القائمة الرئيسية

الصفحات

أحدث الروايات

الجزء الأول .. رواية أنوثة فاجرة

(الحلقة الاولى)

فاسكندريه

اول يوم الكليه الجديدة و كانت محولة من جامعة تانية و كانت كليه السن سنة 2 بنت عندها 19 سنة لابسة(بنطلون جينز واسع و تيشرت) كانت ماشية و شايفة كل الناس ليها صحاب الا هى ملهاش صحاب غير اخواتها قرايبها متعرفتش على حد راحت جابت الجدول اعدت ف كافيه الكليه لوحدها و هى........

جنا:بنت امورة عندها 19 سنة ديما بيقولو عليها انها اكبر من سنها لبسها مش لايق على انها بنت...والدها محمد سعيد عقيد ف البحرية...و مامتها ربة منزل...ليها اخين احمد شغال ملازم اول ف البحرية و انس ف 2 ثاناوى

ف مكان تانى الجامعة

شخص:يا عم انا زهقت من البنات دى

شخص2:يا يوسف مانت اللى مش راضى تشولنا حد عدل

يوسف:كلهم بيجو على طوول مافيش بنت تقيلة خالص يا مازن

مازن:بص فى بنت اعدة لوحدها هناك

يوسف:و انت يوم ما تشاور تشاور البنت المسترجلة دى

مازن:بس حلوة

يوسف:سيبك منها شكلها مقفلة اوى

مازن:شكلك مش هتعرف توقعها

يوسف:يعم عييب عليك مش يوسف اللى بنت تقف ادامو

مازن:طب ورينا شطارتك

راح يوسف للبنت

يوسف:شاب ف 4 السن و مقضيها و طويل شعرو بنى غامق طويل و عينو بنى فاتح و البنات كلها بتحبو عشان حلو دمو خفيف...والدو جمال اسماعيل عندو شركة استيراد تصدير...والدتو اسماء بتساعد جوزها الشركة...اختو 1ثاناوى مغرورة جدا اسمها حبيبة

...........................................

كانت جنا اعدة الكافيه جيه ولد اعد ادامها

الولد:ممكن اعد

جنا:على ما اظن انك اعدت

الولد(بردة):انا يوسف

جنا:طيب...عايز حاجة

يوسف(شايفة نفسهاعلى اية دى):بس حابب نتعرف

جنا:لا ميرسى انا مش عايزة

يوسف:لية!!

جنا:كدة

يوسف:بس على فكرة انتى امورة

جنا اتكسفت اوى لان اول مرة حد يوقلها كلام زى دة:عن اذنك انا ورايا محاضرات مش فاضية للهبل دة

يوسف:ايه ياحجة انتى فاكرة نفسك مين دول لو قارنو بينا مش هيعرفو مين الولد و مين البنت

جنا ببرود:عندك حق يمكن عشان انت شعرك طويل شوية

يوسف بعصبية:انتـ.............

جنا ببرود اكتر و هى بتقاطعو:عن اذنك ورايا محاضرة

يوسف لنفسو:بأة بت مسترجلة زى دى تقول عنى انا كدة...انا هوريها

مازن:شكلها زحلقتك

يوسف:بس الله لفرجها

خلصت محاضرة جنا راحت اعدت الكافيه على ما المحاضرة التانية تبدأ

بنت:هاى

جنا:اهلا

بنت:اعدة لوحدك كدة ليه

جنا:عادى بس مليش صحاب

بنت:ممكن نبقى صحاب

جنا:اكيد

بنت:انا رهف

جنا: انا جنا

و هم بيتكلمو عدا يوسف من ادامهم جنا بصتلو بقرف

رهف:اية دة انتى تعرفيه

جنا:لا بس شكلو مغرور اوى

رهف:دة يستى يوسف يعتبر روميو الجامعة هنا و هو 4 عايد السنة

جنا:ماهو شكلو فاشل

رهف:بس موووووووز

جنا:ههههه دانتى واقعة

رهف:هههه مش لوحدى

و خلص اليوم روحت جنا البيت

جنا:ماما...يا اهل البيت انتو

والدة جنا:اية بتزعقى ليه

جنا:بقولك اية يا مامتى انا جاية جعاااااانة و عايزة انام

والدة جنا:خدى دوش على ما احضر الاكل يكون انس جه وناكل

جنا:طب و احمد

والدة جنا:لا احمد وراه شغل

دخلت جنا و خدت دوش و اعدت تفكر ف كلام يوسف و ان هى فعلا كل لبسها ولادى بس بعد كدة مهتمتش بالموقف .................................................

و ف مكان تانى كانت بنت جميلة بتتمشى مع صاحبتها و اى حد يكلمها تتعامل معاه بغرور كانت لابسة بضى كب علية جاكيت جينز كت و ليجين كحلى

شخص:هاى يا بيبة اذيك

حبيبة:اة اهلا يا حازم

حازم:والله واحشانى اوى

حبيبة:بجد...اوك عن اذنك

حازم لنفسو:يالهوى التناكة اللى فيكى

روان:دانتى مصيبة يخربيتك

حبيبة:طبعا يابنتى مش حبيبة

stop

حبيبة:اخت يوسف مغرورة جدا لبسها كلو قصير و ضيق ف 1 ثاناوى

حازم:ولد صايع 2تجارة عايز يوقع حبيبة عشان فلوسها

روان:صاحبة حبيبة الانتيم و مغرورة زيها بس مش اوى

play

عند جنا كلمت اقرب واحة ليها وهى منة بنت خالتها

منة:الو

جنا:اذيك يا منة

منة:الحمد لله انتى عاملة اية

جنا:تمام الحمد لله...عملتى اية ف اول يوم جامعة

منة:كان يوم متعب اوى بس اتعرفت على ناس كتيير...و انتى

جنا:حكتلها اللى حصل مع يوسف انها اتعرفت على رهف

منة:يخربيتك باة الواد جاى يتعرف باحترام تعملى فيه كدة

جنا:يستاهل

منة:دانتى هبلة...و هقولك تانى غيرى ام استايل لبسك دة و مش لازم شعرك يكون 24 ساعة ملموم كحكة كمان لابسالى نضارة و يريتك محتاجاها انتى عينكى زرقه

جنا:ايييية لوك لوك لوك لوك اهدى شوية

منة:ماشى يختى هديت

و هم بيتكلمو دخل احمد اخو جنا

احمد:بتكلمى مين يبت

جنا:بت ام تبتك...بكلم منة

احمد:بجد

جنا:اة بجد

احمد:طب هاتى اسلم عليها

جنا هى بتطلع لسانها:لا

احمد و شد منها الموب:مش انا اللى يتقالى لا...الو

منة:الو...اذيك يا احمد

احمد:كويس عشان كلمتك

منة:احم...طب انا قفل دلوئتى عشان ماما عايزانى باى

و قفلت ف وشو من غير ما يتكلم و احمد ضحك

احمد لنفسو:مجنونة بس اعمل ايه بحبك

جنا:دانت غلس يلا اطلع برة بأة

احمد:خااارج هى دى اوضة يتقعد فيها

stop

منة:بنت خالة جنا و قريبين من بعض اوى و عندها 19 سنة 2 هندسة هى و احمد بيحبو بعض احمد بيبينلها بس هى مش متاكدة انو بيحبها و هو مستنى يجهز نفسو يتقدملها

play......................................

عدا اليوم على جنا هى اعدة الفيس شوية و ع الواتس شوية و تتفرج ع البحر شوية

و جت الساعة 3 الفجر بيت يوسف دخل و هو شارب و سكران و لقى مامتو صاحية

يوسف:اية دة يا حجة اية اللى مصحيكى

والدة يوسف:مستنياك يا يوسف عشان ابوك لو شافك هيطلع عينك عشان كالعادة شارب

يوسف و هو اعد يطوح:انا طالع انام

يوسف و هو طالع السلم لقى باباه فوق و يوسف اعد يضحك

يوسف بضحك:بأة تقوليلى نايم و اهو واقف ادامى ينفع كدة يا حجة

والد يوسف:انت مش ناوي تتعدل تبقى راجل

يوسف و هو سكران بيطوح:خش نام يا بابا احسن تاخد برد تعالى خدية يا ماما

و والد يوسف ضربو بالقلم و قالو

والد يوسف:عمرك ما هتبقى راجل اتفو عليك

.................................................

عدا اليوم يوسف طبعا دخل نام مش حس بحاجة صحى على صوت موبايلو مازن بيصحيه عشان الجامعة و هو مكنش قادر يروح بس راح عشان يشوف هيعمل اية مع جنا

عند جنا صحيت و لبست بنطلون جينز اسود و تيشرت بكم و لمت شعرها كحكة خرجت من اوضتها

جنا:صباح الخير

الكل:(أنوثة فاجرة..رغم الملابس المسترجلةبقلـــــــــم..فــاطمــــــه يوسف (مكتملة)

والد جنا:عملتى اية امبارح الجامعة يا (أنوثة فاجرة..رغم الملابس المسترجلةبقلـــــــــم..فــاطمــــــه يوسف (مكتملة) انا ملحقتش اشوفك امبارح

جنا:كان يوم متعب يا بابا بس الحمد لله يعنى

والد جنا:ماشى يا (أنوثة فاجرة..رغم الملابس المسترجلةبقلـــــــــم..فــاطمــــــه يوسف (مكتملة) انا نازل الشغل

جنا:ماشى...امال فين احمد

انس:راح البحرية

جنا:اممممممم اوك....و انت مش رايح المدرسة

انس:هو حد بقى يروح مدارس يبنتى

جنا:ما عشان فاشل

انس:(أنوثة فاجرة..رغم الملابس المسترجلةبقلـــــــــم..فــاطمــــــه يوسف (مكتملة) يا (أنوثة فاجرة..رغم الملابس المسترجلةبقلـــــــــم..فــاطمــــــه يوسف (مكتملة)

والد جنا:بردو يا جنا مش عايزة تعدلى لبسك

جنا:يا ماما انا لبسى عجبنى كدة بأة الله

والدة جنا:براحتك

جنا:انا نازلة بأة باى

نزلت جنا و راحت الجامعة كانت بتدور على رهف و اتصلب بيها عرفت انها الكافيه لما راحت شافتها واقفة بتهزر تضحك مع يوسف و ______________________يتبع
للحصول على باقي الأجزاء اعمل متابعه لحسابي ليصلك باقي الاجزاء فقط علق بي خمس ملصقات وشاركي القصه ليصلك اشعار باقي الاجزاء

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات