أخر الاخبار

قصة .. زوجتي الفاجرة .. بقلم الكاتبة هديل عبد الرحيم

الجزء الاول

جيت من الشغل متاخر كنت تعبان اوي وزهقان قبل مدخل سمعت صوت اهات و ضحكات عالية الصوت ده مش غريب عليا دي مراتي بس بتضحك مع مين؟ حسيت ان الدم نشف بعروقي وبخطوات مترددة دخلت البيت ماشي على اوضة النوم وكانت الاصوات بتعلا وتوضح اكتر وبسرعة فتحت الباب واتسمرت بمكاني لما شفتها باحضان راجل غريب.
اسمي ايمن عندي 28 سنة الحلم المستحيل لكل بنات حارتي رغم وسامتي واناقتي بس كنت فقيرآ جدآ وعاطل عن العمل بس الحمدالله اتممت خطوبتي من البنت الي بحبها
صحبي لقالي شغلانتين الاولى بايع في بغالة والتانية زواج التحليل يعني اي حد طلق مراته بالتلاتة وعايز يرجعلها بجيلي وبديني مبلغ كبير حتى اتجوز مراته وافضل معاها شهر وبعدين اطلقها بس بصراحة شغلة مش جايبه همها وفين وفين لما الاقي اتنين عايزين يرجع لبعض بس في يوم جالي واحد اسمه هاني ومراته اسمها سوسن باين عليه مليونير قلي انه غلط وطلق مراته بالتلاتة وعيزني اتجوزها وقبل متكلم معاه اترجاني اني اوافق
انا استغربت اوي واضح جدآ من تصرفاته ان محدش قبل يساعده.
قام طلع شيك وكتبلي اتنين مليون وبصراحة مبلغ زي ده حلم اي واحد عاطل زيي اخيرآ هقدر اعمل المشروع الي بحلم بيه.
تم الجواز ورحت مع مراته بشقة تاجير مؤقت مراته اسمها جواهر ست جميلة جدآ وحلوة اوي انا معرفش ايه السبب الي خلاه يطلقها.
كنت بنام عالارض وهيا بتنام عالسرير ومكناش بنتكلم مع بعض كتير بس في يوم من الايام غيرت هدومي ورحت انام لقتها عاملة جو رومانسي جدآ شموع وبرفان ولابسه ملابس مثيرة كانت طالعة حلوة اوي للغاية انا متاكد لو كان حد غيري معاها كان وقع بالمحظور بس انا وعدت جوزها اني ملمسهاش اطلاقآ.
قلتلها ايه كل ده قلتلي نوع من التغير ايه مش عجبك قلتلها وبمناسبة ايه بقا قلتلي انت هتستعبط
قامت ماسكاني وحاولت تبوسني قمت زقيتها وقلتلها انتي اتجننتي ولا ايه؟ انا وعدت جوزك اني ملمسكيش انا دلوقتي بس عرفت جوزك طلقك ليه قلتلي ملكش دعوة بحياتي الخاصة انت شغلك محلل وبس مش مرشد اجتماعي قلتلها وانتي ملكيش دعوة بيا متقربيش نحيتي خالص انتي فاهمة
شلت المخدة وانا طالع قامت ندهتلي قلتلها عايزة ايه؟ قلتلي انت رايح فين؟ قلتلها بعد الي حصل مينفعش انام معاكي قلتلي ارجوك خليك انا بخاف لوحدي وبعدين الي حصل كان قصب عني اصلك متعرفش حاجة قلتلها حاجة ايه قلتلي نام نام متشغلش بالك
طفينا الشموع ورحنا في النوم فجاءة حسيت ان في حد خلعلي هدومي ونازل فيا بوس واحضان كنت بين نايم وصاحي ولما فوقت لقيت سوسن نايمة بحضني قمت مخضوض بسرعة راسي خبط بطرف السرير

هددتها اني هكلم جوزها لو قربت مني تاني حاولت توضحلي بس مكنش عندي نفس اسمعها
طلعت رحت لشغلي وبعد خمس ساعات جيت من الشغل متاخر كنت تعبان اوي وزهقان قبل مدخل سمعت صوت اهات و ضحكات عالية الصوت ده مش غريب عليا دي مراتي بس بتضحك مع مين؟ حسيت ان الدم نشف بعروقي وبخطوات مترددة دخلت البيت ماشي على اوضة النوم وكانت الاصوات بتعلا وتوضح اكتر وبسرعة فتحت الباب واتسمرت بمكاني لما شفتها باحضان رجل غريب..... يتبع
علق بعشرين ملصق وانتظر مفاجات الحلقات القادمة
الجزء الثاني
ما قبل الاخير

دخلت الاوضة ولقيت مراتي بحضن راجل غريب طبعآ معملتش حاجة لاني قابض اتنين مليون ولازم جوازي منها يتم على خير بس مسكتش رحت نازل ضرب في الراجل الي جايباه وبعد مراح قلتلها جوزك لو عرف هيدبحك يا هانم انتي مستوعبة بتعملي في ايه؟
ضحكت عليا وقلتلي جاوبني بصراحة انت غيران عليا ولا خايف على فلوسك الي قبضتها من جوزي تطير قلتلها انتي بتق....
قبل مكمل كلامي قاطعتني وقلتلي انت مهمتك تحلل رجوعي لجوزي مرة تانية اوعاك تعمل كدة تاني انا حاولت معاك بس رفضت بقا تتحمل وتسكت انا مش هفضل شهر كامل بالحال ده
قلتلها انتي ايه معندكيش دم معندكيش اخلاق مبتتهديش خااالص!!؟

قلتلي وانت هتدايق نفسك ليه متخليها تكون بينا يا عسلية على فكرة شكلك حلو اوي وانت معصب
قلتلها انا مستحيل اخون حبيبتي انا مش زيك ومن اليوم ده مليش دعوة بيكي اعملي الي انتي عاوزاه وجيبي الي عاوزاه بس اتذكري لو صار وجوزك عرف انا هخلع واسيبك تشيليها لوحدك
قلتلي صدق وانا مع الراجل ده مكنش فبالي حد غيرك اه يا مدوبني لو بس توافق وتجيلي قلتلها انا جاي من الشغل تعبان قفلي عالسيرة
فجاءة خطيبتي افراح اتصلت وطلبت تقابلني ضروري رحتلها لقتها مطلعة خاتم الخطوبة قلتلي خلاص يا ايمن مش هقدر اكمل معاك وارجوك متسالنيش عن السبب قلتلها ايه يا افراح انتي بتهزري ولا ايه؟ انتي بتحبيني ومستحيل تخلعي ارجوكي متسبنيش
قلتلي ارجوك حاول تفهم مينفعش نكمل مع بعض بعدها مشيت قمت مسكتها بقوة وقلتلها من حقي اعرف السبب قلتلي اتقدملي واحد تاني غني ومجهز كل حاجة وهنتجوز بعد اسبوع انا بجد اسفه يا ايمن حاول تنساني وعيش حياتك ارجوك عشان خاطري
انصدمت وحسيت ان قلبي اتحطم وكنت لسه ماسك افراح قامت فكت ايدها وراحت وخدت روحي وقلبي معاها رجعت البيت وانا مكسور ومش قادر اصدق دخلت الاوضة وطلعت صورها ونزلت فيها تقطيع وانا بعيط وبقول ليه يا افراح سبتيني ليه عملتي فيا كدة
فجاءة دخلت جواهر انا اتخضيت ومسحت دموعي بسرعة وقلتلها كنتي فين؟ انتي هنا من امتى؟ قلتلي متخبيش وجعك يا ايمن انا سمعت كل حاجة صدقني البنت دي لو كانت مناسبة ليك مكنتش سابتك متزعلش يا حبيبي قلتلها ارجوكي سبيني عايز افضل لوحدي قلتلي اسيبك ازي بس وانت بالحال ده تعالى بس انا هريحك تعالى متخفش

خدتني وقعدتني عالكرسي وفتحت زراير قميصي وباديها الناعمة بدات تمسحلي صدري وقربت مني وباست رقبتي وعضت وداني عالخفيف كنت حاسس بانفاسها الحارة وشوية شوية بدات ادوب بين اديها ومقدرتش اقاوم قمت قبلتها بكل شراهة وكاني بفرغ فيها احباطي وحزني بعدها مارسنا الجنس لساعة متواصلة كنت شايف فيها خطيبتي افراح
بعد مخلصت جواهر مشيت تحضر عصير وانا قعدت اعيط وانا ببص لصور خطيبتي قامت جواهر طبطبت عليا وقلتلي بس خلاص متزعلش نفسك عشانها دي بنت عاهرة ومعرفتش تقدر قيمتك يا بطل وصدقني هيا الخسرانه قلتلها انا حبيتها من كل قلبي قامت حضنتي من الخلف وقلتلي بس خلاص بكرة هتتجوز ست ستها
فجاءة جواهر شافت صورة افراح انخضت وقلتلي هيا دي هيا دي بنت السافلة الي اتسببت بطلاقي قلتلها انتي بتقولي ايه؟ قلتلي البنت الي بالصورة دي عشيقة جوزي وهيا سبب طلاقي منه بس وعدني انه هيسبها علشان كدة عملت جواز تحليل قلتلها انتي متاكدة قلتلي ايوة متاكدة قلتلها دي بتقول ان جوازها بعد اسبوع واضح انهم هيتجوزو في السر قلتلي وانا الي كتبتلو نص ثروت عشان يقدر يشتغل الخاين الواطي بس ورحمة امي لاخليه يندم قلتلها واضح انك قوية جدآ وايدك واصلة خلينا نحط ايدينا بايدين بعض عدونا مشترك وانا كمان عايز انتقم من افراح لانها خانتني وسبتني عشان الفلوس قلتلي انا عندي خطة زكية جدآ بس لازم نتعاون مع بعض حتى تنجح ونخلص من الخاينين دول قلتلها انا جاهز اعمل اي حاجة حتى انتقم من الخاينة السافلة......................... يتبع
يا ترا جواهر بتفكر في ايه وهل ايمن هيوافق على خطتها تابع النهاية الغير متوقعة للزوجة الفاجرة وعلق بعشرين ملصق ومتابعه لصفحتي الشخصيه ليصلك اشعار بالنشر الجزء الاخير

الجزء الاخير

بعد مسمعت فكرة جواهر للانتقام من جوزها وخطيبتي افراح انصدمت وضربتها بكل قوتي قلتلها انتي اتجننتي ولا ايه؟ انا مستحيل اساعدك في حاجة زي دي قلتلي مفيش طريقة غير كدة انا هقدر استرد نص ثروتي وانت هتقدر تنتقم من خطيبتك قلتلها ايوة انا عايز انتقم بس مش بالطريقة دي انا كدة بكون قاتل وبعدين انا مش عندي ضمان اذا كانت خطتك هتنجح او لا ولو فشلت ممكن نتعدم قلتلي انت بس جمد قلبك ومتخفش ولو كل حاجة تمت زي منا عايزة هبسطك اوي ده وعد مني قلتلها هتبسطيني ازي يعني مش فاهم؟ قلتلي انا مستعدة اكتبلك شيك بخمسة مليون جنية لو وافقت تساعدني بتمنى تفكر تاني في عرضي قلتلها: الفلوس مش كل حاجة بس بوعدك اني هفكر قلتلي فكر براحتك بس مطولش
خطة جواهر الخطيرة الي خلتني ارتعب هيا اني اتصل بافراح تقابلني بشقة وطبعآ الشقة هتكون في فندق محجوزة باسم هاني جوز جواهر وباسم افراح وبعد مخطيبتي توصل جواهر هتضربها بالنار وتاخد تلفونها عشان الشرطة متعرفش مين كلمها اخر مرة طبعآ كل ده بعد متتصل بجوزها وتخدرو بنوع من المخدرات المهلوسة وتخلع هدومو بعدين تمسكو المسدس وترمي جثة خطيبتي جنبو وتتصل بالشرطة وطبعآ هيبان ان هاني هو الي قتل افراح بسبب تاثير المخدرات على دماغه بصراحة خطة خطيرة بس انا قررت اجازف واساعدها لاني خلاص مش هرجع للفقر تاني لازم اهب على وش الدنيا واتغير للاحسن
جواهر كتبتلي الشيك وابتدينا ننفذ الخطة والحمدالله نجحت وقدرنا نخلص من جوزها وخطيبتي وقبضت الخمس مليون جنيه وهيا قدرت تنتقم من جوزها اخيرآ بعدها طلقتها وسافرت
بعد مرور عامين
انا اليوم واحد تاني خالص بقا عندي فلوس حتى النار متقدرش تاكلها حتى شكلي اتغير لابس بدلة طويلة مع شعر طويل ونظارة سودة وحوليا خدم بس ربنا عاقبني عقاب قاسي جدآ بسبب الي عملتو بخطيتي وجوز مراتي حصلتلي حادثة مؤلمة خلتني مشلول وعاجز عن الخلفة للابد وفوق كل ده ضميري مش مريحني خالص ومش بقدر انام
قررت اعترف بكل حاجة للشرطة رحت سلمت نفسي وحكيت كل الي حصل قبل سنتين وعن خطة جواهر وقتلها لافراح وتلفيق التهمة لجوزها و بمساعدتي
الحمدالله تم الافراج عن جوز جواهر والظابط قلي مينفعش نقبض عليك يا ايمن بيه انت رجل مهم جدآ وبايدك مسؤوليات كبيرة ده كفاية انك مشغل معظم الشباب العاطلين عن العمل
قلتله انا مش عارف اقلك ايه بجد انت متعرفش شلت عن قلبي حمل اد ايه ياااااااه حاسس اني خفيت
قلي لازم تعرف ان ربنا بحبك واكبر دليل انه عجلك العقاب في الدنيا اي حد مننا ممكن يغلط بس الي بعترفو بغلطهم هم الي لسه الخير ممتش جواهم
قلتله طب جواهر هتقبضو عليها؟
قلي مينفعش نقبض على واحدة ميتة جواهر انتحرت بعد مخسرت كل ثروتها ده حتى بنتها دخلوها دار الايتام تصدق
لما سمعت كلام الظابط حسيت ان بنت جواهر ممكن تكون بنتي لاننا قبل سنتين عملنا علاقة مع بعض بس جواهر زوجة فاجرة وعملت علاقة مع رجالة كتير انا بجد هتجنن لو البت دي طلعت مش بنتي لانها الامل الوحيد الي هيخليني اعيش والي هتشيل اسمي بعد مربنا حرمني من الخلفة رحت امرت رجالي يقلبو الدنيا ويجبولي بنت جواهر بسرعة
بعد اربع ساعات بنت جواهر كانت جوة قصري لما الممرضة المشرفة على علاجي شافتها قلتلي بنتك حلوة اوي وبتشبهك كتير قلتلها معقول تكون بنتي اه هيا فعلا بتشبهني بس لازم اتاكد امرت واحد من رجالي المخلصبين يعملها تحليل ياخد عينه مني وعينة منها
كنت منتظر تنائج التحليل بفارق الصبر والحمدالله طلعت بنتي وغيرتلها اسمها على اسم امي الله يرحمها وعملت مؤتمر صحفي اعلنت فيهو استرجاعي لبنتي من طليقتي...................... النهاية
اضغط لايك وملصقات كتير لتشجيعنا على نشر المزيد



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-