أخر الاخبار

رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الاول :٠ +18 😍❤️❤️

الجزء الاول من شياطين العشق السارقات والعاشقان 2 😍❤️❤️

في فيلا اسد :٠

تحديدا في غرفه اسد وامل :٠

اسد بقلق:مالك ي امل شكلك تعبان كده ليه. 

امل بوجع :مفيش ي اسد دايخه شويه بس. 

اسد بغيظ:ماهو علشان دواء الضغط الي بطلتي تاخديه خالص. 

امل بغيظ:ارجوك ي اسد انا مش كبيره في السن علشان تحسسني كل شويه بالادويه انا مفيش دواء يشفي النار الي جوايا. 

اسد بحنان : ي حبيبتي علشان انتي مش عايزه تريحي نفسك الموضوع فات عليه خمس سنين وانتي لحد دلوقتي مش قادره تنسي. 

امل بغضب :انسي ايه انسى ان ابني الوحيد بقي عاجز وقاعد علي كرسي متحرك انسي مراته وابنه الي راحو منه في لحظه عيزني انسي كل ده ي اسد. 

اسد بحب:انا مقصدش ي روحي انا بس لازم احنا نبقي اقوياء علشان نقدر نقف جنب سليم في الي هو فيه وبعدين انا مبحبش اشوف حبيبتي زعلانه. 

امل بابتسامه حزن:ربنا يخليك ليا ي اسد انا هروح بقي اشوف سليم علشان نفطر. 

اسد بابتسامه: ماشي ي روحي. 

**************************************

في غرفه (ملك الداخليه سليم الحديدي) :٠

كان يجلس سليم ذلك المختلف في كل شي عن اسد ف سليم حادجدا وعنيد الي ابعد الحدود مهما حاوله ان تفهم شخصيته تتوه في غموضها وفوق كل ذلك في شخصيه وسيمه الي ابعد الحدود ويتمتع ايضا بذكاء خارق يجلس بشرود فيما حدث علي ذلك الكرسي اللعين ليقاطعه والدته امل. 

امل بابتسامه:صباح النور ي قلب ماما. 

سليم بابتسامه :صباح النور ي امي. 

امل بحنان: يلا ي نور عيني علشان نفطر. 

سليم بابتسامه : حاضر ي امي هحصلك. 

امل بحزن : لا ي سليم انا هخدك لحد تحت انا قلبي بيقع في رجليا لما بتنزل بالكرسي علي السلم ببقي بموت من الرعب. 

سليم بغضب والم:ماما من فضلك انا قولت هنزل لوحدي خلاص مش لازم تحسسوني ب عجزي كل شويه. 

امل :خلاص خلاص ي حبيبي اهدا معاش الي يقول عليك عاجز ي سليم انا هنزل انا يروحي وهستناك ي قلب امك. 

لترحل امل بحزن الي الاسفل. 

علي مائده الافطار :٠

سليم باسف:انا اسف ي ماما متزعليش مني انتي عارفه اني اعصابي تعبانه. 

امل بحب : انا مقدرش ازعل منك ي قلب ماما. 

اسد : اخبارك ايه ي ملك الداخليه. 

سليم بحزن :ملك الداخليه خلاص انتهى ي سياده اللواء. 

اسد بحده: سليم اما مش عايزك مكسور كده بقلك سنين علي الحال ده بس الي انا اعرفه ان سليم الحديدي اقوي من كده. 

سليم بعصبيه :اقوي من كده ايه جبل يعني حتي الجبل كان اتهد من الي حصل. 

امل بحده:كفايه كلام كده ي اسد يريت نفطر ونحترم الاكل. 

فتنظر امل نظره عتاب ل اسد اما سليم ف تسيطر عليه نظره الحزن دائما. 

******************************

في فيلا جلال العامري :٠

فرح بسعاده : يااه علي فرح انبارح كام عسل الواد سيف كان قمر قلب امه والبت جودي كمان مزه لخالتها. 

فهد :ايوه ي اختي ومين هيشهدله غيرك. 

جلال بغرور: طبعا حفيدي مش اي حد حفيد جلال العامري. 

حمزه بخفوت: ال يعني حفيد توم كروز. 

جلال بحده:بتقول حاجه ي حمزه. 

حمزه بمرح: ابدا ي بابا سلامتك ي كبير. 

ريم بمرح:اموت فيك وانت مسيطر ي شبح. 

فهد بغضب :ريم حمزه قولت مليون مره بلاش طريقه الكلام دي. 

اكمل بضحك :ي ساتر عليك ي فهد انت دايما كاتم علي انفسهم كده. 

فهد بغيظ: خلاص ي اخويا خليها كده هتجوز ابنك واحفادك هتلاقيهم بيقولوك ي شبح و يزميل. 

مراد بهيام : والله ي جماعه ريمو دي ملاك بسكوته كده. 

ريم بهيام: تسلملي ي قلب ي ريمو. 

فهد بغيظ: كدتكم داهيه علاقه زباله.

فاطمه : حمزه ي حبيبي كل دانت هفتان خالص ي ضنايا. 

فرح بغيظ:هفتان ايه ي عمتي ده ناقص يكولنا. 

حمزه بغيظ:شايفه ي ماما بنت اخوك علشان لما اشتكيها ل خالي عبدالقادر متزعليش وبعدين انا خلاص كالت هروح اكل في التدريب. 

مراد :بصراحه ي حمزه انا بحيك على فريقك ده دول أطفال نفسهم يبقوا لعيبه محترفه لكن مبيلقوش فرصه لانهم علي قدهم وانت مبتاخدش منهم اي مقابل مادي. 

فرح بضحك: هههههههه مبيخدش مقابل ده بياخد المقابل الي يستاهله وبيشكل الفريق ده من الاغلي للارخص. 

فهد باستغراب: يعني انا مش فاهم. 

حمزه بمرح:انا افهمك ي كبير يعني انا مباخدش منهم فلوس بس يعني بيجبولي كده وجبه اتقوي بيها وقت التمرين. 

اكمل باستغراب : وايه علاقه الوجبه ب تشكيل الفريق. 

حمزه بمرح:انا اقولك ي زميل بص ي عني مثلا الي جايب كباب لحمه مشويه كده يعني ده بيلعب خط الهجوم اما بقي شورمه الكفته كده ي عني ده خط الوسط اما بقى الي بيجيب بانيه او كبده دول خط الدفاع. 

فهد بتساول:امال الي بيجيبوا طعميه مثلا او فول بيلعب ايه جنب يمين وجنب شمال. 

حمزه بغيظ:دول قسما بالله مبيفارقوا دكه الاحتياطي ولا بيشموا ارض الملعب. 

الجميع : ههههههههههه 😂😂😂😂😂😂😂. 

*******************************************

في فيلا احمد المنشاوي :٠

احمد بحنان :ام العروسه مالها. 

دينا بقلق:كان نفسي ابقي ام عروسه وافرح بجد ي احمد. 

احمد:ليه بتقويلي كده ي دينا. 

دينا بضيق: سيف سيف ي احمد شخصيه عصبيه وانا مش مطمنه علي بنتي معاه ابدا ولولك انت وفرح مكنتش هوافق علي الجوازه دي ابدا. 

احمد لحنان :اطمني ي روحي انتي عارفه ان سيف مستحيل ياذيها دي بيعشقها من هما عيال صغيرين وبعدين انتي فاكره انه وقت ميزعلها انا هسكت دي بنت عمري ساعتها ولا هيهمني ابوه ولاحاجه وهكسر رقبته متقلقيش ي نور عيني. 

دينا بحب : ربنا يخليك ليا ي احمد دايما كده مطمني ومريحني. 

احمد بعشق : دانتي عشق الروح ي بسكوتيه قلبي انتي. 

لينظروا الي بعضهم البعض بحب دام لسنوات. 

**************************************

في شرم الشيخ :٠

كان يقف علي الشاطي بحزن شديد ووجع لتقاطعه جودي بغضب ٠

جودي بغضب: جري ايه ي سيف سبتني ونزلت من السويت دلوقتي ليه. 

سيف بحزن: عيزاني اعمل ايه يعني انتي كنتي نايمه خرجت اشم شويه هواء ايه الي حصل. 

جودي بضيق: الي حصل ان النهارده تاني يوم جوازنا ي عني المفروض متسبنيش ولا دقيقه. 

سيف بالم وغضب : نزلت لاني زهقت واتخنقت من اسم سليم الي انتي عماله تنطقيه وانتي في حضني انتي انبارح كنتي في حضن سليم ي جودي مش في حضني انا وانا الي فرحت قولت اخيرا جودي هتدي لنفسها فرصه وتحس بيا بس كنت غلطان سليم هيفضل جواكي. 

جودي بوجع ودموع: ولما انت حاسس كده اتجوزتني ليه ي سيف ليه وافقت. 

سيف بالم :لان افتكرت انك تستاهلي التضحيه دي قولت انك هتحسي ولو لمره واحده في حياتك بس لا هتفضلي معندكيش دم لسه بتفكري في الي رماكي و مسالش فيكي. 

جودي بدموع:انت ليه مصمم تجرحني ي سيف حرام عليكم هو انا مكتوب عليا الوجع طول عمري. 

سيف بغضب :اوعي تعيشي دور الضحيه ي جودي الي انجرح واتوجع هو انا وانا هعرف ازي اخليكي تنسى سليم للأبد وتبقى ملكي انا وبس وانتي عارفه ان الي يعجبني لازم يبقي ملكي. 

ليرحل سريعا بعدما رسما شخصيه الاقوي ولكن قلبه ينزف بشده من ذلك الجرح العميق. 

**************************************

في المخابرات المصريه :٠

كانت تجلس تسنيم وهي تتابع بعض ال ملفات القضايا المهمه فهي من امهر القناصات في المخابرات المصريه ليقاطعها دخول العقيد كمال :٠

كمال :ازيك ي قناصه. 

تسنيم :ازي حضردتك ي سياده العقيد . 

العقيد كمال: جهزي نفسك ي قناصه لان عندك مهمه صعبه جدا. 

تسنيم :خير ي سياده العقيد. 

كمال بضيق: ميكروفيلم اتسرق من المركز وعليه معلومات مهمه جدا وسريه جدا. 

تسنيم بمكر: وسعادتك شاكك من الي سرقه. 

كمال :هادي المهدي. 

تسنيم بقلق : هادي المهدي رجل الاعمال المعروف. 

كمال :ايوه احنا اصلا شاكين فيه بس لاسف مش عارفين نمسك عليه اي دليل لو سليم كان لسه في الخدمه كان جابوا في يومها. 

تسنيم بغروروغيظ:وانا هجيبه لسعادتك واثبتلك ان اكفي من المقدم سليم. 

كمال بضحك :هههه انتي لسه برضه مصممه تعاندي معاه وتثبتيلوا انك زيك زيه. 

تسنيم بغرور: واحسن كمان. 

كمال :بس ده سليم الحديدي. 

تسنيم بغرور:وانا القناصه تسنيم اندروا. 

كمال بضحك:هههههه ماشي ي ستي اما اشوف المعلومات دي مهمه جدا ي تسنيم وسريه جدا. 

تسنيم بثقه: تحت امر سعادتك اطمن. 

كمال: ربنا معاكي ي تسنيم. 

تسنيم بثقه :اما اشوف انا ولا انت ي سليم الحديدي عملتها ي دواد. 

*****************************************

في جنينه فيلا الحديدي:

مؤمن :هو ده الي حصل ي سليم والعقيد كمال مساكها المهمه دي. 

سليم بغيظ:والله وبقيتي بتمسكي مهمات ي بنت اندروا. 

مؤمن بضحك: هههههه دانتوا عملين زي الي مولودين في رؤس بعض هي كمان مش بطيقك. 

سليم بغرور:علشان انا بحجمها بعرفها قيمتها ومستواها واديني اهوولما سبت الخدمه بدات تشم نفسها. 

مومن :طب مش ناوي ي سليم ترجع الخدمه تاني. 

سليم بغيظ: حتي انت ي مؤمن اجي الداخليه كده اعمل ايه. 

مؤمن: ي سليم انت خبره مشاء الله عليك لازم الجهاز كله يستفاد من خبراتك. 

سليم بضيق: قفل قفل ي مؤمن علي الموضوع واي حاجه تاني تجد فالجهاز تبلغني علطول. 

مؤمن :تمام ي ملك. 

*****************************************

في فيلا هادي المهدي الاسم الحركي ل :٠

(دواد عزرا العضو الاهم في الكنيست الموساد الاسرائيلي ). 

دواد :ها ي اندروا ايه رايك في المعلومات الي في الميكروفيلم. 

اندروا :دي معلومات خطيره زمان الجهاز مقلوب عليها. 

دودا بخبث:دي معلومات قادره تتضرب دفاع مصر وتسويه الارض. 

اندروا بتمني:ياه ي دواد نفسي الاقي كل الدول دي انتهت وإسرائيل بس هي الي موجوده وسايده علي العالم. 

دواد :هيحصل ي اندروا وقريب اوي كمان انت ي اما عملت لإسرائيل ي اندروا كفايه عيشتك السنين دي كلها مع الصقور. 

اندروا بضحك : هههههه صقور دول طلعوا ارانب مشكوش فيا لحد دلوقتي ولا حاسوا بحاجه طول السنين دي بس قربت كل حاجه تنتهي واسافر اسرائيل ونستقر. 

داود : طب ووفاء. 

اندروا بغضب:وفاء هتسافر معايا ي دواد انا بحبها وانت عارف. 

دواد بتنهيده: مانت مساكني من ايدي الي بتوجعني لولا كده مكننش سيبتك تنجوزها بس الي معوضني تسنيم واخده منك المكر والقوه وولاها الاول ل بلدها إسرائيل. 

ليقاطعهم دخول الطفل موسى صاحب الخمس سنوات. 

موسي :شالوم دادي. 

داود :شالوم موسي حبيبي روحت المعبد. 

موسي:ايوه ي دادي وعملت الترانيم وكل حاجه قولت عليها. 

داود: وخليت داده حسناء تروح معاك. 

موسى :لا روحت لوحدي. 

دواد بغضب :انت ايه العند ده الي فيك موسي. 

موسي بحده: دادي انا راجل ومبحبش حد يبقي مسؤؤل عني ولازم اعمل كل حاجه لوحدي. 

دواد بحده :طب روح اوضتك دلوقتي ونتكلم بعدين. 

موسي بضيق:شالوم. 

دواود :شالوم. 

دواد بحده :بجد انا مشوفتش طفل عنيد زي الطفل ده. 

اندروا:متنساش دا ابن سليم الحديدي وجده اسد الحديدي يعني لازم يبقي عنيد وخصوصا ابوه ذكاءه خارق وعنده ملوش حدود. 

دواد :غريبه ي اندروا رغم انك اتعملت مع الصقور بقوتهم ده بس بحس بنبره خوف في صوتك ل مجرد سيره سليم الحديدي. 

اندروا:سليم الحديدي هوالي يتخاف منه دلوقتي دواد الصقور خلاص مبقاش منهم خوف لكن الشيطان ده هو الي يخوف قلبه ميت ومستحيل تقدر تتوقع ضربته ممكن تيجي امتي وازي. 

دواد بثقه: احنا الي متفوقين اندروا بعد الحادثه الي ضبرنهالوا َراحت فيها مراته وهو اتشل وخطفنا ابنه احنا كده نعتبره كسرناه حتي لو فكر يرجع مستحيل يكون بنفس القوه. 

اندروا بغيظ: انا مش فاهم انت ليه صممت اننا ناخد ابنه مكنا سبناهلوه وخلاص علي الاقل كانت هدت النار الي جواه شويه الي لو حس بحاجه هتحرقنا كلنا. 

دواد بثقه :لان هياجي اليوم وموسي يحكم اسرائيل كلها موسى من سلاسله نارده واخد جينات ابوه واهمهم العند وادينا من دلوقتي بنزرع فيه حب اسرائيل وهو هيكون القوه الحاميه ليها لما يكبر. 

اندروا : تمام داود انا لازم امشي وهنجيلك بكره انا وتسنيم. 

داود : هستناكم شالوم. 

اندروا :شالوم داود. 

****************************************

في المخابرات المصريه:٠

كان يجلس العقيد كمال يتابع قضياه ليهرول له مؤمن برعب وارتباك. 

العقيد بصدمه:مالك ي سياده الرائد فيه ايه. 

مؤمن بهلع: مصيبه مصيبه ي كمال بيه. 

كمال بفزع :مصيبه ايه اتكلم. 

مؤمن برعب : الجزار الجزار ظهر تاني. 

كمال برعب:ظهر تاني ازي انت بتقول ايه ي مؤمن. 

مومن بقلق: لقينا جثه محروقه كلها الا دراعه ومكتوب عليه AG وده الرمز للجزار الي كان دايما بيسيبه علي دراع كل ضحياه. 

كمال برعب: سليم لازم يرجع ي مؤمن سمعني لازم سليم  يرجع. 

يتتتتتتتتبع. 


 كان يقف سليم بغروره وثقته بنفسه وثباته المعتاد امام تسنيم الذي كانت تقف امامه ولااول مره امامه بثقه وبنظره استفزازيه لمعرفتها بذلك السر الخطير الذي جعل سليم يقف وكان خنجر انغرز بداخل قلبه ولكن (ملك الداخليه) ببرائعته قادر علي اخفاء هذه الانفعالات.

تسنيم بخبث: توتو معقوله سليم الحديدي واقف كده قدامي ساكت وخايف لا دانا كده هتغر في نفسي.

سليم بحده: اوعي تفتكري انك هتقدري تكسريني ابدا فوقي انا سليم اسد الحديدي ومش حشره زيك الي هتكسرني.

تسنيم بخبث : اوووه اسد الحديدي تصدق ي سليم الصدمه كانت صعبه عليا اوي انا كمان عمري مكنت اتخيل ان عمي اسد يكون ابن حرام وميكونش اسد الحديدي لا يكون ابن اسماعيل الراجل الغلبان ولا كريمه هانم الي عملالي هانم تكون بالوساخه دي وتكون جايبه عمي اسد نتيجه غلطه عائله وسخه مشاء الله مهي السلاله باينه اهي.

ليضغط علي فكها بالم وغضب شديد كان بالكاد ان يفتك بفكها الي اشلاء لم تعلم انها اخرجت الوحش الذي بداخله لتحدث بغضب شديد.

سليم بغضب: لو فتحت بوقك الوسخ ده بكلمه كمان عن اعلي قسمابالله لهخليكي تتمني الموت ومش هطوليه٠

تسنيم وهي تتدفع يده بغضب شديد.

تسنيم بغضب:اوعي تتهددني ي سليم انت دلوقتي روحك في ايدي انت وابوك تخيل لما الكلام ده يوصل لداخليه سمعتك انت وسياده اللواء هتكون ايه اقل حاجه هيعملوها هيخرجوكم بفضيحه من الداخليه.

سليم بغضب: لو فتحتي بوقك بكلمه قسما بالله هيبقي اخر في يرم في عمرك.

تسنيم بحده : مفيش حاجه من غير تمن ي سليم.

سليم بغضب: وايه هو التمن الي انت عيزاه علشان تخرسي خالص.

تسنيم بمكر :انت انت التمن ي سليم انا دايما عندي القدره ان العب بمشاعر الرجاله واكسراهم الا انت ولو ده حصل وبقيت بتاعي اوعدك اني محدش هيعرف حاجه ابدا.

لتتصدع منه ضحكات عاليه لاستفزازها فمن هذه لتحاول امتلاك سليم الحديدي ليقترب منها سليم بخبث ومكر وبحركه سريعه منه قدحاصرها بين يديه ليتفحص جسدها بجراه لتنظر له برعب وخوف.

تسنيم بقلق تحاول اخفاءه : انت هتعمل ايه.

سليم بضحك وحده :ههههههه غبيه هتفضلي طول عمرك غبيه بقي بتهدديني طب وحياه امك لوريكي واخليكي تقضي معايا هنا ليله تحلفي بيها بقي ده احنا في مكان مفيش صريخ ابن يومين يسمعنا عايزه تكسريني انا بقي الي هكسرك واذلك وهخليكي زي الخاتم في صباعي لما اخود شرفك وادوسه تحت رجليا وساعتها هضمن انك متفتحيش بوقك ب نص كلمه.

تسنيم برعب :لا ي سليم متوصلهاش بنا لكده.

ليقاطعها اثر صفعه قويه تسقطها ارضا لتعترف لنفسها انها اخطأت خطا كبير عندما حاوله استفزاز الاسد. يتتتتتتتتتبع.

كان يجلس اندروا بتعب واعياء شديد اثر الكدمات والدماء التي تملاء وجه اثر الضرب.
اسد بغضب:بقي كل ده يطلع منك انت ي ابن الحرام.
اندروا بسخريه: والله انت عارف كويس اوي هو مين الي ابن حرام ي اسد.
سيف بغيظ:وحياه امك لنبعتك إسرائيل مقطع حتت انت وبنتك الجاسوسه العميله الي سليم كشفها من من اول يوم.
اندروا بحده :ولا هتقدروا تعملوا حاجه انا حراكتكم زي العرايس عليى كيفي عرفت ازي اخلي بنتي تشتغل في المخابرات المصريه عرفنا نضربكم صح بس انكشفت علي ايد عيال زيكم.
مراد بعيظ:العيال دول هيقعدوا يتفرجوا عليك انت وبنتك وانتوا بتتعدموا.
اندروبضحك واستهزاء :وروني هتعملوا ايه انا عايش في وسطيكم سنين بنقل في اخباركم وانتوا زي العبط محستوش ب حاجه ده 
غير العمليه الي تسنيم بتعملها دلوقتي وانتوا مستحيل توصوللها.
ليقاطعهم دخول سليم بغضب وهو ممسكا بتسنيم ليرميها ارضا ب غضب. 
اسد بدهشه:انت جبتها منين ي سليم. 
سليم بغضب:الوسخه دي كانت بتحاول تزرع قنبله في جنينه الفيلا كانت عايزه اتفجازنا الزباله دي بس نست ان احنا مركبين كميرات. 
اندروا بمكر: صدقوني انت هتخسروا اكتير لو موتوناوخصوصا انت ي سليم مش هتعرف مكان ابنك. 
سليم بصدمه:ابني انت بتقول ايه انطق. 
اندروا بخبث: انت فاكر ان ابنك مات ومراتك بتولد بس الي متعرفوش بقي ان احنا خطفنا ادامك حل من الاتنين ي سليم تخرجنا بره البلد تاخد ابنك غير كده مستحيل تعرف مكانه ابدا. 
ليتتطلعوا جميعهم الي بعضب بصدمه عارمه اما سليم فكان في عالم آخر من المعقول ان ابنه عايش وماذا يفعل في ذلك الاختيار الصعب يتتتتتتتبع. 
تابع رواية شياطين العشق الساخنة :٠ السارقات والعاشقان الجزء الثاني  :٠ +18 😍❤️❤️

 شخصيات روايه (شياطين العشق) اعرفوهم كويس وهستني رايكم ربنا يخليكم ليا ي غالين 😘😘😘😘😘😘😍😍😍❤️❤️❤️وهنبدء فيها انشاء الله بعد نوفيلا نار الحب يعني اربع خمس ايام كده انشاء الله


ريم فهد العامري :27شخصيه مجنونه جدا ولما لا فهي ابنه( فرح)ملكه الجنان ولكنها ايضا حنونه وجميله جدا تعشق مراد كثيرا تعمل مهندسه في شركات العامري 🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



مريم اكمل العامري :27شخصيه طموحه جدا تحب التحرر فهي مثل والددتها (انجي) واكمل والدها فهي شخصيه قويه وعنيده لكنها ستقع مع من سكثر ذلك العناد عندما تغرق في بحور عشقه ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😊😊😘😘


القناصه تسنيم اندروا :27شخصيه مغروره جدا تري انها اجمل فتاه علي وجه الارض عنيده قويه كل الرجال تشهد بجمالها الا (الملك سليم الحديدي) يري ان النساء لا يصلحون للعمل في ذلك المجال وهذا ما يجعلها دائما في صدام معه😘😘😘♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


جودي احمد الشناوي :27 فتاه جميله هادئه مثل والددتها دينا كانت خطيبه سليم لانه قرر انهاء كل شي بعد حادثته لينتهي بها الحال لتتزوج من ذلك المغرور سيف فهد العامري 😘♥️♥️😘😘♥️♥️😘😘😘😊😊😊😊😊



مراد اكمل العامري :27رائد مرح جدا ومتهور جدا ايضا لكنه شخصيه حنونه يعشق ريم ابنه عمه فهد وهي ايضا تعشقه وتغار عليه غيره مجنونه مما يوقعه في المشاكل والعديد من المفارقات 🌿🌿✨🎈🎈🎈🎈🎈🎈♥️♥️

سليم اسد الحديدي27 مقدم يلقب ب (ملك الداخليه ) يتعرض لحادث اثناء تاديته لمهمه ما للقبض علي مجرم خطير ماذا سيحدث عندما يعلم ان ذلك المجرم علي قيد الحياه شخصيه مرحه وسيم جدا وحازم جدا ومغرور جدا جدا💥💥💥🌿🌿🌿🌿

سيف فهد العامري : 27طيار شخصيه عنيده وعصبيه جدا يري دائما ان مايعجبه لابد ان يكون ملكه شخصيه متهوره لكنه وسيم جدا 😘😘😘🎉🎉🎉🎉

حمزه جلال العامري :27شخصيه حنونه مرحه جدا فهو بالنسبه لاولاد فهد واولا اكمل يعتبر عمهم لكنهم في نفس السن وذلك مما يجعله يشعر وكانه اخاهم وليس عمهم يعمل مدرب ل فريق ناشين كره القدم ويعشق الاكل كثيرا ودائما هو وفرح في صدام مع بعض 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂








تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-