر لها حمزه باعجاب ف ساندي فتاه جميله ب جسد ممشوق تسحر كلامن يراءها. 

حمزه باعجاب:ايه هو القمر بيطلع الصبح ولا ايه. 

ساندي بدلع: دمك زي العسل ي زوما. 

حمزه :اه يدبنت الذين طلعتي المشاعر الي جوايا. 

ساندي بضحك:ههههههه ويتري ايه نظام المشاعر دي. 

حمزه بغمزه:نظامها عندك انت ي جميل. 

ساندي بخبث:ايه رايك نخرج شويه باليل. 

حمزه بهيام: طبعا موافق. 

ساندي بدلع:خلاص هكلمك باي. 

حمزه :باي والله هتدلع ي واد ي حمزه مش خط الصعيد الي عايش معاها. 

********************************************

في فيلا رسلان وليث ٠

رسلان بحده:انت مالك ومال مريم ي ليث. 

ليث:ايه هي القموره اشتكتلك ولايه. 

رسلان بغضب: هي مشتكيتش بس انا حاسبه وانا اصلا عارفك كويس البنت دي مؤدبه بطل ترخم عليها سامع ولا لا. 

ليرحل رسلان ليسرح ليث بعيدا فيما حدث منذ سنوات. 

في الجامعه :٠

تحديدا كليه التجاره :٠

ليث :ها ي جميله عملتي ايه. 

جميله :الحمد لله ي ليث ربنا يخليك ليا لولا انك بتشرحلي المسائل الصعبه مكنتش عارفه هعمل ايه. 

ليث بحب:انتي تامري عنيا الاتنين ليكي انتي مش عارفه انتي بالنسبه الي ايه. 

جميله بخجل :ارجوك كفايه كده ي ليث احنا زمايل وبس. 

ليث بعشق:حرام عليكي انتي انا بحبك اوي والله ليه بتعملي فيا كده. 

جميله :بس انا بحبك زي اخويا ي ليث اخويا الي دايما واقف معايا ارجوك انساه الموضوع ده ي ليث انا بنت راجل غلبان وعارفه حياتي هتبقي ازي والنهايه ايه. 

ليقاطعهم ذلك الفارس الوسيم الذي خطف قلبها من الوهله الأولى. 

سليم:ازيك ي ليث. 

ليث:اهلا ي سليم ايه الي جابك الجامعه. 

سليم وهو ينظر الي جميله :ابدا ده عمار اخو مؤمن صحبي كان عنده مشكله هنا وهو مسافر فكلمني اجيله مش هتعرفنا ولا ايه. 

ليث بضيق وغيره :سليم ابن خالي جميله زميلاتي في الجامعه. 

سليم باعجاب شديد:هي فعلا جميله. 

لاتنظر له بخجل شديد وإعجاب ايضا ف سليم الحديدي شخصيه ساحره بكل معنى الكلمه ومن هنا بدات علاقه سليم وجميله وبدايه الحرب بين سليم وليث. 

ليفيق من شروده وهو يضغط علي يده بغضب شديد ليتوعد بالاتتقام من سليم. 

******************************************

في الصعيد :٠

هنيه :بقولك ايه ي سيد الناس. 

عبدالقادر :قويلي ي حجه. 

هنيه:عايزين ننزل مصر نشوف البنات ونقعد معاهم شويه. 

عبدالقادر :والله عندك حق انا كمان اتوحشتهم قوي بكره انشاء الله نسافر. 

هنيه: عايزه اطمن كمان علي البنت رابحه انا عارفه المخفي الي اسمه عوض لو عرف مكانها معرفش ممكن يعمل ايه. 

عبدالقادر: اطمني ي هنيه هيقدر ياخدها من عند فهد ازي ولا هيستجري يقرب من هناك ابدا. 

هنيه بقلق:ربنا يستر. 

*********************************************

في فيلا الساحل :٠

امل بضيق:اسد ممكن اعرف انت جايبني هنا ليه. 

اسد: هوريكي حاجه هخليكي ترد فيكي الروح تعالي بس. 

من داخل الفيلا :٠

ادم بسعاده :جدو اسد وحشتني اوي. 

اسد بحب: حبيب جدك اسد وحشتني اوي. 

امل بصدمه:ي نهار اسود جدواسد انت متجوز عليا ومخلف غير سليم ي اسد هي دي اخرتها. 

اسد بضحك:ههههههه متجوز عليكي ايه بس خودي ي ستي شيلي حفيدك حفيدي انا وانتي ي امل ادم سليم الحديدي. 

لتتتتطلع له بصدمه عارمه يتتتتبع. 



رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الاول  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثاني  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثالث  :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الرابع:٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الخامس :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء السادس :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء السابع:٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثامن :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء التاسع :٠ +18 😍❤️❤️
رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء العاشر:٠ +18 😍❤️❤️

 شخصيات روايه (شياطين العشق) اعرفوهم كويس وهستني رايكم ربنا يخليكم ليا ي غالين 😘😘😘😘😘😘😍😍😍


❤️❤️❤️وهنبدء فيها انشاء الله بعد نوفيلا نار الحب يعني اربع خمس ايام كده انشاء الله


ريم فهد العامري :27شخصيه مجنونه جدا ولما لا فهي ابنه( فرح)ملكه الجنان ولكنها ايضا حنونه وجميله جدا تعشق مراد كثيرا تعمل مهندسه في شركات العامري 🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



مريم اكمل العامري :27شخصيه طموحه جدا تحب التحرر فهي مثل والددتها (انجي) واكمل والدها فهي شخصيه قويه وعنيده لكنها ستقع مع من سكثر ذلك العناد عندما تغرق في بحور عشقه ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😊😊😘😘


القناصه تسنيم اندروا :27شخصيه مغروره جدا تري انها اجمل فتاه علي وجه الارض عنيده قويه كل الرجال تشهد بجمالها الا (الملك سليم الحديدي) يري ان النساء لا يصلحون للعمل في ذلك المجال وهذا ما يجعلها دائما في صدام معه😘😘😘♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


جودي احمد الشناوي :27 فتاه جميله هادئه مثل والددتها دينا كانت خطيبه سليم لانه قرر انهاء كل شي بعد حادثته لينتهي بها الحال لتتزوج من ذلك المغرور سيف فهد العامري 😘♥️♥️😘😘♥️♥️😘😘😘😊😊😊😊😊



مراد اكمل العامري :27رائد مرح جدا ومتهور جدا ايضا لكنه شخصيه حنونه يعشق ريم ابنه عمه فهد وهي ايضا تعشقه وتغار عليه غيره مجنونه مما يوقعه في المشاكل والعديد من المفارقات 🌿🌿✨🎈🎈🎈🎈🎈🎈♥️♥️

سليم اسد الحديدي27 مقدم يلقب ب (ملك الداخليه ) يتعرض لحادث اثناء تاديته لمهمه ما للقبض علي مجرم خطير ماذا سيحدث عندما يعلم ان ذلك المجرم علي قيد الحياه شخصيه مرحه وسيم جدا وحازم جدا ومغرور جدا جدا💥💥💥🌿🌿🌿🌿

سيف فهد العامري : 27طيار شخصيه عنيده وعصبيه جدا يري دائما ان مايعجبه لابد ان يكون ملكه شخصيه متهوره لكنه وسيم جدا 😘😘😘🎉🎉🎉🎉

حمزه جلال العامري :27شخصيه حنونه مرحه جدا فهو بالنسبه لاولاد فهد واولا اكمل يعتبر عمهم لكنهم في نفس السن وذلك مما يجعله يشعر وكانه اخاهم وليس عمهم يعمل مدرب ل فريق ناشين كره القدم ويعشق الاكل كثيرا ودائما هو وفرح في صدام مع بعض 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂






هل اعجبك الموضوع :

تعليقات