الفصل الخامس
وصلت كريمه وساره الى المنزل يجيدون صابر قاعد بانتظارهم
صابر : خير طمنيني
كريمة : الحمدلله خير ياصابر ، روحى انتى ياسارة استريحي في اوضتك يابنتى
سارة : حاضر
صابر : هااااا احكى
كريمة : اعملك شاى انا وانت
صابر: ياستى مش عايز شاى احكيلي فيها ايه البنت بتعيط كل شوية من ايه عايز اطمن
كريمه : بنتك زى الفل ياصابر ودماغك اللى كانت مودياك بعيد دى زعلتنى منك
صابر: طيب الحمد لله ان البنت كويسه انا هادخل انام بقا عشان شغلي الصبح
كريمه : استنى بس اكمل كلامى
صابر : هو لسا في كلام تانى ماتنطقي بقا
كريمه : اصل الدكتور ...............
صابر: ساكته ليه تانى
بتوجعيلي بطنى ليه ماتنطقي ياكريمه 😡
كريمه : الدكتور قال ان في خراج طالعلها
صابر : نعم… مش فاهم
كريمه : دا امر الله ومش بأدينا وشئ وارد
صابر: لا حول ولا قوة الا بالله ،والعمل
كريمه : لا بسيطه الحمد لله عطانا علاج واشترينا واحنا راجعين
صابر : طب بالشفا ان شاء الله الحمد لله لحد كدا
كريمه : احضرلكم العشا بقا
صابر : لأ مالييش نفس انا داخل انام
كريمه :لسا بدرى ياحج انا عايزاك في كلمتين جوا اوضتنا
صابر : خير ياكريمه
كريمه : تعالى طيب
دخلو الاوضه
صابر : خير
كريمه : ......................
صابر : هاتنطقى ولا اسيبك وانام واحلف ما اسمعش منك ولا كلمه
كريمه : بالهداوة يا اخويا اصل الدكتور قال لازم الخراج يتنضف
صابر : مش فاهم
كريمه : الدكتور قال لازم يتنضف عشان مايرجعش يطلع تانى واديك شايف البنت اتألمت اد ايه
صابر : طب ماتنضفهولها انتي ..انتي امها
كريمه : لا ياصابر انا مش هاعرف دا الدكتور هو اللى هاينضفهولها
صابر : انتي بتقولى ايه ياوليه انتى ،انتى اتهبلتى ولا ايه
كريمة : نتكلم بالهداوة ووطى صوتك عشان البنت ماتسمعش وزمان مالك ابنك على وصول
صابر: وهى بنتك موافقه على كدا
كريمه : ما باليد حيله ،التعب ال جالها كسرها وخزالها وخلاها عايزة تفوق وتشفى ياقلب امها
صابر : ا سكتى خالص واطلعى برا الاوضه واياكى الائيكى يتقوليلي الكلام الفاضي دا تانى
كريمه : بس
صابر : ولا بس ولا كلمه برا عشان انتى اتهبلتى
كريمه : ياحج البنت لازم الدكتور ينضفلها الخراج بنفسو عشان ميأثرش عليها بعدين بنتك بنت بنوت
صابر : اديكى قولتى بنت بنوت
ازاى تعمل تنضيف فى حته زى دى
كريمه : ماهو الدكتور فهمنى وقالى انها هاتتبنج وهايشيل الخراج بالمشرط وينضف براحه بعيد عن طبقتها
صابر : وكمان مشرط وبنج، لا انتى مجنونه رسمى ،امشي ياوليه اطلعى برا بدل ما احدفك بالكوبايه
كريمه : طب
صابر : امشي 😡
كريمه خرجت من اوضتها ضعيفه حزينه ومش عارفه تقنع جوزها ازاى ،الباب خبط
تفتح الباب
مالك : امى حبيبتي ياست الكل وحشانى 😘
كريمه : اهلا يابنى
مالك : فى حاجه يا امى مالك في ايه
كريمه: مافيش حاجه يامالك بس تعبت فى شغل البيت النهردا
مالك : سلامتك يا امي. وساره ماسعدتكيش في البيت ليه؟
كريمه : اختك ساعدتني شويه بس انت عارف الكليه ومذاكرتها برده.
مالك : طيب يا ماما هادخل احضر انا العشاء.
كريمه :لا انا هاحضرلك بس انت ادخل غير هدومك
مالك : ربنا مايحرمنيش منك ياست الكل
كريمه تدخل تلقي نظرة على بنتها وتطلب منها احضار العشاء لها وترفض سارة
كريمه : لازم تاكلى يابنتى
سارة : لا ياماما انا اخد الدوا وماليش نفس
كريمه : خدتى ايه
سارة : اخد المضاد والمسكن
كريمه طب كنتى اخدتى المضاد بس يابنتى بلاش مسكن كتير غلط عليكى
سارة : ماهو انا مش هاستنى لما الوجع يجيلي تانى واعد اعيط واستنى لما المسكن يعمل مفعوله
كريمه : معليش يابنتى دا امر الله وهاتبقي كويسه
انا هاروح احضر لاخوكى العشا
تخرج كريمه وتعشي مالك ابنها وتشيل مكان العشا
مالك: تصبحي على خير ياماما
كريمه : مش تقعد شويه يابنى هو انت تيجى من الشغل عالنوم
مالك : لا ما اصل انا هاكلم الموزة شويه قبل ما انام 😉😂
كريمه : ههههه جاتك ايه يا مالك ،خلى بالك من بنات الناس مش لعبه عندك اخت
صابر : ياكرررريمه
مالك : ماتخافيش ياامى انا تربيتك
صابر : يااااكريمه
مالك : روحى ردى على بابا بسرعه
كريمه : ماشي يابنى تصبح على خير
مالك : وانتي من اهل الخير ياامي ..وانتي كمان روحي للحاج بينده عليكي كتير 😉
كريمه : امشي ياواد لحسن اضربك 😀😀
مالك : لأ الطيب احسن سلام 😘
تدخل كريمه غرفتها وتشوف جوزها ومتأمله خير
كريمه : خير ياصابر
💫💫رأيكم يهمنى 💫💫
هاااااا رايحين فين بعد ماقرأتو 🤔انزلو وعلقو قبل ماتمشو 👇👍 توقعاتكم بقا وانتم بتعلقو بالعشرين ملصق ماتنسوش تسبولي تعليق وتقولولي عم صابر هايوافق عالجراحه🤗
↚
عايزة اقولكم قبل ماسيبكم ان الروايه دي فيها دراما 🎭 👈يعني هاتعيطو 😭
فيها ضحك😂
فيها رومانسي😍
كملو الرواية للاخر👌
علق ب 20 ملصق ومتابعه الصفحه الشخصيه
رواية دكتور افقدني اغلى ما املك الجزء الخامس 🔞🔥+18😱
الحلقة قيد الرفع على الموقع الآن
عُد لزيارة موقعنا بعد قليل
اكتب في جوجل (مجلة اضواء روايات pdf )
وستجد الروايات الجديدة بحلقاتها الجديدة داخل الموقع
واترك تعليق على هذا المقال لنرسل لك اشعارًا عند نشر الحلقات الجديدة.
لأننا نؤمن بالحياة.. نحن هنا
في شبكة أضواء الإخبارية، ندرك أن الخبر ليس مجرد حروف، بل هو نبضٌ وإنسان. من قلب التحدي في غزة، نسعى لصناعة غدٍ مشرق يمتد ضياؤه إلى العالم أجمع. رسالتنا هي بث الأمل ونشر الحقيقة، لنرسم معاً ملامح فجرٍ جديد يليق بطموحاتنا العظيمة.
