القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث الروايات

رواية دكتور افقدني اغلى ما املك الجزء الخامس 🔞🔥+18😱

 الفصل الخامس

وصلت كريمه وساره الى المنزل يجيدون صابر قاعد بانتظارهم

صابر : خير طمنيني

كريمة : الحمدلله خير ياصابر ، روحى انتى ياسارة استريحي في اوضتك يابنتى

سارة : حاضر

صابر : هااااا احكى

كريمة : اعملك شاى انا وانت

صابر: ياستى مش عايز شاى احكيلي فيها ايه البنت بتعيط كل شوية من ايه عايز اطمن

كريمه : بنتك زى الفل ياصابر ودماغك اللى كانت مودياك بعيد دى زعلتنى منك

صابر: طيب الحمد لله ان البنت كويسه انا هادخل انام بقا عشان شغلي الصبح

كريمه : استنى بس اكمل كلامى

صابر : هو لسا في كلام تانى ماتنطقي بقا

كريمه : اصل الدكتور ...............

صابر: ساكته ليه تانى

بتوجعيلي بطنى ليه ماتنطقي ياكريمه 😡

كريمه : الدكتور قال ان في خراج طالعلها

صابر : نعم… مش فاهم

كريمه : دا امر الله ومش بأدينا وشئ وارد

صابر: لا حول ولا قوة الا بالله ،والعمل

كريمه : لا بسيطه الحمد لله عطانا علاج واشترينا واحنا راجعين

صابر : طب بالشفا ان شاء الله الحمد لله لحد كدا

كريمه : احضرلكم العشا بقا

صابر : لأ مالييش نفس انا داخل انام

كريمه :لسا بدرى ياحج انا عايزاك في كلمتين جوا اوضتنا

صابر : خير ياكريمه

كريمه : تعالى طيب

دخلو الاوضه

صابر : خير

كريمه : ......................

صابر : هاتنطقى ولا اسيبك وانام واحلف ما اسمعش منك ولا كلمه

كريمه : بالهداوة يا اخويا اصل الدكتور قال لازم الخراج يتنضف

صابر : مش فاهم

كريمه : الدكتور قال لازم يتنضف عشان مايرجعش يطلع تانى واديك شايف البنت اتألمت اد ايه

صابر : طب ماتنضفهولها انتي ..انتي امها

كريمه : لا ياصابر انا مش هاعرف دا الدكتور هو اللى هاينضفهولها

صابر : انتي بتقولى ايه ياوليه انتى ،انتى اتهبلتى ولا ايه

كريمة : نتكلم بالهداوة ووطى صوتك عشان البنت ماتسمعش وزمان مالك ابنك على وصول

صابر: وهى بنتك موافقه على كدا

كريمه : ما باليد حيله ،التعب ال جالها كسرها وخزالها وخلاها عايزة تفوق وتشفى ياقلب امها

صابر : ا سكتى خالص واطلعى برا الاوضه واياكى الائيكى يتقوليلي الكلام الفاضي دا تانى

كريمه : بس

صابر : ولا بس ولا كلمه برا عشان انتى اتهبلتى

كريمه : ياحج البنت لازم الدكتور ينضفلها الخراج بنفسو عشان ميأثرش عليها بعدين بنتك بنت بنوت

صابر : اديكى قولتى بنت بنوت

ازاى تعمل تنضيف فى حته زى دى

كريمه : ماهو الدكتور فهمنى وقالى انها هاتتبنج وهايشيل الخراج بالمشرط وينضف براحه بعيد عن طبقتها

صابر : وكمان مشرط وبنج، لا انتى مجنونه رسمى ،امشي ياوليه اطلعى برا بدل ما احدفك بالكوبايه

كريمه : طب

صابر : امشي 😡

كريمه خرجت من اوضتها ضعيفه حزينه ومش عارفه تقنع جوزها ازاى ،الباب خبط

تفتح الباب

مالك : امى حبيبتي ياست الكل وحشانى 😘

كريمه : اهلا يابنى

مالك : فى حاجه يا امى مالك في ايه

كريمه: مافيش حاجه يامالك بس تعبت فى شغل البيت النهردا

مالك : سلامتك يا امي. وساره ماسعدتكيش في البيت ليه؟

كريمه : اختك ساعدتني شويه بس انت عارف الكليه ومذاكرتها برده.

مالك : طيب يا ماما هادخل احضر انا العشاء.

كريمه :لا انا هاحضرلك بس انت ادخل غير هدومك

مالك : ربنا مايحرمنيش منك ياست الكل

كريمه تدخل تلقي نظرة على بنتها وتطلب منها احضار العشاء لها وترفض سارة

كريمه : لازم تاكلى يابنتى

سارة : لا ياماما انا اخد الدوا وماليش نفس

كريمه : خدتى ايه

سارة : اخد المضاد والمسكن

كريمه طب كنتى اخدتى المضاد بس يابنتى بلاش مسكن كتير غلط عليكى

سارة : ماهو انا مش هاستنى لما الوجع يجيلي تانى واعد اعيط واستنى لما المسكن يعمل مفعوله

كريمه : معليش يابنتى دا امر الله وهاتبقي كويسه

انا هاروح احضر لاخوكى العشا

تخرج كريمه وتعشي مالك ابنها وتشيل مكان العشا

مالك: تصبحي على خير ياماما

كريمه : مش تقعد شويه يابنى هو انت تيجى من الشغل عالنوم

مالك : لا ما اصل انا هاكلم الموزة شويه قبل ما انام 😉😂

كريمه : ههههه جاتك ايه يا مالك ،خلى بالك من بنات الناس مش لعبه عندك اخت

صابر : ياكرررريمه

مالك : ماتخافيش ياامى انا تربيتك

صابر : يااااكريمه

مالك : روحى ردى على بابا بسرعه

كريمه : ماشي يابنى تصبح على خير

مالك : وانتي من اهل الخير ياامي ..وانتي كمان روحي للحاج بينده عليكي كتير 😉

كريمه : امشي ياواد لحسن اضربك 😀😀

مالك : لأ الطيب احسن سلام 😘

تدخل كريمه غرفتها وتشوف جوزها ومتأمله خير

كريمه : خير ياصابر

💫💫رأيكم يهمنى 💫💫


هاااااا رايحين فين بعد ماقرأتو 🤔انزلو وعلقو قبل ماتمشو 👇👍 توقعاتكم بقا وانتم بتعلقو بالعشرين ملصق ماتنسوش تسبولي تعليق وتقولولي عم صابر هايوافق عالجراحه🤗

عايزة اقولكم قبل ماسيبكم ان الروايه دي فيها دراما 🎭 👈يعني هاتعيطو 😭

فيها ضحك😂

فيها رومانسي😍

كملو الرواية للاخر👌


علق ب 20 ملصق ومتابعه الصفحه الشخصيه

رواية دكتور افقدني اغلى ما املك الجزء الخامس 🔞🔥+18😱

الحلقة قيد الرفع على الموقع  الآن

عُد لزيارة موقعنا بعد قليل

اكتب في جوجل (مجلة اضواء روايات pdf )

وستجد الروايات الجديدة بحلقاتها الجديدة داخل الموقع



واترك تعليق على هذا المقال لنرسل لك اشعارًا عند نشر الحلقات الجديدة.



هل اعجبك الموضوع :

تعليقات