القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث الروايات

رواية قرار في ليلة الدخلة كاملة +18

 رواية قرار في ليلة الدخلة كاملة

قرار في ليله الدخله القصه كامله 📷📷📷

انا عاوزه اقولك علي سر ضروري لازم تعرفه قبل متلمسني ..!؟

سر ايه ..؟؟

النهارده ليلة دخلتنا هوه ده وقت اسرار..؟؟

قومي يلا عشان ناخد شاور ونشوف هنعمل ايه يا حبيبتي ...!؟؟

النهارده احلي ليله في عمرنا خلي الأسرار بعدين انا قدامي احلي وأجمل بنت شوفتها في حياتي ، يعني مش وقت اسرار خالص ...!!

قالتله :

لا .. لازم قبل متلمسني اقولك علي حاجه وبعدها تقرر اذا كنت هتلمسني ولا لأ .. هتكمل معايا اصلا ولا لأ ...!!

اكمل معاكي ولا لأ ؟؟

ده الموضوع شكله كبير بجد ..!! ؟؟

لا احكيلي سرك ...؟

وبصوت واطي وكسره نفس وهي باصه في الارض من غير مترفع عينها في عينه قالت له:

قبل متتقدملي بثلاث سنين اتعرفت علي شاب معايا في الشغل اسمه حسين ، مع الوقت حصل بينا علاقة صداقة ..!!

وبعدين بقت علاقة حب استمرت حوالي سنة لدرجة اني بقيت بثق فيه جدا...!!

كنا بنخرج مع بعض ، نروح ونرجع من الشغل مع بعض ، ناكل .. نشرب .. نفرح .. نزعل مع بعض ..حصلت بينا علاقة حب بجد.. .!

اتفقنا علي الجواز ، لان فعلا في الوقت ده مكنش حد فينا يقدر يستغني عن التاني ..

وفي يوم طلب مني اني اروح معاه شقته ..!!

بحجه انه يوريني الشقه اللي هيتجوزني فيها..

طبعا رفضت وبشدة ، قولتله انت ازاي تطلب مني حاجه زي كده ، أتأسفلي وقالي انه مكنش يقصد حاجه غلط ..!!

كنت عارفه فعلا انه قصده سليم لانه كان إنسان كويس جدا وعمره مبفكر يأذيني !!

بس طلب مني تاني اروح معاه ، رفضت ، ألح عليا كتير لحد مفعلا وافقت في يوم اني اروح وروحت فعلا لاني كنت بثق فيه بجد ..!!

هناك بدأ يقرب مني ويحاول يلمس جسمي وقالي كلام حلو كتير كنت اول مرة اسمعه في حياتي لانه فعلا كان اول راجل في حياتي .!!

صديته في البدايه بس ضعفت وسلمتله نفسي بعد موعدني انه هيتقدملي ويتجوزني في اقرب وقت ، وكنت عارفه ومتأكدة انه مش بيكدب عليا...!!!!

وكانت اول واخر مره يلمسني ومتكررتش تاني وفضلت بعدها تعبانة ومنهاره فترة لآني عمري متخيلت اني ممكن اعمل كده ابدا ....!!

وفعلا بعدها بأيام قليله قالي انه هيجي البيت عندنا عشان يتقدملي بعد أسبوع ..!!

كنت هطير من الفرحه وكان اسعد يوم في حياتي وأحلي خبر سمعته ...!!

وقبل اليوم المحدد اللي هوه هيجيلي فيه البيت عشان يطلب ايدي من ابويا ..؟؟

وفي يوم من أسوء الأيام اللي عشتها في حياتي لو مكنش اصعبهم علي الإطلاق ..!!

روحت الشغل ومكنش حد يعرف العلاقة اللي بيني وبين حسين من زملائنا في الشغل خالص ..!!

لاقيت زمايلي في الشغل كلهم قاعدين زعلانين وعلامات الصدمة والحزن الشديد باينه علي وجوهم ومنهم اللي كان بيبكي ..!!؟؟

سألتهم في ايه ..؟؟

صدموني وقالوا .....؟↚

عايزين تعرفه هيحصل ايه ادخلو هن 

تكمله القصه

نحن نجتهد حتي ناتيك بكل جديد برجاء التعليق ع المنشور من اجل الاستمرار في وصول باقي الاجزاء لك برجاء علقو ب10ملصقات ومتابعه لتصلك باقي القصه وعمل مشاركه للقصه

بقية القصة بعد تفاعلكم بعشر ملصقات..قرار في ليله الدخله((الجزء الثاني والثالث))

لاقيت زمايلي في الشغل كلهم قاعدين زعلانين وعلامات الصدمة والحزن الشديد باينه علي وجوهم ومنهم اللي كان بيبكي ..!!

سألتهم في ايه ..؟؟

صدموني وقالوا ان جالهم خبر ان حسين مات في حادثه النهارده ..!!!!

انهارت ومكنتش مصدقه ..!!

طب ازاي وليه ..؟؟

واشمعنا دلوقتي ده ، كان هيجي يتقدملي خلاص ..!!

فضلت اعيط لحد ما أغمي عليا

لما فوقوني كانوا رغم انهم زعلانين ومتأثرين جدا لموته ..!!

الا انهم تعجبوا لشده زعلي عليه ، اللي واضح عليا جدا اكتر منهم كلهم ، والل وصلني بعد كده اني انهارت تماما لدرجة ان بعدها بفترة قصيرة قدمت استقالتي وسبت الشغل تماما ..!!

في الاول كانت مصيبتي ان راح مني حبيبي لكن بعد كده افتكرت المصيبة الأكبر اني مش بنت ..!!

وهوه مات وسابني أواجه مصيري لوحدي ..

قعدت كتير مش عارفه اعمل ايه ..؟؟

فكرت في كل حاجه غلط وصح لدرجه اني فكرت انتحر كتير ...؟؟

بس كنت بخاف ..

مش من الموت ..؟ لا بخاف من ربنا..

انا طول عمري بعرف ربنا واللي حصل مع حسين كان غلطتي الوحيده في الدنيا

بعدها اتقدملي شباب كتير وانا كنت دايما برفض وهتجوز ازاي وانا مش بنت ..؟؟

لحد ما اهلي في البيت وعيلتي والجيران ابتدوا يستغربوا ويسألوا سبب رفضي لكل العرسان دي ومن غير سبب مقنع ..؟؟

خلاص مبقاش عندي حجج تاني أقولها لابويا وأمي ..؟؟

وابتدوا يضغطوا عليا ولولا انهم واثقين فيا ثقة عمياء كانوا شكوا اني في حاجه غلط انا مخبياها عليهم ...!!

لحد ما انت جيت اتقدمت !!

ومكنش ينفع ارفض تاني !!

فتوكلت علي الله ووافقت

في الاول كنت ناويه اكررهك فيا عشان انت اللي تسيبني ..

بس لما عرفتك كويس .. حبيتك وانت حبيتني ..

وفي كتير من الأوقات كنت بنسي اللي حصل من كتر منا مبسوطه معاك ..

وتخيلت انك ممكن تسامحني لو عرفت سري ..

وفكرت كتير احكيلك بس كنت خايفه تسيبني

وكان ممكن اعمل عمليه وانت مكنتش هتعرف حاجه ....

بس اخر قرار خدته اني اقولك علي سري ومصلحش الغلط بغلط وانت ليك الحق كل الحق انك تعمل اللي انت عاوزه ...؟؟

بس أرجوك لو مش ناوي تكمل معايا وده حقك استر عليا وخليك معايا فتره وبعدين طلقني ..!!!؟

وهتنازل ليك عن جميع حقوقي ومش عاوزه منك اي حاجه لآني مستاهلش أي حاجه....

ولو رحمتني واتممت زواجك مني هتلاقيني ان شاء الله مخلصة لك ما تبقا لي من عمري وهعيش لخدمتك الباقي من حياتي لان انا فعلا مش وحشه .. وبحبك فعلا ..

وعمر محد لمسني غيره وكانت المره الأولي والاخيره ...

انا بحبك فعلا وربنا بيرحم ويسامح وانا مستنيا منك تسامحني وتسترني ولا تفضحني ...

القرار ليك واللي انت هتقوله هنفذه لان من حقك تعمل اللي انت عايزه ...!!

بس صدقني انا مكذبتش عليك في شئ في كل الكلام اللي قولتهولك ..!!

ومِسكت المصحف وحلفت له علي صدق كلامها ..!

كانت صدمته من اللي سمعه منها كبيره وشديده لدرجه ان بعد مهيا خلصت كلامها ومستنيا تسمع قراره فضل ساكت ومتنح ليها ومش بيتكلم لبضع دقايق ...!!!؟

وفجأة قام وقف وأتكلم وقالها ......

قرار في ليله الدخله (الجزء الثالث)

.

وفجأة وقف وقالها :

انتي كدابه وغشاشه ..!!

انتي واحده منحله ...!!

انا ازاي اتخدعت فيكي كل الفتره دي..؟؟

بكره تخونيني وتعملي كده مع حد تاني زي معملتي معاه ...؟؟

ضربها بالقلم وقعت علي الارض ، ضربها برجله في وشها وهيا علي الارض ..!!!

وشها كله دم ، وهيا بتبكي وبتترجاه يرحمها بس مفيش فايده ...!!

شدها من فستان الفرح وجرجرها علي الارض وخرجها بره الشقه ...!!

اتوسلت ليه واترجيته يسترها ...!!

باست رجله وهيا علي الارض عشان ميفضحهاش ...!

جرجرها علي الارض ونزلها علي السلم بفستانها الابيض اللي اتملي دم ..!!

ونزلها علي الشارع ....!!

من اول منزل الشارع ابتدي يشتمها ويهينها ويضربها في الشارع من اول بيته لحد موصل لبيت أهلها ...!!

وفضحها في كل المنطقة ، رغم كل توسلاتها ليه انه يسترها لوجه الله....!!

وصل لحد بيت أهلها وفي وسط الشارع نادي علي ابوها...!؟

ابوها بص من البلكونة واتصدم لما شاف منظر بنته وهيا كل جسمها دم تحت البيت يوم فرحها ...!!!

نزل ابوها جري وزقه ، وشد بنته من أيده ، اللي كانت منهاره وخدها في حضنه ، وسأله في ايه يا حيوان ..!!!؟؟؟

ايه اللي انت عملته في بنتي ده يا كلب يا بن الك...؟؟

قاله بنت مين يا حاج ..؟

وبأعلي صوته قاله ..؟؟

بنتك مش بنت ..!!

بنتك ضحكت عليا وانت كمان ضحكت عليا ...!!

شوف بنتك غلطت مع مين وجوزهاله ....!!

لكن انا لا ...!!

ولو انت راجل أغسل عارك واقتلها دلوقتي...!!!

بنتك طااااااااالق ...!!!!!!

هيا خلاص انهارت ووقعت من طولها في حضن ابوها اللي سابها من أيده لما سمع كلام جوزها فوقعت علي الارض ...!!!

جوزها سابهم ومشي وأبوها واقف مبينطقش وأهل المنطقة كلهم اتفرجوا علي اللي حصل ....

كل الناس واقفة ...

منهم اللي مصدوم ومنهم اللي زعلان ومنهم اللي شمتان ومنهم اللي فرحان ، بس الأكيد ان كلهم شافوا اللي حصل ...!!

ابوها بص ليها وهيا مرميه علي الارض ودموعه نزلت ...

متعرفش دموع زعل علي منظر بنته والل حصل فيها ..؟؟

ولا دموع انكسار بعد الفضيحة اللي حصلتله ..؟بس الأكيد ان دموعه نزلت وبغزارة وبعدها طب وقع جنبها مبينطقش ....!!

الناس جريوا عليهم خدوهم الاتنين علي اقرب مستشفي ..؟؟

وقبل ميلحقوا يسعفوا ابوها .. قبل حتي ميوصل المستشفي كان مات ...!!!

وهيا لسه عايشه..

بس ياريتها ماتت ...!!

بعد يومين في احدي غرف المستشفي ..؟؟

ممرضة :

مش هيا دي العروسه اللي جات اول امبارح وكان يوم فرحها ...؟؟

اه هيا بس غريبه محدش عبرها ولا زارها من ساعة مجبوها ، حتي لسه بفستان فرحها ..!!

فاقت وابتدت تفتح عنيها وابتدت تسمع الممرضات بيقولوا عليها ايه ..؟

ممرضة:

اه أصل بيقولوا يوم مجت كان ابوها معاها بس مات اول موصل المستشفي ...!!

سمعت كلامهم صرخت ...

بابا مات بسببي ..،؟

لا لا .. انا السبب انا السبب ، انهارت عياط ...

جريت الممرضة عليها واديتها حقنة مهدئه ..

بعد يومين تاني ..

قاعده علي السرير في المستشفي مبتتكلمش بتقول في بالها يارب ده كله يكون كابوس ميكونش حقيقة ...

يارب أقف معايا انا مغلطش في حياتي غير الغلطة دي ..

اه غلطة كبيره بس كفاية عقاب كده انا مش هقدر استحمل تاني ...

وبتدعي من كل قلبها ان اللي حصل ميكونش حصل ...

ميكونش حقيقة يكون حلم وتفوق منه ..

بتحاول تتعلق في اي امل حتي لو مستحيل ..!!

بس اتأكدت انه حقيقة مش كابوس لما أمها دخلت عليها الاوضه ..

اول ماشفت أمها انهارت عياط..

وكأنها كانت مستنيه القشة اللي هتنجدها من بحر همومها ...؟؟

حضن أمها ...

كانت مستنيه أمها تاخدها في حضنها وتطبطب عليها وتقولها معلشي وتهون عليها ...

بس أمها كان وشها كله غضب وحزن ولبضع ثواني انتزعت الرحمة وعاطفة الأمومة من قلبها وقالتلها ...؟؟؟؟؟

ابوكي اللي تعب في تربيتك مات بسبب عارك ...!!

وانا من النهارده مليش بنات ولما تخرجي من المستشفي متجيش علي البيت ...!!؟؟

شوفي حته تاوي نفسك فيها ، او اقولك لو عندك شجاعه وذرة شرف اقتلي نفسك ..!!

وخلصينا من عارك ومش عاوزه اشوف وشك تاني كفايه فضيحتنا وعارنا ...!! ؟↚

.وسابتها ومشيت..!!!!!!قرار في ليله الدخله(الجزء الرابع) والخامس 📷📷📷📷

بين يوم وليله كل شي اتغير ، من ساعات قليله بس كانت قاعدة في الكوشه جنب حبيبها وكل الناس بترقصلها وفرحانه ليها ، دلوقتي كل أبواب الدنيا قفلت في وشها ، وكل الناس بتبعد عنها .. حتي اقرب الناس .. أمها ..؟!

مش عارفه تعمل ايه ..؟؟

طب تروح فين ولا مين هيستحملها بالاخص بعد محكايتها بقت معروفه لكل أصحابها وأهلها وجيرانها ...؟؟

فكرت تنتحر بجد المرادي ...!!

حاولت كذه مره بس علي اخر لحظه وعشان هيا فعلا مؤمنة وبنت كويسه كانت بتقول لا مش هخسر دنيتي واخرتي ...

كلنا بنغلط بس هيا غلطها كان كبير !!

خرجت من المستشفي بعد ما ممرضة ادتها هدوم تلبسها بعد ما صعبت عليها ...

طب تروح فين ..؟؟

افتكرت واحده صاحبتها من ايام الكلية كانت ساكنه في طنطا بس ليها شقة في القاهره كانت بتعد فيها ايام الدراسة ....

معهاش تليفون معهاش فلوس معهاش اي ورق معهاش اي حاجه بس عندها يقين ان معاها ربنا ..!!

راحت علي الشقة وسألت البواب اذا كان معاه رقمها ....؟؟

وفعلا طلع معاه الرقم واتصلها بيها ..

سلمت عليها وقالتلها انها محتاجه تعد في الشقة يومين ولو تقدر تيجلها بأسرع وقت لانها في الشارع ...؟؟

صاحبتها قالتلها انها جايه بعد يومين ، بس مفتاح الشقة مع البواب وتقدر تاخده منه وتعد في الشقة لحد مهيا تيجي من طنطا ...

البواب أداها المفتاح وبصلها بصه غريبه ..؟؟

بصة سخرية واستهزاء ، اداها المفتاح وسألها اذا كان في حد هيجلها ولا لأ ..؟؟

قالتله حد مين لا مفيش حد هيجي وسابته وطلعت علي الشقة ...

استريحت شويه اليوم ده وتاني يوم راحت شركتها القديمة تحاول ترجع الشغل تاني ....؟؟

بس مرضيوش يرجعوها لان الخبر كان أتعرف من بعض زمايلها ...

وبكل قسوة وطردوها من الشركة ....

رجعت الشقة وهيا يائسة من الحياه كل حاجه بتتقفل في وشها وكأنها جرثومة ..!!

تاني يوم صاحبتها جت من طنطا ..

سلمت عليها وقعده مع بعض وحكيتلها كل حكايتها ..

بس الغريب ان صحبتها ولا اتأثرت من حكايتها وقالتلها ولا يهمك عندي شغل ليكي ...!!؟

بس تسمعي الكلام وتوافقي علي كل اللي هقولهولك ...؟؟

فرحت جدا وقالتلها ماشي اي شغل بس اكل عيش ومكنش عاله عليكي ....

قالتلها من النهارده انسي اسمك القديم واسم الشغل بتاعك هيبقا صافي ...؟

صافي ..؟

مش مهم صافي صافي المهم اشتغل بس قوليلي هشتغل ايه ..؟؟

قالتلها ايه يا بنتي البراءة اللي انتي فيها دي انتي لسه معرفتيش هتشتغلي ايه ؟؟؟

لا معرفش...؟؟

هتشتغلي هنا معايا ومعانا بنات تاني ...!!

في رجاله بيجوا يعدوا معانا بليل شويه يفرفشوا ويتبسطوا ....!!!

ويباتوا ويمشوا الصبح وكل ليله بألف جنيه ليكي ، ، في اسهل من كده يا صافي ..؟؟......ياتري هتعمل ايه.....

قرار في ليله الدخله ((الجزء الخامس))

هتشتغلي هنا معايا ومعانا بنات تاني ...!!

في رجاله بيجوا يعدوا معانا بليل شويه يفرفشوا ويتبسطوا ....!!!

ويباتوا ويمشوا الصبح وكل ليله بألف جنيه ليكي ، ، في اسهل من كده يا صافي ..؟؟

اتصدمت من الل سمعته من صاحبتها وقالتلها انا مش صافي ومش ممكن هكون كده..!!

شتمتها وسابت الشقة وجريت ، وفهمت ليه البواب كان بيبصلها بصات غريبه وليه كان بيسأل اذا كان حد هيطلعلها ...!!!

نفس المشكلة تروح فين ....؟؟

معهاش اي حاجه ، ولا فلوس ولا حتي اي إثبات لشخصيتها...

لفت في الشوارع تدور علي اي شغل ، أبواب كتير اتقفلت في وشها بس فضلت تدور وتلف لحد مـ لقت شغلانة في محل ملابس ...

من فرحتها وان هيا ملهاش مكان تروحه قالت لصاحب المحل انا هشتغل من دلوقتي ...!!

الراجل استغرب وقالها ماشي اشتغلي ..

اخر اليوم .. الساعة عدت 12 بليل وهيا بتنام وهيا واقفة من التعب ، صاحب المحل قالها انت ليه مطلبتيش انك تروحي ...؟؟

يلا اتفضلي روحي وتعالي بكره بدري ؟

سكتت شويه وبعدين بصت للأرض وقالتله انا مليش مكان اروح فيه ...؟↚

انا من الأرياف وجايا هنا عشان اشتغل ، ياريت تقفل عليا المحل ابات فيه لحد الصبح ...!!!

رد الراجل وقالها :

بصي يا بنتي انتي صعبتي عليا بس انا مش هقدر اسيبك في المحل ، في لوكانده قريبة من هنا هديكي فلوس وتباتي فيها لحد متشوفيلك مكان ..؟

قالتله حاضر وشكرته ، بينها وبين نفسها قالت اهوا اي مكان انام فيه ويحميني من الليل والضلمه ..

اداها فلوس مش كتير ووصفلها اللوكانده وهيا راحت علي هناك ، مكان متواضع جدا والناس اللي فيه شكلها مش ولا بد ..

الراجل حجزلها أوضه من غير حتي ميسألها علي اي حاجه ولا بطاقه ولا اي إثبات شخصيه وده بعد مفضل يبصلها بصات غريبة .. بصات شهوانيه ....؟؟

طلعت الاوضة وكانت هتموت من التعب وقلة النوم ..!!!

..نامت وبعدها بحوالي ساعتين صحيت علي حد بيلمس جسمها وبيتحرش بيها ...!!؟

قامت مفزوعة وصرخت ..!!

سد بؤها وقالها لو صرختي تاني هقتلك وبدأ يتحسس في جسمها تاني ..

مهمهاش يقتلها ولا يضربها وفضلت تقاومه وصرخت بأعلي صوتها لحد مخرج جري بره الاوضه لما ملقاش منها اي استجابه..!!

قفلت الاوضة اللي كانت من غير اي قفل او ترباس ، لفت نفسها ببطانيه وقعدت علي السرير ، فضلت تعيط بحرقة ، خايفه تنام ، وقاعده مرعوبه ، خايفه لحد يخش عليها تاني الاوضة ..

فكرت تنزل وتسيب اللوكانده بس هتروح فين ..؟؟

فضلت قاعده صاحية لحد النهار مطلع وخدت نفسها ونزلت علي تحت...

وهيا خارجه شافت الراجل اللي اتهجم عليها (عامل الريسبشن) بصلها بصة تهديد وهيا اترعبت منه وخرجت ومتكلمتش ولا كلمة وراحت علي المحل ...

صاحب المحل وصل لاقاها قاعده قدام المحل مستنياه ، قالها ايه جابك بدري كده ..؟؟

دخلوا المحل وحكيتله علي اللي حصل من عامل اللوكانده وكان رده صادم بالنسبه ليها ..؟؟

قالها ......

قرار في ليله الدخله (الجزء السادس والسابع الاخير)

دخلوا المحل وحكيتله علي اللي حصل من عامل اللوكانده وكان رده صادم بالنسبه ليها ..؟؟

قالها انا مش عاوز مشاكل واكيد هو معملش كده من نفسه .. اكيد انتي اغرتيه ، او بصتيله بصه كده ولا كده عشان كده فكر يتهجم عليكي ...!!!

ولو عاوزه تشتغلي هنا معايا في المحل انا مليش دعوه بمشاكلك تنامي في لوكانده تنامي في الشارع انا ميهمنيش ، يهمني المحل وبس ..!!!؟؟

عينيها دمعت وقالتله ماشي تحت أمرك انا هشتغل في المحل وبس ومش هشغلك معايا بمشاكلي ...

عدي اليوم والمحل قفل وفكرت تروح فين ..؟؟

تاني فضلت تلف في الشوارع وللأسف ملقتش قدامها غير انها ترجع اللوكانده ، بتخاف من الضلمه ، والجو برد ،،،!!

دخلت اللوكانده لقت نفس الراجل قاعد ...!!؟

وهوه اتفاجئ لما لاقها رجعت تاني بعد الل عمله معاها الليله الل فاتت ..!!!

دخلت عليه وقربت منه وقالتله :

بالله عليك انا مليش مكان تاني انام فيه فأرجوك سيبني في حالي انا كل اللي عاوزاه مكان يسترني من الليل لحد الصبح اعتبرني أختك وسيبني في حالي ...!؟؟

رد بكل بجاحه وقالها :

وانا كلمتك يا مدام اتفضلي علي اوضتك المكان ده محترم ...!!

طلعت الاوضه وهيا بتترعش من الخوف والبرد ودموعها مغطية وشها ، مقدرتش تنام من الخوف ، بعدها بحوالي ساعة باب الاوضة اتفتح عليها ودخل العامل ومعاه واحد تاني ...!!؟؟

حاولت تصرخ بس هما مسكوها وسدوا بؤها والعامل قالها لما انتي مش كده وشريفة اوي ايه رجعك تاني اللوكانده يا حلوه ..؟؟

مستسلمتش وفضلت تقاومهم شويه وتترجاهم يسيبوها في حالها شويه ....؟؟

مستجبوش لدموعها ولالصراخها وفضلوا يضربوها عشان تستسلم وهيا لآخر لحظة بتقاوم....

ضربوها وقطعوا هدومها ، من كتر الضرب والتعب والمقاومة أغمي عليها ...!!

وبكل عنف ووحشية وبدون رحمة ولا ضمير الاتنين اغتصبوها وهيا نايمه مش قادره تتحرك فاقدة الوعي تماما ..!!!!!

سابوها وخرجوا ..

فاقت وتمالكت نفسها شويه وفضلت قاعده علي السرير مصدومة مبتتحركش....

بتفتكر كل حاجه حصلتلها ، من اول الحكاية لآخرها ، كل ده ابتدي بلحظة ضعف منها وانتهي بكارثة ، حياتها اتدمرت من كل اتجاه ..

قامت في نص الليل لبست ونزلت ...!؟

قابلت الاتنين واقفين تحت باصولها وضحكوا ..

سابتهم وخرجت للشارع ، ولأول مره مش خايفه من الضلمة والليل ...

ماشية في الشارع عندها لا مبالاه مش حاسه باي حاجه حواليها ....

كل اللي حصلها شايفاه قدام عينيها من اول مطلعت الشقة مع حبيبها واللي حصل من جوزها وموت ابوها وكلام أمها وشقة صاحبتها وصاحب المحل ولحد اللي حصل في اللوكانده ....

شريط حياتها قدام عينيها شغال ..

شاورت لتاكسي والدنيا كلها كانت سوده في عنيها ..

قالها علي فين ..؟!

قالتله علي عنوان صاحبتها ...لمعرفه الجزء الاخير

هناك شكوي متكررة من عدم وصول باقي الاجزاء وذلك بسبب قله التفاعل لذلك علق ب10 ملصقات ليصلك الجزء الاخير فور نزوله

ملحوظه القصه تصل للمتابعين المتفاعلين فقطقرار في ليله الدخله الجزء الاخير

شاورت لتاكسي والدنيا كلها كانت سوده في عنيها ..

قالها علي فين ..؟!

قالتله علي عنوان صاحبتها

وفي نص الطريق بصلها وقالها :

معاكي فلوس للأجرة ولا هاخد حقي ازاي ..؟؟

بكل برود ومن غير حتي متبص في وشه قالتله :

انا مش معايا فلوس خد حقك بالطريقة اللي تعجبك بس المهم توصلني ..

خلاص مش حاسه بأي حاجه ومبقاش فارق معاها اي شئ ..!!

السواق خد حقه بطريقته وهيا كأنها حته صنم جماد مش بيحس .. مش بينطق .. ولا حتي تقريبا بيتنفس ...!!

وصلها لشقة صاحبتها ..

طلعت وخبطط علي الباب ...

صوت رجاله وستات جوه وصوت صاحبتها بيقول مين اللي بيخبط ...؟؟؟

بكل تلقائية ردت وقالت :؟↚

انا صافي ...!!!!!!

بعد عشرين سنة ..........

يا مدام صافي جايبالك النهارده بنتين جداد بس ايه مزز يا مدام ..

وريني يا ختي كده المزز ديه ، انتي عمرك جبتيلي بنت عليها القيمة كلهم معفنين وبنضفهم وبعدين يسيبونا ويشتغلوا لحسابهم ..!!

لا يا مدام بس المرادي بنتين زي القمر وأول مره في الشغلانه ...!!

ومستعدين يعملوا اي حاجه بس يلاقوا حته يناموا فيها وفلوس يصرفوها ، حتي اتفرجي كده يا مدام ...؟؟

اه حلوه البت دي ، وكمان شكلها مش غريب عليا ، خدي يا حلوه اسمك ايه وجايا منين وايه قصتك يا بت ....!!؟؟

تحت أمرك يا مدام صافي ، وبكل براأه حكتلها قصتها وأنها اول مره تشتغل كده بعد مسلمت نفسها لحد بتحبه وضحك عليها وأبوها كان هيقتلها وهيا هربت ....

افتكرت نفسها وازاي بقت صافي...

النهاية واحده لقصص مختلفه وظروف مشابهه والبداية لحظة ضعف يليها ندم ومن ثم ضياااااع تام وعقاب وألم بدون رحمة .....

والصدمة الأكبر لما عرفت من كلامها مع البنت ان دي بنت الراجل اللي اتسبب في كل اللي حصلها ، الراجل اللي اتوسلتله انه يسترها ورفض ، الراجل اللي كان جوزها وطلقها لما حكيتله حكايتها ..

يا الله .. بعد عشرين سنة بنته بيحصل فيها نفس الل حصل معاها ..!!

هتعمل معاها ايه ..؟؟

ترجعها لابوها يقتلها ولا ترميها في الشارع تنهشها الكلاب الآدمية بدون اي رحمة ولا ضمير ، هيا دايره ولازم تكمل ...!!

بكل برود قالت للبنت :

انتي من النهارده تنسي اسمك الحقيقي انتي اسمك دلوقتي صافي ...!!

ادخلي يا صافي الاوضة اللي هناك دي هتلاقي ممدوح بيه عاوزاكي تبسطية ......؟↚

---------------

تـمـت

مفيش حد فينا كامل كلنا بنغلط وربنا بيسامح وبيغفر فواجب علينا احنا كبشر نسامح ونرحم بعض عشان وبنا يرحمنا

ومش معني كلامي اننا نغلط ومن ثم نطلب المغفرة عشان مش مضمون تلاقي اللي هيسامحك

وخلي بالكم عشان كل غلط كبير ابتدي بغلط صغير جدا ..




هل اعجبك الموضوع :

تعليقات