أخر الاخبار

رواية كاملة "حبيت مديرى في الشركه" (جميع الأجزاء ) قصة فتاه جميله و ذكيه و طيبة القلب و لكنها غبيه و حمقاء احياناً


(جميع الاجزاء كاملة )

في الشركه اللي بيجهز نفسه واللي بتحط روج وانا مش فاهمه حاجه انا ليلا 26 من سنه بشتغل في شركه ازيفي الساعه عشره الصبح الكل بيجرياء انا معايا فنون جميله بتقدير ممتاز بحب الفاشون وبحب ارسم فساتين وكده اول يوم ليا في الشركه ومش عارفه هم بيجروا ليه

واحد معي في الشغل: انت يا استاذه يا اللي واقفه هناك واقفه ليه؟

ليلا: طيب حضرتك عامل ايه انا اول يوم ليا في الشركه هنا ومش عارفه حاجه وكله عمال يجري انا حظي وحش صح هو انت اسمك ايه؟

ياسر: ياسر هو انت فعلا حظك وحش لان ابن مدير جاي النهارده وهو مغرور شويه بس هتلاقي كله بيجري

ليلا: طيب انا اعمل ايه طيب😥

فجاه لقيت الناس كلها بتجري وبيقولوا جاء جاء وانا مش فاهمه حاجه انا كنت كنت لابسه فستان كده بكمام وقصير عند الركبه لونه زهري وشعري مفرود لقيت الكل تلمي كده واحد عيون عسلي ودقنه وشعره خلوني اتنح كده والبرفان اللي اول ما شميته غمضت عيوني وابتسمت تلقائي لقيت حد بيقول انتم كلكم كده ولا لسه في احد مجاش؟

نرمين : لا كده كلنا يا استاذ عمر

عمر: طيب صباح الخير على كل الموجودين معكم عمر عبد العزيز ابن مدير الشركه ان شاء الله هنشتغل مع بعض و هنبقى احسن شركه ملابس وماركه في الشرق الاوسط

الكل رد: انشاء الله ♥

عمر: انتى مش بتردى ليه

ليلا: انا؟

عمر: اها انتى هو انتى مش سامعه ولا ايه

ليلا: لا حضرتك سامعه فرحت قلت ان شاء الله يا استاذ عمر

الكل ضحك وانا مستغربه

عمر: انتى بقالك قد ايه بتشتغلي هنا؟

ليلا: حضرتك انا لسه جايه النهارده ومش عارفه اشتغل ايه

عمر: اممم عمل موفق good luck

ليلا: مرسي لحضرتك

عمر: طيب انا عايز حد يكون المساعد بتاعي بس يكون من الشركه هنا

لقيت كلهم بيقولوا انا انا وانا برده واقفه ساكته ومش عايزه اتكلم زيهم

لقيت مره واحده عمر قال:انتى!

ليلا : انا؟

عمر: اه انتى انتى هتبقي المساعده بتعتى اسمك ايه ؟

ليلا: ليلا اسمى ليلا

عمر: طيب تعالى معايا علي المكتب عشاااااان ............. ؟؟؟
😍💜❤️💙💛🌏🌍🌺


الحلقه_التانيه 😱🙈😱
الشركه"

عمر: عشان نشوف الملف بتاعك

ليلا: حاضر

*في المكتب*

عمر: اتفضلي اقعدى

ليلا: انت مش نفس الكلام اللي بيقولوا عليك

عمر ابتسم: كلام ايه😀

ليلا: لالا ولا حاجه 😁

عمر: امممم ..... انتى بقا طالعه من فنون جميله بتقدير ممتاز

ليلا: ايوه حضرتك

عمر قفل ملف: اممم .... اشتغلتى قبل كده؟

ليلا: لا اول مره

عمر: طيب ...... تقدرى تروحى على مكتبك ولما هعوزك هكلمك

ليلا: ماشي يا استاذ عمر "وهى ماشيه نده عليه"

عمر : ليلا

ليلا: نعم ...... اتفضل

عمر: اسمك حلو كنت بجربه بس عشان اتعود عليه 😌

ليلا بارتباك: مرسي ده من ذوق حضرتك عن اذنك 💚

عمر ابتسم 😊 ومسك الملفات يشوفها

ليلا طالعه وهى مبتسمه قابلتها نرمين"نرمين دى باباها ومامتها يعرفو عمر وابوه ومامتك وكده وهى بتحبو وعايزه تقرب منه بس هو رافض "

نرمين: انتى يااااا ..... انتى يا زفته؟

ليلا: تقصدى انا؟

نرمين : اه انتى يلا روحى اعمليلي قهوه

ليلا: حضرتك انا مش شغاله عندك ممكن تقولى لبتاع القهوه عن اذنك

*وجت تمشي راحت نرمين مسكت ايد ليلا اوى *

نرمين: انتى اتجننتى ولا ايه انتى مش عارفه انا مين؟

ليلا وهى بتشيل ايد نرمين: لا مش عارفه انا عارفه ان انا شغاله عند الاستاذ عمر وبس

نرمين: انا اما خليت عمر يطردك يا زباله يا حقير يا فقيره

ليلا والدموع في عينها: روحى انا ما عملتش حاجه غلط +الله يسمحك
*وسابتها ومشيت و نرمين راحت عند عمر*
اللي في الشركه راحوا ليلا و بيكلموها وقالوا لها ما تزعليش بعدين مشيوا اقعدوا معاها 2 تعرفوا عليها

ياسمين : انتى ليلا صح .... انا ياسمين

ليلا: اه ليلا ........ اتشرفت يا ياسمين

نوران: وانا نوران

ليلا: اهلا

ياسمين: متزعليش منها هى مغروره شويه

نوران: والله بتعامل الكل هنا كده

ليلا: ربنا يستر ده اول يوم شغل ليا يعنى

ياسمين: خير انشالله ...... طب انتى شوفتى الشركه

ليلا: لا!!

نوران: طب تعالى اورهالك

*لفو الشركه هما التلاته وعرفوها على اللى فى الشركه وعلى الناس اللي فيها *

*في المكتب*

نرمين:عمر ...... انت لازم تطرد البنت دى

ليصلك باقي حلقات علق20 ملصق وتفاعل للحصول على الجزء التالي


الثامنة والاخيرة🙈😱

الحلقه الثامنه والاخيرة من رواية"حبيت مديرى في الشركه"

مشيت ليلا

عمر بزعيق:ايه كل واحد على شغله

االكل جر ع شغله وعمر هيتجنن

ليلا ؤوحت البيت كانت بتعيط كتير وزعلانه ازاى يعمل فيها كده ازاى يجرح مشاعرها بعد ما دخلت البيت لقيت امها قاعده وبتقولها :جالك عريس صاحب اخوكى وواحنا موافقين

ليلا بعدم الاهتمام:انا موافقه

ايمان بفرح :ربنا يسعدك يابنتى يارب

ليلا :انا هدخل اريح شويه

ايمان ماشي

ليلا دخلت اوضتها فتحت تليفونها لقيت عمر رانن عليها كذا مره .... مردتش

بعد شهر

ليلا بتحضر خلاص هتتخطب وهتنسي عمر جالها مسج :ليلا انا سمر اخت عمر ... عمر عمل حادثه

ليلا التليفون وقع منها وجريت اخوها مسكها *

يوسف رايحه فين الناس على وصول بعد نص ساعه

ليلا بعيط :ع ع عمر عمل حادثه ارجوك

يوسف فهم انها بتحبه:خلاص ماشي انا جاى وراكى

ليلا :انتى سمر .... صح فين عمر

سمر بعياط:ايوه اسمر ادعلى لعمر يا ليلا

ليلا :طب الدكتور ما طمنكوش

سمر :لا

محمد :هو انتى ليلا؟؟

ليلا بعياط:ايوه

محمد:على فكره عمر كان بيحبك جدا

ليلا بعياط اكتر :عارفه عارفه

الدكتور طلع

الدكتور:الحمدلله انه بخير احنا وقفنا النزيف تقدروا تطمنوا عليه ... هو مين فيكم ليلا

ليلا بلهفه:ان انا

الدكتور :عموما هو بينده عليكى

ليلا تمام انا داخله

عمر : ليلا .. ليلا

ليلا : ايه يا حبيبي ايه ياروح ليلا

عمر : كو كو كونت عايزه تتجوزى واحد غيرى

ليلا بعياط :انا اسفه اسفه بجد

عمر بدا يفوق :ليلا انا انا انا بحبك

ليلا وانا بموت فيك يا عمر حياتى

*قامت ليلا حضنا وقربت منه جدا وبصت في عينه وفي تلك اللحظه التهم شفتياها ونسيا كل شي اخذت تبادله نفس الحب نعم انها تحبه كثيرة اكثر من كل شي

عمر:احبك كثيرا يا صغيرتى

ليلا:وانا ايضا يا روحى

*ضحكوا وبعدين عمر اتقدملها واتجوزوا ويوسف حب سمر واتجوزها وعاشوا في سنوات حب

رايكم في الروايه +انتظرونى في رواية"جديده انتظرونى بقا😍😂🌸😌10ملصقات شجعونيييي




الحلقه التالته من "حبيت مديرى في الشركه"♥🌸😍

نرمين: عمر ....... انت لازم تطرد البنت دى 😤

عمر: مين دى

نرمين: اللى اسمها ليلا ...... المساعده بتعتك

عمر: ليه بس عملت ايه

نرمين: وقفت في وشي وزعقتلى

عمر: انتى بتتكلمى جد؟

نرمين: اه والله

*عمر رن على ليلا *

عمر: تعالى على المكتب فورا

ليلا: بس حضرتك انا هروح معاد الشغل خلص

عمر بغضب: بقلك تعالى "وقفل السماعه"

نرمين: ايوه كده عرفها مقامها

*بعد شويه الباب خبط*

عمر بغضب: ادخلى

ليلا بارتباك: حضرتك عايزنى في ايه

عمر: انتى ازاى تزعقي في نرمين انتى نسيتى نفسك ولا ايه واول يوم وتعملى كده😠

ليلا: حضرتك انا معملتش حاجه انا........

قاطعه عمر: كدابه ..... لان نرمين عمرها ما هتكدب عليا انا بصدقها

ليلا بعياط: هي كانت طالبه مني قهوه وانا بشتغل عند حضرتك قلتلها عندك اللي بيعمل القهوه شتمتني وقالتلي يا فقيره و يا زباله وهكذا من هذا الكلام اظن انا ما غلطتش وانا اسف يا استاذ عمر وانت يا استاذه نرمين و عن اذن حضرتك "راحت مشيت وهى بتعيط"

عمر بغضب: نرمين هو ده اللي حصل طب ليه مقولتليش

نرمين بارتباك: ايوه هو ....... بس ده ميمنعش ان هى ترد عليا كده هى تنفذ بس

عمر: نرمين اطلعي بره امشي من هنا

نرمين: عمر انت بتتكلم بجد!!! 😧

عمر بغضب: انا عمرى ما بهزر 😤

نرمين: انت بتزعق فيا عشان خاطر بنت ما تسواش دا انا حبيبتك وانت عارف اني بحبك😞

عمر : انا عمرى ما حبيتك والبنت دى زيك زيها في الشركه .... انتى شكلك مش هتمشي هو اصلا معاد الشغل خلص دلوقتي انا اللي همشي سلام

*عمر سابها ومشي وهى كانت متغاظه جدا*

نرمين: والله ماشي اما وريتك يا ليلا

ليلا روحت البيت وكانت مش مبينه حاجه واخوها اسالها قالت الشغل كويس وكل حاجه"ليلا لها اخ عنده 29 سنه طيار ومامتها مديره مدرسه وكل اللي تعرفه عن ابوها انه سافر وما رجعش هم ما يعرفوش عن حاجه"

* عمر اضايق جدا وكان سائق العربيه بيفكر في دموعها ف يضايق اكثر بعد كده راح البيت سلم على ابوه ومامته و ابوه قالوا :..

عبد العزيز: بعد يومين لازم تروح تتفق مع الشركه الثانيه وتبدا تصمم الازياء اللي هنعرضها الشهر الجاي

عمر: متخفش يا بابا خير انشالله امال محمد فين والبت سمر فين

عبد العزيز: سمر نامت ومحمد مع اصحابه بيتفسح ما خلاص بقا دكتور

عمر: ماشي يابابا انا هطلع انام 💜

عبد العزيز: لقيت سكرتيره؟؟

عمر: اه يا بابا اسمها ليلا لسه جديده

عبد العزيز: حلوه؟ 😉

عمر: قمر 💙

عبد العزيز: يا ولد "ضحكوا هما الاتنين" 😂😂

مريم ام عمر: عمر انت زعلت نرمين ليه؟؟

عمر: شتمت المساعدة بتعتى

مريم: تقوم مزعلها عشان بنت زى دى

عمر: ماما احنا من امتى بنفرق بين الناس

مريم: انا اسفه يابنى بس مامتها كلمتنى وقالتلى انها زعلانه

عمر: ما تتفلق في الشغل كلهم واحد ماما انا رايح انام

مريم: تصبح على خير

*تانى يوم في الشركه *

*ليلا راحت ثاني يوم وكانت قلبه بوز بس كان شكلها حلوه قوي كانت لابسه بنطلون كده وتيشيرت و عامله شعرها ديل حصان كانت كده بنوته كيوت عمر اول ما شافها فضل باصص عليها وهي مش واخذه بالها*

*راح نده عليها*

عمر: ليلا 💜

ليلا بحزم: افندم

عمر: تعالى على المكتب

ليلا: حاضر

ياسمين: قلبي معاكى ... ربنا يستر

*في المكتب *

عمر: احنا هنروح بكرا نتفق مع شركه تانيه

ليلا وعينيها في التابلت: انشالله

عمر: مالك؟

ليلا: لا ولا حاجه عن اذنك

*جت تمشي راح نده عليها وقفل الباب وحط ايده حوليها *😳

ليلا بارتباك: لو سمحت حد يشوفنى يقولوا عليا حاجه

عمر: ما يشوفو محدش يقدر يتكلم

ليلا: لو سمحت .........

عمر قاطعه: انا اسف على امبارح مكنتش ااقصد

ليلا: لا عادى حصل خير

قرب عمر عليها اوى: تعرفي عيونك حلوه اوي

*انفسهم اتخلطت ببعض *

عمر: ليلا❤️

*ليلا فلتت منه وطلعت تجرى *😂

عمر: يااااا ..... يابنتى استنى

*ليلا كان قلبها بيدق اوى لدرجه كانت عامله تضحك ضحك هستيرى *

"عمر كان عامل يرقبها ويضحك"

ياسمين: مالك يابنتى

ليلا بضحك: لا مفيش 😆

ياسمين:ربنا يسعدك

ليلا: ولكى بالمثل انا هروح اكمل شغلى

*قعدت علي المكتب وكل ما تفتكر تضحك*
ليلا بتتكلم مع نفسها

قلبها بيدق معقول بتحبه /بتحبيه يا هبله انتي دا تانى يوم شغل ليكى

امال قلبي بيدق ليه /عادى

*لقت عمر بيتجول في الشركه وبيسال على الموظفين ويهزر وكده ويضحك وضحكته بتاخد قلبها ❤️ وقف عند مكتبها *

عمر: هااا وانتى يا انسه ليلا مبسوطه انك معنا "وغمزلها" 😉😂

ليلا ضحك بصوت عالي: جدا والله

راح عمر ميل عليها وقالها: يعنى ضحكتك وعيونك كده كتير بصراحه ❤️☺️

ليلا وشها احمر جدا: مرسي لحضرتك

عمر: ايه الكسوف ده

ليلا: بنت بقا وكدا

*عمر فضل يضحك هو وليلا ضحك بصوت عالي لدرجة ان الشركه كنت مستغربه بس بيضحكو على ضحكهم *😂❤️

نرمين واقفه هتموت من الغيظ عمر مكلمهاش النهارده خالص

نرمين: عمر!!!!! 😤

عمر:افندم

نرمين:انا بكلمك هنا!

عمر:اتفضلي"راح باصص عليها "

نرمين:كنت عاوزه اتكلم معاك

عمر:مش فاضي

نرمين:طبعا ما انت واقف بتتكلم مع الزباله دى

عمر بحزم:احترمى نفسك ولو غلطى فيها تانى انا هطردك انتى فاهمه ولالا

*ليلا باصه على عمر وعينها دمعت بس مسحتهم بسرعه*

عمر:ليلا

ليلا:نعم

عمر:كملي انتي شغلك احنا هنخرج كمان نص ساعة عشان تجهيز بكرا ماشي

ليلا بسعاده:ماشي

*عمر سبها وراح علي مكتبه نرمين لسه هتتكلم مع ليلا راحت ليلا قعدت على مكتبها و حاططت السماعات وشغلت اغانى*

اسفه للتاخير ويارب تعجبكم الحلقه +رايكم ❤🌸😍




الحلقه الخامسه من "حبيت مديرى في الشركه

عمر: مش عارف هخليهم يشفوكى كده ازاى يارب عديها على خير

ليلا ابتسمت: ازاى يعنى:؟ 😌

عمر: كده .......... انتى جميله اوي النهارده 💚💚

ليلا بكسوف: طب ما انا كل يوم كده 🙈

عمر: لا النهارده بزيادة 💜

ليلا بضحك: هعيط من الكسوف اقسم بالله 😂😅💓

*عمر قعد يضحك *

ليلا: طب ما انت برضو متشيك

عمر: متشيك عادى

ليلا: بس التيشرت على البلزر حلوين جدا والله

عمر: انتى بتعكسينى ولا ايه؟؟!

ليلا بكسوف: لا والله انا بديك راى

عمر بضحك: ماشي ..... يلا وصلنا خدى بالك متهزريش مع حد فاهمه

ليلا:حاضر

*دخلو وسلمو على الموجودين وعمر خلى ليلا تقعد جمبه *

محمد: ازيك يا عمر يابنى عامل ايه

عمر: الحمدلله يا عمو ربنا يسلم حضرتك

محمد: هى دى خطبتك

*عمر بص ليلا وابتسم؛ ليلا مصدومه *

عمر: لا دى المساعده بتعتى

محمد: اه.......... عارف لين على وصول

ليلا بصوت واطي: مين لين دى

عمر: دى واحده هنشتغل معاها وكنا في يوم صحاب'وغمزلها 😉'

ليلا: صحبتك 😳؟؟

عمر غمزلها: اه ... كان

عمر: بعد اذنك يا عمو احنا هنستناه بره في الهواء

محمد: برحتك اتفضل

*بره*

ليلا: ازاى كانت صحبتك؟؟! 😡

عمر: اهدى بس ... كنا في يوم . اهى جت

لين: عمر... 'وجريت عليه وحضنته وهو كمان حضنها'

*ليلا هتموت من الغيظ*

لين: وحشتنى اوى يا عمر 💜

عمر: وانتى كمان والله'وبص على ليلا ... ليلا برقتله'

لين: ايه فينك

عمر: موجود بس مسكت مكان بابا شويه

لين: فاكر انا وانت زمان 😌😉

عمر بيحاول يهرب: لا خالص اعرفك باليلا

لين بقرف: اهلا ...... تعالى يا عمر نقعد لوحدنا 'عمر بص على ليلا'

ليلا: اتفضل

عمر: ماشي .... لين انال احمد فين

لين: جاى دلوقتى .. تعالى

*ليلا قعدت في الجنينه وعمر عينه عليها.. هى كانت بدندن " نفسي اقوله كنت ايه قبله واستنيته ليه كنت صوره حلوه ناقصه حاجه كملها بعينيه"😌😍

في صوت حد من وراها: يا بخته بيكى والله 😍😍😌

ليلا بخضه: ايه دا انت مين؟؟ 😳

احمد: اهدى كده..... انا احمد اخو لين انتى مين

ليلا: انا ليلا مساعده الاستاذ عمر عبد العزيز

احمد: ايه ده عمر هنا

ليلا بإبتسامة: اه

احمد: بس انتى جميله جدا وصوتك حلو

ليلا بكسوف: مرسي لحضرتك ... والله انت اول واحد يقولى صوتك حلو 😂

احمد: لا والله حلو .... بقولك تيجى نشرب حاجه؟؟

ليلا بسعاده: يلا احسن هنا زهق جدا

*راحوا يشربوا حاجه *

*عمر اندمج مع لين *

*احمد وليلا راحوا يشربوا حاجه *

احمد: ها.... تشربي ايه

ليلا: ليمون

احمد: وانا كمان

احمد: هاااا انتى مخطوبه؟

ليلا: لا

احمد: مرتبطه

ليلا: لا

احمد بسعاده: كويس 😀

ليلا: افندم!!

احمد: لا ولا حاجه

عمر بص على ليلا ملقهاش اتجنن*

عمر: ايه ده ليلا فين

لين: اكيد هنا ولا هنا

عمر: انا لازم

قاطعته لين: عمر انت من ساعه ما قعدت معايا وانت ما تكلمتش خالص وعينك عليها هو انت مش جاي تقعد معايا ولا ايه

عمر بيحاول يصلح الموضوع: طبعا هو انا عندى اغلى منك

لين بسعاده: طيب بص كل شهر هنا في الشركه بنشغل اغاني يرقصوا عليها الاصحاب او اللي بيحبوا بعض تيجي انا وانت نرقص؟

عمر: بس......

قاطعته لين: ما بسش يلا

احمد النهارده فيه في الشركه هيشغلوا اغاني و يرقصوا عليها تيجي انا وانتي نرقص؟؟؟

ليلا بسعاده: ماشي يلا

*في ساحه الررقص'اللى هى في الشركه'

لين: اهلا باي احد بيحب او حد ليه صاحب غالي عنده تعالوا ارقصوا استمتعوا يلا

*شغلوا اغنيه اجنبيه حماسيه *

لين بترقص هى وعمر وعينه بتدور على ليلا *

*ليلا دخلت هى واحمد وقعدوا يرقصو وقعد يلف ليلا كده بيده ويضحكوا بصوت عالي*

احمد: مبسوطه

ليلا: جدا جدا

*عمر شاف ليلا كان هيتجنن كان عايز يسيب لين بس لين ماسكه فيه *

*ليلا شافته مكنتش متغاظه بالعكس بصتله بصه حزن اللى هو ايه روح للى شبهك انتى مش شابهوه

*احمد وهو بيرقص قرب عند عمر *

احمد: عمر

*خدو بعض بالحضن *

احمد: عامل ايه

عمر: الحمدلله تمام

احمد: المساعده بتعتك حلوه اوي جامده 😌

عمر بغضب بصله جامد بصوت عالى: ليلا

ليلا بخضه: نعم

*راح مسك اديها وحرها وراه*

ركبوا العربيه *

ليلا: ايه في ايه

عمر بغضب: مش عارفه في ايه عماله تدلعي و حاجه قله ادب خالص بتضحكي مع احد غريب علي شويه و هياخذك اوضه النوم عماله تعملي حاجات مش كويسه وخرا ما هو ده اخرك الناس اللي زيك هما اللي بيعملوا كده🤬🤬🤬

ليلا مصدومه والدموع في عينها: انا مش قليله ادب انا بنت ناس ومتربيه وانا مش هقبل على نفسي اني اغضب ربنا واروح اوضه النوم انا مش زي اللي انت تعرفهم نزلنى هنا لو سمحت

عمر: ليلا

ليلا بنرفزه: نزلنى

عمر وقف العربيه*

ليلا نزلت ومسكت التليفون ومش عارفه هتعمل ايه *

عمر: بترنى على مين

ليلا: ملكش دعوه امشي من هنا وعماله تعيط

* عمر اتعصب ومشي قعدت ماشيه لوحديها والدموع في عينيها في شبين طلعوا عليها ما هي لابسه لبس شبه عريان وكده

الشب الاول: ما تيجى يا مزه

الشب الثانى: امك كانت جامده عشان كده جبتك

*ليلا بتسمع وبتعيط ومش عارفه تعمل ايه *

*عمر افتكر انها لابسه لبس شبه عريان ورجع تانى "

* ليلا مش عارفه تعمل ايه فجاه لقيت شاب حاطط يده على كتفها لقيت حد بيضرب الشاب ده ضرب صعب جدا*

عمر: بتلمس يا ابن الكلب يا ابن ال................. 🤭

الشب الاول: انا اسف

الشب الثانى: مش هعمل كده تانى

*عمر عمال يضرب فيهم بطريقه وحشه الشبين جريوا *

عمر بغضب : عجبك كده

ليلا بعيط: انا.......

عمر بغضب وبصوت عالى: اركبي يلا

ليلا بصوت عالي: لا مش هركب انا يوسف هيجى ياخدنى

*عمر مسك اديها عشان يركبها غصب راحت شالت ايده*

عمر: متخلنيش اعمل حاجه غصب عنك

ليلا: لو سمحت ابعد عنى

عمر :..................

*ليلا بتعيط زى الاطفال *

عمر اتنهد: ليلا

ليلا:...................

عمر: ليلا انا ..........

ليلا قاطعته: انا اسف صح لا انا مش متقبله اسفك او الاعتذار ده انا بنت ناس ومتربيه ومحترمه عمري ما هاعمل حاجه وسخه زي اللي انت قلتها 💔
عمر لو سمحت ابعد عنى تمام 💔

عمر بعصبيه: تمام يا ليلا

*ليلا مرة واحده وقعت على الارض اغمى عليها *

عمر: ليلا ... ليلا

ليلا:............الشركه🌸♥

يارب تعجبكم الحلقه 🌸♥+رايكم +اتاخرت ياا جماعه لانى والله
يلا بقا تفاعلوا 🌸♥😍


الحلقه الرابعه من "حبيت مديرى في الشركه"❤🌸

*بعد نص ساعه *

عمر: ليلا

ليلا: ايوه يا استاذ عمر

عمر: يلا

ليلا: تمام يلا

*ركبوا عربية عمر*

عمر: بقلك

ليلا: نعم

عمر: هنروح فين

ليلا: مش عارفه اللى تشوفه حضرتك

عمر: طيب انتى مش جعانه 😋

ليلا بارتباك: لا

عمر: ليلا متتكسفيش بصي احنا هنروح مطعم اسماك على البحر عشان نعرف ناخد راحتنا في الكلام ... تمام؟؟

ليلا بسعاده: ماشي تمام 💜

*وصلوا المطعم وطالبوا الاكل وكلوا *

ليلا: مرسي جدا يا استاذ عمر على الاكل جميل جداً والله

عمر: على ايه يابنتى الف هنا .... انتى كدا كلتى؟

ليلا: اه تمام كدا

عمر: بتهزرى

ليلا: لا والله كلت الحمدلله

عمر: اكلك كدا على طول ولا قدامى بس؟

ليلا بضحك: لا على طول والله 😁

عمر: ليلا احكيلي عن نفسك شويه عندك اخوات ولا لا باباكي ومامتك عايشين ولا لا وكده فاهماني؟

ليلا: ايوه طبعا فهماك انا عندي اخ 29 سنه طيار وماما مدير المدرسه وبابا مسافر واحنا مانعرفش حاجه عنه وانا وبس كده!!!!!

عمر: ربنا يرجعو بالسلامه ليكو يارب 💜

ليلا: امين يارب ❤️

عمر: انا كمان عندى اخ دكتور واخت في اولي هندسه ..... انتى عارفه انا عندى كام سنه؟؟

ليلا: بصراحه لا

عمر: طب تدينى كام سنه؟

ليلا: 28.. 29 حاجه في الرينج ده

عمر بضحك: لا انا 31 شوفتى بقا

ليلا بصدمة: بجد

عمر بضحك: اه والله

ليلا: العمر كله يارب 😍

عمر: تسلمى ..... انتى بتعرفي تصممى مش كده

ليلا بسعاده: اكيد طبعا 😍

عمر: بجد طب انا معايا سكتش وقلم صممى كده

ليلا بسعاده: تمام 😍

*ليلا قعدت تصمم وترسم وفي الاخر رسمت فستان جميل جداً *

عمر بصدمة: ايه ده؟ 😳

ليلا بارتباك: ايه 😳

عمر::جميل جدا

ليلا بابتسامه:مرسي ليك

عمر:انتى فين من زمان

ليلا بضحك بصوت عالى:انا هنا اهو😂❤️

*عمر سرح في ضحكتها *

ليلا بكسوف: في حاجه يا استاذ عمر 🙄

عمر:ها ........ ولا حاجه نتكلم في الشغل بقا

ليلا:تمام

*قعدوا يتكلموا بالساعات في الشغل وبقوا يضحكوا وجه الليل ومشيوا عشان يوصلها *

ليلا:تعبتك معايا والله

عمر:ولا تعب ولا حاجه

ليلا:انا سمعت عنك كلام مش حلو

عمر:سمعتى ايه

ليلا: مغرور متكبر وكدا

عمر بضحك: طيب انتى شايفه ايه
ليلا: انا مش شايفه غير عيونك اللى بيسحرونى لما ابص فيهم 😌

عمر بصدمة: ايه قولتى ايه؟

ليلا: هاا ...... انا قولت ايه انا اسفه

عمر وقف العربيه: ليلا❤️❤️

ليلا بارتباك: نعم

عمر بص في عيونها: هو انتى ازاى كده 💓

ليلا بارتباك: ازاى

عمر: ولا حاجه احنا وصلنا

ليلا: ايه ده بجد مخدتش بالى شكرا جدا

عمر: مفيش بنا شكرا تمام 👌

ليلا: ايه ده يوسف اخويه اهو تعالى بقا نسلم عليه

*ليلا نزلت وندت على يوسف وجريت حضنته وهو حضنها *

ليلا: اعرفك استاذ عمر مديرى في الشركه .... استاذ عمر اخويا يوسف اللى حكتلك عنه

*سلموا على بعض *

يوسف: اهلا يا استاذ عمر

عمر: اهلا بيك وبلاش استاذ عمر السن بنا مش كتير

يوسف بضحك: شرف ليا والله ... طب اتفضل

عمر: لا دا انا يدوب الحق انام عشان بكرا مره تانى فرصه سعيده تصبحو على خير

عمر: ليلا اوعى تنسي

ليلا: لا خالص على معادنا انشاء الله وانت بالف خير

يوسف: وانت بخير

يوسف: مديرك شكله محترم

ليلا وهى سرحانه: جدا جدا

يوسف: جدا جدا؟!!

ليلا بارتباك: امال ماما فين؟

يوسف: فوق ياختى

ليلا بضحك: طب يلا يا خويا 😂

*طلعو فوق وسلمت على ايمان "ايمان مامت يوسف و ليلا"

ايمان: بنوتى الحلوه 💜

ليلا: قلبي يا ماما

ايمان: عملتى ايه فى الشغل

ليلا: الحمدلله والله

ايمان: ومديرك؟

ليلا مستغربه: تمام

ايمان: اممممم ..... كلتى؟

ليلا: اه كلت الحمدلله استاذ عمر عزمنى

ايمان بابتسامه: امممم ماشي

ليلا: ماما.... في حاجه ؟

ايمان: لا... يلا روحي نامي

ليلا: ماشي تصبحي على خير

ايمان: وانتى من اهل الخير

*عمر في العربيه *

*شغل اغنيه "دا حته من الخيال" وبيغنى معاها *

ده حته مين الخيال قلبي قال ده ايه في جمال ولا داب ولا مال ولا قال وتعبني وسابني بسال مليون سؤال ما شفتش زيه عيني من سنين وده اصلا جاي منين وده ايه وده مين و لفين هياخدني يا قلبي ده انا حالي والله حال❤️❤️*

*وبيفكر في ليلا وهى بتقولو " انا مش شايفه غير عيونك اللي بيسحروني لما ابص فيهم" ويضحك*

*ودخل يغنى الاغنيه دى وباين انو فرحان *

مريم:ايه الروقان ده

سمر:كان فين من زمان

محمد:سجل يا تاريخ يا مدنى اخويا مبسوط😂😂

*كلهم بيضحكوا*

عمر:لا والله عادي الواحد مينفعش يفرح شويه

مريم:ربنا يديم فرحتك ياحبيبي

عمر:تسلمى ياامى

محمد:اوعى تكون بتحب؟

عمر بارتباك:حب ايه ياراجل

سمر:طب اايه موصفات فتاة احلامك

عمر: بصي يا ستي تكون بتحبني تكون طيبه اول ما تضحك قلبي راح معها عينيها اللي لما ابص فيهم لو انا شايل هم الدنيا كله يدوب في ثانيه تقف معي في الشده كسوفها والحياء اللي عندها تفضل محافظه عليه "كل ده بيفكر في ليلا"😍🌸♥

عبد العزيز:لا صقفه كده 😂

*كلهم صقفوا و ضحكوا*

مريم:يارب تلاقيها

عمر:امين يارب انا طالع انام بقا

عبد العزيز:ثوانى عايزك

عمر:حاضر يا بابا عن اذنكوا

عبدالعزيز:عملت ايه في بكرا ؟

عمر:كل حاجه تمام بكرا رايحين نتفق مع شركه

عبدالعزيز:تمام لو عوزت اى مساعده قولى

عمر:حاضر يا بابا ربنا يديك الصحه يارب

عبد العزيز: تسلم يابنى ... ها مش هتقولى مين فتاة احلامك بقا

عمر بكسوف:لسه لسه يا بابا مجتش

عبدالعزيز بضحك: طيب طيب روح نام تصبح ع خير

عمر:وانت بالف خير يارب
*عمر خد شاور ونام *

*تانى يوم في الشركه *

عمر رن علي ليلا: صباح الخير يا ليلا انتى فين انا في الشركه؟

ليلا: صباح النور اهو نازله 5 دقايق واكون عندك

*بعد ربع ساعه *

عمر: كل ده تاخرت اوى

ياسر: معلش يا استاذ عمر

*ليلا دخلت كانت لابسه فستان اخضر قصير عند الركبه كده و شوز بكعب اخضر و رافعه شعرها وكان الميك اب مش بسيط بس كان جميل طريقه ان اللي في الشركه فضلوا متنحين كده وكل اللي شافوها كانوا بيقولوا ايه القمر ❤اما عمر..... عمر اول ما شافها قام من مكانه جميله جميله بالمعنى الحرفي

ليلا: معلش انا اسفه انا اتاخرت انا .....

عمر قاطعه: ايه الجمال على الصبح ده بس💓😍😍

ليلا بكسوف: مرسي لحضرتك .... وانت كمان والله 😅

عمر متنحلها: انا كمان ايه بس 😍😍

ليلا بكسوف: طب يلا عشان هنتاخر

عمر: يلا ❤️💚💙

*ركبوا العربيه *

عمر: انا هاين عليا البسك عبايه قسما بالله 😡😍😍😌🖤💜💙💛

: يا




الحلقه السادسه من رواية"حبيت مديرى في الشركه"❤🌸

*عمر شالها ودخلها العربيه ووداها المستشفى *

الدكتور: هى كويسه بس الضغط عالى شويه

عمر بارتياح: طب الحمدلله 💛

يوسف: ايه يا عمر مالها ليلا

عمر: الحمد لله تمام بس الضغط عالى شويه

يوسف: هى زعلت ولا ايه اكيد اتنرفزت

عمر: لا بس ..............

الدكتور قاطعه: تقدروا تدخلوا تشوفوها

يوسف: ماشي يا دكتور شكرا....... يلا يا عمر

*عمر ويوسف دخلو عند ليلا*

يوسف: ايه يا حبيبتى مالك زعلانه ليه

ليلا: مفيش يا حبيبي اصل انا جتلى خنقه فتلاقينى تعبت

عمر: الف سلامة عليكي يا انسه ليلا

ليلا وعنيها مدمعه: الله يسلمك

ليلا: يوسف لو سمحت روح هاتلى عصير

يوسف: حاضر يا قلبي

*يوسف طلع*

عمر باسف: اناا اسف يا ليلا

ليلا: انت عارف انك جرحتني انا عمري ما حد جرحني كده انت عارف اني مكنتش اعرفه هو جه وكلمنى وانا كنت حاسه بملل وانت كنت قاعد من لين محبتش ازعجك وعموما انا مكنتش هطلع اوضة نوم حد من غير ما يبقي حلالى يا عمر قصدى يا استاذ عمر 😔💔

عمر: ليلا ....... اقسم بالله انا اسف عن كل كلمه قولتها ...... انا اتجننت لما قالى "المساعده بتعتك حلوه او جامده" انا بصراحه اتضايقت جدا

'راح قال بصوت واطي'

عمر: باين عليا بغير عليكى ولا ايه 😕❤️❤️❤️❤️❤️❤️

ليلا سمعت: ايه قولت ايه

عمر بصدمه: ايه؟؟

ليلا مبتسمه: اللى قولته ده

عمر ب احراج: انا مقولتش حاجه .....عموما لو عايزه تاخدى اجازة ماشي برحتك وانا اسف يا ليلا 💜💜

ليلا فهمت وضحكت: لالا انشالله هاجى بكرا وبعدين عشان تبدا تصمم الازياء اللى هتتعرض الشهر الجاي

عمر: خلاص ماشي يلا عشان اوصلك

ليلا: بس يوسف

عمر: يبقي يجى هو بقا يلا

ليلا: تمام *ركبوا العربيه*

عمر: بتحبي الاغانى

ليلا: اه بحبها جدا

عمر: طب بتسمعى ايه

ليلا: اى حاجه رومنسيه ❤️😌

*عمر شغل اغنيه"رجعونى عنيك لايامى اللى راحوا علمونى اندم على الماضى واجراحه *

ليلا بسعاده: ام كلثوم🤩🤩🤩

عمر: بتحبيها

ليلا: جدا جدا 😍😍

*عمر شغل الاغنيه من الاول" رجعوني عينيك لأيامي اللي راحوا
علموني اندم على الماضي وجراحه
اللي شفته قبل ما تشوفك عينيا
عمري ضايع يحسبوه ازاي عليا
اللي شفته اللي شفته قبل ما تشوفك عينيا
عمري ضايع يحسبوه ازاي عليا
اللي شفته اللي شفته قبل ما تشوفك عينيا
عمري ضايع يحسبوه ازاي عليا
اللي شفته اللي شفته قبل ما تشوفك عينيا
عمري ضايع يحسبوه ازاي عليا
انت عمري
انت عمري اللي ابتدى بنورك صباحه
اللي ابتدا بنورك صباحه اللي ابتدا بنورك صباحه انت انت انت عمري
قد ايه من عمري قبلك راح راح وعدى يا حبيبي
قد ايه من عمري راح
قد ايه من عمري قبلك راح راح وعدى يا حبيبي
قد ايه من عمري راح
قد ايه من عمري قبلك راح راح راح وعدى يا حبيبي
قد ايه من عمري راح
ولا شاف القلب قبلك فرحة واحدة *

*عمر وليلا بيبصوا في عيون بعض وبيبتسموا*😌😍

عمر: طب اية 😍

ليلابكسوف:اية؟

عمر:انتى مش عارفه عنيكى بتخلينى كده!!!

ليلا:بتخليك ايه يا عمر

عمر:حلوه عمر دى بصي بتخلى قلبي يتخطف

ليلا: عمر

عمر: قلبه وروحه وعيونه وكل حاجه اقسم بالله 😍😍

ليلا: مش عارفه وانت معايا بحس بالامان عيونك بيخطفونى خطف كده ضحكتك .. ضحكتك بتاخد قلبي🙊💚💛🧡❤️💜🖤😍😌

عمر: وانا كمان كده والله انا عمر ما حسيت كده ليلا اناا.............

ليلا بسعاده: انت ايه 😌❤️🙈

عمر: بصي لما تيجى في معادها هقولها 💚*راح مسك اديها*

*ليلا قلبها وقع كانت فرحانه بطريقه فظيعه وضحكت وغمضت عنيها*😌😍❤️🙈🙈🙈

عمر: لالالا متغمضيش عنيكى وانتى بتضحكى🙊💙💙

ليلا بكسوف: ليه؟ 🙈

عمر: بتخلينى ادوب يا ليلا 💜💜💜💜

ليلا: عمر

عمر: ايه يا قلب عمر

ليلا: عايزه اسالك على حاجه

عمر: اتفضلي طبعا

ليلا: هو انت بتحب لين

عمر: لا لما كنا شباب كنا صحاب كانت بتغرينى شئ ما بس انا كنت بوقفها لدرجة انها .............

ليلا: انها ايه 😕

عمر: رنيت على وقالتلي لي تعال بسرعه البيت بتاعي مش متذكر ايه بالضبط اللي حصل او اللي قالته المهم رحت البيت لقيتها بتفتحي من وراء الباب وبتقول لي ادخل بسرعه المهم دخلت لقيتها لبسالي قميص نوم كده وقعدتنى على الكنبه اول بالمعنى الاصح زقتنى وقربت منى ومن شفايفي وباستنى وانا عاوز ابعد عنها بس مفيش منفذ في الاخر زقتها وضربتها بالقلم وسبتها ومشيت وانا طالع قالتلى هتندم يا عمر وهترجع زى الكلب انا سبتها تتكلم برحتها ومشيت بس ياستى "عمر لاحظ على ليلا الغضب "

عمر: مالك يا ليلا

ليلا بصوت عالي:مالى! مالى ايه ايه ده دى حيوانه بجد يخربيت قذرتها دى مترتبتش دى عايزه تتربي من اول وجديد

عمر بضحك: ايه مالك بتغيرى ولا ايه؟! 😂

ليلا: لا والله لا مفيش يلا روحلها بقا كملوا السهره وبوسها وبرحتك😡😡

عمر بضحك: مش قادر هموت فصلتني

ليلا: عمر مش بهزر

عمر: ايه يا روح عمر

ليلا اتكسفت: مفيش خلاص 😒😌😍

عمر: طيب ما تجيبي بوسه 😉

ليلا بغضب: عمر انا مش زى اللى انت تعرفهم انا متربيه تمام ولو قلت كده تانى هزعل بجد

عمر: بس بس خلاص متزعليش بهزر 💜

ليلا بحزم: تمام

عمر: خلاص بقا

ليلا: ............

عمر: طيب اجبلك غزل بنات؟! 🤣🤣

ليلا بسعاده: الله فين فين؟؟

عمر بضحك: طفله اقسم بالله 😂😂❤️

ليلا: عمر بجد فين

عمر:هجبلك والله

*عمر وقف العربيه ونزلوا وجبلها غزل بنات ليلا كانت فرحانه جدا *❤️🧡💚💛💙💜🖤

*فجاة تليفون عمر رن*

عمر: دى لين

ليلا: والله رد عليها

عمر رد عليها: الو ايه... معلش اصل تعبت ايه بتقولى ايه'راح فتح الاسبيكر'

لين: بقلك وحشتنى كان نفسي انام في حضنك

عمر بيبص على ليلا وهيموت من الضحك: وانا كمان 😂😂"ليلا بصتله بغل "

عمر: المره الجايه تتعوض😂😂

لين: انت لوحدك

عمر: اه

ليلا راحت غيرت صوتها: ايه يا بيبي مش هتيجى انا هموت من غيرك انت حضنك دافي اوى اوى يا بيبي تعالى يلي استنيتوا من زمان 😂😂😂😂

عمر ضحك بصوت عالي جدا: هموووووت😂😂

لين: ايه ده مين دى يا عمر

ليلا بتغير صوتها: ايه يا بيبي متقولها انا مين 😂😂😂

لين بنرفزه: مين دى؟؟؟!!

عمربضحك: ده واحد صحبي ااقفلي وانا شويه وهكلمك 😂😂😂😂💜🖤💙💚💛🧡❤️

رايكو فيها❤🌸 +شكرا للكل الناس اللى دخلت تدعمنى ه ليكم مرسي جدا +تفاعلوا بقا ♥😍❤🌸



الحلقه السابعه من رواية "حبيت مديرى في الشركه"🌸😍

عمر: ايه اللي انتي عملتيه ده

ليلا بغيظ: ايوه يعنى اعمل ايه

عمر: بتغيرى؟!!

ليلا: انت شايف ايه

عمر:اااه انا شايف ....."تليفون ليلا بيرن"

ليلا: ايوه يا يوسف انا في الطريق ماشي سلام

ليلا: نمشي؟؟!

عمر: نمشي

ليلا روحت البيت

يوسف:فينك ده كله

ليلا:استاذ عمر كان جايبينى من طريق طلع مقفول

يوسف: ماشي على الله تتكرر تانى فاهمه

ليلا بضحك:ايه ياعم الطيار مالك

يوسف: هند اتخطبت

ليلا.: بجد

يوسف: والله يلا ربنا يسعدها " هند دى واحده كان يوسف بيحبها واتقدملها كتير بس اهلها رفضوه"

ليلا :ولا تزعل يا حبيبي بكرا تقعد عللى لبساط وتنقي ست البنات وضحكت

يوسف ضحك :ماشي ياختى روحى نامى

ليلا: حاضر

*ليلا فتحت الواتس لقيت عمر منزل حاله بيقةل فيها "هو في حد يخطف قلب حد كده*ليلا ضحكت ونامت

تانى يوم في الشركه

عمر بيزعق وصوته عالى جدا ليلا جات

عمر :انتو متخلفين ازاى ده يحصل

امن الشركه:والله ياعمر بيه انا معرفش ده حصل ازاى

عمر :انا هتصرف

ليلا:صباح الخير .......... هو في ايه

جلال:في ناس كانت بتحاول تسرق الشركه

ليلا:طب سارقوا حاجه؟؟؟

جلال :تقريبا لا

ليلا بارتياح:طب الحمدلله

عمر بزعيق:ليلا .....تعالى ع المكتب

ليلا:يا عمر انا ..........

عمر بغضب :يا ايه ؟؟؟ اسمى استاذ عمر

ليلا وعينها مدمعه :انا اسفه يا استا ذ عمر

عمر :تعالى ع المكتب

ليلا :حاضر

ياسمين :ايه يابنتى متزعليش هو متعصب شويه

نوران:بس خلاص سيبك منه المهم احنا هنخرج النهارده ايه رايك

ليلا ضحكت:ماشي ..... اروح انا بقي

في المكتب

عمر وباين عليه الغضب: فين الملفات اللى قولتلك عليها

ليلا :اهى اتفضل

عمر:طيب انتى هتقعدى معايا النهارده عشان هبدا اصمم

ليلا :معلش انا اسفه بس انا خارجه النهارده مع اصحابي

عمر :انتى اتجننتى انا لما ااقول كلمه تتسمع انتى فاهمه

ليلا :عمر انا مش بحب طريقه الكلام دى احنا مش كنا امبارح كويسين ايه اللى حصل ؟؟

عمر:عمر عمر عمر قولتلك استاذ عمر

ليلا بزعيق: هو فى ايه

عمر بزعيق اكتر:في ياست هانم انك بوظتى امبارح الصفقه اللى كنت داخلها مع لين كلمتنى وقالتلى مش هنشتغل مع بعض تانى بقولها ليه قالتلى عشان تعرف تخونى فاهمه

ليلا: طب هو انا عملت ايه

عمر مسكها من دراعها اوى :من دلعك المايص من قلة ادبك

ليلا بتوجع :اه ........ عمر شيل ايدك بتوجعنى

عمر سابها : انتى بوظتى كل حاجه

ليلا بعيط:انا يا استاذ عمر

عمر بزعيق :ايوه انتى مش عارف ايه اللى حدفك عليا

ليلا بعيط :انا اخر يوم ليا في الشركه بس قبل ما امشي هعملك حاجه هتبسطك اوى

عمر :انتى ....

قاطعته ليلا:باى"راحت طلعت بره وقفلت الباب والكل واقف مذهول وبيسال هو في ايه"

ليلا وهى بتمسح دموعها وبتضحك:هستقيل

راحت ليلا روحت على البيت غيرت وليبست بنطلون وتيشيرت وميك اب خفيف وراحت عند لين

ليلا :اذيك عامله ايه ممكن ااقبل استاذه لين

المساعده ااقولها مين

ليلا:ليلا

المساعده:اتفضلى

دخلت ليلا مكتب لين

لين :اهلا اتفضلى ...... اكيد عمر بعتك صح

ليلا :لا انا اللى جيالك

لين ك اه عايزه ايه

ليلا :هو انتى ليه لغيتى تعاقدك مع استاذ عمر

لين: مزاجى كده

ليلا:لا مش مزاجك انتى لغيتى لما سمعتى صةت بنت معاه

لين:ايه ده انتى عارفتى منين

ليلا :اصل انا كنت في المستشفي واخويا والاستاذ عمر اصحاب لما اخويا يجى يكلم حببته استاذ عمر بيغلس عليه واخويا لما عرف انو بيكلم بنت غلس عليه اسفه حقك عليا

لين :ايه ده بجد وانا اللى ظلمتو

ليلا : شوفتى بقا ... والله انتى عسل خالص فلازم تستفسرى عشان متظلميش حد

لين :مرسي ليكى انتى رايحه الشركه.......؟؟؟؟

ليلا : ايوه

لين طب يلا نروح سوا

ليلا بابتسامه: يلا

راحوا الشركه عمر وعمر في المكتب

لين دخلت والكل مصدوم

لين :صباح الخير

ياسمين :صباح النور يا استاذه لين ازاى حضرتك

لين:الحمدلله ...فين عمر

ياسمين كفي المكتب

لين :طيب انا رايحه ليلا

ليلا وهى بتمضي على ورقه: ايوانا جايه اهو

لين :يلا

في المكتب الباب بيخبط

عمر : ادخل

لين :بخ ... مفاجاة مش كده

عمر : لين "وهو بيبص لقه ليلا وراها "

لين :ايوه لين يا حبيبي معلش ظلمتك لما قلتلك انا مش هشتغل معاك تانى ةانك خاين بس ليلا جت ووضحتلى كل حاجه

عمر : كل حاجه كل حاجه ؟؟!

لين : اه ... مش انت بتغلس على اخوها عشان كدا اخوها غلس عليك

عمر بيحاول ينقذ الموقف :اه ... اه

ليلا والدموع في عينها:اتفضل

عمر : ايه ده

ليلا : استقالتى

عمر : اه ..... ليلا .... انا

ليلا: اسف صح؟؟ ....اسفه مش متقبلها مش كل مره سلام "ومشيت "🌸💔🙂


الثامنة والاخيرة🙈😱

الحلقه الثامنه والاخيرة من رواية"حبيت مديرى في الشركه"

مشيت ليلا

عمر بزعيق:ايه كل واحد على شغله

االكل جر ع شغله وعمر هيتجنن

ليلا ؤوحت البيت كانت بتعيط كتير وزعلانه ازاى يعمل فيها كده ازاى يجرح مشاعرها بعد ما دخلت البيت لقيت امها قاعده وبتقولها :جالك عريس صاحب اخوكى وواحنا موافقين

ليلا بعدم الاهتمام:انا موافقه

ايمان بفرح :ربنا يسعدك يابنتى يارب

ليلا :انا هدخل اريح شويه

ايمان ماشي

ليلا دخلت اوضتها فتحت تليفونها لقيت عمر رانن عليها كذا مره .... مردتش

بعد شهر

ليلا بتحضر خلاص هتتخطب وهتنسي عمر جالها مسج :ليلا انا سمر اخت عمر ... عمر عمل حادثه

ليلا التليفون وقع منها وجريت اخوها مسكها *

يوسف رايحه فين الناس على وصول بعد نص ساعه

ليلا بعيط :ع ع عمر عمل حادثه ارجوك

يوسف فهم انها بتحبه:خلاص ماشي انا جاى وراكى

ليلا :انتى سمر .... صح فين عمر

سمر بعياط:ايوه اسمر ادعلى لعمر يا ليلا

ليلا :طب الدكتور ما طمنكوش

سمر :لا

محمد :هو انتى ليلا؟؟

ليلا بعياط:ايوه

محمد:على فكره عمر كان بيحبك جدا

ليلا بعياط اكتر :عارفه عارفه

الدكتور طلع

الدكتور:الحمدلله انه بخير احنا وقفنا النزيف تقدروا تطمنوا عليه ... هو مين فيكم ليلا

ليلا بلهفه:ان انا

الدكتور :عموما هو بينده عليكى

ليلا تمام انا داخله

عمر : ليلا .. ليلا

ليلا : ايه يا حبيبي ايه ياروح ليلا

عمر : كو كو كونت عايزه تتجوزى واحد غيرى

ليلا بعياط :انا اسفه اسفه بجد

عمر بدا يفوق :ليلا انا انا انا بحبك

ليلا وانا بموت فيك يا عمر حياتى

*قامت ليلا حضنا وقربت منه جدا وبصت في عينه وفي تلك اللحظه التهم شفتياها ونسيا كل شي اخذت تبادله نفس الحب نعم انها تحبه كثيرة اكثر من كل شي

عمر:احبك كثيرا يا صغيرتى

ليلا:وانا ايضا يا روحى

*ضحكوا وبعدين عمر اتقدملها واتجوزوا ويوسف حب سمر واتجوزها وعاشوا في سنوات حب

رايكم في الروايه +انتظرونى في رواية"جديده انتظرونى بقا😍😂🌸😌10ملصقات شجعونيييي



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-